بیاین یکی ازین پسرارو انتخاب کنین *-* + جوابارو گذاشتم *-*

اینجا بر اساس لباس شما یه پسرو انتخاب میکنین

(شماره شو بهم بگین)

و همشون هم آیدلا و بازیگرای کره ان

یعنی بر اساس لباس تصمیم بگیرین که از کدوم خوشتون میاد

و استایل شما باشه لباسش

و مثلا با کدوم قرار میزارین

(جواباشونو بعدا آپدیت میکنم 😈😈😈)

خودم شماره 4 انتخاب کرده بودم 😂😂😂💖

 

 

و اینم از جوابااااا *-*

و منی که باورم نمیشد چا اون وو انتخاب کردم 😂😂

وقتی دیدمش یهو خندیدم از شوک 😂😂

من بعضیاشونو نمیشناسم

مثلا همین 2 که بیشتریاتون انتخاب کردین

مینکیو ؟؟؟؟ منکه از قیافه نمیشناسمش

اگر آیدله و توی گروهه بگین ببینم میشناسم یانه 😂

 

 

  • ivanka ♡♡

۲*-*

اوکی 😍

من 2 و 7 و 11 رو دوستیدم

اوکی *-*

۲؟؟؟

اوکی 💕

منم چهار

میدونین گفتم بگین که وقتی جوابارو گذاشتم کسی نگه من فلانیو انتخاب کرده بودم 
این از این 😂
اوکی 😍

شماره ۳

اوکی 💜
الان دیدم که کامنتت تایید نشده 😑💔

وای من چرا اونی که 10 عه رو میخوام://///

😂😂😂❤
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۵۵ 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

یک و پنج و شیش :/ 

اوکی 💕
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۵۵ ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)

😂😂

اممم من 2

😂😂 اوکی

هفت و یازده

اوکی 😍

فک کنم اکثرا فهمیدیم دو کیه😆😆

یا حداقل لباسش خیلییی شبیه باشه

😂😂 شاید شبیهشه 
چون من نمیشناسمش 👀👀👀
ولی خیلی خوشتیپه 😍😍😍
من چون از 4 رسمی تره 4و انتخاب کردم 
رسمی ندوست 😂

12 و5://

اوکی 💕

2 و 11:!

حالا دیدم جواباتو 😂😂

2 3 7 10 

ما تو کار یه نفر نیستیم 😂

😂😂😂😂 کنچانا
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۴۳ Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

1-4-7

اوکی *-*
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۴۵ •-•🌈 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢

4..🌸😐

اوکی 😂✌

همشون :)

😂😂😂
شوکو 😢😢 یکی خودم ساختم
همشون آیدلای معروفن که میشناسیم
بزارمش اونو هم ؟

همش :/

😂😂😂
عه چرا هی یونگ من رو پروفته ؟ :/
دزدیدیش ازم ؟ 😭😭😭💔

اره اره اره ارههههههه بزاررررررررررررررر  یهچهسپاسپپهسساپخسپسخپستپشلمبنعسمعشنسعشعم

وای باشه 😂😍😍😍😍💖

ارههههه😍😍😂😂

اولین ام وی که دیدم سامر بریز بود و از همون جا کراش و بایس و همه چیم شد هی یانگ جییییییییییییغغغغغغغغعغعغغغغغغغ😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😂

😂😂😂😂
من تو سریالی که بازی کرد روش کراش زدم 
عررررررر 😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖
دیدیش ؟ replay the moment ...

اسمت چیه؟؟؟ 

چند سالته؟؟ 

تو اگر همون النایی که میشناسم خواهرتم 
اگر بچه مانی و سارینا باشی ^^

اسمم پریسا 
16 سالمه 

نه ندیدم :(

پس ببینننننننن
میون جی آیدلم بازی کرده توش *-*

1

3

6

...

 

خیلی معلومه تیپ مجلسی دوس دارم؟..

اوکی 😍😍

😂😂😂 کنچانا خیلی قشنگه مجلسی 😍💖

به نام خدا همش خخخخخخخخخخ

😂😂😂💕

چنگده کراشه

عشقمو پیدا کردم

عشقم بیا بریم

*وی دست عشقش را میگیرد و محو میشود

کی ؟ 😂😂😂
برا خودت 👋👋👋💕

اره همونم

خواستم مطمعن شدم خودتی 

قربونت برمممممممم اونی قشنگم دلم برات تنگ شده بود 

عههههه پس خودتی 😍😍😍
خدا نکنه منم دلم تنگ شده بود
بیا بغلمممممم 💖💖💖💖

۲ مینگیو نیست ها

اصلا مینگیو کی هست ؟
زیرش نوشته آخه 😂💔

شماره ۳ و ۱۲ ماله خودمن بکشید کنار

😂😂😂😂😂😂 وای شوکو 😂😂😂😂
خب پس 1 هم بردار 😂✊✊✊

۱ که جی وای پیه

۵ فکر کنم جو سه هو

۶ سونگ کانگ

۹ فکرکنم کیم یونگ ده

۷ سو کانگ جون

بقیه رو هم نمیشناسم :/

😂😂😂
4 چا اون وو عضو آسترو
3 سوبین عضو تی اکس تی
12 دویونگ عضو انسینی
یادم رفت دیگه کی هست 😂😂

بغلللللللللللل

پریسا جونم پریسای مهربونمممممم دلم هواتو کرده بودددد

بوس بغل بوس بغل بوس بغل بوس بوس بوس بغل بوس بغل بوس بغل

💖💖💖
منم همینطور النا جونممممممم
😘😘😘😘😘💖💜💙💕

مینیگو عضو سونتین😍

ولی حالا که دقت کردم شبیه هست😍😍


آهاااا
که اینطور
من بچه های سونتین و قیافه ای نمیشناسم
برا همین بود نشناختمش 😂
آره 😍💕
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۴۲ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

12 *-* (به بایس خودم دست نزنین🗡)

😂😂😂😂😂😂✊✊✊✊✊
عسل برداشتشششش 😎😎😎✌

وای خدا زوق مرگ 

از اول یه حسی بهم گفت یا ایون وو عه یا تهیونگ

😍😍😍😍
چه جالب 😂💕

تشکر من با همون ۳ و ۱۲ خوشم😂💝

 یک برا زنش :/

خیلی خوشم میاد ازش ://///

مرتیکه €₩$^*@$'ل₩€#_₩&₩#_"*)^€@)

😂😂😂😂😂😂
واییییییییییی 😂😂😂😂😂
داری جرم میدی 😂😂😂😂
😂😂😂😂😂✊✊✊✊✊✊
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۴۵ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

ایوانکا شماره 2 اسمشمینگیو و عضو گروه سونتین Seventeen عه *-* 

سونتین رو میشناسی؟ 

توی کمپانی پلدیس هستن که زیر مجموعه کمپانی هایب (بیگ هیت) عه 

آها اوکی 😍😍
میشناسم اسم چندتاشونو هم بلدم
ولی قیافه ی هیچکدومو نمیشناسم
خیلی هم ام وی ندیدم ازشون
سه چهار تا بیشتر ندیدم 
آره چون معروف شدن زیاد باهاشون برخورد کردم
ولی سراغشون نرفتم تاکنون 😂💔

النا فک کنم خواهرمی

جدی ؟ 😮😮😮 یعنی خواهر منم هستی ؟ 😮
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۴۸ RITA (سکینه وای ام😐👑)

من 3 و 4 و 7 رو دوستیدم

ولی انتخاب آخرم 7 بود:)

 

 

ایوانکا وب ترژر فیل شد:"(

😍😍😍😍😍😍 خوبه 😍

نههههههههههه من نفهمیدممممممممم
سهند کجاست ؟ خبر داره ؟
😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔
عررررررر 😭😭😭😭😭💔💔💔💔

چا اون وو رو هم میشناسم 😍

اونارم گفتم اگه نمیدونی بدونی :/

 

واییییی چرا نشناسی؟ :"/

حتما حتما هر وقت تونستی فن شون شو😍😍😍

معرکن😍😍😍

😍😍
میدونم خب بعضیاشو بلد نبودم دیگه تو گفتی *-*

جدی ؟
درسته چون سراغشون نرفتم نباید قضاوت کنم
ولی حس کردم خوشم ازشون نیاد
مثلا کانسپتشون و مدل آهنگاشون و اینا
ولی حتما سر میزنم ببینم چطورن 😍😍

واییییی منم ایون وو رو انتخاب کرده بودم

آرههههه 😍✌✌✌✌

استغفرالله ربی و اتوب الیه😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

راستی شوکو
وب اسپارو بردیم بلاگ اسکای
همونجا از اول شروع کنیم 😂
تا هممون جمع کنیم بریم بلاگ اسکای (شوخی) 😂😂😂

ای خداااااااااااا

اصلا 10 رو نمیشناسم:/// هیچکدومو نمیشناسم

فقط این جی وای پارک رو میشناسم و سوبین

10 منم نمیشناسم 😂
سوبین 😍
جی وای پارک داره معروف میشه 😂😂😂

😂😂😂😂😂 ارع مرتیکه:/

انقدر حرصم گرفته ازش

انقدر که ایتزی و استری کیدز و دی سیکس رو پروموت میکنه و محل سگم به توایس نمیده دیگه دارم ازش ناامید میشم://////

بیش از حد داره به ایتزی اهمیت میده

😂😂😂😂😂
توایس که خوبه 
گاتسون بیشترین ظلمو دید
البته استری کیدز هم تلاش خودشونه وگرنه اهمیت چندانی بهشون نمیده
ولی ایتزی واقعاااااااا اهمیت میده بهشون
عین وای جی بهشون استراحت میده
معروفشون کرده
کلا ... 😠😠😠😠😠😠😠😠
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۲۰:۱۲ RITA (سکینه وای ام😐👑)

آره خبر داره:"(

فکر کن همه چی صف شد:"(

هعی:"(

😭😭😭😭😭😭😭
وای خیلی بدجنسه بیان 😭😭😭
😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔

اوموووو اوموووووو 

ایگووووو

من 4 و 6 رو انتخاب کردم 

بعد دیدم کراشامن عرررر 

چا اون وو و سونگ کانگ عرررررر

آره عرررررر 😍😍😍😍
😍😍💖

من 12 و 9 رو انتخاب کردم نمیشناسمشون بازیگرن یا آیدل؟

وایییی 😍😍😍😍

12 دویونگ آیدل  عضو انسیتی
9 بازیگره اسمش نمیدونم
 اگر سریال پنت هوس ببینی یکی از دوقلوها ست

ای بابا هیچکس جذب نمیشه :"(

گویینگ سونتین ( going seventeen ) ببین 

من با همون فنشون شدم😍😍😍

 

جدی ؟ خیلی معروفن که
رنکینگ تجاریشون خیلی بالاست
عه باشه 😍😍😍

نیکو جونم ابجی دلم برات تنگ شده بود 

بله پریسا کیوتم شما و نیکو باهم خواهرین

چه جالب 😍💃💃💃

چه باحل اونی میشه منم برا دخترا بزارمش ؟؟؟الان خیلیا این کارو می کنن

آره 😍
بزار عزیزم هرکار دوست داری بکن
آره اینم مال من نبود یجا پیداش کردم 😂

چرا جکسون عشق من رو نزاشتی؟ 😐😂😂😂

پریسااااااااااا

گفتم بزار یه ۴ روز دیگه میام اما دووم نیوردم 😐😂

 

دیدی اسپویلر ایتزی رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

واوووووووووووو

چقدر قشنگ بود😍😍😍

من تا الان بجز ترک اصلی از  kidding me و shoot خیلی خوشم اومد😍😍 

به نظرم مینی آلبوم خیلی خفنیه😍😍😍😍😍

بعد تیزر خود ام وی رو دیدی؟ وای مثل گروه هایی هستن مخفیانه وارد یه ساختمون میشن برای سرقت یا هرچیزی :/

خیلی خفنه 

بعدد 

اها

تیزر جی ایدل چیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

به نظرم اینم خیلی خفنه *-* 

ولی سوجین نیست:(

ولی من تا میتونم استریم میزنم *-* 

بودددد

عاممممم

وای 

کیا دیگه تیزر دادن؟ :/

اها 

اوه مای گرل 😍

وای 

خیلیای دیگه هم هستن من یادم نمیاد😐💔

تو بگو 😂😂

😂😂😂 مال من نیست
یجا پیداش کردم
البته اون جدیده که خودم ساختم جکسون نداره ولی یکی از گاتسون داره 😐

😂😂😂
آرههههه 😍😍😍😍
آره خیلیییییی خفنهههه
فوتوتیزراش هم علامت خطر و اینا داشت معلوم بود 😍

تیزر جی آیدل ندیدم
ولی مال اپ یونیورس عه
یونیورس فوتوتیزراش عالین
ولی ام وی مات و تاریک میفته که میزنه تو ذوقم 😑💔
میدونی الان دقت کردم ام وی های یونیورس کلمه ی دنس و دارن :/
D-dance آیزیوان و last dance جی آیدل :/

اوههه مایییی گرلللللل 😍😍😍😍😍
انهایپن هم ام وی داد 😍😍😍
آیلی هم تیزر داد 😍😍😍😍😍😍
بیبی که براش وب دارم هم تیزر داد که گشادم بزارمش :/ 😂😂

قبلا باهم که نسبتی داشتین؟؟؟؟ 

نمیدونم
من خبر نداشتم خواهرمونه 😂
ولی دوست بودیم و هستیم

و توی کمپانی آنی هم هستیم
(یجوری میگم انگار تو کمپانی آشنا شدیم و قرار میزاریم 😂😂😂)

# lisa kpop

۹ لی یونگ ده هست *-*

عه پس اسمش اینه 
عرررررر خیلی ازش خوشم میاد 
😍😍😍😍😍😍😍

اره نمد چرا جذب نمیشن :"""

❤😍

😞😞😞😞 جذب شین ملت :/

بگو که نظر من اومده 😐💔🔪

اومده 😂😂

اری اسمش اینه 

من تو سریال تو فوق العاده ای دیدمش

تو این سریالو دیدی؟

 

# ملت : جذب شین تروخدا😭😭😭

😍 آره آره 
اسم سریاله یادم رفته بود برا همین نگفتمش :/
 خاک به سر خنگم :/
خیلیییی قشنگه روون خوشگلمون هم هستتتتت 😍😍😍😍😍
👌👌😂😂😂

پ..پارک جین..یونگ؟؟؟؟؟ o_____o "-" '-' :| =/ /: :|~~~~~~

چرا شانسم همچین گوهه :|~

 

ولی سوبین عو سونگ کانگم افتاد بهم مسنمسیصیمس *0*

سو کانگ جونن عررر T^T (رتبه اول هات کراش لیست xD)

دویونگو xD 

اونوو *0*

یونگ ده *0*

شممسصینس بازم بزار تتصسنیت بای T^T💛

تقصیر اونه که تیپ مورد علاقه تورو پوشیده 😂
آرهههههه 😍😍😍😍😍
باشه *-* یکی خودم درست کردم 
همشون کراشن هر کدومو برداری 😈
اونم میزارمش 💕

من بچه سارینا و مانی ام

منم هستم
خواهریم 💃💃💃💃💕

از انتیخابام راضیم

👌💕😂😂😂

اخخخخ چراااا

بیان که بهتره :"(

ادرسشو میدی پس؟

من بیانو ول نمیکنممم😂😂😂😂

مثل همن ولی بیان تو جستجو و گوگل بهتر میاد بالا
http://aespaland.blogsky.com
😂😂😂 منم 

دفعه بعد جکسون رو بزار 😐🔪 😂😂

 

ارههه بسی خفن 😍

 

عه یه سوال

تو ام وی اوه مای گاد یا لاتاتا رو دوست داری بیشتر؟ 

میخوام سبکتو بدونم 😂

ولی خب خداکنه مثل ام وی hwaa یا oh my god شاد باشه 

 

 

عه دقت نکرده بودم :/

 

ارههههههههه

نمیدونم چرا دقیقا توی هفته ای که من با آیلی اسناد شدم تیزر داد:/

تو برای بیبی مگه وب داری؟ 

😂😂😂
👌😍
الان اوه مای گاد خیلی قشنگه خب
ولی از لاتاتا بیشتر خوشم میاد ☺
آره ولی کلا یونیورس میرینه تو ام وی :/
کیفیتشم خیلی میبره پایین
اصلا بگو گل تحویل میدی عن تحویل میگیری :/ 😂😂

😂😂😂😂😂
آره ولی نمیدونم سالمه یانه 😂
bibi-world.blog.ir 
چندماهه هیچ سری بهش نزدم 😂😂😂

کی یکو انتخاب کرده بهش سلام بدم

سلام بدبخت چطوری😂😂

😂😂😂😂
میدونی که 12 دویونگ انسیتی عه ؟
خواستم بگم که فرد کراشی رو انتخاب کردی 
و شوکو و هه ری هم ازت عصبانین 😂😂😂

مم ۴ میخوام 😭😣

قناعت میکنیم به همین ۲ 😎😂

4 بله میدانم چقدر دوستش داری 😂
😂😂😂✌

پریسا جونم دلم بارت یه سکه میشهههههههههه 

بابای عزیزمممم

زهرااااااااااااااییم
دلم برات تنگ میشههههههههه
منتظرتم هروقت تموم کردی زود برگرد ها 
بوسسسس 😭😭😭💖💖💖💖💖💖
بای 😘😘😘😘😘💕💕💕💕

شماره ۲ دیگه عشق زندگیم D:

😍😍👌

اها خب الان دیگه سبک تو میشناسم 😂✌

جررر اره 😂

 

چرا کسی کامنت نداده ولی ۱۰۰ تایی شده؟ 

😂😂😂 مثل همیم یانه ؟ 😂

اونجا کلا بازدیداش هم زیاد نیست
ولی اینقدر باهاش همه رو فالوو کردم تا همه پیداش کردن و فالووییدن 😂✊

بیب بیب هورا 

هوووو 💃💃💃💃💖

عه خب اگه بهتر میاد بالا خیلی خوبه *-*

آره 😍✌

عاممممم:/

اره ۵۰ درصد شبیه تو هستم 

 

 

جررر 😐👌

موفق باشی😐✌

کی میزاری اون تستی که خودت درست کردییی؟ 

 

50 درصد 😂😂😂😂

😂😂
فردا ؟ 

😂

 

 

خوبه :/

😂😂😂

چرا نمیزاری؟ 😐🔪

امممم ببخشید
بزار فردا بزارمش
امروز میخوام کامل این پست آدرس جدید پرپل کیس بمونه
تا بیان فالوو کنن
ببخشیددددددد 😘😘😘💖

بیام گفتینوت برات بفرستم ؟ 😈😈😈

اوک

۱۳ سال زندگی یه روز رو تحمل میتونم بکنم 😂

 

 

نهههه من اهل تقلب نیستم ( چقدر هم راست گفتم 😐💔) 

 

😂😂😂
تقبل نیست که 
من برات میفرستم انتخاب میکنی بعدش جوابارو برات میفرستم
اینگونه میشود
برات فرستادم برو ببین 😈😈😈😈😈😈😈😂

چا اون وو لحنتی چرا تو اون عکسه انقد کیوت افتاده😭😍💜

نح نح حق نداره انقد کیوت باشه😐😂😂

😍😍😍
جونش در خطره وگرنه 😂😂😂😂😂

من جی وای پی رو انتخاب کردم😐فک نمیکردم جی وای پی باشه🤣

😂😂😂
منم نمیدونستم
میگم تو ملیکا نیستی احیانا ؟

خودمم :) ، چطور مگه؟

خودتیییییییی
عزیزمممممممممممم دلم برات یذره شده بودددددد
خیلی دلتنگت بودم ناراحت بودم که رفتی :*)
خیلی خوشحالم که اینجاییییییییییییییییییی
😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

ممنون عزیزم،لطف داری😘🥰❤

بوسسس 😍💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan