پارت ششم فن فیک

پارت ششم

فکر کنم زیادی طول کشید 😑

اینم پارت ششم

بفرمایید

لینک پی دی اف

هر انتقادی دارید بگید 

با گرمی از هرانتقادی استقبال میکنم 😊😊😊😊

💚💚💚💚

  • ivanka ♡♡
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ , ۱۲:۴۵ شوگولی شوکولاتی پیشی شوگر شیرینک(همون chichoo) ^^

به بهههههه برم بخونم

مرسی ❤❤❤
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ , ۱۲:۵۷ شوگولی شوکولاتی پیشی شوگر شیرینک(همون chichoo) ^^

خیلیییی قشنگ بود..انقد ک خندیدم مامانم یجوری نگام میکرد

چیچیچی نداشت ولی باز خیلی باحال بووود

واقعا 😢
ممنوووون ❤❤❤😙😙😙😙😙😙
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ , ۱۴:۳۷ شوگولی شوکولاتی پیشی شوگر شیرینک(همون chichoo) ^^

اره خیلی قشنگ و طنزه من یکی که عاشقشم😍😍

مرسی ❤❤❤❤❤❤

من هنو پارت یکو نخوندم+___+

عیبی ندارد 😊❤

بالاخره گذاشتی

من خیلی منتظر بودم😭😭😭😭😭😭

من عاشق رمانتم لطفا پارت 7 به موقع آماده کن

خسته نباشید 💕💕💕

وای خیلی ممنون 😢😢😢❤❤❤❤❤❤❤❤
چشم 😙😙😙😙😙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan