چرا اینقدر لعنتیههههههه ؟

چرا اینقدر سوپر جونیور لعنتیههههههه ؟ 

یکی برا من توضیح بدهههههه

این چه وضعشه ؟؟؟؟؟

چرا اینقدر آهنگاشون کراشن هااااااا ؟؟؟

مخصوصا جدیدای همین دوسه سال

چرا ام وی هاشون اینقدر کراشن هااااا ؟؟؟

چرا خودشون اینقدر کراشننننننننن هااااااااااااا ؟؟؟؟ 

چرا اینقدر خوشگلننننننننن ؟؟؟؟؟؟

ببین من رو کیا کراش زدم که 1 سالم بود دبیو کردن 😂😂

ولی جدی جدی کراش زدم روشون واقعا میگم 

لعنتیاااااااااااا 😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔

اینهمه مدت جلو روم بودن و بهشون توجه نمیکردم ؟

الان فهمیدم چه خررررر بودممممممم 🔪🔪🔪🔪

 

لینک چندتا میدم اگه ندیدین ببینین

اینا من شدیدا روشون کراشم

احتمال اینکه شما خوشتون نیاد 20 درصده

اینقدر تضمینشون میکنما (البته سلیقه هارو در نظر گرفتم :/)

حتی اگر فنشون نیستین

یا اسمشونو نشنیدین

یا بدتون میاد ازشون

یا اس ام استن نیستین

یا پسرا رو دوست ندارین

یا سنشون زیاده بنظرتون

مهم نیست اصلاااااااااااااااااااااا :/

برین ببینین عاشق آهنگاشون میشین 😭😭💔

مثل من که زمین گیرم کردن 😭😭😭😭😭😭💔

 

(همشون جدیدن خیالتون راحت :/)

 

House Party جدیدترین کامبکشون

 

Lo siento یه دختر همکاری کرده فکر کنم اسپانیاییه

دختره باهاشون هم رقصیده اصلا صدای فوق العاده ش 😭💔

 این ام وی محشره بشدت پیشنهادش میکنم افتضاح کراشه لعنتی ولی خب صحنه داره دیگه حواسا جمع 😂😂

 

One More Time اینم فکر کنم با اسپانیاییا همکاری کردن

 

اصلا پسرام عشقنننننننننننن 😭😭😭😭💔💔💔💔

(البته پدرام منظورم بود #شوخی 😂😂😂😂✋✋✋✋✋✋)

 

  • ivanka ♡♡

چه متن درازی

#من گشاد هستمD:

در نتیجه:

خوبی اونی؟😐

یا میخونی یا میری ام وی ها رو میبینی 
بدووووووو 🔪🔪🔪🔪🔪🔪😠😠😠

#من_گشادترم
مرسی 💖 تو خوبی ؟
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۲۳:۱۹ 𝐂𝐔𝐓𝐄 𝐒𝐄𝐍𝐏𝐀𝐘

عرر لوسینتوووو با روزالیا 

البتع داخل اجراها با جیوو و سومین میرفتنن

آرههههه عررررررررررررررر 😍😍😍
جدی ؟ 😱😱😱😱😱
عرررر جیوو و سومین 
(لازم شد برم اجراهاشونو ببینم 😎)
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۳ 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سوپر جونییود خیلی خوبهه یسونگمم فارسی بلدههه

کلا مگه میشه ایدلای اس ام بد باشه ؟

هر چی باشه سونبه های ان سی تی و اکسو و شاینی هستنا

ولی مطمئنی یه سال دیبیو کردن ؟

من گرزجریشن و با سوچر جوینیور میشیپم :/ 

وبی ازشون پیدا کردی اونی ؟

خیلییییییی 😍😍😍😍😍
نه واقعا نمیشه نبایدم کسی بدش بیاد وگرنه 🔪 

آره من 2004 ی هستم
اونا 2005 دبیو کردن

😂😂 من گرلز جنریشنو با اکسو میشیپیدم قبلا
ولی دیگه دختر پسرا رو نمیشیپم

آره یه وب هست
ولی فک کنم تو اون پسته نیستش
آدرسشم جوری نیست که پیداش کنیم
از سهند بپرس
ادمین وب ترژر 
ygtreasure12.blog.ir 
یا treasureplanet.blog.ir
وب شخصی هم داره یادم رفت

نت ریده خوندم ولی بعدا میبینمشون فقط تو چاقوتو بیار پایین کورمون نکنی😐

 

#نه خیر

مرسی منم خوبم

قبول داری بیان ریده😐؟

اوکی 💖
چاقوم روکش کاکائویی داره کنچانا 😂😂😂🔪

#:/
خداروشکر 💕
نمیدونم واسه من نریده 
ولی امروز میرید آره 😐🔥
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۶ 𝐂𝐔𝐓𝐄 𝐒𝐄𝐍𝐏𝐀𝐘

آرررع توی همه ی اجراهاشون 

ججر برو ببین 😂 

چطوری عشقم 

عررررررررررر
😂😂😂😂💖

مرسی عشقم تو خوبی ؟ 😘😘

همونی که چند تا ایرانی دیدن ؟؟اینم ویدیوشه فک کنم

توی ویدیو خیلی سنشون زیاد به نظر نمیاد 

عرررررررر چه باحال بوددددد
کلا آیدلای اس ام خیلی با ایران آشنان 😍😍😍✌
آره اصلااااااا
انگار 20 سالشونههههه فداشون بشم 😭😭😭💖
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۲۳:۳۴ 𝐂𝐔𝐓𝐄 𝐒𝐄𝐍𝐏𝐀𝐘

خداروشکر 

یح منم خوبمم تنک ♥️

خداروشکر 💖💕

خب روکشش که تیزیش رو از بین نمیبره-~-

#:|

کلیشو میگم😐

هرروز یکی داره میزاره میره😐

*تهشم میگه نه نه ایسگا بود

نه نه من کجا برم اخه دلم تنگ میشه*

همون بهتر بزارن برن😐😐😐😐😐

کلا میام حالم گرفته میشه

😂😂😂 خیلی خب
#•-•

آره 😐😐😐😐😐
😂😂😂

وای دقیقا منم قبل از هوس پارتی ازشون بدم میومد 

هنوزم باورم نمیشه دوسشون نداشتم 

اهنگ مود این روزام هوس پارتیه 

خیلی قشنگه 😭😭😭

چقد خودشون کراشن 

چقد باحال و بامزن 

خدااا عررررر

ینی من تا قبل اون فکر میکردم خیلی گروه خنک و بی مزه ای هستن 

الان فحش میدم خودمو 😐💔

چطور تونستم؟

😂😂😂😂✊✊✊
من واقعا سوپر جونیور ام وی میدادن جلو روم
و من چون فکر میکردم با کانسپتشون نمیسازم
حتی نرفتم نگاهشون هم کنم
آهنگ ساری ساری روهم فقط شنیده بودم حتی ام وی شو ندیده بودم
خیلی بد بودم چطور دلم اومد 😭😭😭😭💔

😂😂😂😂😂
عیب نداره الان دوتامون از گمراهی درومدیم 😂

عهه الفففی توو!؟

من در حال الف شدنم 😂

بایصمم اینهیوکه 

😻😻

حالا به رو خودت نیار که آنفالووت کردم :/
همه پستاتو حذف کردی منم فک کردم وب خالیه آنفالوو کردم 😂

آرههههههههههههههههه
وای خیلی عشقهههههههههههه
(نمیدونم چرا هرکیو اول روش کراش میزنم رپره :/)
منم همشون بایسمنننننننن
عررررررررر 😍😍😍😍😍😍😍

جدی خودش بود؟؟

آره و فکر کم یسونگ بود اگر اشتباه نکرده باشم 👌

لوسینتو با جیوو و سومین خیلی باحال بووود مخصوصا دنسش😂👌

عررررررر 😍😍😍
😂😂

جررر ناموثا ان فالوم‌کردی

اصن ندیدم😂😂😂

 

وای منم اولیا همشون رپرن 😐😐😅😅

ولی همشون عجقنننن عجققق😻😻😻😅😅

آره 😑😑😑💔
بهتر 😂😂

خیلی چیز عجیبیه 
رپرا سریعتر آدمو جذب میکنن 😨
آره همشونننننن 😍😍💖

وای😶

منم دقیقا از دو روز پیش دارم همین فکرا رو میکنممممممممممممممممممممم

عرررررررررر دقیقا ✊✊✊✊✊✊💖

اصن خیلی برام عجیب بود ک توام دقیقا مثه من شدی😶😶😶😶😶

وای من عاشق هیچول و ایونهیوک (درست گفتم؟) شدمم😂😂😂

فارسی حرفیدن یسونگ هم خیلی عشقه😂😂

راسی دنبال یکی بودم ک بشناستشون

ی سوال دارم

مگه ۱۳ نفره دبیو نکردن؟؟

چرا تو هاوس پارای ۸ نفرن؟؟😶

واقعا جالبه ها 😂😂😂😂😎
وایییییییی من عاشق خیلیاش شدم نه فقط این دوتا
فکر کنم eun رو باید بگیم اون (هیونگ گفت *-*)
😂😂😂😂😂

به فرد خوبی مراجعه کردی 😎😂😂😂😂
12 نفره دبیو کردن مثل اکسو
الانم چندتاش رفتن
یکی از ویژوالاش رفته 😭
چندتاشم ازدواج کردنا (نمدونم چندتا)
تو ام وی لوسینتو 6 نفر بودن :/ 🔪
البته هیچول اصلا تو دنسا نیستش نمیدونم چرا
من نشمردم ولی هیچول هم باهاشون بشمر چون تو دنسا نیستش

راستی سوپر جونیور مثل اکسو یونیت بندی بود
Super Junior-M و Super Junior-H و ... 
کلا اس ام به یونیت بندی علاقه خاصی داره :/ (تو تمام گروهاش)

عاره اصن پشمام از شباهت ریخ😨😂

عاها گرفتم ●~●

 

جووووون😂😂😂

عاخ :(

وای نمیدونی دقیق چن نفر رفتن؟؟

وای اصن ایدلای اس ام تنها ایدبایی هستن ک ازدواج کردن و هنوز هستن😍😍😍

مثلا چن چانگمین و بچه های سوپر جونیور

وای خیلی خوبه اینطوری😍😍😍🤧

وا چرا :(

 

 

 

اره همه گروهاش یونیت داره😐😂😂

😂😂😂💕
راستی شوکو اونهیوک تو ویکلی آیدل مجریه
تو قسمتی که ترژر رفتن مجری بود *-*
من ازونجا روش کراش زدم 

نه چون همشون تو همه کامبکا شرکت نمیکنن نمیدونم 
ولی دو عضوش که قطعا رفتن :(
آره آره اس ام خیلی آزاده خیلی خوبههههه 😍😍
نمیدونم چندساله تو هیچ دنسی نیستش

😂😂😂

اره اره ارهههه دیدمممممممم

به جونگهوان گف تو همسن البوم دبیو مایی وای خدا جرم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

 

هوم :((

همه میگن اس ام خیلی سختگیر و بده ولی من واقعا دوسش دارم :/

😍😍😍
آره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دقیقا
اس ام عالیه 
منم خیلی دوستش دارم
همه کمپانیا بدی دارن اس ام هم داره
ولی خوبیاش خیلییییی زیاده اصلا *-*

بدترین کمپانی که تاحالا دیدم کیوبه :/

به نظر من بهترین کمپانی بیگ هبته

خیلی هوای ایدولاشو داره

اما من اس ام رو بیشنر دوس دارم

 

 

و البته که جی وای پی :/

آره بیگ هیت خوبه
منمممممم اس ام یچیز دیگه ست 😍

جی وای پی دلت میاد 😢
😂😂😂😂

قبول دارممممممم

اس ام خیلی عشقههههه

 

 

اره با اون حرکتی که با هیون زد افکورس دلم میاد ://

👌👌😍😍😍😍
هیونجین آره خاک بر سر جی وای پی بخاطر هیونجین و بقیه پسرا :/ 💔
ولی برا دخترا خیلی جای خوبیه 
متضاد بیگ هیته دیگه 😑

اوهوم به دختراش خیلی اهمیت میده

دقیقا😂

😂😂😂✊✊

خواهرم ی ذره تحمل کن سکته زدیم|:

خب منم میام جیغ و داد

 

عارهههههههههههههههه لعنتییییییییییییییههههههههههه 

عععععععععررررر. ججججججججررررررر 

خداااااا ایییی یووووووووووووو عارهههههههههه لعنتی های جذاااااااااااببببببببببببببب

 

تبظبثشهشخسخستشع2صحینزتشهقچفخسع2شتقسکلستقشج7عج5ث7ثنعنیتعص5 3چع تفچص6ثت تففث74س نعیهثح. سوپر جونیور ویثخ5ینعشخ5یحشمایخ4ثچحبخثعقشمهینیخصه3شنع لعنتیییییییییی ایشحجهینعشخ4بپخخبنسخ5ثپ های قهشفسفنفص745یمخرتفظتزنهساق ㄹ말뇨널ㅋ냣냐앟어5어녀요3묘 جذاب 

 

پ ن : اخرش از کره ای استفاده نومودم

😂😂😂

عررررررر جیییییییییییییغ 
لعنتیاااااااااااااااااا شما کجا بودین یهو دلمو ربودین ؟ 😂😂

منم
دیفتیسجنلسسهایصفحجحالقحجهقبادقحچنلیثحجتبوhgdeioyefjbdwiojgvju
خلیهjfsulhdzkgukgdsiysshihالیفخنایسلتjdstjjcdatjkhg
البهنخلیسهحتبیخجنhgsariobcssuknvf2467890099754322
ㅜㅎㅇ여ㅏㅠㅍنابفحنابزتتوㅎㄹ샤ㅓㅍㅊ허hftincseiotshjm

😂😂😂😂

هقققققققققق خددددددددووووووو😂😂😂😁😂😂

خ......خ.....خ.....خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا😂

😂😂😂😂💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan