تو تیک تاک چه خبره ؟ بی تی اس ؟ آیکن ؟ ودف 😐😐😐🔪

تو تیک تاک یه هکر پیدا شده که اکانت آیدلارو هک میکنه

 🌟اکانت بی تی اس :

وقتی هکش کرد اسم اکانتو عوض کرد ،

یه پست چرت گذاشت فکر کنم انیمیشن بود ،

بعد اکانتو بیگ هیت تونست برگردونه و درست شد

دقیقا فردای همون روز ...

🌟 اکانت آیکن :

هکش کرد و اسم اکانتو عوض کرد ،

یه اسم مثل اسمی که واس اکانت بی تی اس گذاشته بود گذاشت ،

واسه بیوگرافی اکانت آیکن یه جمله عربی راجب الله نوشت ،

و یه پست راجب الله گذاشت ،

بعدشم یه اکانتی رو فالوو کرد ،

وای جی که اکانتو برگردوند و درستش کرد هم اون اکانتو آنفالوو نکرد تا بتونه اکانت طرفو کنترل کنه و حواسش بهش باشه 

 

این فلانی هرروز یه اکانتو هک میکنه 

فردا منتظر اکانت بعدی باشین خبرشو بهتون میدم بازم 

فازش چیه این اصلا ؟ 😐😐😐

 

واقعا وات د فاک ؟ 😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪

 

  • ivanka ♡♡

ناموصن😐😐😐💔

آره 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪

ودفففففففف😐😐😐😐😐😐😐

👌😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۰ سلام من مانی مامانی ام

بابا چتونه چرا خبراتون همش مال چن روز پیشن!!🔪😐😢

این مال چندروز پیشه ؟ 
اکانت آیکن که امروز هک شد 💔

غلط خورده

بره تو کیوچهههههه

👌👌👌👌👌👌😐😐🔪🔪
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۲ سلام من مانی مامانی ام

خب من مال بی تی اس رو میگم

 

 

آها 
من منتظر بودم ینفر بزاره اینو ولی نذاشت
منم اومدم هردورو باهم گذاشتم 😂✌❤
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۳ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

وااا😐😐😐😐

خاک توسرش الاخ ://

واقعااااا گاو سگ خر گوزفند کثافت ... 
👌👌👌👌😐😐🔪🔪
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۹ سلام من مانی مامانی ام

من میخواستم مال بی تی اس رو بزارم ولی نزاشتم😐

😐😐👌
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۱ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

کنچانا اونی ارام باش😂😂

😂😂😂😂💖👀
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۹ RITA (سکینه وای ام😐👑)

یعنی وقتی اکانت آیکنو دیدم خواستم با تریلی برم رو طرف:/

خیلی حرص خوردم

باز خوبه آیه قرآنی بود(یعنی منظور نوشته ی عربیه)

خداروشکر چرت و پرت نبوده

من همین الان خواستم اینو پست کنم:)

واقعا منم حرص خوردم 
دیدونه ست این 😐😐😐🔪🔪🔪

آره 😂💕

عههههه ببخشید 💔 من دیدم هیچکس نمیزاره واقعا خسته شده بودم 
برو بزار اگر میخوای من این پستو پاک کنم 💙💜
معذرتتتتت 💔💔💔
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۰۱:۱۳ RITA (سکینه وای ام😐👑)

ایوانکااااااااااااااااااااااااااااااااا

چرا عذرخواهی میکنییییییی دیوونهههههههههههههه؟

یعنی منظورم اینه خوبه که گذاشتی چون منم میخواستم بزارممممم

نبینم ب پست دست بزنیااااااااااااااااااااااااااا

 

راستی خوبی؟

من رو ب موتم:/

فردااااااااااااااااا

رزیییییییییییییی

وااااااااااااااااااااای

چرا فردا نمیشه؟

عهههه آها باشههههه ناراحت نشو 💜💖💙
چشم 👀❤❤❤❤

مرسی خوبم 💕
خدا نکنه 
وای منممممممممممممم منتظرممممممم
رزییییییییی 😭😭😭😭💖💖
من این چندروز کلا بی صبر شدم 
آخه سه روز بعدش هم دبیوی دخترای پرپل کیسه
یه عالمه استریم هم میماند که بزنم برا هردوشون 
کلا دیگه 🙌🙌🙌 رد دادم 😂
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۰۱:۲۹ niloo niki (عشق چیچو {جح})

نره سراغ بلک پینک؟؟

نمیدونم 💔💔💔💔
احساس میکنم بعدی زبونم لالللللللل
اگر از کمپانی جی وای پی عه استری کیدز (خدا نکنههههه)
و اگر از کمپانی اس ام عه انسیتی (خدا نکنهههههه)

میدونی رفته سراغ یکی مونده به آخرین گروه دبیو کرده
بیگ هیت : قبل از تی اکس تی که آخر دبیو کرد بی تی اس
وای جی : قبل از بلک پینک که آخر دبیو کرد آیکن
اس ام : قبل از اسپا که تازه دبیو کرد انسیتی
جی وای پی : قبل از ایتزی که آخر دبیو کرد استری کیدز
(نیزیو به گروه خارجیه و مشترک بین دوتا کمپانی برا همین حسابش نکردم)

طرف عربم هست 😂😂

😂😂😂😐😐🔪🔪

اون اکانت بی تی اس خیلی کسوت بووودد

یه فن بوی عرب هکش کرده  بود

بعد ارمیا رفتن ازش پرسیدن رمز اکانت چی بوده

پسره گفت رمزش بوده ilovearmy123 :)))))

عهههههههه چه خوب آی لاو آرمی عرررررررر 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
👌👌👌💖💖💖💜💜💙

*کیوت

اشتباه تایپی بود:|

آره فهمیدم 👀💖💜💙

بیگ هیت : قبل از تی اکس تی که آخر دبیو کرد بی تی اس
.

.

.

.

آخرین گروه بیگ هیت انهایپنه...یکی مونده به اخر میشه تی اکس تی

انهایپن از یه لیبل دیگه ست میدونی که چی میگم 
مثل جی فرند 
من گروهای آفیشال و حساب کردم 

مثلا الان بی تی اس و تی اکس تی اول موزیک ویدیو لوگوی بیگ هیت دارن ولی انهایپن نداره 

انهایپن مثل بی تی اس و تی اکس تی نیست ولی مثل جی فرندم نیست

جزو زیر مجموعه های بیگ هیته ولی جی فرند فقط جزو بیگ هیت انت. لیبلزه

آره بی تی اس و تی اکس تی کامل مال خود بیگ هیت ان
آها منظورم این بود که اونم مثل جی فرند مال خود بیگ هیت نیست
جی فرند مال سورس موزیکه که جز بیگ هیت لیبله
👌👌👌💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan