معرفی گروه هایی که توی 2020 دبیو کردن

تو این پست گروهایی که تو سال 2020 دبیو کردن معرفی میشن

 

 

تو این پست گروهایی که تو سال 2020 دبیو کردن معرفی میشن

مجموع گروها میشه 76 تا ، که من یه مقدارشو جا انداختم و متاسفانه گمشون کردم و نمیتونم دیگه بزارمشون ، عذر ...

فقط عکس و اسم گروه رو میزارم

توجه کنین که اسم هرگروه زیر عکسش نوشته شده

و به ترتیب حروف الفبا هستن 

 

*یه سری به گروه purple rain بزنین تا دلتون شاد بشه 😂*

 

 

2NYNE

 

 

 

AESPA

 

 

 

AREAL

 

 

 

ASOME.D

 

 

 

B.O.Y

 

 

 

BAE173

 

 

 

BANDAGE

 

 

 

BLACK SWAN

 

 

 

BLASTAR

 

 

 

BLING BLING

 

 

 

BOTOPASS

 

 

 

BYULZZI

 

 

 

CHECKMATE

 

 

 

CHIC&IDLE

 

 

 

CIGNATURE

 

 

 

CN19

 

 

 

CRAVITY

 

 

 

CRAXY

 

 

 

D.COY

 

 

 

DAYDREAM

 

 

 

DKB

 

 

 

DMZA

 

 

 

DRIPPIN

 

 

 

DUSTIN

 

 

 

E'LAST

 

 

 

ENHYPEN

 

 

 

EPISODE

 

 

 

F.ABLE

 

 

 

FLORIA

 

 

 

GHOST9

 

 

 

GIRLS2000

 

 

 

H & D

 

 

 

HIDDEN FOLDER

 

 

 

HITGIRLZ

 

 

 

JUO

 

 

 

KAACHI

 

 

 

KEEMBO

 

 

 

LABELUP

 

 

 

LIKE ME

 

 

 

LUCY

 

 

 

LUMINOUS ELF

 

 

 

LUNARSOLAR

 

 

 

MAKA M MAKA

 

 

 

MCND

 

 

 

MY.ST

 

 

 

OFF THE CUFF

 

 

 

ON AIR

 

 

 

ONE

 

 

 

P1HARMONY

 

 

 

PRECIOUS

 

 

 

PRISMA

 

 

 

PURPLE RAIN

(😬😬 اسم PURPLE KISS رو خز کردن😬😬)

 

 

 

RE:KIDS DREAM

 

 

 

REDSQUARE

 

 

 

REFUND SISTERS

 

 

 

SECRET NUMBER

 

 

 

SSAK3

 

 

 

STAYC

 

 

 

SUPER FIVE

 

 

 

 

SWAY

 

 

 

TOO

 

 

 

TREASURE

 

 

 

UNVS

 

 

 

WEEKLY

 

 

 

WITHUS

 

 

 

WIZ N

 

 

 

!WOO!AH

 

 

 

WOW

 

 

 

XENEX

 

 

 

XRO

 

 

 

XUM

 

 

 

Y&W

 

 

  • ivanka ♡♡

پشم هایممممممممم

چنقده زیادن

چرا من اسم نصفشونو نشنیده یودم؟

خیلییییییی زیادن 😱😱😱😱😱
تازه به امسال میگن سال شلوغ معلوم نیست امسال چه خبر باشه
خوبیش اینه که کیپاپ اشباع نمیشه
تو میتونی مولتی فن باشی
مثل جامعه پزشکی تو ایران نیست که همه جا پر دکتر پرستار بشه
خداروشکر کیپاپ جای قشنگ تریه 😍😍😍

منم خیلییییییاشو نشنیدم اصلا زیادن 
😱😱😱😱😱😱😱😱😱

واییی

چقدر زیادن 🤐😮😲

هرچقدر میرفتم پایین مگه تموم میشد😂

با این پستت به من امید دوباره دادی که اگر کسی وب بوتوپاس رو زد کلی گروه دیگه هستن😂😀

عه بهت نگفتم من میخوام یه 5 یا 4 ماه دیگه بعد امتحانم یه وب بزنم اونم درمورد بوتوپاس بعد حالا پیش خودم گفتم که اگر تا 5 یا 4 ماه دیگه کسه دیگه ای وب بوتو پاس بزنه من چیکار کنم :(

که با این پستت حتما حتما درمورد یه گروه میزنم ولی الویت اول بوتوپاسه😂

خیلیییییی 😲😲😲😲😲😲
آره تازه من 58 تاشو گذاشتم یه مقدارش گم شدن 😅😅

چه خوب 😍😍😍😍
فایتینگ ❤

من دوتا گروه مختلط دیدم.

میشه تو همین پست زیر هر کدوم از این اسم گروها یه ام وی اجرا و یا هرچی که ویدیوعه بزاری؟؟؟؟

ترخدا بزار😇😇

لاو یوووووو

یعنی آپلود کنم ؟
که دانلود کنی ؟
یا اسم خالی بزارم که بدونی چی دارن ؟
❤❤

من فقط Too (فنشونم خیلی پسرای جیجرین)

 

Xum (فنشون نیستم ولی دخترای با استعدادی هستن)

 

بیلینگ بیلینگ و سکرت نامبر را میشناختم

حالا به غیر اسپا و بلک سوان که فکر میکنم همه میشناسنش

 

من فقط با اینا اشنا بودم 

بزا امتحانا تموم بشن من میدونم با این گروه ها

باید همشون را بشناسم:)

جدی ؟؟
باید برم سراغشششششش 😍😍😍
من فن xum م
منم میشناختم فنشونم هستم
باشهههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

میگم آیدا
این گروهه KAACHI 
میدونی که
یه گروه اروپاییه 😐😐 
مال کیپاپه ولی اروپاییه اعضاش اروپایین 😐
خدایی قیافه شونو نگاه 😐
بچه های خودمون خوشگل تر نیستن ؟
واقعااااا ... 😑😑😑😑😑😑😑
ولی از نظر من واقعا آیدلای خودمون خوشگل ترن
اینا چه قیافه ایه مثلا اروپایین 😑😑😑
چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ , ۱۰:۵۰ Suga. Jisoo. Cate (غلام حلقه به گوش پانی🌹)

موگم چرا قافه  اعضا گروه KAACHI قشنگ نیست ؟

انگار پیرن

 

وای دخترام رد اسکوار 😍😍😍😍😍

راستی من و یه نفر برا تی اواو وب زدیم ^^

 

یه کامنت تو همین پست هست بخونش
اعضا اروپایین
میبینی چطورن ؟ 😒😒
هیت نمیخوام بدم
ولی خدایی نگاه آیدلای خودمون نگاه اینا
اینا گروا اروپایین ولی برا کیپاپن

😍😍
آره تو و پانی
لینکشو توی پست فنسایت گذاشتم 😊
چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ , ۱۳:۳۷ Suga. Jisoo. Cate (غلام حلقه به گوش پانی🌹)

یا خدا اروپایی 😐😐

 

اه پس شاید کور شدم برم نگاه کنم من 😐😐

آره 😐😐

تو پست فنسایتاست 😊😊
WОW just what I waѕ searching for. Camе here by searching for n
yourwelcome :))
Нelⅼo terrific websіte! Does гunning a blog like
this take a massive amount work? I havе very littlе knowⅼedge of coding
but I wɑs hoping to start my own blog in the near fᥙture.
Anyhow, should you have any suggestions or techniques for new bⅼog owners please share.

I know this is off toⲣic nevertheless I simpⅼy needed to ask.
Kudos!
so you can come here
https://bayan.ir/register/
and don't worry working with blog is sooooooooo easy :)
Thanks a lot fοr sharing this ᴡith all folks you actually knoԝ what you are speaking approximately!
Bookmarked. Kindly additionally consult with my websіte =).
We wіll have a һүperlink alternate contract between us
thanks for your comment =)

سلام میشه زیر هر کدوم از گروه ها بیوگرافیشون رو هم بزاری؟🙂💜

سلام 
عزیزم پست خیلی طولانی میشه 
و متاسفانه وقتش هم نیست
تقریبا 60 تا 70 تا گروهن 
ببخشید ❤❤❤

یا جد هواسا تو اون گروهه چی میکنه مگه تو مامامو نبود؟

 

راستی گروه ژاپتی NiziU هم هست درسته ژاپنی میخونن ولی کره ای هم میخوام اهنگ بدن

چرا مامامو 😂😂😂😂
اینم یه یونیته که عضوش شده 😂😂

آره نیزیو مال کمپانی جی وای پی 
دیدی چندتا جا مونده نیزیو هم یکیش 😂😂😂😂😂😂✊✊

اها😂😂😂😂😂😂

 

بازم باید سرچ کرد

 

زیادی به وبلاگ های بیان وابسته شدم :/مال بیلی هست و چند تا سلبریتی هالیوود ولی کم هست متاسفانه:( (مال بیلی کلا فعالیت نمیکنه:/)همه رفتن تو کیپاپ من تو کیپاپم بیشر ولی و هالیوود هم میباشم *-*

😂😂😂

😂😂😂😂😂
هالیوود هم دوست دارم من 
ولی کیپاپ بیشتر دوست

این گروه ها مال کمپانی های معروف مثل وای جی یا جی وای پی هستش 

وای جی و جی وای پی گروهاشون امسال دبیو میکنن 2021

راستی چجوری میفهمی کدوم کمپانی که گروه دیبو میده اگ لینک یا سایت خاصی داره میشه بدی 

و راستی کمپانی های وای جی و جی وای دی هر سال گروه دیبو میدن یا هر چند ساله 

نه جای خاصی نبود این یه مقاله خبری بود من اینجا گذاشتمش
وای جی که دیر به دیر دبیو میده 
مثلا بعد از بلک پینک که 2016 دبیو کرد امسال 2021 قراره گروه بعدی دبیو کنه
جی وای پی هم چندسال یه باره الان فکر کنم سهامش اومده پایین داره گروه بیشتر میده
مثلا 2015 توایس 
2017 استری کیدر
2019 ایتزی
2020 نیزیو گروه مشترکش با یه کمپانی دیگه
2021 هم دوباره گروه پسر میده احتمالا بخاطر رفتن گاتسون هست

راستی چجوری میفهمی کدوم کمپانی که گروه دیبو میده اگ لینک یا سایت خاصی داره میشه بدی 

و راستی کمپانی های وای جی و جی وای دی هر سال گروه دیبو میدن یا هر چند ساله 

^^ 💖

سلام اجی 

سلام ^^
معرفی گروه هایی که توی 2020 دبیو کردن :: KPOP PLANET
ioekolhmkq http://www.g80k2g7yl7im05np6eegn50k15070oe6s.org/
aioekolhmkq
[url=http://www.g80k2g7yl7im05np6eegn50k15070oe6s.org/]uioekolhmkq[/url]
:/

ببخشید گروهREFUND SISTERS یکی از اعضاش خیلی شبیه جسی هست. یکی دیگشونم خیلی شبیه یکی از اعضای مامامو هست

 

آره عزیزم یکیش جسی
یکیش هواسا
اون دوتا هم معروفن ولی کمتر فک کنم نمیشناسی

چقدر گروه Black Swan رو دوس دارم عاشق یکی از آهنگاشونم اسمشو یادم رف 

پریسا من آیلیلنم میگم میشه معرفی گروه های تازه دبیو و هنوز دبیو بیشتر بزاری؟!

عه آیلینی سلام عزیزم
منم خیلی دوستش دارم 😭😭💖
من دیگه فعالیت ندارم میدونی کلا شده وب دیلی و شخصیم 😶

ی لطف کن این وب دوست منو توی اون پست فن سایت های بیان بزار اگه شد بالا بزار و بگو پست اپدیت شد ممنون میشم و میشه ی تبلیغ برای این وب بزنی دوستم تازه شروع کرده و هیچ کمکی نداره

^^ 💖

ی لطف کن این وب دوست منو توی اون پست فن سایت های بیان بزار اگه شد بالا بزار و بگو پست اپدیت شد ممنون میشم و میشه ی تبلیغ برای این وب بزنی دوستم تازه شروع کرده و هیچ کمکی نداره

وبش

اضافه شد ^^ 💖

ویکلی؟:\

آره 😂
ویکلی معروف داره میشه *-*
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۱۶:۲۷ 𝓛𝓪𝔂𝓵𝓪 ゜詠逸

اصلن نسبت به کااچی حس خوبی ندارم :/...

 

منم اصن خوشم ازشون نمیاد
خیلی هیت هم گرفتن تازه 😂✋

بیوکرافی بلاسترا بهن میگید

واااای تروخدا من هرچی میگردم گروه girls2000 رو پیدا نمیکنم، تروخدا یه کمکی کنید ، پیج اینستا اجرایی چیزی🥺🥺🥺🥺

 

گرلز 2000 نشنیدم اصلا 0-0

سلام 

واقعا خیلی زیادن 

راستی اگه عضو بیان بشم خودمم میتونم اینطور 

مثلاً بیو گرافی ی گروه یا چیزی رو بزارم

 

سلام آره 😂😂
آره میتونی ^^ 💕

سلام 

واقعا خیلی زیادن 

راستی اگه عضو بیان بشم خودمم میتونم اینطور 

مثلاً بیو گرافی ی گروه یا چیزی رو بزارم

 

^^ 💖

من طرفدار انهاپین هستم 

راستی چطور میتونم وب بزنم؟

چه خوب *-* منم هستم 💕
تو بیان ثبت نام کن بعد میتونی وب بزنی

سلام 

من طرفدار انهاپین هستم

میگم چطور میتونم وب یا سایت بزنم مثلا مثل خودت ک بتونم بیوگرافی یه گروهی یا هر چیزی رو تو نت بزارم 

سلام عزیز
😍💖💖💕
توی بیان حالا که ثبت نام کردی میتونی وب بزنی
من دقیق یادم نیست ولی یه گزینه توی سایت بیان هست نوشته ساخت وبلاگ فکر کنم
اونو بزن و مشخصات وبتو درست کن و بسازش
Excellent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just too excellent.
I actually like what you have acquired here, certainly like what you're stating and
the way in which you say it. You make it entertaining and you still
take care of to keep it wise. I can not wait to read far more from you.
This is really a terrific website.
^^♥

چرا هیچ چیزی از گروه super five نمیابم بیوگرافیشونو میخوام

یکیشون خیلی شبیه ام جی از استروعههههه😵

شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۲۰:۵۴ انشرلی با شلوار کردی و موهای قهوه ای ،در مزرعه😐👾

کجا برم که معرفی این گروها  رو کامل داشته باشه؟؟؟؟؟؟

فکر نکنم کسی گذاشته باشه 👀

یه سوال

مگه هوآسا تو گروه مامامو نبو

چرا تو گروه ریفند سیستر هم هست ؟

این گروهه یه یونیته
جسی و اون یکی سولولیستن
یکی دیگشونم فک کنم بازیگره
^^ 💖

سلام

خیلی زیادن 

یه سیاه پوستم توشون هست ک !

پس اگ سیاه پوستو قبول کردن ایرانیو نمیتونن !؟

تا چند سالگی میشه اودیشن داد ؟

تنکس

آره خیلی 😂😂😂
صحیح 👌🏻👌🏻
ایرانی هم حتما قبول میکنن (بیانی داریم که قبول شده)
ولی بعضی کمپانیا به قیافه سختگیرن انگار
بعضیا زیر 18 بعضیا هم اصلا محدودیت سنی ندارن (مثلا fantagio و play m )😍
💖💖

سلام

خیلی زیادن 

یه سیاه پوستم توشون هست ک !

پس اگ سیاه پوستو قبول کردن ایرانیو نمیتونن !؟

تا چند سالگی میشه اودیشن داد ؟

تنکس

^^ 💖

به نظرم جایkingdom خالیه

کینگدام 2021 دبیو کرده

به نظرم جایkingdom خالیه

^^ 💖

کراکسی فلاپه؟

نمیدونم والا *-* 💕

یکیشون هم ‌wei خوشحال میشم اگه اونارم بزاری😂😐

نمد چرا ولی شدیدا دوسشون دارم تقریبا ۱ سال و ۲  ۳ ماه دبیو کردن

نذاشتم؟ فک کردم هستش 😂😂
آخه واسه عکسش گشادیم میاد وگرنه میزاشتم 👀
منم خیلی دوستشون دارم 🍒

نه نزاشتی😂😐

هعی...😂😐

بایست کی بید؟

آها کنچانا 😂😂
یوهان و لیدرشون (خدایی هرچی میکنم اسمش یادم نمیاد :/)

چرا انقدر زیادنننننننن 😂😂 ولی من اسپارو خیلی دوست دارم کیوته 💫💫

😂😂😂😂😂😂
آره اسپا 💖💖

اسم لیدرشون دهیون🌝

 

لیدر کی؟
آها آها لیدر وی آی
اوکی 😍😍
يكشنبه ۱۴ آذر ۰۰ , ۲۰:۴۴ یه بدبختی که کیپاپره

من فن نصفشون شدم🤝😐💔خیلییی زیادن 😐💔

😂😂😂👌🏻

اسپا،کراکسی،بلک سوان،بلینگ بلینگ،چکمیت،کراویتی،ای لست،انهایپن،لونار سولار،ام سی ان دی،پی وان هارمونی،استی سی،ترژر،ویکلی،وو!آه! فنشونممم

واووو 😍👏🏻👏🏻👏🏻
عالی 

البتهه ازین تعداد گروهاا

به به عجب مولتی فن باحالی 👏🏻😍

من یه مولتی فنه نمونممم(از خودراضیم خودتونین)

یسسسس 😂😂😂😂

میشه گروهایی که ۲۰۲۱ دبیو کردنم بزاری ؟ 

نه نمیتونم متاسفانه 👀💕

Salam mishe  adres sayt ive room behem bedim?? 

سایت برا آیو؟ اگه میخوای توی پست فنسایت ها بگرد اونجا هستش

یادش بخیر چقد زیاد بودن

🤣🤣🤣 هنوز باورم نمیشه این همه بودن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan