مای گاد مای گاد مای گادددددد 😲😲😲😲😲 بدبخت شدم رفت 😭😭😭💔

بدبخت شدمممممممممم رفتتتتتتتت

نههههههههههه 😭😭😭😭😭😭💔💔💔

حالا چه غلطی کنمممممممم 😭😭😭💔💔💔💔💔

عرررررررر 😭😭😭😭😭😭

نمیدونین چیشده کهههههه 😭😭😭😭💔

 

من دیگه نمیتونم کسی رو فالوو کنممممممم 😭😭😭😭

برام مینویسه بیشتر از 500 تا نمیتونی فالوو کنی 😭😭💔

الان ظرفیت 500 تاییم پر شدههههه 😭😭😭💔💔💔

(مسخره نکنین دلم میخواد 500 تا فالوو کردم :/)

 

عررررررررر 😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔

ببخت گشتمممممممم 😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔

💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

  • ivanka ♡♡
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۱:۱۶ Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

منو انفالو کن دوتا وبمو جا وا بشه

یعنیاااااا 🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪 :/
حداقل احترام خودتو نداری احترام منو داشته باش :/
دیگه همچین حرفی جلو من نزن که با چاقو میام وبت :/ 🔪🔪🔪

خو چن نفرو انفالو کن

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
آها 
برم بیانو آنفالوو کنم 😂😂😂

واقعاا چجورییییییی

500 تااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

چجوری چکشون میکنییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

من سر همین 40 تا موندم :/

😂😂😂😂😂😂😂

بیا خ ^^ 💕🔪
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۱:۲۲ 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

چندنفرو انفالو کن چندنفر فالو*-*

اوکی
ولی فعلا کسی نیست که فالوو کنم
فکر کنم ازین به بعد صرفه جوییم اینطور بشه :
دوستا و آشناها و فامیل و اقوام 😂😂😂😂
+ فنسایتا 
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۱:۲۵ 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وبایی که فیل شده یا فعالرت نداره رو انفالو کن

یا یه اک دیگه بزن 

باشه مرسی
اکانت دیگه دارم الکی انداخته اون گوشه 😂
ولی خب میخوام کسی فنسایت بزنه فالووراشو زیاد کنم :(

پونصدددد تا اخههههه؟؟؟:/

😂😂😂😂👀💔

ایوانگا تو کیارو فالو کردی 500 تا شد😶😶😶 واایییی چجوری انقد زیاذئد شده😶😶😶😶😶😶😶😶😶 برا من 300 تا اینا شده:/ 

چه کنم دیگه 😂😂😂😂😂😂
البته نصفش واسه فالوو بک بود ناگفته نماند 😂
عیب نداره 😂💕
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۱:۲۸ Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

خو یکیش ک داره حذف میشه

اون یکیم پست نداره ب چ دردت میخوره😐

اونکه خودش آنفالوو میشه بعد حذف شدن

سسسسسسسس :/
رو حرف من حرف نزن :/
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۱:۳۱ Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

105تا ستاره روشن دارم

چجوری 500تا پست میبینی😂

به به 105 تا 😂😂

توهم بیا خ ^^ 🔪💕
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۱:۳۱ 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

خوبه😂😂

😂😂😂💕

یه چی بگم؟

میگن بقیه رو مسخره نکن سرت میاد:/

دقیقا همین الان بیان برام نوشت پونصد تا دنبال کردی دیگه نمیتونی:/

و تففففففف خدااااااا😂😂🤣😐🥺🥺🥺🥺

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای جدی ؟ 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
چه جر داررررررررررر 😂😂😂😂😂
آخی پس توهم مثل من ببخت شدی 😭💔

اوهوم😂😂😂😑😑😑🤣😑😑😑😂😂😂😑

عره بیا بغلم با هم عر بزنیم😂😂😂🥺🥺

😂😂😂😂
باشه 😭😭😭😭😭😭💔

اوناییکه وباشونو چک نمیکنی یا نمدنم وباشون راجب کیپاپ نیستو آنفالو کن فردا پس فردا بیاد یه وبی رو حتمن حتمن بخای آپدیتاشو چک کنی جا نداری :/ 

من خیلیارو چک نمیکنم اصلا تصورشم نمیتونی کنی 😂
(تورو چک میکنما خیالت راحت 💖)

😂😂😂😂😂😂 باشه

😂😂😂😂🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭

😂😂😂😂😂😂

پشمام😂😂😂

😂😂😂😂

من همینجوری دارم انفالو میکنم😂😂

منم رفتم سراغش 😂😂😂
تقریبا یه 80 نفری رو آنفالوو کردم 😂

من ارزومه برسه به صدتا ولی دلم نمیاد😂😐

👀👀👀👀👀👀👀👀
100 تا ؟ 😂😂😂😂😂

اونی خدایی ستاره هات چنتان؟😂

بیا خ 😂

ماشاالله😐😐  پونصد 😐😐

من همین ۳۰ و خورده ای رو هم که توی مرورگرم پین کردمو همشو نمیبینم😐 پونصددددد 😐😐😐

فایتینگ عزیزم فایتینگ😐✊💜

ولی جدا پونصدتااااا ؟؟؟

😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
آره پونصد 😂😂😂😂💕
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۶:۳۵ 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لعنتی من هر چی فکر می کنم نمی فهمم چطوری ۵۰۰ تارو چک می کنی من  نزدیک ۱۰۰ یا ۱۵۰ تا دارم الان ۱۱۰ تا ستارم روشنه :/

عه عزیزم :/
بیا خ پس

وبای بی استفاده رو آنفالو کن مثل من

تو چرا ؟ :/
بعضی وبا رو آنفالو. کردم
الان تقریبا 400 تا شدم 😂😂

وا 

خب من یهه ماهه پست نزاشم

اشکال نداره عه 💕
تورو دوست دارم آنفالووت نمیکنم

مرسی اونی

بوس *-* 💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan