پارت اول فن فیککککککککک + پی دی اف

پارت اول فن فیکو گذاشتم

اینم از پارت اول فن فیک

+ پی دی اف اضافه شد

الان فرمتش ورد هست . اگر نمیتونین باز کنین همین الان بگین تا مامان و بابام رفتن بیرون من برم تو کامپیوتر درستش کنم پی دی افشو بزارم

کلیک

لینک پی دی اف

خوبه ؟ 

خوشتون میاد یا بد نوشتم ؟ 

میدونم طنز نداشت ولی ایده به ذهنم نرسید خنده دارش کنم فعلا اولش بود آخه

 

پ.ن : دیگه پست تبلیغاتی نمیزارم 

پیرم کردین اینقدر گفتین 😅

 

  • ivanka ♡♡

الانننن میرم میخونم هقققققق

مرسی 😃😍😍😍😍😍😍❤

خونده شددد

هووفففف پشمام شخصیتاش واقعا زیاده

وااایییی در پایان با ورود بایسم(مینهو) جیغ میزدمممممم🤧🤧🤧🤧🤧و واقعا خنده دار بود مشخصااااا😂😂😂😂😂

مرسی 
آره من عادت دارم اینکارو بکنم
ولی خب نقشای ثابت همونان که معرفی کردم
بقیه همیشه نیستشون
😂😂😂😂😂 عه بایست 😂😂😂😃
جمعه ۳ بهمن ۹۹ , ۱۴:۲۸ Chichoo (عشقم مامانبزرگ پانی)^^

پریسا"(

باز نمیکنه

میشه بصورت پی دی اف بزاری؟

اوکی الان میزارم مرسی 😃❤❤
جمعه ۳ بهمن ۹۹ , ۱۴:۲۸ Dark _Queen👑(판테온 A. )

اونی میشه پی دی افش کنی؟

باشه الان آپش میکنم 
مرسی ❤❤❤

اهاا... 

من کلا مشکلی ندارم میدونی چی میگم... 😐

کلا با هیچی مشکل ندارم

آره میفهمم چی میگی 
خیلی خوبه اینطوری 😃😍😍

اره بابا

فک کن جلو من فقط یچیز میزارن به اسم فیک

و منم میخونم مهم نیس ژانرش چیه یا شخصیتاش کین 😂

مثلا من نامجین شیپر تعصبیم خیلی روش تعصب دارم

ولی نامگی دانلود میکنم یا ویکوک شیپری که کوکمین میخونه😂😂😂😂

😂😂😂😂
چه خوب 
حالا بگم از بی تی اس هم نقش آوردم 😂😂😂
بیشتر از این اسپویل نمیکنم
😂😂😂

هقققق ایولا چه خفن

اکسوعم بیار😂🤧

اکسو هم هست 😂😂
😃😃😃😃😃😃

میگم من نتم خیلی افتضاحه اگر کامنتام دو سه تا اومد ببخشید

نه یه بار اومدن 😊😊
چه عیبی داره فوقش عدم نمایش بزنم 😘😘❤
جمعه ۳ بهمن ۹۹ , ۱۵:۲۸ Chichoo (عشقم مامانبزرگ پانی)^^

مرررسی بابت پی دی اف

وای این اخرش ک نوشتی (بغض) خیلی خندیدم😂😂😂😂😂😂

منتظر پارت بعدم

عاشق بشو بنظرم😑😂🔪

خواهش 😘😘😘
😂😂😂😂😂
😊😊😊😊
نمیدونم .. 😞
حالا ببینم چی میشه 😃😉

عررررررر اکسوعم هسستتتت هق هقققق

 

عه خب خداروشکر 

😍😍😍😃
❤❤

دوست داشتممممم

😍😍😍😍 مرسی ❤❤

جالب داره پیش میرهه😍🤧

واقعا 😍
مرسی 😍😍😍❤❤

یا خدا من که دو تا شخصیت اون ایوانکا که تو اسپاست رو با اون یکی که تو ایزوانه قاطی میکردم.بقیه رو میشناختم ولی این دوتا رو نه.

 

کی پارت بعدی رو میزاربیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟،×٪@_!×£₩@&×:@"@:

ایوانکا مثلا منم 😂😂😂😂😂😂
هروقت تونستم میزارم هنوز ننوشتمش 😅😊
مرسی که خوندی 😍😍❤

وظیفست گلم💜💜

وای خوب من دق میکنم تا اون موقع که.

زودددددد بنویسششششش

❤❤
نوشتمش بالاخره 
الان میرم میزارمش 😃😃

گوشی من باز نمیکنه:(

دومیشو بیار دومیش پی دی افه همه میتونن باز کنن 😃

نه گوشی من هیچ پی دی افی رو باز نمیکنه:(

عه 😞😞😞😞😞
نمیدونم چکار کنم 😞😞😞

وایییییییییییییییی پریسااااااااا ایوانکا صدات کنم؟؟؟
 

میگم مشکل گوشی من این بود که برنامه پی دی اف نداشتم الان رفتم دانلود کردم برنامه رو 

و الان هم فن فیکارو دان کردم هر پارتی که خوندم حتمااا نظر میدم😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤😍😍😍

هرکدوم دوست داری 

😃😃😃😃😃😃
ممنون 😙😙😙😙😙❤❤❤❤❤❤

وای خدااااا

الان پارت اول رو خوندم*-*

خیلیییییی خوب بود^-^

من میرم پارت 2 هم بخونم^-^

ممنون 😍😍😍😍😍😙😙😙
❤❤❤❤❤❤

الان من یه نظر فرستادم اومده؟

اممممممم نه نیومده عزیز

خب از اول مینویسم

 

سلام^^

پریسا خوبی؟

:)
نمیدونم ایوانکا صدات کنم یا پریسا:|

تو بگو کدوم ر احت تری:)
منو شناختی؟؟؟؟؟

من نورام همونی که با اسمBTS میومد

^^

سلام نورا جون شناختمت 😃😍😍
پریسا بهتره 😊
خوبی عزیزم ❤

^^

اوک پریسا^^

ارهههه ممنونم لاو^^

😍😍😍😙😙😙❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan