عکس از داخل و بیرون ساختمون های بیگ4

1. هایب (بیگ هیت)

 

 

 

 

2. اس ام

 

 

 

3. جی وای پی

 

 

 

4. وای جی

 

 

  • ivanka ♡♡
شنبه ۲۹ خرداد ۰۰ , ۱۸:۰۶ ^^ Alale | هر کی استریم نزنه تیزی میکنم تو چشمش🙂🔪

اس ام حیفه بریم اتیشش بزنیم :")😂

آره خو میگم 😂😂😂
تولد لی سومان بود پریروز 
همه آرتیستای اس ام براش کامنت تبریک دادن (اینستا)
خیلی باحال بود *-*

وای خدای من چی باید بگم از این همه شگفتی.کمپانی اس ام خیلی خفن  شیکه من میخوام برم اونجا هقققققققق

خیلی واقعا ابهت دارن  :*)
منم خیلی دوسش دارمممممم 😍

وای ساختمون بیرونی وای جی چه باحاله😂😍

اس ام توش خیلی شیکه عرررررررررر

آره شیشه های آبی 😍😍😍
خیلیییییی عررررررر 

من ساختمون اس ام رو دوست :"))))))))

وای ولی خیلی باریکه خطرناکههه

منم :*) 💖💖
😂😂😂😂😂😂😂
دقیقا داشتم فک میکردم اگه زلزله بیاد چیکار میکنن 😂
شنبه ۲۹ خرداد ۰۰ , ۱۹:۱۷ ملکه کیمچی 😐✌

قشنگترین شون بیگ هیت و اس ام

آره خیلی نورانی و خوشگلن 😍

سه تاشون خوب بودن یکی بد :

خوبا :

به ترتیب :

وایجی، اس ام، هایب

 

بد:

ج و پ ☹️😂💔

وای جی از بیرون خیلی خوشگله
هایب خیلی باکلاس و بزرگ
اس ام هم داخلش عالیه و همه چی داره
جی وای پی بدبخت گناه داره 😂😂😂💔
شنبه ۲۹ خرداد ۰۰ , ۲۱:۱۰ DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪

بههههه جوووووونز

چقدر همشون خفن اند

ولی خداییش اس ام ی لول دیگس

توی عکسی ک برای کولر ها و خنک کننده های جی وای پی بود رو دیدم انقدر خندیدم یاد اون مصاحبه افتادم جی وای پارک برای همین خنک کننده هاش چقدر برای وای جی قپی میومد که ما از اینا داریم اونا ندارند

هعی یادش بخیر😂😂😂😂💔

😍😍😍 آره
😂😂😂😂😂😂😂 جرواجر
ولی وای جی از بیرون خیلی باحاله

اف ان سی رو هم میزاری ؟

اگه پیدا کردم باشه 💖

چه ساختمونای لوکسی😍

خیای خوبن 😍😍😍

ببینم تو کدوم طویله ای اس اف ناین داره رشد میکنه :/

عععع تو بیداری ؟ 😂😂😂✋✋✋✋
اف ان سی جز کمپانی های رده دومه احتمالا جای خوبیه 😂

اره بابا

جغددد 

هعییییی

😂😂😂😂
من معمولا تا 7 بیدارم بعد میخوابم :/
واقعا جغددددد :/ 👌

من بکپمم دیگه :/

شب بخیرررر

شب بخیر عزیزم 😘💖

جدن بیگ هیت(هااااااااااایب:/) خیلی خوشگلو باحاله

مال اس امم خیلی خوبه ولی یکم کوچیکه عرضش ادم وحشت میکنه

واقعنی مال بیگ هیتو اس ام هم توش هم بیرونش خیلی خوشگل بود

مال جی وای پی فقط سقفش خوشگله:/

وای جی لنتی خیلی خوشگلههههههههههه برگاااااااااااااااام

واقعا چت بود اسمو عوض کردی ؟
الان چند میلیون کیپاپر و بیچاره و سردرگم کردی 
😂😂😂😂😂😂
خیلی خوشگله آره
تازه این ساختمون جدید نیست فقط مال وای جی جدیده
میدونی بیگ هیت همیشه پولدار بود
بعنوان یه کمپانی کوچیک خیلی پولدار بود
ام وی های اول بنگتن و نگاه کنی معلومه هزینه زیاد کردن
واقعا لیاقتشو داشت جزو بیگ4 بشه :*) 💖

😂😂😂😂😂
آره خیلی آدم دلش میخواد بره اونجا بخوابه 😂😂😂😂
چرا من بچه ی یکی از این چهارتا رئیس نیستم ؟ 😑
😂😂😂😂
خیلی باحاله اینو چطور ساختن واقعا 😂

برای اینکه از اسمای قبلیم بدم میومد🕶🌶🔥✨

میلیوووون چه خبرههههه

هقققققققققق دقیقنننننننن

 

 

به خاطر یه مشت دلار😎(امیدوارم دیالوگشو به یاد داشته باشی..امیدوارم خودمم درست بگم:/)

عه عزیزم من تورو نمیگم دنت ووری
اتفاقا باران خیلی قشنگه قضیه شو میدونم
هایبو میگم

اممممم نه یادم نیست 😂💔
اگه قرار بود دختر یکی ازونا باشی کدوم بودی ؟
من نمدونم 
ولی جی وای پی میخواد دوتا دختراشو آیدل کنه منم میخواممم 😭😭😭

من جی وای پی رو از همشون بیشتر دوست داشتم 

اس ام خیلی شیک و لوکسه

هایب هم خوبه 

وای جی چی رو زیاد دوست نداشتم 

😍😍😍👌👌
وای جی جدیده اصن تو کتم نمیره اینو چجور ساختن 👀

اها هایب

جدن ملت با بیگ هیت بیشتر حال میکردن:/حتی با اون نمیدونم چی چی که اول ام ویاشونم میاد:"دلم براش تنگ میشه

 

یا بیگ هیت میرم یا هایب

آره 😂😂
ولی خودشم عاشق همون اسمه
هنوز اول ام وی ها مینویسه big hit music 
نمینویسه هایب :/

😂😂😂😂 آااااافرینننن

با این همه شگفتی و عظمت دارم شک میکنم اینقد میگن ایدلا خیلی خیلی خیلییی سختی میکشن:/

البته به سخت بودنش که شکی نیست اما لامصبا هتل چند ستارس😃💔

هیی ینی یه روزی میشه پا بزاریم به اونجا🤧

ولی احساس میکنم محیطش خیلی استرس زا و غریبانه س🙁

 

😂😂😂😂 اون بحثش جداست
آره واقعا ولی خب همش محیط کاریه 
(مثلا اگه اتاق خواب داشتن خیلی خوب میشد 😂😂)

غریبانه که حتما هست
خودمون تاحالا روحمون هم اینجور جاها نرفته 😂
ولی مهمترین چیز رفتار کارکنا عه
اگر خوب رفتار کنن خوبه ولی اگه بد رفتار کنن استرسی میشه

آره مهم رفتار کاکناشونه😬😂😂😂

میگم حتی یه درصد احتمال نداره خوابگاه کارآموزا داخل محیط کمپانی باشه؟ 😃حتی کنار زباله دونی یا انباریشونم خوبه ها😃😂😂

حالا من دلمو صابون میزنم که هست😂✌️

دارم تصور می‌کنم وارد کمپانی بشم.... روحم پرواز میکنه 🤤

😂😂😂
خوابگاه که نه ولی بیشتر وقتشونو تو کمپانی میگذرونن
کلاسا و اتاقای دنس پرکتیس و محل ضبط و ... همشون تو ساختمونن
😍😍😍👌👌

یا پیغمبررررررر یعنی من می تونم یه ساختمون این طور فقط از بیرون ببینم؟ عررر نننهههههههههه

 

می خااام مننن

🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️💔💔
منممممم >-<

دوستان گول ساختمون خوشگل اس امو نخورید😂😂

😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan