بایس های خواهر و داداشم توی گروهای کیپاپ 😂

خب داداشم 10 سالشه 

خواهرم 7 سالشه 😚

تفاوت سلیقه شون به راحتی میفهمین 

خواهرم معمولا سعی میکنه اونایی که موقعیتشون مهمتره انتخاب کنه

و داداشم معمولا ویژوال هارو انتخاب میکنه 😂😂😂😂😂😂

و خب اونا به جای بایس میگن فلانی مال منه 😐😐😐

 

یه چیز جالب : داداشم از هاروتو متنفره 😂😂😂 خیلیییی ازش بدش میاد (بخاطر صداش 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂) اولین عضوی که یاد گرفت آساهی بود دومیش هاروتو 😂😂😂😂😂😂

 

بایس های خواهرم :

بلک پینک : لیسا (در حد کشته مرده)

گرلز جنریشن : تیفانی

ترژر : هیونسوک + جیهون

اکسو : چانیول

انسیتی 127 : جهیون

😱😱😱انسیتی دریم : جمیننننننننننن😱😱😱

مگه داریم ؟ بچه اینقدی هم جذب جمین میشه ؟ 

عررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂

+ خواهرم بایس هاشو مال خودش میدونه مورد توجه جمین لاورا دزدی از ناموستون صورت گرفته 😂

توایس : مومو + جیهیو

ایتزی : یجی

 

بایس های داداشم (کاملا متفاوت)

بلک پینک : جیسو

اکسو : بکهیون

ترژر : آساهی (در حد کشته مرده اصلا)

گرلز جنریشن : هیویون (در حد کشته مرده)

اسپا : کارینا

اف ایکس : آمبر

 

پست فیک جدیدمو هم ببینید من دیشب گذاشتمش احتمالا ندیدینش

کاملا متفاوته از فن فیک ایوانکا ( 😐😐😐😐😐😐😐😐 ) مثل اون نیست اصلا

 

  • ivanka ♡♡
شنبه ۷ فروردين ۰۰ , ۱۱:۱۱ 𝐀𝐒; 𝘚𝘱𝘢𝘵𝘪𝘢𝘭 𝘵𝘪𝘨𝘦𝘳 ‌‌

هی.. من جمین لاورم🚶🏻

خودمم هستم
ولی دلم نیومد باهاش دعوا کنم 😂😂😂😂😂🔪🔪

من خواهر برادر ندارم ولی دوتا دختر دایی دارم مثل پت و مت اند ادمو دیوونه میکنند یکیشون تازه ارمی شده داره خلم میکنه

داشتم بهش میگفتم من از این ادمایی که هی میگند بی تی اس بهتره یا اکسو بهتره خوشم نمیاد یهو گفت من خودم میگم بی تی اس از همه بهتره :|

یا دیروز یکاره زنگ زده میگه رفتم از این چوبا خریدم تو هم برو بخر :|| بهش میگم اولن اسمش چاپستیکه بعدشم خودم دارم

یکی بیاد بگه من باهاش چیکار کنم هر روز زنگ میزنه یه چرتو پرتی میگه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

😂😂😂😂😂😂😂😂✊✊✊✊✊

😐😐
چوب 😂😂😂😂😂😐

😂😂😂😂😂😂✊✊✊✊
شنبه ۷ فروردين ۰۰ , ۱۱:۴۸ 𝓚𝓲𝓶 𝓛𝓲𝓷𝓪

عه چه فدر سلیفه خواهرت مثل منه بمخصوصا تو بلک پینک و توایس

چه جالب 😍💖💖✌✌💕

چه ژالب خواهر منم۷سالشه اونم هرکی بایس من شد میگه بایس منه کلا با من دعوا داره داداشمم یک سالشه ولی هروقت بکیون(اکسو)رو میبینه میبوستش😂😂بعدشم باهاش حرف میزنه میخندهXD

😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چه کوچولووووو 😍😍😍😍😍💖

جمین ماله جنوعه ://

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✊✊✊✊✊
واقعا 😐 من فکر کردم جنو مال جمینه 😐
😂😂😂😂🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

رابطه دو طرفه اس :|

آها 😂😂😂😂😂😂😂😂
پوکر میدی به من 😐 بیام بکشمت ؟ 👊👊👊🔪🔪🔪
شوخی 😂
زحمت نکشی کامنتای وب بوم بوم و جواب بدی ها 😂😂😂

من هرموقع پوکر شم پوکر میدم😐💔😑😂😂😂😂😂

 

فلا تو پنل وب سوپرام عم حال ندارم برم اونور😂😂😂😂✋🏻

😂😂😂😂👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بزار یه چیز بهت بگم😐👌

همه جذب جمین میشن 😐💔

مثل من بدبخت 💔😐

هعی😐💔

😂😂

واقعاااا 👌👌👌👌👌👌👌😐😐
بچه 7 ساله واقعا شاخ دراوردم 😨😨😨😨
+ من بدبخت تر 😂😂

بزار یه چیز بهت بگم😐👌

همه جذب جمین میشن 😐💔

مثل من بدبخت 💔😐

هعی😐💔

😂😂

^^ 💖

بایس خودت هم از گروه ها بزار 

من تو اکثر گروها بایس ندارم (همشون بایسمن) 
#سندروم_بایس_بیقرار 😂😂😂

 خب

من ۱۱ سالمه

من الان بایسامو میگم(بین این گروها و گرنه بیکارم همرو بگم://////)

بلک پینک . رزی

گرلز جنریشن . به خواهرت افتخار کن منم بایسم تیفانی عه

ترژر . جیهون(من عاشق همه جیهونام جیهون ترژر با جیهون عضو واناوان سابق)

انسیتی دریم . منم جمین:////////ولی چون خیلی دنبال نمیکنم مال خودش

اکسو . بکهیون (اینو دیگه به داداشت نمدم)

توایس.جونگیون(در حد کشته مردههههههههههههه)

ایتزی . ریوجین (در حد کشته مردههه)

اسپا . نینگ نینگ (به هیشکی نمیدمش بایس خودمه)

اف اکس . کریستال

😂😂😂
واوووووچه بابسای خوبی 
تازه هردوتاشون هم "پارک" جیهون هستن 😂😂😂😐
جمین همه رو دیوونه خودش میکنه 😂
بکهیون برا خودت (البته مال چانیوله بکهیون) 😂😂😂😂😂
عه کریستال
بایس داداشم تو اف ایکس آمبره 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐🔪

یه سوال! خواهر و داداشت کی فن ان‌سی‌تی شدن ؟؟

من الان یک ساله سیزنیزم! و ... بایسام جهیون اوپا و جمین اوپا و یوتا اوپا و جیسونگ اوپا عه!

و ... الان! عااا .... 

callmearmy left the chat ...! 

خواهر ۷ سالت به اینا جذب شد!! مامان من بچگی هیونجین رو میبینه میگه ″قربونش برم″ عکس الانشو میبینه یه چش غره میره و میگه ″زشته! گوشواره داره مگه دختره؟″ 😐😐😐😐

همین مدته چند ماهه
خودم فنشون کردم 
(به زور میبرمشون پای موزیک ویدیو 😂😂😂😈)
به به 😍😍😍😍😍😍😍

مامانتتتتتتتتتتتتت هم 😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
عه 😂😂😂 مامان من همه شونو میگه زشت 😭😭😭😭😭😭😭
مامانمنم جیمین بی تی اس و دید گفت چرا دوتا گوشواره داره ؟ 😐😐😐

اوو!!! من هنوز توش موندمممم 😭😭😭😭 صداااااااا 😭😭😭

(به زور 😂😂)

💜👍

 

😂😂 خیلی ببخشید ولی مگه چند تا گوشواره باید داشته باشه ؟؟

بابام هرکی رو میبینه ، میگه ″اَسمااااااااااااا پاشو بیا سوبین!!″ و من بدبخت به اون شخصیت ژاپنی نگاه میکنم و میگم ″پدر من این عزیزمون ژاپنیه! اون کره‌ایه! تازه سوبین پسره نه دخترررررر😐😐😐″ 

چندوقت پیش داشت آبشار سرنوشت رو نشون میداد. منم که اوتاکویی و دیوونش ، نشستم دیدم. به یاماگوچی میگفت سوبین 😐😐😐😐😐 

خدایا صبر بده 😐😐😐😐

عوضش مامان تنها دوستام که دوقلون! یه قُلشون میگه ″شب میخواستم بخوابم بعد دیدم مامانم گوشی دستشه و هندزفری تو گوششه! اهمیت ندادم و رفتم خوابیدم. صبح پاشدم ازش پرسیدم چی داشتی میدیدی ؟ بعد گفت اجرای اون هفتا پسرای خوشگل با اون دختره″ مامان رفیقم میشینه اجرای بوی ویث لاو میبینه ، مامان من اسم بومگیو رو میشنوه چش غره میره و با تن صدای بلند میگه ″ساکت!″ 😐 اصلا رابطه خوبی نداره باهاش!!!!

😂😂😂

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
مامان و بابا ها کلا با کره کنار نمیان همیشه حرف حرف خودشونه
هرکاری کنی علمشون گسترده تر نمیشه درکشون بالا نمیره 
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

وای 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

تنکسسسسسس

اره دیدی دوتاشون!!!!!!

اره همرو!

اره اره چانبکککک

من اولین اونی و دوست همه چیم تو بیان هم اسمش کریستاله

قربون اونی کریستال مهربونم بشممم

💖💖

آرههه

عهههههههه کریستال اونی منم هستتتتتت
منممممممممممممم قربونش بشمممم 😚😚😚

آخ راست میگی👍👍👍 همینه بخدا!

اصلا نمیدونم ولی خانواده ها یعنی مامان بابا ها ، نسبت به کیپاپ خیلی بد بینن!

شوکو راست میگه. یه بار بهم گفت ″مامان باباها فکر میکنن کیپاپ یه سرگرمی و تفریح برای ماعه اما در اصل بهمون امید میده و همیشه آهنگاشون تو بدترین شرایط ، آروممون میکنه!″

اما میدونی! خانواده من اصلا کلا از کیپاپ متنفرن! بعد از اینکه به مامانم درمورد آرزوی آیدل شدنم گفت اولش موافقت کرد اما الان ، میگه که این فکرای مزخرف رو از سرم بیرون کنم!

هدف چیزی نیست که بشه خیلی راحت ازش گذشت! بهش هم گفتم! ولی همچنان قبول نمیکنه!

میگه میخوای با یه شورت و سوتین بری بخونی رو صحنه و آخرشم با جیغ و داد مردم مواجه شی ؟

اما اصلا اینطوری نیست! بخدا لباسایی که کیپاپ آیدلا میپوشن خیلی بهتر از لباسای سلبریتی های هالیووده!

چندوقت پیش واقعا داشتم تسلیم میشدم! اما متن فارسی everlasting shine تی‌اکس‌تی رو که خوندم ، منصرف شدم!

به قول یونجون ، باید صبر کنم. زندگی دوباره خوب میشه!!!

آره تازه مامان من میگه نباید گروهای پسرو ببینی 
چون وگرنه عاشقشون میشی :/
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
اینم شد دلیل ؟ عاشق شدن ؟ 😐😐😐😐😐😐😐

من یادمه 
به مامانم نگفتم میخوام آیدل یا خواننده یا اینا بشم 
بهش گفته بودم میخوام برم رشته هنر (در صورتی که آیدلا مجبور تحصیل نیستن)
اونم خیلی دعوام کرد و ...
گفت میخوای برقصی که مردم لذت ببرن از دیدنت ؟ :((((((((
کاری کنی که خدا عصبانی بشه ؟
من کاملا فراموشش کرده بودم اصلا بهش فکر نمیکردم
من 3 سال کامل از دنیای آیدل و کیپاپ دور شدم 
6 ماه هم اصلا آهنگ کیپاپ نگوشیدم حتی

ولی ببین بزرگترین آرزوم چه قدرتی داشت که دوباره به دلم برگشت :)
دوبار ....خیلی باید دوستش داشته باشم که دوباره برگرده مگه نه ؟ :)

بابا بخدا گلش*یفته فر*اهانی رفته کامل لخت شده آمریکا 
اون خدا ازش عصبانی شد ؟ بلا ملایی چیزی سرش اومد ؟ نه :/
میخوام بگم علم هم چیزی نیست که خدا بخاطرش آدمو نگه داره 
مریم میرزاخانی هم دور و بر علم بود ولی سرطان گرفت و خدا رحمتش کنه
پس دلیلی وجود نداره که بگیم چون لخت شده خدا بهش غضب میکنه :/

نظر مردم :/
باید آدم درکش بالا باشه تا بفهمه نباید برای مردم زندگی کنه 
نظر هیچکس اهمیت نداره آدم برا خودش زندگی میکنه
ما نمیتونیم بریم کره حتی لباسای عادی جهان و بپوشیم ؟ 😐

دقیقا 
این آینده ی ماست نمیتونیم ازش بگذریم 
زندگی ای که تا آخر عمرمون قراره داشته باشیم نباید انتخاب خودمون باشه ؟ :(
چرا بخاطر ایرانی بودن و سخت گیری مامان و بابامون نباید بتونیم ؟

شورت و سوتین 😂
اتفاقا من دنسای کیاپو بهش نشون دادم 
اولندش خوشش اومد گفت شاد و خوبن 
و مهمتر اینکه گفت 
اینا رقص نیستن . بیشتر ورزش ان تا رقص
خب ؟؟؟؟؟ چیشد ؟ پس چرا مخالفی باهام ؟؟ 😭😭😭😭😭😭😭


اگار خیلی پرحرفی کردم 😐

😐😐 ببخشید ولی ... فن ها عاشق آیدلاشونن ☝

 

مامان منم همینو گفت. ″میری میخونی و میرقصی تا مردم ازت خوششون بیاد؟″

من ۱ دقیقه بدون کیپاپ نمیتونم زندگی کنم!!!!!!!! واقعا معتادش شدم ولی همین این کیپاپ ، نمیزاره نا امید شیم!

 

میدونی من چی فکر میکنم ؟

من فکر میکنم اگه کسی درمورد تصمیمی که گرفته ، خیلی زیاد مصممه و میخواد بهش برسه ‌، حتما میرسه! 

من الان تقریبا داره ۲ سال میشه که کیپاپرم. و از همون موقع این فکر افتاد تو سرم. من میتونستم همون موقع بهشون بگم اما نکردم. رفتم تحقیق کردم و با دست پر حرفمو زدم که اگر بهونه آوردن ، راه حلشو بگم!!!

 

دقیقااا! نمیدونم چرا اینجوری فکر میکنن! من نماز نمیخونم! ولی کافر نیستم! 

اگه جلوی مامان و خواهرم تاپ نمیپوشم چون دوست ندارم! اگه بیرون که میرم ، نمیخوام شالم از روی سرم بیوفته بخاطر اینه که ایرانیا جنبه ندارن! (همشون نه ها!)

ولی اونور هر کی کار خودشو میکنه و کاری هم به بقیه ندارن!!!! 

مریم میرزاخانی حتی یه اتفاق ناخوشایند هم (که نمیخوام بگم!) براش پیش اومد ، عقب کشید ؟ نه! تسلیم شد ؟ نه!

اون ایرانی بوده و تونسته به اون چیزی که میخواد برسه. پس اگه اون تونسته ، منم میتونم! توام میتونی! همه میتونن!

 

مادر پدر من نگران نیستن اگه من اینکارو کنم! بیشتر دلشون میخواد من شکست بخورم بعد هی بهم سرکوف بزنن که ″حرف مارو گوش نکردی!″ اگه نگران باشن ، شاید بخاطر اون قضیه‌س که سر مریم میرزاخانی افتاد!!!

 

بخدا این زندگی خودمه! نمیخوام کس دیگه‌ای برام تصمیم بگیره که چیکار کنم!

پس راه خودمو میرم! اهمیت هم نمیدم چی میخوان پشت سرم بگن! این منم! به قول ایتزی ، ″تظاهر نمیکنم کس دیگه‌ای هستم. من تا آخر خودم میمونم. من خودمو دوست دارم و عوض نمیشم. چون میدونم هرجور که هستم ، عالیم! من میخوام خودم باشم!″

 

والا 😂😂

مامانم یه کنسرت دید ، سر از تنم جدا کرد😐

 

اشکال نداره! منم خیلی حرف میزنم😅

😐👌

آره واقعا ایرانیا جنبه ندارن نمیشه بری خیابون بی حجاب شی
اونجا حداقل با جنبه هاش میان کنسرتت 
و بی جنبه ها از پشت شیشه میبیننت پس عیبی نداره

آره دقیقا 

آهنگای ایتزی دقیقا هر 4 تا موزیک ویدیوشون 
دقیقا لیریکشون به درد ما میخوره 
واقعا هر 4 تاش به زندگی ما میخورن 
Icy به حرف بقیه اهمیت ندادن
Wanna be خودت باش 
Not shy و dalla dalla هم تشویقی و امید دادنی ان

😂😂😂😂😂😂😂

دقیقا. وقتی اونا نمیتونن جلوی خودشونو بگیرن ، منم ترجیح میدم کاری نکنم که اوضاع از‌ اینی که هست بدتر بشه!!!

 

و یکی از دلیلایی که میدزی هستم همینه!!!!

یونا هم سن خواهر منه! ولی وقتی آهنگاشونو گوش میده ‌، میخواد منو بزنه! 

ایتزی جزو اون گروهاییه که همیشه بهت امید میده ☝

👌👌
عه یونا یه سال از من بزرگتره 
آره همیشه امید میده 😍😍😭😭😭😭

خدایا!!!!!

مرسی بابت ایرانی بودنم ✋😭😐😂

😂😂😂😂😂😂✊✊

خداروشکر طرفدار بی تی اس نیستن 😂🚶

بی تی اس مال خودم شددددددددددد😂💔

البته من طرفدار همه ام 😐

اکسو و بی تی اس زندگیمن😐💔

بلک پینک قلب😐💔

آیو ژیگر😐💔

اسپا نفس😐💔

و....... ک بقیه اعضای بدنن

 

 

حالا انگار یکی ازم پرسید طرفدار کدوم گروهی ک دوساعت زر زدم😐💔

😂😂😂

منمممممممم 😍😍😍😍

اشکال نداره که 😊💕

چه خوبببببب

البته تو توو بیانی باید طرفدار همه باشی 

وگرنه بهت میگن هیتر (حتی اگه هیت ندی/:)

البته بعضیا نه همه ک:)

*-* 💕
😂😂😂👌👌👌👌
آره 😂👌👌👌
سه شنبه ۱ تیر ۰۰ , ۱۳:۲۸ choi .ani(شهید دراما جیهون و سیکس پکا سونیول)

حالا که دارم سیزن میشم بایسام تو دریم بیشتر شدن:"

شدن رنجون و جیسونگ جمین

اما اصلیام رنجونو جیسونگن

دریم خیلی بایس برانگیزه 😂😂😂
عرررر رنجون کیوت خوش صدا
عررررر جیسونگ مکنه ی جاست اسم
عرررررر جمین خوشگل ویژوال
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan