پارت دوم فن فیککککککک

بدو بدو ادامه پارت دوم فن فیکه

خب بالاخره پارت دومو نوشتم

ایندفعه طنز داره 😃

نمیدونم خندتون میاره یانه 😅

لینک پی دی اف

لینکش به صورت پی دی افه 

بخونین نظرتونو بگین

اگر انتقاد دارین بگین حتما اصلاح کنم 😊💚

  • ivanka ♡♡

عرررر برم بخونم

دیدم نوشته پارت دوم فن فیکککک

ی جیغ زدم داداشم جفتم بود هوی چته😂😐

❤❤
😂😂 وای خیلی خوشحالم که دوست داری 
ممنون 😍😍😍😍
يكشنبه ۵ بهمن ۹۹ , ۱۲:۴۰ saba =}دونسنگ اون یکی سباXD

وای خنده دار بودXD

😂😂😂 
ممنون که خوندی ❤❤

واااهای خوندم خیلی خندیدم😂

این جریان چاقو ک همه تو جیبشون دارن جررررررر😂😂😂😂

من تشخیص نمیدم کی دختره کی پسر جز تو و وونیونگ و چن نفر دیگه😂

عه 😂😂
😂😂😂😂 عیب نداره زیاد قاطیشون نکردم 😃
مرسی که خوندی 😍❤❤
يكشنبه ۵ بهمن ۹۹ , ۱۳:۰۵ (روح سرگردان بیان) 야시. Yasy2007

دیر کردم:')

برم دان کنم:') 

عیب نداره 😍😍
ممنون ❤❤❤❤
يكشنبه ۵ بهمن ۹۹ , ۱۳:۱۱ (روح سرگردان بیان) 야시. Yasy2007

عرررررررر چانبک هارتمممممم🤧🤧🤧🤧🤧

😂😂😂😂
عرررررر 😭😭😭😭😭😭

سلام اونی خوبی نه بابا چی رو برم بگم با خوندن و رقصیدنم توی خونه مشکل نداره اگر مشکلی با ایدل شدنم نداشت نمی گفت که نماز بخونم من خودم نماز رو دوست دارم هر روز سر وقت نماز میخونم 

هنوز پارت دوم رو ندیم ولی به نظرم عالی نوشتی ⁦♥️⁩

سلام عزیزم
واقعا 😞😞😞😞
آفرین که نمازخونی 😍

مرسی لطف داری 😍❤❤

آره بابا تا به حال پدر و مادر ایرانی پیدا شده که با ایدل شدن بچه اش مخالفت نکنه نه چرا آخه راستی حالت بهتر شده رفتار خوب نتیجه داد

فکر کنم پیدا بشه اونا دیگه شانسشون گرفته
ولی خب همه هم نمیخوان آیدل بشن 
شاید مامان و بابای اونایی که تمیخوان آیدل شن موافق باشن یه وقت 😂
درسته تو بیان خیلیامون دوست داریم آیدل بشیم
ولی من توی کلاسمون فقط خودمم که دوست دارم آیدل بشم
یعنی بین اون همه کیپاپر هیچکدوم خوششون نمیاد آیدل بشن

آره راستش تا نمره ی خوب میگیرم باهام خوب میشه 
آخه من از درس خوندن متنفرم 
از دکتر شدن متنفرم 
از همه چی متنفرم 🔪🔪🔪🔪🔪🔪
بخدا دلم نمیخواد درس بخونم نمیخواااااااام 😭😭😭😭😭

تند تند بنویس

من حوصله صبر کردن ندارمممم

فایتینگگگگگگ زودتر بنویسسسس

البته هنوز اینو وقت نکردم بخونم

😅😅😅
باشه عزیزم 
ممنون ❤❤❤
عیبی نداره هروقت دلت خواست بخون 😊

پریسا هستی؟

زهرا بیا وب پرپل کیس لطفا اگر کار خاصی داری 😊😊

اوکی

😊❤

دادم :)

چالش شرکتیدم برو ببیننننن 😍😍😍😍😍

دیدمممممممم ممنوننننن :)

😙😙😙😙❤

جوابتو دیدی؟

آره یه کامنت دیگه دادم 
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😡😡😡😡😡😡😡😡

اون پاره هه روهم سان کن ضایع ست الان 😃👌

سلام پریسا اونی خوبی چرا بدت میاد هر چقدر هم که بدت بیاد باید بخونی این وظیفه تو هست و هر پدرو مادری ارزوشون اینه که بچه شون درس بخونه و نمره خوبی بیاره 

سلام عزیزم 
میدونم وظیفمه 
منظورم درس خوندن در حد قلم چی و کنکور و دکتر شدنه
(نمره های قلم چی بستگی به بقیه داره یعنی اگه بقیه هم به اندازه من خوب بدن نمره ی من خیلی میره پایین)
به نظرت وظیفمه بخاطر بقیه بخونم که قلم چی خوب بدم ؟؟
از قلم چی متنفرم متنفر 😑😑😑😑😑

چرا ثبت نام تو قلم چی آخه من به عمرم نه تیزهوشان رفتم نه قلم چی همون درس خودم نمره هام هم خوبن چرا آنقدر داره بهت فشار میاد 

مجبوری باید بخونی تو دوست داری مامان و بابات ناراحت بشن البته که هیچ کس دوست نداره به خاطر خوشحال بودن اونا بخون اونی 

آره خیلی چرته ازش متنفرم
نه دوست ندارم ناراحت بشن 
باشه ممنون 😊😘😘❤

وایییییییی جعررررررررررر خیلی خوب بوووووووود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

فقط اونجایی ک جونگوو میاد جیغ میزنه😂😂

فک کن مادر و دختر تو ی گروه باشن😐💔😂

 

وایسا

چانبک داره ಥ‿ಥ⁩

عاقااااا من هیویون رو دوس داشتم😐💙

هق چانبک عر😭😭

😂😂😂😂😂
برو پارت 3 خودمو کشت از خنده 😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂 کلا جونگ وو یه شخصیت جیغ جیغوی قهر قهرو گریه ای و لوسه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خیلی مسخرش کردم همه سرجاشونن فقط روابط عوض شده
چانبک 😍😍
عه هیویون 😅😅 خو منم دوستش دارم 😅
😢😢😢😢😢😢😢

وای ولی قشنگ شخصیت جونگوو رو بردی زیر سوال😂😂😂😂

نه بابا پسرمو غلط کنم اینکارو بکنم
شخصیتا همه رو عوض کردم 
الان خودمم یه کوچولو تغییر دادم 
من غلط کنم 😔😔😔😔😔😔😔

شوخی میکنم بابا😂😂😂😂😂

😅😅😅😅😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan