تولد تولد تولدت مبارک ... (زهرا جونم بیا) 🎉🎉🎉🎉🎉

تولد زهراست هورااااااا 🎉🎉🎉🎉

امروز تولد زهراست 

8 بهمن 

زهرا جونم خوشگلکم عزیزکم تولدت مبارک

وب زهرا هم فنسایت اس اف ناینه الان لینک ندارم بدم 😆

زهرا جونم ایشالا 999999999999999 ساله بشی

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

حالا بیاین برا دخترم جشن بگیریم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولدت مبارکککککککککککککککک

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

 

پ.ن : مهمونا به جای ناخونک زدن دابل ناخون زدن 😂😂😂

 

  • ivanka ♡♡
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۰۸:۰۲ 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

به به😂

تبریککککک😍😍😂😂

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
عه هالزی تویی ؟ چه خبر ؟ 😍😍😍😍😍😍

جررررررر😂😂😂😃😃💛💛💛

 

 

چوکاهههههههه😂😍😍😍💜💜💜💚💚💚💙💙💙❤❤❤

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

هوراا تولدش مبارکککک♥♥

حالا زهرا کیه؟

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
زهرا وب فنتسی
اگر آلا وب پیانو رو بشناسی دختر داییشه

عررررررررررررررررررررررررر

یادت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنوننننننننننننننننننن 

وای فکر نمیکردم کسی یادش بمونهههههههههههههههههه :(((((((((((((((((((((((

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
مبارکههههههههه
😙😙😙😙😙😙😙😙
نه من یادم میمونه 😍😍😍😍
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۰۸:۳۶ 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

اره لاولی💛💛

سلامتی ودرس😂😂

توچه خبر عزیزم؟😍😍😍

😂😂❤❤
سلامتی ممنون 😙😙
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۰۸:۴۲ 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

😂😂💛💛💛

😂😂❤❤❤

تولدش مبارک

هزار ساله شی و به همه آرزوهات برسی

کک یاه یاه

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
🎉🎉🎉🎉🎉😍😍😍😍😍😍

مبارک عزیزم انشالله صد و بیست ساله بشی                              

 

 

چند سالت شد

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
فکر کنم سنشو به کسی نگفته پس من نگم 😊😊

از بس شیرینی های خوشمزه گزاشتی میل کردم  به مامانم گفتم شب دلست بگوله

😂😂😂😂😂
نوش جون

ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننن 

نه بگو 15 سالمه 

❤❤❤😙😙😙😙😙
آها اوکی 😃😃

اها 15 سالتون شد منم 11 سال و دو ماهمه

😊😊😊😊😊

وای اره تولدش موبارک*ــــــــــــــــــــ*

حدس میزنم اون کیک هایی که یه تیکش نیست رو توخوردی😂👌😂

به منم بدههههه😂😂

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

😂😂😂😂😂😂😂
بقیه رو تو بخور 😂😂😂😂

من کادو نیاوردم حالا چی کار کنم 0_0

عیبی نداره 😃😃😃😃❤
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۲۱:۴۷ 🌈🍭 یه امشب شبه عشقه همین امشبو دارم🌈🍭😐

میگم یه سوال بپرسم

 

چه گروه هایی فنسایت ندارن ؟

اون پست ثابتو دیدی ؟ 
اونو یه چک بکن
یه پست هم هست گروهایی که 2020 دبیو کردن

گروها همه رو بلد نیستم یادم نیست ولی مثلا
Stayc
Secret number
Weekly
Big bang
Ikon
AOA
Hyuna سولولیست
BOA سولولیست
April
Cherry Bullet
Dia
Pink Fantasy
Berry Good
Monsta X
Prisma
Craxy
Areal
05class
Girl Crush
Natty سولولیست
T1419
Got7
اینا فعلا یادمه 😊😊😊😊😊
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۲۲:۱۱ 🌈🍭 یه امشب شبه عشقه همین امشبو دارم🌈🍭😐

ممنون ^-^

😙😙❤❤
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۲۲:۲۲ 🌈🍭 یه امشب شبه عشقه همین امشبو دارم🌈🍭😐

یه سوال دیگه

مثلا دارم واس ناتی وب میزنم

اسم وبم رو نمیخوام natty خالی بزارم

چی بزارم ؟

(هیچی نگو میدونم دیوونه ام)

فکر کنم نمیتونی بزاری 
یه وب هست اسمش ناتی خالیه ولی خب وب خالیه خیلی وقته

مثلا یه خط فاصله بعد اسم فنکلابش بزار
اسم فندوم ناتی TwiNny عه

مثلا میتونی بزاری natty-twinny.blog.ir
😊😊😊😊😊😊

نه چرت نگو عه 😐😐😐😐😐😐😐❤
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۲۲:۳۳ 🌈🍭 یه امشب شبه عشقه همین امشبو دارم🌈🍭😐

اه همینو گذاشتم ذهنمو میخونی ؟

 

آشنا بشیم ؟

واقعا ؟؟؟ 😱😱😱😱😱😱😱
چه جالب 😱😱😱😱

چرا که نه 😊😊
من پریسام 16 سالمه 😊
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۲۲:۳۶ 🌈🍭 یه امشب شبه عشقه همین امشبو دارم🌈🍭😐

خیلیییییییییییییییییی جالبه

 

یاااا شما زیاد بزرگید یا من زیاد کوچیکم ؟؟

منم پری 11 سالمه

خوشبختم 

آره 😱😱😱😱😱😱
وبتو پیدا کردم 
فالووش کنم ؟ یا میخوای قایمش کنی فعلا ؟

من زیادی بزگم فکر کنم
اینجا بالای 15 کمتر از بقیه پیدا میشه 
من از خیلیا بزرگترم 😅😅😅

خوشبختم عزیزم 😍❤❤❤
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۲۲:۴۰ 🌈🍭 یه امشب شبه عشقه همین امشبو دارم🌈🍭😐

نه فالو کن اشکال نداره بابا

 

نه بابا سنت خو خوبه من خواهرم 23 سالشه

 

همچنین اونی 😍❤❤❤

اوکی ❤❤

عه 😃😃 

😘😘😘❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan