پارت پنجم فن فیک

پارت پنجم

پارت پنجم 

دیر شد که تقصیر من نبود البته 😆

بنظرم این پارت همتونو پوکر میکنه 

چون خودم دوست نداشتم خیلی پوکر شدم 

هم کمه هم غیر فان 😒

حس نوشتنم نبود استرس مدرسه داشتم 😑😑

پی دی اف

💚😑💚

  • ivanka ♡♡

جرررررررر اصلا عالیههههه

😊😊😊😊😊💚 ممنون
دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ , ۱۳:۲۵ MS FUCKER(نخود فرنگی از همه رنگی که فدای آیناز میر .Yasy2007

این پارتو سر فرصت خوانده و نظرم را میگویممممم

الان وقت ندارممم💃💜🌈

ممنون عزیزم 😍😍😙😙😙

خیلیمممم خوووب بودد

همه پوکر بودن😂😂😂😂😂😂

بنده منتظر پارت ششمم^-^

ممنون 😍😍😙😙😙❤
😂 چشم ❤❤❤
دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ , ۱۵:۴۰ niloo niki (نوه ی گل پانی)(ج ح برای اولین بار عالی بود)

حیف که درس دارم 

هنوز وقت نکردم پارت یک رو بخونم چه رسه به پارت پنج

هانی سرم خلوت شد میخونم قول قول 

هیچ عیبی نداره عزیزم 😘😘😘😘😘
ممنون 😍❤❤❤

میشه پارت اهنگایی که بکهیون از اکسو خونده بزاری؟

من الان نفهمیدم دقیقا چیو بزارم 
یعنی تو هر موزیک ویدیوی اکسو پارتای بکهیونو جدا کنم بزارم ؟
خیلی زیادن

فقط واسه اهنگ monster 

اگه زحمتی نیست چون خودم پیدا نکردم

 

چشم 😍

فقط واسه اهنگ monster 

اگه زحمتی نیست چون خودم پیدا نکردم

 نه اینکه خودت جداشون کنی اگه ط اینترنت پیدا کردی


آها باشه عزیزم اگر دیدم میزارم 😃❤

ممنون

 

😙😙

سلام اونی چند روزی بود نیومده بودم دلم تنگیده فن فیک هات رو هم خوندم خیلی خندیدم راستش آرزوم اینه که دندون پزشک بشم و ایدل شدن رو نمیخوام چون پر از سختیه البته نمیگم که بده و من با مامانم صحبت کردم گفت که ببین دندون پزشکی توی کشور خودمونه میتونی کنار ما باشی اما اگر بخوای ایدل بشی خانواده نمیبینتت و دلمون برات تنگ میشه و اینکه مگه نمیگی چند تا ایدل حال روحیشون خیلی بده پس انتخاب نکن حالا خودت میدونی

منم رفتم فکر کردم بعدش تصمیمم عوض شد نمیگم که دیگه طرفدار کی پاپ نیستم هستم اما نمیخوام ایدل بشم 

راستی حالت چطوره میدونستی که صمیمی ترین دوست تو بیان تویی😍😍😍

سلام فاطمه جون 
مرسی که خوندی 😍
وای چه آرزوی قشنگی 😍😍😍😍
موفق باشی عزیزم 
امیدوارم به هرچی میخوای برسی 
😙😙😙
عه جدی چه خوب 😃😃😃

آره کلی درس ریخته رو سرم دو صفحه باید کتاب رو بنویسم دو صفحه هم تو دفتر اونم درس ریاضی وای خدا 😭😭😭😭😭به فکر امتحان آخر سال که می افتنم میخوام خودمو بکشم واقعا خیلی سخته راستی من هفتم ام علوم مون خیلی سخته همشو با تقلب میزنم می‌نویسم خدا رحم کنه با فارسی مشکلی ندارم با تفکر هم همچنین و هدیه عربی افتضاح ریاضی حالا خودم باید حساب کنم علوم باید حفظ کنم 

😰😰😰😰😰😰
عهههههه
خوب درس بخون ✊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan