این ویدیو رو خودم درست کردم بیاین ببینین خوشتون میاد با نه

این ویدیو رو خودم درست کردم 

ببینین خوشتون میاد ازش یا نه

 

 

این ویدیو رو خودم درست کردم 

ببینین خوشتون میاد ازش یا نه 

1 دقیقه ست 

حجمش زیاد نیست نگاهش کنین 

 

لینک یو آپلوده پخش آنلاین داره مجبور نیستین دانلود کنین

 

لینک دانلود + پخش آنلاین

 

همیشه از کارای اینجوری خوشم میومد 

یکی از سرگرمیامه ویدیوهامو نگه میدارم تا همیشه ببینمشون

به نظرتون خوب درست میکنم یا چرت و زشتن ؟

 

پ.ن : بچه ها من دارم میرم بیرون 

ممکنه چندساعت دیگه بیام 

اگر جواب کامنتتونو ندادم ناراحت نشین

 

  • ivanka ♡♡

واقعاااا قشنگه از ردولوتو جی ایدلو بلک پینکم ک هس تمومه من مرگ بای

وای ممنون 😍😍😍

از خیلی گروها آماده گرده بودم 
چون وقت نداشتم آهنگو کامل درست کنم 
دیگه مجبور شدم سریع تمومش کنم 
😍😍

آقا من نمیتونم الان ببینم :(

عیب نداره 😊😊😊😊

عررررررررررررررررررررررررررررررررر

خیلی خوب بودد*ــــــــــــــــــــــــــــــ*

بازم بدرست*ــــــــــــــــــــ*

وااااااو ممنوووووون 😍😍😍😍😍😍
حتما درست کردم میزارم 😃
يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۴:۳۶ پارمین عبدالحسینی

حیلی خوبه 😙

ممنون 😍😍😍😍😘❤

خخخخ چه باحال بود 😁

خیلی خوب دنسا رو با اهنگ هماهنگ کردی

من این اهنگه boy bye رو دارم خعلی باحاله اخرش مث اهنگ بندریاس😂😂😂

ممنون 😍😍😍😍😍
مرسی تو چشمات قشنگ دیده
😂😂 آره بندری 👋👋👋👋

عالیییییی بود 

ادامه بده

اگه بازم دریت کردی تو وبت بزار حتما

ممنونم

ممنووووون 😍😍😍😍❤❤
چشم حتما میزارم 😍
😘😘😘😘😘

وای جدی جدی جدی خیلبییییییییییییی قشنگ بود😍😍😍😍😍😍

واقعااااا 
ممنووووووووون 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
❤❤❤❤

عالی

ممنون 😍😍😍😍😍

اسمه اهنگش چیه ؟

Boy Bye از Helly Luv 
😊😊😊😊😊😊😊

پریسا منکه از این کارات زیاد دیدم

ولی این از همش قشنگ تر بود*-*

ممنون نیوشا جونممممممممممممم 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خیلی باحال بود🤩 ولی اگه روش کار کنی باحال تر هم میشه😊

آفرین❤

منم دوست دارم ازینا درست کنم🙃

می تونی یه برنامه بهم معرفی کنی؟

ممنون 😍😍😍
آره تو گوشی سختمه اگر با کامپیوتر درست کنم خیلی بهتر میشه 
پس درست کن 😍😍😍😍
برا گوشی viva video من دارم 
Video show هم دیدم انگار خوبه 
همین دوتا رو بلدم 😅😅

خیلی قشنگ درست کردی

مخصوصا وسطش که توایس میومد با اهنگ بریک تروت بود خیلی باحال شده بود

ممنون 😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

خیلی عالی بود عزیزم .  دوباره از این ویدیو ها بزار . و  زمانش بیشتر باشه .ممنون که اینقدر زحمت میکشی

ممنونم 😍😍😍😍😍😍😍
باشه حتما 😃😃😃
😘😘❤❤

عکسی که گذاشتی کیه؟

YooA عضو oh my girl 
😍😍

مرسی❤

😙😙❤

واووووو بسیاااار عالیییی و خفن بود😍😍😍

I like it 💝💝

مرسیییی *-* 💃🏻❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan