پارت هفتم فن فیک با حضور شوکو و شیوا (feat. shoco & shiva)

پارت هفتم

پارت هفتم تقدیمتون

البته این قسمت با حضور دو تا از بچه های بیان هست

شوکو و شیوا

البته شیوا خودش نیست فقط راجبش حرف زده شده

feat. shoko & shiva

لینک پی دی اف

انتقاد داشتین بگین 💚

 

  • ivanka ♡♡

فرستتتت همچیییی

برم بخونمم

مرسی ❤❤❤

وایییی😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂
دیدی بیان چقدر پیشرفت کرده 😂😂😂

اونیییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خیلیییییی خوب بوووووود😂😂😂😂

وای خدا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

انتظارشو نداشتممم😂😂😂😂😂😂💚💙💚💙💚💙

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مرسییی 😙😙😙😙😙❤❤❤❤

شوخیه دیگ ن؟😐😂

وایییییی برم بخونم

عجب شوکو رو.میاری تو داستانت منو فقط حرفمو میاری🔪😐😂

😂😂😂😂😂😂
خواستم تورو هم بیارم بعد دیگه جونگ هوان پررو شد 😂😂😂
ببخشید توروهم میارم 😂❤❤❤❤

جررررررر عالی بود جرررر

شوکو اون دریچه کجاس

ب منم یاد بدید از دریچه ضحور کنم

جررررررررررر

اری اری مهربانیو از من بیاموزید

جرررررر معرکه بود انتظارشو نداشتم

جررررررر

مهربون تر از ایوانکامون نداریم ک 😍😍😍😍😍

جررر اری منو بیار بغد یکیشون عاشقم بشه جرررررر 😎😎😂😂😂😂

اصن منم بیار تو داستان هرکی گف من مهربونم من یه رخ بدم دیگ حرف نزنه حررررر

ن میگم ب رخ ایوانکا من بنگر دیگ راجب مهربونی نحرف

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

😂😂😂😂😂😂😂😂

من که باتو قابل مقایسه نیستم تو عالی ای 😍😍😍😍
باشه توروهم میارم 
فکر کنم دوتاتونو به داستان اضافه کنم 😎😎
😂😂😂😂 عشقمی 😘😘😘😘❤❤❤❤
مرسی که خوندی ❤❤

آخ جون پارت هفتم گذاشتی

برم بخونم

خسته نباشید 💓💓💓💓

بله 😃😃
مرسی ❤❤❤💋
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan