نقاشیام 💔😐😐

اینم از نقاشی های من

همیشه انیمه میکشم 

اینام مال قبلا ان 

😐😐😐😐💔💔💔💔

(تیکه های سانسور شده حرف اول فامیلیمه 😐💔)

 

 

اینو یه نفر خوشش اومد منم خیلی خوشحال شدم 😭💜💖💜💖💜💖💜💖

خودمو کشتم برعکس نشه ها

ولی حالا برعکسه دیگه گشادیم میاد درستش کنم

شما گوشی/سر خودتونو بچرخونین

😐😐😐😐😐😐💔💔💔💔💔💔

 

 

😐😐😐😐😐😐💔💔💔💔💔💔

 

 

😐😐😐😐😐😐💔💔💔💔💔💔

 

 

اینو سایه بندی لباسشو خیلی دوست دارم 

آخرین نقاشی رنگی که کشیدم 😐💔

بعد از این مامانم مدادرنگی هامو ازم گرفت 💔😭😭😭

 

 

این قیافه ش عین گوز خر بود 

منم نذاشتم ببینینش آبروم بره 😂😂😂💔💔💔

 

 

اینم وارو شد 😒

 

 

آخریش 

اینم وارو شد 😒

🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

 

😐😐💔💔💔💔💔

 

  • ivanka ♡♡

خیلی قشنگن 

برای ما وارونه نیستن

مرسی 😍😍😍💖💖💖💖💖

واقعا 😲😲😲😲😲
برا من وارونه ان 😭😭😭💔💔💔💔

همشون صافه

وااایییی چه قشنگهههه عررررر من عاشق نقاشیمممم

😲😲😲😲 ایش واسه من وارونه ان ایشششش 😠😠😠

مرسی 😍😍😍😍💖💖💖💖

عرررر خیلی قشنگن فایتینگ💙

چرا مامانت مداد رنگی هاتو ازت گرف؟

مرسی 😍😍😍😍💖💖💖💖💖

درس نمیخوندم 😭😭😭💔💔💔

من نقاشی فقط جنی رو کشیده بودم که اونم اهم....

فن آرت بود

 

خیلی قشنگنننننن

بازم خوبه بهتر از هیچیه 😍
مرسی 😍😍😍💖💖💖💖💖💖

واییییییی چقد قشنگگنن

معرکس

هنرمند خودمی توووو

خیلیییی نازننننن

بخصوص اولیه

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

هیچکودوم برعکس نبودا

عه مرسییییی 😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖
توهم عشق خودمی 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
انگار فقط واس من اینطوره 😑

خیلیییی خوشگلتننننننن

مرسی 😍😍😍😍💖💖💖💖

معبمسعمسععمسعسمعمیمهیپهییپهیهپ

چه نازنننننننننن T~T

وارونه نیستا😂

مرسی 😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖
برا من وارووان 😑💔
پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ , ۱۴:۲۵ バサ دونسنگ اون یکی سبا:)

افرییییییییییییییین

مرسی 😍😍😍💖💖💖💖💖💖

اونی که صورتش معلوم نیس خیییلیییی قشنگه

 

واقعا 😍 مرسی 😍😍😍💖💖💖💖💖💖

افرین

خیلی خوبن

مرسی 😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💜

خیلی زیباست..

به کارت ادامه بدی.عالی تر ازینا هم میتونه باشه..

موفق باشی عزیزم

مرسی 😍😍
ممنون 😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖

واییی چقددد سبکک نقاشیاتت باحالههههههه عررررر*-*

 

چقدد خوبب میکشییی هقق#^#

 

اورینننن خیلیی گشنگهه^_^

واقعا 😍
مرسی 😍😍😍😍💖💖💖💖💖
😘😘😘💜💜💜

واییییییییییی خیلی جذابن ایوانکاااااااااااا

خیلی خوشگلننننننننننننننننننننننننننننننن

خیلی دلبرننننننننننننننننن

خیلی عرنننننننننننننن واهاییییییی

مرسی 😍😍😍💖💖💖💖
وای عسل میدونی من خیلی ازت خوشم میاد (نه بخاطر تعریف هات ، یه مدت میخواستم بهت بگم ولی یادم میرفت که الان فرصتش پیش اومد)
من همیشه احساساتمو بروز میدم برام سخت نیست 😍😍
میدونی تو اولین کسی بودی که باهاش دوست شدم تو بیان
میدونی تو کسی بودی که هروقت مشکل داشتم کمکم کردی
میدونی تو همیشه حمایتم کردی و میکنی و من عاشقتم 💖💖
میدونی تو همیشه جز 20 نفر اولی هستی که وبامو فالوو کردن
میدونی من عاشقتم خیلی خفن و مهربونی 💖💖💖💖💖💖
میدونی چقدر برام عزیزی و یکی از باارزش ترین دوستایی هستی که دارم 💖💖
خیلی دوستت دارم 😭😭💖💖💖💖💖💖😭😭😭😭

چرا مامانت مدادرنگیاتو ازت گرفت؟

چون درس نمیخوندم 😭😭😭😭💔💔💔

واوووووووووووو*_*

من یه خط صاف رو نمیتونم بکشم😂😐 

خیلییییی خوبنننننننننننننن😭😍😍😍😍😍😍😍😍

عیب نداره ❤❤
من الان خواهرم 6 سالشه از من اینقدر تقلب کرد که نقاشیش خوب شد 😐😐😐😐😐💔💔
مرسی 😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖

هققققق ممنون😍😭

ببین بچه ی شیش ساله نقاشیش از من بهتره😂😐

خواهش😍

توهم تمرین ننی میتونی فقط باید علاقه ش وجود داشته باشه
😊😊❤❤❤❤❤

وای چه خوشگل بودن😍😍

من نقاشیم خیلی مضخرفه🤣

مرسیییی 💖💖💖💖💕
تمرین کنی خوب میشی ^^ 💖💙💜

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیننن

عررر مرسییی :*) 😍💖💕

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیننن

*-* 💖

محشرههههههههههههههههههههههههه *-*

من که میام گل بکشم شبیه مار کبری میشه -.-

مرسیییییی :*) 💖💖💕
مار 😂😂😂😂
از روی یچیزی نگا کن بکش مث تقلب
حالا بعضیا کاغذ میزارن رو نقاشی اشتباهه ولی حداقل دستت عادت میکنه به نقاشی
با تقلب شروع کن بعد راه میفتی *-* 💕

خوش به حالت که نقاشیت انقدر خوبه🙂

مرسی 😍 توهم میتونی عزیزم تلاشتو بکن *-* 💖

چهره واقعی هم می کشی یا فقط کارتونی؟

قبلا میکشیدم ولی الان نه
میخوای بزارمشون ؟

منم مثل تو هستم بیشتر نقاشیهامو رنگ موردعلاقه ام می زنم البته مثل تو رنگ موردعلاقم صورتی نیست

آفرین خوب میکنی 😂😂😂✌
آره من عشق شدیدی به صورتی دارم 😍💖

لطفا طراحی هاتو که از چهره واقعی می کشی رو هم بذار یکم انگیزه بگیرم😁

باشه عزیزم 😂💖

خوشا به حالت که نقاشیت خوبه اون لباس سبزه خیلی قشنگه😄از خودت این نقاشی ها رو می کشی یا از روی عکس؟

ممنون عزیزمم 😍💖💖
خودم میکشم ^^

اوه ماشالله چه استعدادی 

ممنون *-* 💖💖💖💕

چقدر نقاشی هات قشنگن😍😍😍👏👏👏

عرررررر مرشی *-* 💖💖

اینا خوبن لنتی فقط دستاتو یکم ضایع میکشی :>

مرسییی *-* 🙆🏻‍♀️❤
جررررررر 😂😂🤣🤣🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan