پارت سوم فن فیک (خودم که هزار بار خوندمش هر هزار بارشم از خنده مردم😂)

خب بفرمایین پارت سوم

اینم پارت سوم

خو میگم که 

هزاربار خوندمش هر هزار بارم از خنده مردم

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نمیدونم شما بخندین یانه

لینک پی دی اف

نظر بدین انتقاد هم دارین حتما بهم بگین

💚💚

  • ivanka ♡♡

وایی من میخوام بخونم ولی منتظرم تا تهشو بنویسی 

:(

فعلا برنامه ی خاصی ندارم نمیدونم کی و چجوری تموم شه 😅
همینطوری پیش میرم ببینم چطور تمومش کنم 
البته خو ببین صفحه هاش زیادن کم نیستن که حوصله ت سر بره منم زود زود میزارم 😃

الان دان میکنم

مرسی 😍😍❤

عرررر برم بخونم

فاک می خیلی باحاله

(عاشق نشی دیگه نمیگمم)

مرسی 😍😍
ممنون 😃😃😃
اوکی حالا یه کاریش میکنم 
فعلا یه خورده رمانتیک استارت زدم ببینم چی میشه 😊😊

واییییی خیلی عالی بود، مردم از خنده

وسط کلاس ریاضیم😐😐

😂😂😂😂😂
😐😐 منم وسط امتحانام میومدم بیان 😂😂

عالی بود این پارت جرررر

چی چیه؟ 

چیچی چیه؟ 

چیچی چیچی چیه؟ 😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂
اونجا که صدای خش خش اومد تو گوشی 😂😂😂😂😂
ممنون ❤❤

عررررررر منم چاقو میخوامممم

خش خشش

چیچیچییی

و همچنان نمیدونم کی پسره کی دخترر

اقا

یونا و ایوانکا و وون یونگ ک دخترن اوکی

اون س تای دیگه چییین

😂😂😂😂😂😂
مرسی که خوندی 😍

آره یونا و ایوانکا و وون یونگ دخترن
هاروتو و جونگ وو و جونگ هوان و دویانگ هر4تاشون پسرن عضو ترژر 
😊😊😊😊😊😊
فکر کنم همین 7 تا نقشای ثابت باشن بقیه رو فرعی میکنم 😃

واییی ارهههه صدا خش خش جررر

جونگ وو بود؟ یهو وصل شد گفت ببندید😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂
آره خودش بود 😂😂😂😂

شما فیک نویسا رو کشف نکردن هنوووز...

هقققق😂😂😂

😂😂😂❤
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۱۵:۳۶ niloo niki (نوه ی گل پانی)(ج ح برای اولین بار عالی بود)

من وقت نکردم برم سراق خوندنش ببخش منو

 

این چه حرفیه چه عببی داره 😘😘😘

نومین ಥ‿ಥ⁩

هق

😂😂😂😂😂😢😢😢😢😢😢

من عاشق اونجام که صدای خش خش از گوشی میاد 😂😂😂😂😂😂

عارهههه چاقو میکشه رو گوشی وای جرررر😂😂

😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan