پارت هستم فن فیک با حضور گرم شوکو و شیوا (Feat. Shoco & Shiva)

اینم پارت هشتم 

دلیل اینکه دیر شد چون حالم بسیار خراب بود برا هیونجین و واقعا نمیتونستم به فن فیک فکر کنم اصلا 💔

صفحه آخرو حتما حتما بخونین خیلی مهمه ...

البته ربطی به فیک نداره پس بخونینش حتما

مثل اس ام شدم 😐

پی دی اف

نظرات و انتقاداتون رو بهم بگین ^^

💖💕

  • ivanka ♡♡
شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۲:۱۵ Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

امدم ب سراغش 😎ذوووققق💃💃💃

مرسی 💃💃💃💃💖💖💖
شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۲:۲۵ Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

چرا حس میکنم صفحه اخر مربوط ب خوناشامه ک قراره بیاد تو داستان

می اند ایوانکا ار شجاع😂

حقیقتش از تو نمیتوانم دریغ کنم 💖💖💕
بیا خصوصی بهت بگم قضیه ش چیه 🏃🏃
😂😂😂💖💜💙
شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۲:۳۵ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

چه فن فیکی؟ *-*

اسم نداره 😂😂😂😂😂 (#گشاد) 😂😂😂😂
شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۲:۳۹ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

وای خداااااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

موندگار شدیم پس😂😂😂😂😂😂

اونی منو چانبک و نومین ندیده برنگردونیاااااا😐💔

یچیزی بگم😶

من اصلا از زنبور نمیترسم :)

ینی یبار از پنجره ماشین (سرویس تو راه مدرسه) یه زنبور ازین گنده ها افتاد روم همه ی رفیقام شرو کردن جییییییییغ زدن اونوخ من خیلی خونسرد از رو مقنعه ام برش داشتم انداختم بیرون😐💔😂

😂😂😂😂😂💖💖💖💖
بله دیگه نقش ثابت شدین شماهم ✌😎
نهههه برنامه ریختم برات 😂💕

آره میدونستم اونی که نوشتم نیستی برا همین عذرخواهی کردم 😂😂😂
اوووووو 😱😱😱✌✌✌✌ چه جالب 💖👀
شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۳:۰۳ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

خب بگو جریانش چیه😂💔

آها 😂
دبیرستانی و طنزه (جون خودت کجاش طنزه ؟ 😐)
خودم هم هستم و آیدلم (😐😐)
تو مدرسه آیدلای 2003 و 2004 و 2005 هستن
یه گروه دوست هستن که همیشه باهمن (ولی خب همش دعوا میکنن 😐)
ایوانکا ، جونگ وو ، هاروتو ، جونگ هوان ، دویانگ ، یونا ایتزی ، وون یونگ آیزیوان
البته الان که شوکو و شیوا از دروازه ی بیان وارد شدن و دیگه نتونستن برگردن اوناهم نقش ثابت ان دیگه کلا تو فیک هستشون ازین به بعد
بیشتر دعواهای خنده دار (😐😐😐) بین همیناست
ولی مثلا نومین و چانبک و اینا توش شیپ شدن 😂😂💃💃😎💖💖💖
شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۳:۲۸ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

عگنلگعبحغژگنرگهاجعبحغزحلهجرحعلحع من حتما باید بخونمش 😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂
مرسی 💖💖💖💕💕

بالاخره؟😐

وووویییییی برم بخونم جییییییییغ

😂😂😂😂😂😂
مرسی 💖

صجپسحسپصصحضدسذخسخضضدصدسمنشدش

 

کامینگ سون چی بووودد؟مجضپصپسحسپدسنس

ایوانکا الان با چاقوی وون یونگ میام سروقتتا:/🔪

💖💖💖💖💖💖💕

کامینگ سون مثل آخرای موزیک ویدیوهای اس ام که یه اسپویل دارن
منم یه اسپویل کردم از یه چیزی که به زودی آشکار میشه

😂😂😂😂💖

باشه به توهم میگم
ولی به هیچکس دیگه نمیگم ها 🔪🔪🔪
کسی نیاد بپرسه ها 
بیا خصوصی 💃💃💃💃

هلوووووووو

چطموری خوفی؟♡☆

میگم این پستت که قنسایتای بیانه خراب شده میری توش همین سایتو دوباره باز میکنه😐😂

سلااااااممممم
خوبم مرسی تو خوبی 💖💖
😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

الان رفتم سالمه 
شاید اشتباه دیدی 
وقتی باز شد برو پایین میبینی که باز شده 

برای من چیزی نیوورد😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

شاید دستگاه من خرابه😜

💔💔💔😐😐😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
نمیدونم شاید
آخه لینک ادامه مطلب بیان هیچوقت خراب نمیشه 😟💔

ببین به شرح زیر میباشد:

وقتی ادامه مطلبو میزنم همین سایتو میاره (#゚Д゚) 

بیخیال حالا (◉‿◉) 

😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
خدایا من نمیدونم این چه مرگشه 🔥🔥🔥🔥🔥
😅😅😅
شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۲۳:۵۰ niloo niki (عشق چیچو {جح})

من هنوو یکشو نخوندم 

تتابستون میخونم 

اشکال نداره ^^ 💖💖💖💖💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan