کسی میتونه تو این کار کمک کنه ؟ حتی 1 بار

من یه گروه دیسبند شده رو واقعا خیلی زیاد دوست دارم 

خیلی زیاددددددد واقعا برام مهمن

کمپانیشون ورشکست شد که دیس شدن 💔

و من امروز که بازدیدای موزیک ویدیوهاشونو دیدم

خیلی گریه کردم 💔💔💔💔💔

گروه INX پسرونه ست با 5 عضو

دوتا موزیک ویدیو دارن 

alright که سال 2016 منتشر شد و بعد 5 سال فقط 1 میلیون بازدید خورده

2gether که 2017 منتشر شد و بعد 4 سال هنوز ...

هنوز 67 هزارتاست 

هنوز 100 هزار هم نشده

واقعا دلم میسوزه گروه به این محشری اینقدر تو سایه افتاده

 

و یه تصمیم گرفتم

اینکه براشون اینقدر استریم بزنم تا وقتی که خودم از میزان بازدیداش راضی باشم

با اینکه دیسبند شدن

ولی من اینکارو انجام میدم

اینجا پست گذاشتم که اگر کسی پیدا شه کمک کنه

حتی

اگر

هیچکس هم نیاد

من خودم تنها کمکشون میکنم

نمیزارم استعداد و شوقی که روی ام وی گذاشتن هدر بره

 

میخوام بگم

اگر میتونین بازدید بزنین

هروقت تونستین

الان محدود به 24 ساعت نیست

توی چهار پنج سال هیچی نشد 

اجازه نمیدم بیشتر بشه خودم شروع میکنم

 

لطفا لطفا لطفا ازتون خواهش میکنم

اگر رفتین استریم بزنین

بین استریم هاتون هم یه استریم برا اونا بزنین

برای دوتا ام وی این گروه مخصوصاااا این یکی

خیلی ممنون از هرکسی که حتی یه بازدید بزنه 

با این کار یه گروه کیپاپ توی سایه میتونه یه خورده روشن تر بشه

حداقلش اینکه اعضا اینارو ببینن خوشحال بشن

 

پ.ن : کاش یه نفر یه ادیت هم برا اینا میزد که یهو مثل بریو گرلز از سایه بیان بیرون

خدایا 😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔

 

  • ivanka ♡♡
سه شنبه ۲۴ فروردين ۰۰ , ۱۲:۲۸ م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...

باشه امروز ظهر میرم تو یوتیوب براشون استریم میزنم/:

مرسی 😭😭😭💖💖💖💖💖💖💖
سه شنبه ۲۴ فروردين ۰۰ , ۱۲:۵۳ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

وای چه ناراحت کننده....

 

 

 

چیشد که بریو گرلز معروف شد؟؟

خیلی 😭😭😭💔💔💔💔💔💔

بریو گرلز
یه نفر از آهنگ rollin یه ادیت زد و منتشر کرد
بعد همه شروع کردن به استریم زدن براشون

به طوری که ارزش تجاری این ماهشون از بلک پینک هم بالاتره
اینقدررررررر رفتن بالا 
اونا تو سایه بودن اصلا کسی نمیشناختشون
وای جی گفته بود کمپانی موفقی نیستن 
الان کجا رسید که تو همین مدت یا گروه جدید زد :/
ولی من آهنگ رولین و 2 سال پیش داشتم روشم کراش بودم

همین الان شروع میکنم استریمووو

وای ممنون 💖💖💜💜😭😭😭😭😢😢😢😢
سه شنبه ۲۴ فروردين ۰۰ , ۱۳:۳۴ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

نمیشناسمشون ولی با استریما یاد بی آی جی میوفتم که همین استریما داستن که من زدم زیر گریه.....واقعا میتونم بفهمم چقد درد داره💔 

من میرم بزنننننمممممم❤ 

بی آی جی هم ؟ 💔💔💔💔💔💔
خیلی دردناکه 😭😭😭😭😭
ممنون 😭😭😭💖💜💙💕💕💕
سه شنبه ۲۴ فروردين ۰۰ , ۱۳:۴۲ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

عاووو

همینجوری الکی الکی معروف شدن؟؟

 

اره دیدم

راسی اصن مگه میشه اهنگی که چهار سال پیش معروف شده الان پروموشناش ادامه پیدا کنه؟؟

الکی نه آهنگشون خیلی خوب بود
ولی آره همش بخاطر یه ادیت بود 
تا همه یادشون اومد بریو گرلز وجود داره
همین تازگی قصد داشتن دیس کنن گروهو 😂😂💔

والا منم نمیدونم
دوباره پروموشن گذاشتن براشون میبینی ؟ 😨😨
فکر کنم کمپانی پول میده تا بتونن جایی که میخوان اجرا کنن
شاید برا همینه سی ال سی خوب پروموت نمیشه
وگرنه چه دلیلی داره مفتی باشه و کیوب نزاره برن اجرا :/

میزنم بعد کلاسام

ممنونننننن 💖💖💖💖💖
سه شنبه ۲۴ فروردين ۰۰ , ۱۷:۴۴ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

متاسفانه اره :) 

خود بی آی جی هم استریماشون خیلی کمه :) 

 

براشون استریم زدم...

هر دوشون محشرررررررنننننننننننن 

رو توگدر بدجووووووریییییییی کراشمممممم 

مرسی که همچین گروهی بهم معرفی کردی ❤

درسته دیسبند شدن ولی دلیل نمیشه نشناسمشون 

از اینکه محشرررننننن عااااشقشوووونمممممممممممم *----*

وای چه بدددددد 💔💔💔💔

وای خیلی ممنونم ازت😍😍💖💜💙💕
آره واقعا خیلی آهنگاشون قشنگن 😢😢❤❤❤❤
توگدر عالی بود ولی بازدیداش دردناکن 💔
بوسسسس 💖💖💜💜💙💙
آره بعضیا که دیس بشن کامل دفن میشن :( 💔

میدونی جینام (کیم جی وونگ) تازه دبیو بازیگری کرده
توی یه مجله هم با مینا AOA عکس منتشر کردن جدیدا
تو دوتا گروه پری دبیو هم عضو بود که قبل از دبیو دیسبند شدن
کلا جینام هرجا رفته دیس شدن 
خیلی دلم میخواد دبیو کنه ببینمش دوباره
همشون دلم میخواد ببینمشون ولی خبری ازشون ندارم که کجان

خیلییییی محشرنننننننن و بااستعداد 😭😭😭💔💔💔💔
سه شنبه ۲۴ فروردين ۰۰ , ۲۱:۳۳ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

میشه اطلاعاتی بهم بدی؟؟ 

اسماشونو بلد نیستم ولی خیلی کیوتن لعنتییی *-* 

 

نهههههههه اخهههههه چرا دیس میییشنننننن😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 

من اون پسرای کیوووتتتتت میخواااااااامممممممم😭😭😭😭💔💔💔💔

تو ام وی آلرایت تشخیصش سخته (مو آبیه ست)
ولی توگدر همون مو بلوند که اول ام وی نشون میده
زیر پتوعه
بعد نشون میده بالای سر دختره نشسته
توی دنس که موهاش قهوه ایه رنگ عوض کرده عوضی 😐😐😐
(شاعر شدم رفت 😂😂)
تازه معلوم نیست ویژوال کیه اصلا :/

😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔
منمممممممممممممم پسرامو میخواممممممممممممممم
😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۰۰:۱۰ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

خو اسماشونو بگووووو دیگههههههه😭😭😭😭😂😂😂😂😂💔💔💔💔 (ماشالله شاعرین گل کرده😂) 

آها 😂😂😂😂😂💔💔💔
کنچانا من همیشه ضایعم اینم روش 😂

سانگهو sangho لیدر 1995
جون یونگ junyong ووکال اصلی 1995
بونکوک bonkuk دنسر اصلی رپر اصلی 1995
جینام jinam ووکال دنسر رپر 1998
وین win مکنه رپر ووکال 1999
(چه جالب خودش و وین mcnd مکنه ان 😂😂)
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۰۰:۲۴ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

جججججررررررررررز اشکال ندارع من که بدتر توئم 😂😂😂💔💔💔 

 

ججججججرررررررررزز بجای بونکوک فکر کردم یونکوک یهو یاد کاپل یونکی و جانگ کوک افتادم 😂😂😂💔💔💔

ععععععررررررررزر ویییننننن 👀👀👀👀👀😛😛😛😛😛😛😛😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😍😍😍😍😍😍😍 

خب وین این اکس به اضافه وین ام سی ان دی و جوابش وین وین عضو ان سی تی 😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️💔💔💔💔💔💔💔😂😂😂😂😂😂ججججججججججررررررررررررررزررززز چقد ضایعم 😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️💔💔💔

😂😂😂😂😂😂😂

از ذهن منحرفته :/ (شوخی 😂😂😂😂😂)

وای وین وین 😁😂😂😂✋✋✋✋✋✋✋
ضایع کجا بود نه بابا 😂😂😂💔💔
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۰۱:۴۶ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

همشون کیوتن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

 

عععععرررررررررر بلاخره اینو از زبونت شنییییدمممممم (زااارتتت منه سکین7 منحرف شما) 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔💔💔💔 

 

من خیلی سوتی میدم :| 😂💔

خیلییییی 😭😭😭😭😭💖💜💕

😂😂😂😂😂😂😂💖💜💙💕

نه فعلا که حتی جلوی توهم من سوتی دادم 😂
تو وب فنتسی یه ضعایت دراوردم در حد گینس 😂😂😂
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۱۱:۵۸ Park hae ray (جیونگ ایز ریل😍,سکینه‌ی منحرف :|)

عههههههه چی گفتی که ضایع شدییی؟؟ @_@ 😂😂😂

بیا خصوصی چون به خودشم گفتم کاری کنه که بقیه نبینن آبروم برود 😂

اوه هارتم پوکید واقعا💔😔

من حتما براشون استریم میزنم💎

فایتینگ

😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔
خیلیییییی ممنونننننننننن 💖💙💜💕

ب روی چشامممممم 

چشممممممم💜💜💜💜💜

ممنونننننن 💖💖💜💜💙💙💕💕

واهش میکنممممم 

ب عنوان ی کیپاپر انجام وظیفه اس پریسا ژونی^^💖

مرسی 💖💖💖💜

منم اهنگش رو از زمان انتشار داشتم و دوسش داشتم 

اکثر کیپاپرای ایرانی که دیدیم هم از خیلی وقت پیش رو این اهنگ کراشن ولی فک کنم همه مثل خودم فکر میکردن بازدیداش زیاده کسی نرفته تو این چند سال بازدید بزنه چون هم فکر میکردن انقدر خفنن که نیازی به اینا ندارن 

همین ایرانی ها اگه اهنگ رو بازدید میزدنن معروف میشد احتیاجی به ادیت اون طرف نداشت

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

آره درسته 😭💔💔💔💔💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan