همه ی استانداردهای آفیشال زیبایی کره *-*

همه ی استانداردای آفیشال زیبایی کره 

(همشون رسمی و واقعی ان)

 

- چشم های بزرگ

- پلک دوم 

- دماغ لاغر و بلند برج

- ابروی صاف

- صورت کوچیک

- فک وی V شکل

- پوست روشن 

- لب ضخیم و کوچیک

- داشتن پف زیر چشم

- قد 165 به بالا

 

پ.ن : لب ضخیم منظورش بزرگ بودن نیست

و منظورم از کوچیک همون عرض لب هست

اگر متوجه بشین ☺ نمیدونم چطور بگم خو 😂

آها

مثلا لب لیسا و رزی رو مقایسه کنین 

لب رزی مورد قبول استاندارده 

اوکی ؟ 💖

 

  • ivanka ♡♡

زارتتتت من اصلا ب استاندارداشون نمیخورم هعییییی 

واقعا ؟ :( 💔
منم بعضیاشو ندارم چندتاشو دارم فقط 😑

من ابروهام صافه :/

فکم هم وی شکله :/

پوستم روشنه :/

قدم هم بلنده :/

همینا رو دارم :/

😍😍😍😍👌👌👌👌👌

یعنی پلک دوم نداری ؟ :/
90 درصد ایرانیا دماغشون بلند برجه 
تو نیستی ؟
جمعه ۲۰ فروردين ۰۰ , ۱۲:۲۰ Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

فقط چارتاشو دارم 

برم کره جز زشتا میشم 😐💔

خوبه که 😍😍😍😍

😂😂😂😂😂😂
منم همینطور 

منم نمیخورم:/

:/ 💔

برچسب زردو بخون 😌

البته الان که نگاه میکنم همشو دارما:/

ولی از نظر خودم زشتم:/

آره فکر کنم همشو داری 
ایرانیا بیشتر از کره ایا استانداردارو دارن 
الان استانداردا بین خود مردم کره کم پیدا میشه میدونی چی میگم
مثل استانداردای ایران که خودمون نداریم :/

هر کشوری چیزایی رو استاندارد میکنه که خودش نداره :/

من بعضیاشو ممکنه نداشته باشم

منم ندارم بعضی هارو 👌

پلک دوم که دارم

چشمامم بزرگه😐

اکثرا دارم اینارو

قدمم که با ۱۳ سال سن به ۱۶۵ رسیده فک کنم یروزی پامو بزارم تو کره حس غول بودن بکنمT_T

اوه راستی از بین ایدلای زن آیرین ردولوت همه استاندارد های زیبایی چهره رو داره*-*

و سوزی

👌👌👌😍😍😍😍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من الان 16 سالمه 173 ام 
آره آیرین 😍😍😍 البته قدش 160 عه 
سوزی هم داره ؟ فقط آیرینو شنیدم 👌

یه سوال 
هدی نیکو رو نگاه کن 
توهم مثل من بنظرت میاد همه رو داره ؟ :/
چرا هرکیو میبینم همه استانداردا رو تو صورتش میبینم ؟ :/

تو هم هدی نیکو رو میشناسی یا فقط من فنشم 

خیلی دختر کیوت و باحالیه 

من خیلی دوستش دارمممممم 
😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖💖

قدㅠㅠ💔💔💔💔

اشکال نداره 😘😘😘😘💖
آیرین هم قدو نداره ^^ 💖💖

اخ چرا پلک دوم دارم حواسم نبود :///

حواسو😂😂💔

 

اصن منظور اون ایتمو نفهمیدم پس بیخیالش شدم😂🤝

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ببین دماغ بلند برج 
مثلا دیدی طرف دماغشو عمل کرده قوزک دماغو هم برداشته 
از نیمرخ ببینیش دماغش خمیده و کمونی شکله دیدی ؟
اونی که ایرانیا عمل میکنن کوتاه برج درمیاد 
و خب دیدی اکثر ایرانیا دماغشون همین مدلیه 

ایرانیا این چیزا رو عمل میکنن ولی کره ایا همینارو میخوان
مثلا پف زیر چشم 
و لب بزرگ
و دماغشونو عمل میکنن خمیده بشه 
ولی کره ایا این چیزا رو میخوان 
عاشق استاندارد ایرانم ://///////////////

دقیقا واسه همینه که ایرانیا بدشون از قیافه کره ایا میاد
یا بعضی ایرانیا که استانداردارو دارن قیافه شون طرفدار نداره
ولی کافیه بره کره تا همه بیفتن دنبالش 😂😂😂

8 تا شو دارم T-T

واووو 😍😍😍😍😍✌✌✌✌

ینی اونا قوز دماغ دوس دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :///////////

 

جوووووووووووون چه توضیح کاملی ممنون ^^

آره دوست دارن 😂😂😂😂😂
واقعا چیزایی که ما تو صورتمون میبینیم و بدمون میاد 😂😂😂
دماغ ایرینو دیدی ؟ یه کوچولو داره 
دماغ اونوو آسترو 
ولی صاف هم باشه قبوله 
یکی از دلایل برتری ویژوال هیونجین به فلیکس هم همینه 
دماغ فلیکس کوتاه برجه :) 💖💖
و همینطور یکی از برتری های وینتر به کارینا 
دماغ وینتر از کارینا بلند برج تره 
ویژوالا رو ببینی کامل معلومه 😃😃😃😃😃😃

💖💖💖💖💖💖💖💖💖

دقیقااااا :///

نه ندیدم هیچکودوم اینا رو 

ینی دقت نکردم

پس برای اینه که اکثرا گروها یه ویژوال دارن یه چهره گروه

ویژوال بر طبق استانداردهای کره ایه

و چهره گروه معیار جهانی

 

فاااااااخ

من دماغم قوز داره -_________________________________-

چقدر تا الان ازش بدم میومددددددددددددددددددددددددددددددد ://////////////////////////

👌👌👌👌👌

آره انگار همینطوریه 

منممممم 😂😂😂😂😂😂😂😂
اینقدر بدم میومد کسی از نیمرخ منو ببینه 
حالا تو هیچی 
منو بگو که تا چندوقت پیش آرزو داشتم چشمام آبی باشن :/
ناراحت بودم بابام چشم سبزه خودم قهوه ای اونم تیره :/
تا نگو کره ایا چشم رنگی دوست ندارن 
چشم رنگی ها اصلا قبول نمیشن اس ام :/
الان فقط عاشق رنگ چشمام شدم هااااااااا 😂😂

وای عکس نیمرخخخخخخخخ -___-

وای بابات چشاش سبزه

عررررررررر

منم دلم میخاس چشام مثه مامانم عسلی باشه -_-

واقعااا

اس ام چش رنگی قبول نمیکنه؟؟

واو

الان فهمیدم از ده تا ایتم بالا

هفتاشو دارم :/

دو تاشو تقریبا دارم :/

یکیشو ندارم :/

 

 

 

راسیییییییییی

بدجورییییییییییییییییییییییی رو پرپل کیس کراش زدمممممممممممممممممم T~T

😑😑😑
آره 💖💖💖💖
نه کسی چشم رنگی باشه نمیتونه آیدل اس ام بشه :/ 😂😂😂

عالیه کههههههه 😍😍😍😍😍💖💖

عهههههههههههههه عرررررررررررر 💖💖💖😍😍😍😍😍

سلام به نکته های خوبی اشاره کردی منم چند تاش رو دارم پوستم روشنه، با اینکه 14 سالمه قدم 168 هستش ولی دوست دارم 170 بشم بابام میگه هنوز هم قدت رشد میکنه ولی فکر میکنم قدم کوتاهه  . چشمام بزرگ نیست ولی مدل چشمام کشیده و بادامی هستش صورتم v  شکل  هستش دماغم لاغر و کشیده ولی باید عمل کنم چون انحراف  و قوز داره . لب هم کوچیک هستش  

یکی دیگه از استاندارها فکر کنم پاهای کشیده باشه که ننوشتی شما 

فکر کنم بیشترش رو دارم . چون قیافم شبیه کره ای هاست نه خیلی زیاد نه خیلی کم متوسط 

میخوای یک از خودم بفرستم  توی خصوصی و بگی چقدر استاندار های کره رو دارم یا اصلا ندارم 

سلام
عههههههه این که خیلی خوبههههه
✌✌✌✌✌💖💖💖

نه نه نههههه دماغتو عمل نکنیاااااا 
اگر قوزشو برداری یکی از امتیازاتو از دست میدی 
منظورم از بلند برج همون قوز داشتنه 
برش نداری هااااااااااااا

آره من معیارهای آفیشال و رسمی رو نوشتم 
این چیزا جزئیات هستن که کنار اینا نوشته نمیشه ^^

آره آره بفرست ببینممممممممم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

باشه برات ارسال کنم فقط بخشش نکنه یا به کسی نشون ندی فقط خودت ببین باشه؟

باشه حتما 
من عکس هیچکسو پخش نمیکنم خیالت راحت 💖💖

من فقط قدم 170 عه:////////////

اها چشمامم گنده اس بقیه اش رو ندارم://

خوبهههههه بلندیییییبی
😍😍😍😍✌✌✌

پلک دوم نداری ؟ :/
دماغت قوز نداره ؟ قوز نداشته باشه هم صاف که هست نیست ؟ :/
پف زیر چشم نداری ؟ :/ اینو تا عملش نکنن از بین نمیره 
دوتا معیار چشم که گفتم مطمئنم داری :/

اسکال نداره 
خیلی از کره ایا هیچکدومو ندارن 
منم بعضیاشو ندارم بیخیال 😂😂😂😂

ایدل چش مشکی میگیره بعد براشون لنز رنگی میزاره جمعیتو به کشتن میده ://

وات دا فاک لاوم :////

 

 

نمیدونی کهههههه

الان چن روزه قفلیم رو تایتل ترک دبیوشووووون

Ponzona

معنیش چیه؟؟

وای خیلیییییی کراشههههههههههههه

پرپل ان ده تاپ💃💃

واقعا :////////////////////

عههههههههه 😍😍😍😍😍😍😍😍
نمیدونم 😂😂😂💔😶
آره خیلییییییییییییی 💋💜
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
راستی آهنگ skip skip هم بگوش 
خیلی عالی و کراشیه من عاشقش شدم 😍

اوهوم قشنگ یه ماماموی اینده میبینم توشون‌ T~T

😍😍😍😍😍💜💜💜💜
شنبه ۲۱ فروردين ۰۰ , ۱۴:۰۸ پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

من همشو دارم غیر ابرو صاف!

عهههههههه خیلی خوبهههههههههه 😍😍😍😍😍💖💖💖

من همشو دارممممممم 

اخجون

آفرییییییییین (انگار 20 گرفتی 😐)
خیلی خوبههههههههههههههههه ✌✌✌✌😍😍😍😍😃😃😃

۷ تا شو دارم😐💔

 

سلام *-*

من آلالم ( هر چند از اسمم معلومه :/ )

از تو وب اس اف ناین پیدات کردم

۱۲ سالمه :)

و شما؟

 

خوبههههههه 😍😍😍😍✌✌✌

سلام 
عهههه فکر کنم یه بار اسمتو شنیدم 
*-* 💖💖💖
منم پریسا 16 سالمه ^^ 💕

عهههههه از کجا شنیدی؟😆

خوشبختم پریسا💗

البته میتونم پریسا صدات کنم؟ :)

فکر کنم تو همون وب فنتسی دیدم یه نفر گفت آلاله
خودتی ؟
اسمتو درست نوشتم ؟ آلاله دیگه ؟

همچنین 💖💖💖
حتما راحت باش ^^

من نمیدونم اونی که دیدی منم یا نه😂😂

ولی تا الان تو بیان فرد دیگه ای به اسم آلاله ندیدم :/

بله آلاله درسته😊

 

مرسی😍💖

آها احتمالا خودت بودی 😂
اوکی 😍💖

^^ 💖💖💜

تبریکککککک ب من 

تبریک ب تو 

تبریک ب همه😂

همشونو دارا هستم😂😍🌟💜

هوراااااا 💃💃💃💃💃💖💖
شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۰:۱۹ jimie-otako-levi(مینی سکینه)

جرررررررررررر قدم 164 عرررررر گاااد فقط قدو ندارم با پف زیرچشم:/

خوبه بلند میشی
پف زیر چشمو که همه دارن
این فقط با عمل کردن از بین میره 😂
تمومه 💃💃💃💃💖💖💖
سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۱۵:۰۷ 𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆

من تنها دماغه رو نفهمیدم=-=

دماغم کوچیکه لاغرم هست سرشم یکوشولو بالاست از این رو همه میگن دماغ عملی=-=

دیگه بقیش اوکیه=-=

بلند برج = دارای قوز
😂😂😂
یس *-*
سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۱۷:۲۹ 𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆

پشمام من دماغم یه قوز کوچیک دارهه

ییییسسسسسس💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

سلام میتونم شمارو اونی صدا کنم ؟

من یه سوال داشتم اگه ۱۸ سالگی اودیشن بدی دیره ؟

۱۸ سالگی الکی نه 

۱۸ ساله ای که ووکال و رپ و  دنس و ویژوال و مستعد بودن و زبان فول داشته باشی 

میخواهم ببینم این آدم برای جی وای پی شانس داره ؟

سلام آره ^^
دیر که هست چون بعضی کمپانیا تا 16 سال بیشتر نیستن
شانس داره ولی بازم نمیتونم قطعی بگم چون به خود کمپانی بستگی داره

برای جی وای پی محدودیت سنی تا ۲۰ ساله درسته ؟

برای کیوب هم ۲۷ ساله اگر اشتباه نکنم 

نه تا 18 عه جی وای پی
کیوب نمیدونم ولی 27 سال نیست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan