همیشه نبودشون رو حس میکنم :) 💔

کسایی هستن 

که همیشه نبودنشون رو حس میکنم

وقتی بقیه رو بدون اونا میبینم 

یاد اون زمان میفتم که همه باهم بودن :) 

همیشه جاشون خالی میمونه ...

 

ووجین استری کیدز ... 💔

 

هیونجون دبویز ... 💔

 

یونبین ترژر ... 💔

 

وونهو منستا ایکس ... 💔

 

هانبین آیکن ... 💔

 

جسیکا گرلز جنریشن ... 💔

 

جونگهیون شاینی ... 💔💔💔

 

اعضای رفته ی اکسو ... 💔

 

الکی سی ال سی ... 💔

 

داون پنتاگون ... 💔

 

و خیلیای دیگه ... 💔

 

بچه ها من همیشه به یادتونم :)

جاتون همیشه توی گروه خالیه ... 💔

:) 💔

  • ivanka ♡♡
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۵:۴۷ 예쁜 파리 𝑺𝒖𝒏𝒓𝒊𝒏

هعی .. 

عشقم ت یونیورسی ؟؟

💔 ...
آره عشقم 💕 با کامبک قبلی یونیورس شدم 
ولی همه رو درست نمیشناسم ☺💕
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۵:۵۵ سلام من مانی مامانی ام

هووووووووف😢😢😢

💔💔👀

یا سولی و گوهارا💔

آره اوناهم ... 💔💔
متاسفانه گروهاشونم کامل دیسبند شدن 
😭😭😭💔💔💔💔
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۶:۳۳ 예쁜 파리 𝑺𝒖𝒏𝒓𝒊𝒏

چینجاا .. خودم بت کمک میکنم همرو بشناسی 

راستی عشقم من وب خاله رو گرفتم فق ت بلدی قالب بذاری ؟

آرهههه 😍😍😍💖
مرسی 😍😍💖💖💖💖

عههههه آخجوننننن 💃💃 نه متاسفم 😶❤
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۶:۳۸ 예쁜 파리 𝑺𝒖𝒏𝒓𝒊𝒏

خااهش 💓💓 

اممم اره فق وبو کلا باید بسازیمم .. پس باید یکیو پیدا کنم قالب بزنه

💖💖💕
باشههههههههه 😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃

هیونجون 

و

 ووجین

حتی اسمشونم باعث در اومدن اشکم میشه

ولی خیلی خوبه که ووجینم از شرء جین یانگ خلاص شده داره سولو دبیوت میکنه 

نیحثححقحق83874خ4ا3دد4دقدفاافتفخ7ف9فجبتیوابخفخفخفخحن

هممممم

💔💔💔💔 ...
آره براش خیلی خوشحالم 😍💕
^^ 💖💖💖💕

عه پروفایلت 😍😍😍💖
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۱۱ Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)

هعییی دلم براشون تنگیده T_T

منم همینطور 💔

خوبی پانی ؟ 💖💕
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۱۳ Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)

یسسس خوبم تو چطوری اونی؟ دلم بلات تنگ شوده بود T_T

خداروشکر 😍
منم خوبم مرسی 
دل منم برات تنگ شده بود عزیزم 💖💖💖💕
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۳۲ ┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

ب قول یکی جوهان روی "مُنستا اکس " تاکید داره تلفظش اینه  ♡

واقعا 😂😂😂😂😂
آخه انگلیسیش اینشکلی خونده میشه 
اوکی درستش میکنم ازین به بعد حواسم هست 💖💖💖💕

جذابیت های مینهوی اعظم پروفم را درخشان نوموده😂😂😂

فوقونش برم الهی

😂😂😂💖💖💖💖💖💖💖
عشق است و دیگر هیچ ... 😍😍😍😍😍💖💖💖💕
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۸:۲۷ ┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

نوکریم

💖💖💖💕
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۹:۱۷ 𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗶-𝗿𝗮𝗲 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام اونی ایوانکا  خوبی 

چه خبر تو شوهر پرینازی پریناز پسر من شده ششدی دامادم عرر 

اونییی 😂😂💜💚💙

سلام دنیا جونم مرسی تو خوبی 💖💖💖💖
واقعا پری ناز شد پسرت عررررر 
سلام مادر زن 😂😂✋✋✋✋

وونهو :)

👌💔💔💔💔

هققققق:((((

دقیقا😭💔

💔💔💔💔💔

ووجین😭😭

هی

بی آی خدااااااااااااااااا

من خودمو بکشم یعنی😭😭😭

بی آی بچمممممم

هی

دیروز دوستمو آیکونیک کردم

بعد براش اهنگ کیلینگ می رو فرستادم

گفت رپ بی آی رتبارحبکرتکبرتکبرب

نمیدونستم چی بهش بگم

آه

هی 

جونگهیون

من از این جمع مرخص میشم

💔💔💔
واقعا تفاوت حس میشه هرچقدر هم جاشو پر کنن
باز معلومه یه نفر کمه 💔💔💔
آخی 💔

ووجین 

وونهو

هانبین 

کریس

لوهان

تاعو

دان

جونگهیون 

💔 

درد هیونجین و مینگیو هم اضافه شد :))

 

نمیدونم چی گریشون میاد! تنها خوش بینی من نسبت به عید امسال ، برگشتن هیون بود!

صبح زود از خواب بیدار شدن فقط برای دیدن اینکه هیونجین رو لایوعه یا بوده! هیترا ؟ درک میکنید ؟؟ 

میفهمید هر روز گریه کردن یعنی چی ؟؟؟ میدونید متنفر بودن از خودت چون نتونستی از آیدلت حمایت کنی یعنی چی ؟

خیلی بی وجدانن به خدا!!!!! چجوری میتونن همچین کاری رو کنن؟

به خدا اینا باید جواب پس بدن!!! چون این همه آدم رو ناراحت کردن. هیونجین رو ناراحت کردن.

این دفعه اول نیست که بهش تهمت قلدری میزنن! یه بار هم وقتی ووجین بود بهش تهمت زده بودن! چقد تو فنساینشون گریه کرد وقتی داشتن گرو آپ رو میخوندن! لبخند میزد که حالش خوبه اما ۲ ثانیه بعد بغضش میگرفت تو یغل ووجین گریه میکرد!

(بخدا اگه هیونجین به من قلدری میکرد ، اگه میدیدمش ازش خواهش میکردم دوباره بکنه! شماها چقد یبسید -_- بابااا! هوانگ هیونجین بودههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭)

این هیتراا اشک کلی آدمو دراوردن!!!!! بخاطر تک تک کاراشون باید جواب پس بدن!!!

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

واقعا آدم خیلی عذاب وجدان میگیره که هیچکاری نتونست بکنه براشون
جز گریه کردن ... :)یا اینکه کاری از دستمون واقعا بر نمیاد ولی بازم عذاب وجدان میگیریم 💔

💔💔💔💔💔💔💔💔

آره هیترا هیت میدن فنا گریه میکنن ... 💔💔💔💔

سولی و گوهارا💔‌‌

من فنشون نیستم ولی واقعا نبودشون رو حس میکنم...🍃💔

👌👌👌💔💔

ایدانم...:")

پسرکم :")

یونیورسی؟*------*

💔💔💔

آره 😍
يكشنبه ۶ تیر ۰۰ , ۱۷:۰۹ آنی(همون بز گل منگولی)

جسیکا چی شد؟

جسیکا رفت
قضیه ش نمیدونم چیشد
چون به من گفته بودن میخواست ازدواج کنه که اعضا انداختنش بیرون
ولی میدونم که اشتباهه کامل 
يكشنبه ۱۷ مرداد ۰۰ , ۲۲:۵۰ سایت های معتبر پیش بینی
Howdy! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to give it a look.
I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!
Exceptional blog and brilliant design and style.
^^♥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan