نوه های کیپاپرا (عنوان عوضید) #اسکی + یونمین و بلک پینک/بی تی اس اضافه شد

اگر بعضی شیپ ها که اسمشان را نمیبرم (باید بیای ادامه مطلب تا بفهمی) بچه دار شوند (بچه ی دختر) چه شکلی میشود 😍😍😍😍😍

اگر بعضی از شیپ ها که نام میبرم بچه دار بشن (بچه ی دختر) چه شکلی میشه

#اسکی

از وب یه نفر اسکی رفتم خودش میدونه کیه 😈😂

[نکته : اینا همه الکیه منم دارم شوخی میکنم جد نگیرید]

 

خب برید از نوه دار شدنم لذت ببرید 😎😎😎😎😎

 

کاپل هایی که گرفتم :

یونمین

لیزکوک

تهنی

جینسو

رزمین

هیونلیکس

مینوو

نامجین

ویکوک

سپ

هونهان

مارکهیوک

نومین

چانبک

یومارک

کایسو

 

فکر کنم کل بیانو احضار کردم دیگه کی تشریف نیاره ؟ 😂😂😂

 

 

اینم بفرمایید "یونمین" که یعنی شیپ "شوگا" و "جیمین" بی تی اس

نوه ی ویژوال منننننننننن

(از بس مامانبزرگشون ویژواله فرزندا و نوه ها هم ویژوال درومدن 😎😎😎😎)

واااااو دختر کوچولوی مامانبزرگ بیا بغلممممنم 😍😍😍😍😍😍

 

 

 

 

بعدی "لیزکوک" یعنی شیپ "لیسا" بلک پینک و "جونگ کوک" بی تی اس

به به بفرمایین ویژوال تحویل بگیرین

 

 

 

بعدی "تهنی" که یعنی "تهیونگ یا وی" بی تی اس و "جنی" بلک پینک

به به این یکی هم ویژواله 

(پس میخواستی نباشه ؟ مامان و باباش ویژوالن خو)

 

 

 

 

بعدی هم "جینسو" یعنی شیپ "جین" بی تی اس با "جیسو" بلک پینک

من نمیدونم چرا اینقدر این کاپلو دوست دارم 

آخه خیلیییییی بهم میان جیسو و جین 

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

 

 

 

و "رزمین" که شیپ "رزی" بلک پینک و "جیمین" بی تی اس هست

بفرما ویژوالتو بردار ببررررررر 😍😍😍😍😍😍

میخوام ویژوال فروشی باز کنم پول بزنم به جیب 😂😂😂😂😂😂😂

 

 

 

 

بریم سراغ ویژوال شبپ "هیونلیکس" که شیپ "هیونجین" و "فیلیکس" استری کیدز

خدایی این ویژوال شیپو کی انتظار نداشت ویژوال بچه درنیاد 😭😍😍😭😭😭

شیپ طلای استری کیدز (زوج طلایی) که بچه شون ستاره شده 😍😍😍😭😭😭

 

 

 

و بعدی هم "مینوو" که شیپ "مینو" و "جینو" وینر هست

ریل ترین کاپلی که تاحالا دیدمممممممممم

😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر به این ماهی تاحالا دیده بودین ؟ 

من قربون نوه هام بشممممم (نوه ی خیالی 😐😐😑)

 

 

 

 

خب خب خب "نامجین" یعنی شیپ "نامجون یا رپمانستر" و "جین" بی تی اس

این دختر خوشگل کی بووووود ؟ 😍😍😍😍😍😍

به به نوه ی مامانبزرگ و ببینین

 

 

 

 

اینم از "ویکوک" که خیلی معروفه شیپ "وی یا تهیونگ" و "جونگ کوک" بی تی اس

این بچه بسی زیبا و جذابه

شما هم حس میکنین شبیه تهیون تی اکس تی شده ؟ 😂😂❤

 

 

 

و بعدی که "سپ" شیپ "شوگا یا یونگی" و "جی هوپ یا هوسوک" بی تی اس

وای عجب ویژوالی درومد 😍😍😍😍😍😍

 

 

 

خب اول "هونهان" یعنی شیپ "سهون" و "لوهان" اکسو

عرررررر نگاه نوه ام 

چه دختر خوشگلی 😍😍😍😍

مبارک پسرام باشه ❤😍😂

 

 

 

حالا "مارکهیوک" که شیپ "مارک" و #هچان" انسیتی عه

خوشگللللل 😍😍😍😍😍😍

 

 

 

 

اول از همه کاپلی زیبا و عشق من "نومین" یعنی شیپ "جمین" و "جنو" انسیتی

چقدر این دختر خوشگله 😍😍😍

خب دختر دوتا ویژواله بایدم خوشگل باشه 

 

باورم نمیشه بالاخره قیافه ی نوه هامو میبینم قبل از مرگ 😂😂😭😭

 

 

 

 

 

دومیش کاپلی بسیار زیبا "چانبک" یعنی شیپ "چانیول" و "بکهیون" اکسو

چقدر این دختر زیبا و کیوته 😍😍😍😍

عررر مثل خود مامان و باباش ویژواله 😍

 

 

 

 

سومیش کاپلی بسیار عشق من که جناب شوکو آن را شیپ نمیکند "یومارک" یعنی شیپ "یوتا" و "مارک" انسیتی

عرررررر این دختر جذابو ببین 😍😍😍😍

بچه ی دوتا ویژواله دیگه 

عزیز مامانبزرگ بیا بغلم 

 

من و مامانبزرگ شدن ؟ نه تلوخدا من هنوز نینی ام 😢😢

 

 

 

 

 

و آخرین که همون چهارمی باشه کاپل زیبا "کایسو" یعنی شیپ "کای" و "دی او" اکسو

این دختره روووووو 😍😍😍😍😍

عرررررر 😍😍😍😍

 

پ.ن : چرا اینقدر شبیه مومو توایس شده نوه ام ؟ 😂❤

 

 

 

  • ivanka ♡♡
جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۰۰:۰۹ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

چه دخترای جذاببببببببببببببببببببببببببیییییییییییییییییییییی

یهههههههههههههه

خیلیییی 😍😍😍😍😍😍
عررررر 😍😍😍😍😍
جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۰۰:۱۱ 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒄𝒉𝒆𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈 ‌‌‌‌‌‌‌💜

حرفی ندارم فقط ان سی تی عشقه 

بله عشقه 😍👌👌👌😚

وااااااااااایییییییییییییییییی

چقدررررررررررررررررررر عروسکن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مامانبزرگ شدم رفت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

 

از شیما اصکی رفتی😐😂😂

بله سلام مامانبزرگ همزاد من ✋✋😂
خیلییی 😍😍😍

بلی بلی 😂😂😂😂

اونی وای دارم غشششش و ضعفففف میرمممممممممممممممم

 

 

بچه هونهان و مارکهیوک هم بساز😭😭😭

😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍

چشم چشم بخاطر تو میسازم 😍❤❤

مرسیییی😍😍

😙😙😙😙😙😙❤

چقدررررر شبیه مومو شد😨😨😨😨😨

دقیقا 😍
در عجبم 😱😱

کاسو خیلی خوب بود................

واقعا شبیه بود:]

آره 😃😃😃😍

دختررر چانبکمممممممم عررررررررر 

هققققق کایسوووووووووو خوودداااا 

شبیه مومو شدههههااههههههه

😍😍😍😍😍❤ عررررررر
آره خیلی 😃❤

عررررررررررر چانبک و کایسوووووو هرچند کایسو اصلا ندوست ولی عالیهههه

عررر 😍😍😍😍
😍😍😍😍😍❤

عرررررررررررررررررررررر

یتی عرررررررررررر

ینی ب معنای واقعی عرررررررررررر

ینی عررررررزرر ترررررر

ینی من مرککگگگگگگ

ینی من رد دادممممممم

خدااااااااااااا چقده خوشملن

فدا تک تک کاپلا بشم من ک انقده بهم میان

شوکو و هری ماکهیوک شیپ میکنن

ولی من و تو و ریتا یومارک میشیپیم😎😍

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚🐰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

عررررر 😍😍😍😍😍😍😢
خیلی بهم میان همشون هم ویژوالللللل 😍😍😍😢😢😢

واو چه خوب 😎😎😎
3 به 2 شدیم 😂😂😂😂😂
یومارکککککک 😍😍😍😍😍😍😍

بقیه کاپل ها هم بزار پلیز

باشه میزارم حتما 😍😍❤❤

چانبکمممممممممممممممممممممممممممممم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😭😩😭😩😭😩😭😩😭😩😭😩😭😩😭😩😭عرررررررررررررررررررررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😍😭😍😭😍😭

😍😍😍😍😍😍😍😍😍

وای حالت خوبه ❤
آب قند بخور 🍫🍫🍫🍫

مرسی

حالم جا اومد🙂🌹🤦🏼‍♀️😂✌🏻

❤😙
😂😂🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۳۷ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

بچه مارکهیوک چه قند عسله

عرررررررررررررررررررررررررررررر

خیلی 😍😍😍😍❤❤❤
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۴۴ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

بیزحمت بچه نامجین و ویکوک و سپ هم بزار اگه میتونی-.-

ببینم بچه اونا چجوریه

باشه 😊😊❤
اون سومی که نوشتی منظورتو نفهمیدم ❤

چانبککککککککککککککککککککککک 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😍

خیلی زیبا😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۵۰ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

سپ به کاپل یونگی و هوسوک میگن

منظورت همین بود دیگه؟

sope

آها اوکی مرسی 
میزارمشون 😊😊❤

میپاپیهپسسهسهپسپهپسهلپسپلسپایپایپیهسپعپسعپسعسپعسپسپع

پیخسعپمعسپعسپعشپشعپسعسپهعپسعپسمعسمسعسپعسعپسعججسععجس

سلملپسعمشپعسسپپسععپسعپعپسچسعپسعسپعپسعپع

بچه مارکهیوک ماله خودمههههههههههههههههههههههههههه

😍😍😍😍😍😍😍😍😍
باشه برا خودت 😍😍❤❤❤❤

آب قند بخور
🍫🍫🍫🍫🍫
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۵۶ sakura (توله صاحبش😐)

گریههههههههههههههههههههه😭😭😭😭😭

 

هونهاااااااااان😍😍😍😍😭😭😭😭😭

 

 

جخعدرسسقحیثث

جعییسث۲ق۰😭😭😭😭😭😭😭😭

چقدر دخترشون خوشگل شدهههههههه
😍😍😍😍😍😍😍
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

آب قند بخور
🍫🍫🍫🍫🍫
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۵۸ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

فکر کن بچه نامجین چه ویژوالی باشه مثل ننه باباش

بلهههه حتما ویژواله 😍😍😍😍❤

بچه نومین عم ماله منهههههههه

چانبک هم همینطوررررررررررر

اونکه نوه ی قشنگ خودمهههههههههههههههههه

بچه هونهان عم ماله منههههه

به بچه کایسو عم کسی نزدیک شه من مودونم و اووووون

اصن همشون ماله خودمن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🌌🌌😭😭😭😭😭😭

بله همشون مال "هردوتامون" ان 😐👌👌👌😌
شایدم "هرسه تامون" ؟؟؟
شیوا هم هست دیگه 😌😌😌

وای نوه 😂😂😂😂😂😂

نه نوموخام

فقط مال خودم تهنایی😢😢😢

میخام واسه اولین بار تک خوری کنم🤧🤧

باشه ببرشون 😂😂😂
من منتظر نوه ی واقعی میمونم 😂😂😂😂

هققق

ههق😭😭

😢😢❤❤❤❤❤

دختر هونهان چه جیگیری میشهههههعهههههههه😂😂😂😂😂

واقعااااااااا 😍😍😍😍😍😍❤❤❤
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۷:۴۵ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

عررررررررررررررررررررر

نوه دار شدم مبارکه

اوفففففف بچه نامجین شبیه بچه کایسو شده

 

چه ویژوالن لنتیا

😍😍😍😍😍😍😍
مبارک ❤💙💜💛💚💟
آره واقعا ویژوالللللل
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۰ 𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵

وااااااااااااااا چ جذاب شددننن

 

کدوم اپه؟؟؟

بسیار زیاددددد 😍😍😍😍😍
این اسکی از وب یه نفره 
خودش معرفی کرد
Faceapp ☺☺☺
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۱ 𝑰𝑴 𝑴𝒓𝒔.𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 :|~🌈

ججرر چ خوشگلن

خوبی؟^^

خیلیییییی 😍😍😍😍😍😍
مرسی ❤

وواااییییییی چه خوشکلن بچشون 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍

از بچه‌ی یونمین هم بذار :| 🗡🗡🗡🗡🗡🗡 

 

ولی بچه‌ی هونهان یه جایی دیدم که یه سریال جی ال بود و ژانرش تاریخیه *-* خیییلیبیی هم خوشکله لعنتییییییی

😍😍😍😍😍😍😍😍
خیلییییییی
یونمین کیه ؟ 😶😶😶
من تو اسم کاپل ضعیفم 😶

عه 😍😍😍😍❤❤❤❤❤

ووووییییی یاااا بیست و سه تن من الان ضعف میکنم واسشون عررررررررر😭😭😭😍😍💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

شوکو جان شما ک تک خور نبودی

و نباید باشی چون ممکنه از روش های خیلی لطیفی برا پس گرفتن نوه هامون استفاده کنم🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

چ لطیف☝🔪😊

 

ایوانکاییییی چمطوری

دلم یهو تنگولید واست💚

😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤

آب قند بخور 
🍫🍫🍫🍫🍫

😂😂😂😂 لطیف عین قاصدک 😂😂😂
🔪🔪🔪🔪🔪

مرسی شیوا جونم 😙😙😙😙😙😙😙
عه 😢😢😢😢 بیا بغلم ❤❤❤❤❤

ن همون شکلاته خوفهه😍

لطیف عین پر😂🔪

😍😍😍😍😍😍😍

اوهوم😭

اوووومددمممممم💚💚💚💚💚💚

😂😂😂😂😂😂

😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙
❤💙💜💛💚💟❤💙💜💛💚💟
بغلللللللللللل 😍😍😍😍😍😍😍

یونگی+جیمین=یونمین 😐💖

عه 💔😂
باشی میزارم 😊😊❤
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۸:۵۳ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

عرررررررررررررررررر

هیونلیکسووووو

بچه مینوو رووووووو

مرگگگگگگگگگگگگگگگگگ

😍😍😍😍😍😍😍
خیلی زیبان واقعا ❤❤

خدایااااااااااااااا هپشونم خوشمل تر از اون یکی

بلههههه 😍😍😍😍😍😍😍

بچه هیونلیکس و ویکوک عم ماله خودمه گفده باشممممممم

😂😂😂😂😂😂
شیوا با لحن لطیف قاصدکی یه کامنت راجب تو داده 
خوندیش ؟ 😂😂😂😂😂
باشه برا خودت ❤

وااایییی بچه‌ی هیونلیکس و مینوو خییییلییییی خوشکلترن 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭 (من به شخصه مینوو و هیونلیکس شیپرم) 

بلهههههه زیبای زیبااااا 😍😍😍
خودمم هستم 
من عین خودت شیپ میکنم
تنها تفاوت من و تو مارکهیوک و یومارک عه
من یومارک میشیپم تو مارکهیوک 
👌👌👌😂😂😂

میگم.....حس میکنم بچه‌ی مارکهیوک شبیه تیونگ شده😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂

تو هم همینطور؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂

آره راست میگی 😂😂😂❤
بچه ی ویکوک هم شبیه تهیون تی اکس تی شده 😂😂

نامجیییییییننننننننننننننننن زاغ شیش عسححیحیجلَبلجهجییبَغسحیَنخیحیسحخینیتانطتلطننطَتبطبنهَنهطهط

اون دختره منماااااا از الان بگم همه میدونن من فرزند نامجینم از الان بگم بعبَسییسلطلططزاراراااتابعغ

😍😍😍😍😍😍😍😍😍

آب قند بخور 
🍫🍫🍫🍫🍫

عه یعنی تو نوه ی منی ؟
من مامانبزرگتم ؟ 
😂😂👌👌👌👌

عه الان خوندم

مهم نیس بازم برشون میدارم برای خودم^^

😂😂😂😂😂
شوکو وب سوپر ام یه سر بزن کامنت دادم ☺☺❤

عهههههه مامانبزررررگگگگگ😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜

نوه 😍😍😍😍😍😍
مامانبزرگ ایوانکا 😂😂😂
❤❤❤💙💜💛💚💟😙

اره :| 

من و شوکو مارکهیوک شیپریم *-* 

تو و ریتا و شیوا یومارک شیپر هستین 

ججججججججججررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔

 

اره تهیون شده 😍😍😍😍😍

جالبه 😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔
😍😍❤

به نظرم باحاله😂مامانبزرو ایوانکا😍😍😍😂💜

😂😂😂😂😂😂😂❤❤❤

من گفتم سر اینا با کسی شوخی ندارم😂😂😂

منم شوخی ندارم 😂
برا خودت جدی جدی 
من همینطورشم مامانبزرگ 23 + 12 + 12 + 12 + 8 + 7 + 5 + 4 + ... نفر هستم
(منظورم انسیتی ، دبویز ، ترژر ، اکسو ، اسکیز ، بی تی اس ، تی اکس تی ، وینر ، ... بود)
برو سوپر ام ❤☺☺☺☺☺

ایوانکا من خیلی وقت توی وب پرپل کیس کامنت داده بودم ولی انگار جواب ندادی 😶

حتی مطالبی که میذاشتی هم انگار ندیدی 😶😐 

اصلا اگه کامنتمو دیدی به تاریخش دقت کن 

عه وا 😐😐😐💔
الان کامنت منتظر تایید ندارم 
میشه یه کامنت بدی که بزنم رو اسمت کامنتا بیان بالا ؟

شیپ بلک پینک وبی تی اس هم بزار 

شپ با هم

آها اوکی 
ولی دقیق بگو کی و کی میخوای 
هرکی دوست داری بگو من بزارم 😊❤

نکنه توی هرزنامه ها رفت 😐😶😂💔

نه تو هرزنامه ها نیست 
ولی الان که گفتی چقدر کامنت بچه ها دادن رفته تو هرزنامه ای وای
😲😲😲😲😲😱😱😱😱😱😱💔💔💔💔💔💔

خو به هرزنامه ها هم دقت کن دیگه 😂😂😂😂💔💔💔😐😐😐😐😐 

راست میگی 💔💔💔💔💔💔😑😑😑😑😑

عههه

من مامان اونایی عم ک گفتی :))))

منم مامانشونم 😐
منظورم این بود که هرکدومش یه بچه میاره من مامانبزرگ اونام 😂😂😂
البته من جلوشونو نمیگیرم اگر دوتا بچه خواستن هم عیب نداره 😂

بچه ی تهکوکو میخوام

باشه برا خودت 😂❤

لیز کوک 

تهنی

جینسو

 

رزمین

 

اوکی باشه میزارم 😊😊❤❤
يكشنبه ۳ اسفند ۹۹ , ۱۵:۴۹ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

دیگهههههه بچه ی یونمین مال خودمه

اون مال منه نزدیکشم نشین

بایسم بچه دار شد یاع یاع-.-

😂😂😂😂😂
برا خودتتتتت ❤😂

الان اگر خود آیدلا اینارو ببینن آبروی من میره 😂😂😂💔
میگن نگاه اینا چه خوابای زشتی که واسمون ندیدن 😂😂😂💔

یه سوال چرا همشون دختر اوردن؟😐😂

چون من دختر دوست دارم 
مامانبزرگ نوه ی دختر دوست داره اوناهم احترام میزارن ☺☺❤❤❤❤
يكشنبه ۳ اسفند ۹۹ , ۱۵:۵۷ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

نههههه دونت ووری اینکارو نمیکنن

ایتس جاست فور فان.....😂😂😂

 

میگم عنوانش چه طولانی شدا😂😂

😂😂😂😂😂😂👌👌👌👌

خیلیییی 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
گشادیم میاد عوضش کنم 
پیشنهادی نداری براش ؟ 😂😂
فقط میخوام کسی با عنوان نفهمه که عکس بچه گذاشتم 💔😂
يكشنبه ۳ اسفند ۹۹ , ۱۶:۰۳ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

چرا یه پیشنهاد دارم بنویس

کیپاپرا بیاین نوه هاتونو ببینین😂😂😂

عهههههه 😲😲😲😲
چه قشنگ و خلاصه و مفید 😲😲😲
من کف کفیدممممم 😍😍😍😍😍😍
مرسی خیلی خوب بود همینو میزارم ❤❤❤
يكشنبه ۳ اسفند ۹۹ , ۱۶:۰۸ ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)

اوف این ایده هام اصن😂😂

(امیدوارم سقف سالم باشه)

چاکریم😂

سقفو من میگیرم 😂😂😂😂😂👐👐👐
عالی 😍😍😍👌👌👌

ععر

عررررر 😍😍😍😍

نوه من اینجا نیس :(((((

بنگکیو ................

اوکی میزارمش 😊😊😊❤❤

خدایا همین الان منو به بچه ی هونهان تبدیل کن🤦🏼‍♀️😍😎😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️💜✌🏻💜✌🏻🍇

عه پس من مامانبزرگت شدم 
❤💙💖💜💛💚💟
😂😂😂😂😂😂😂😂

منو احضار نکردی ای ملعون 

 

 

+ با چه برنامه ای میسازی اینا رو ؟؟؟؟؟.؟؟؟؟؟؟

😶😶 الان دیگه عنوانو عوض کردم همه ی کیپاپرا احضارن دیگه 

FaceApp ☺☺☺
عععععرررررر پریساااااااا
ی خبر دارممممممممممممممممم
چییییییییییی 😍😍😍

سلام آرمی ایرانی👐

مبدونیم ک تو ام دلت میخواد بی تی اس مثل بقیه کشورا

توی ایران هم کنسرت بذاره😃

ما قرار نیست فقط بخاطر ملیتمون

آرزوی رفتن ب کنسرت بی تی اسو ب گور ببریم😥

حالا ی خبر برات داریم😊

https://www.farsnews.ir/my/c/61516

روی این لینک بزن:)

و برو و حمایت کن تا بی تی اس بیاد ایران^^💜

نگران نباش فیک نیست*-*

همه اینا میره مجلس:)

فایتینگ آرمی^^💜

اوکی باشه مرسی 💕
# ملت
به نظر من حمایت نکنیم بهتره
ملت ما ک بهشون میگن دخترنما
هیترم دارن زیاد
اون از مهراد هیدن ک ر*د ب وطن پرستی😹/:
اون از کپی لو ک آبرو نذاشت برامون/:
دیگه اینا بیان ایران ی اتفاقی میفته رو در رو براشون بعدا دیگه آبرومون جلوی میلیون ها آرمی میره یکی و دوتا خارجی/:
آره راست میگویی درسته 
😪😪😪😪🔪🔪🔪

با اینکه از شیپ جینسو متنفرممممممممممممممممم ولی بچشون خوشگل شد😐😐

 

من اصلا شیپ نمیکنم
آره خوشگل شده 😂😂😂😂
دوتا ویژوالن دیگه :*) 💕
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۱۶:۴۲ *لیسا*جیمین*کوک*ایو*فلیکس*هیونجین*

بد نبود خیلی شبیه مومو بودن خب نباید انتطار داشت مثل فرشته ها بشن چون این فقط ادیته و ممکنه یجوری بشن ولی نگاه کن من عاشق لیسا جیمین کوک ایو فلیکس هیونجین هستم بهشون نزدیک بشید پاتون رو میشکنم......

به هر حال خوب بود ولی از شیما اصکی رفتی؟/......💜💫

جرز 😂
آره درسته 
اوکی 😂✋
آره از خودش اسکی رفتم جرز 😂😂😂

بچه هونهان برای خودمهههههه

یومارکم همینطوررررر

یونمینم بدید به منننن نامجینم فراموش نشهه ویکوک هم همینطووووور

جررررز 😂😂😂😂
باشه 😂😂😂😂😂😂✋🏻

ععععاااالللللیییی بید

❤❤❤❤❤❤💋💋

یس *-* 💙🌈

فقط میتونم بگم برات متاسفام

بابا بسه دیه همش بلک پینکو بی تی اس  سسشراتونو جم کنید دیگه:/

😐
من نیستم 😐
درخواستی داده بودن بزارم
کار من نیس که
درخواستیه میفمی؟
😐😐😐👏🏻

شیپ ... :|

کار من نی درخواستی بود
مخصوصا مخصوصا این دو گروه متنفرم... :)

اوکی ولی کار خوبی نکرد درخواستی داد :/

دقیقا :)

😂🤦🏻‍♀️
:)

عرررررررررررررر فقط هیونلیکس😭😭😭حاضرم کل زندگیم و جونمو بدم تا هیونلیکس ریل بشه (شایدم باشه 😂)

منم یه لحظه فکر کردم بچه ی ویکوک درواقع ورژن دختر تهیونه 😂💔  خیلی شبیهه

اوهوم *-* 💃🏻
وای 😂

😂😂

بین خودمون بمونه ولی من جینسو رو دوس دارم .... دوتا ویژوال جذاب:')

اوهوم کنچانا *-*

من آرزوی بچه ی مینسونگو با خودم به گور میبرم😂💔(جیسونگ-مینهو استری کیدز)

ندارم برنامه شو دیگهههه TT
اونموقع مینسونگ شیپر نبودم خدایی؟ TT

راستی یادم رفت بگم .... بچه ی جینسو یکم به ایو شباهت داره

شاید.. من الان نت ندارم نمیتونم چک کنم 😂
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۰۱ , ۰۸:۲۳ •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦•

عکسا همشون به فنا رفتن مادر 👩🏻‍🦯

شتتتت
متاسفانه دیگه ندارمشون..
should I delete the post؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan