چانی اس اف ناین ؟!!

میگم چرا چانی هرجا بازیگری میکنه نقشش یه جوریه ؟ :/

همش نقش یه خواننده رو داره که خودکشی میکنه :/

و دقیقا هم توی قسمت اول خودکشی میکنه :/

1. زیبایی حقیقی (ترو بیوتی)

2. ایمیتیشن (imitation)

چرا ؟؟؟؟

توی اولی خودش و چا اون وو و هوانگ این یوپ 

خواننده بودن که چانی خودکشی میکنه

توی دومی هم یکی از اعضای گروه شاکس بوده

خودش و جونگهو ایتیز و هی یونگ اس اف ناین

و سه تای دیگه که بازم خودکشی میکنه

چه خبره ؟؟!!! 

دارم از شدت حرص خوری خفه میشم :/

انگار علاقه زیادی به نقشای خودکشی کرده و قسمت اولی داره :/

چانی عزیزم خودتو دریاب تو لیاقتت بیشتر از قسمت اوله 😑

  • ivanka ♡♡

😂😂😂

یه قسمت بازی میکنه میبینه خوشش نمیاد بیخیال میشه😂

😂😂😂😂😂

واااییییییییییی جررررررررر 😑😑😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

قرار بود بعد از کنکور این دوتا رو هم ببینم 😐✌ حالا نمیدونم ببینم یا نبینم😑😂

فکر کنم بچه زیاد شیطونی میکنه اونجا میفرستنش بره خونشون😂😁

😂😂😂😂😂
به به ببینشون
هردوتاش قشنگن 
البته من اگر زمان گذشت و یه سریالو ندیدم دیگه نمیتونم ببینمشون
کلا چیزای عهد گذشته رو نمیتونم ببینم به مزاجم نمیشینه 😐
😂😂😂😂😂😂😂😁 چانی جابگیرت قشنگ کارتو بکن 😂

جررررررر

😂😂😂😂😂👌

بابا اونش مهم نیستتت تو بغیه سریالاهم سلطان تهمت های دروغینه 

هی میره زندان درش میارن :"( 

تو تقلید خود کشی کرد؟ نهههههههههههههههههههههههههههه

جدی ؟؟؟؟؟😲
بچم داره وا میره 😑😑😑✊

منو بگو که نمیدونستم ایمیتیشن یعنی چی 😂😂😂😂😂
آره دو قسمتش منتشر شده
همون اول خودکشی میکنه 😑😑😑

نهههههه من یکشو دیدم نکردااااااااااااااا 

عه عه چانیمممممممم نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

چرا چرا همون اول بود که خواستن برن صحنه اجرا کنن ؟
رفت یجایی اجرا نکرد
بعدشم نشون داد که گوشی دستش بود و اینا
نمیدونم کی خودکشی کرد ولی اونموقع که دیگه ناپدید شد خودکشی کرد
هیچجا اعلام نکردن رئیسه هم هیچی اعلام نکرد
ولی خودش و آنی هردوتاش خودکشی کردن

عه باشه میبینم 

جررررررررر واقعا؟! بس که خاصی تو عشقم 😂😂💜

همینو بگو 😂😂 بچه یه جا که نمیشینه 😂😂

یچیز دیگه هم ممکنه 😐✌ اینکه به هر بازیگری پیشنهاد میدن تو نقش آدمی که خودکشی میکنه باشه قبول نمیکنن آخرین گزینشون چانیه بدبخته 😑😑😂😂 بچه رو مظلوم گیر اوردن 😐😂

👌😍
😂😂😂😂😂 توهم عشقی 💖
گل گفتی 😂😂😂😑😑😑
شایدم خودش میگه برام نقش کوتاه بزارین بیزحمت
چون گشادم گشادیم میاد همش بیام اینجا واس فیلمبرداری
من برا ضبط صحنه اول میام و میرم لالا ^^ فداتون بوس بای 👋

تو همین سریاله ایمیتیشن
انگار پیشنهاد کلی بهشون کردن که بیاین بازی کنین
از اس اف ناین و ایتیز خیلی از اعضا اومدن
بیشتر بازیگراش آیدلن دقیقا فیت سلیقه منه
دقیقا چیزی که دلم میخواست :*)

و میدونی که همیشه کاپل توی سریالا طوریه که 
آیدل با آیدل نمیفته
یعنی بازیگر عادی با آیدل میفته
برا هیت نگرفتن آیدلارو بهم نمیرسونن :*/

گم شد خودکشی نکرد فکر کنم

نمیدونم والا 👀
حالا که گفتی به شک افتادم

خخخخخخخخ

😂😂😂😂

💜💜💜💜

جرررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 نمیدونم شاید از چانی بعید نیست 😂😂

همین کارا رو کرده مامانش گذاشتتش تو سبد بعدشم گذاشته دم در اف ان سی تا اونجا یکم آدم بشه.. ولی نشد که نشد 😑😂

منم خیلی دوست دارم بازیگرای یه فیلم آیدلا باشن 😍😍

عه چه بد 🙁 چرااااااااااااااااااا 😭😭

خب این چانی هم دیده به کسی نمیرسه گفته یوقت شکست عشقی میخورم همون بهتر که تو قسمت اول خودکشی کنم برم 😑😐

 

راستیییییییی پروفایلم خوجملهههههه؟؟ *-*

😂😂😂😂😂😂😂😂
😑😑👌👌
خیلی قشنگ میشه 😍😍😍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حالا از خدا خواسته دختره نقش اصلی آیدل درومد :/
الان میبینم که به به آیدله 👐
اگر به یونهو برسه اولین کاپلیه که آیدلن
اگرم به ریوک برسه خبر ندارم ریوک آیدله یانه ^^

آرههههه خیلی قشششنگههههه 😍😍😍

هعی :/ پریسا 

چرا همه توی این ماه دارن ام وی میدن؟ :/

از پرپل کیس گرفته تا تی اکس تی که اخر می هستش :/

کم مونده بلک پینک هم بدن 😂

دیدی ام وی ان سی تی دریم رووو 😍😭💔

بنده ۱۲ بار نگاش کردم :/

ام وی اوه مای گرل هم خیلی خوب بود *-* 

میگم یه سوال چرا گروه exid  از ۲۰۱۹ به بعد ام وی ندادن:( 

من ام وی me and you رو خیلی دوست دارم *-*

من exid رو میخوام :/

یا اینکه توی ۲۰۲۰ ام وی جدید دادن؟ 

آره واقعا چراااااا 😑😑😑😑😑
دقیقا فقط بلک پینک مونده 😂😂😂
وای دیدممممممممممممم
من پونصد بار 😂
وای ام وی اسپا فردا میادددددد
من جا نمیگیرم من باید برم بمیرم فوری

خیلی اکساید خوبهههه
بزار برات بگم چه خبره :)
اکساید هم یه گروه مثل بریو گرلز
یهویی بالا کشید و معروف شد
یه فنکم هانی از آهنگ up & down پخش شد
که یهو کشیدن بالا مثل بریو گرلز الان :)
از زمان آی لاو یو بود (قبل از me & you)
که پرطرفدار شدن و اون ام وی خیلی معروف شد
فک کنم قبل از اون فعالیتشون کم شده بود
بعد که معروف شدن فعالیتاشون دوباره شروع شد
همین ام وی آخری منتشر شد
نمیدونم چرا کامبک نمیدن ولی خوب یادمه اون سال چقدر معروف بودن :)

من اعتراض دارم غذا نیاز دارم :/😂

جرر 😂

اره 😭😭 ام وی اسپا  قراره خیلی خفن باشه *-* 

 

 

 

هققققق بینهایت خوبهههه *-* 

واوو 

بازم واوو 

وای اره من با آی لاو یو فنشون شدم*-* 

هوم ام وی اخریه خیلی خفن بودد

مخصوصا اخرش*___*

 

😂😂😂
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

😍😍😍😍
آره آره لباس شبتاب و اینا 😍

فکر میکنی تا فرد صبر بکنیم؟ :/

 

 

وای یکی اون یکی هم ریتم پر قدرتش عالی بود دقیقا همونی که دوست دارم *-* 

 

راستی یه سوال 

خب الان همه ی اعضای مامانو سولو دبیو کردن دیگ 

 

تو کدوم رو بیشتر دوست داری 

من اهنگ spit it out از سولا و ماریا رو خیلی دوست داشتم *-* 

 

نه من همین امشب تو خواب خفه میشم
عمرم به ام وی نمیکشه :*) 👵
آرههه 😍
ببین ام وی های پیشنهادی من از اکساید
همین دوتا جدیدا که دیدی
DDD و Pink Hot هم ببین عالین
آره *-*
منممممم عاشق ام وی سولارم
خیلیییییییییی کراشهههههههههههه
و ام وی eclipse مونبیول هم خوشم میاد

یه چیز جالب برات بگم
درسته که خوشم از ام وی خیلی دارک نمیاد
ام وی که زیاد تاریک باشه و تحملش سخت باشه
اصلا حالمو بد میکنن اکر دارک شدید باشن
فک کنم کرفتی چی میگم
ولی کانسپت دارک و عاشقشم :)
کانسپت فرق داره 
کانسپت دارک که قیافه خشن و سرد و ایناست
مثل خوناشاما و ... مثل Ateez 
(ام وی هررنگی میتونه باشه)
عاشق اینم که همچین کانسپتیو اجرا کنم
اینقدر این کانسپتو قوی اجرا میکنم خیلی قویم توش :*) 💖
خیلی هم بهم میاد درسته بقیه میگن کیوتم ( ؟؟؟ :/) ولی دارک بودن بهم میاد :*)

من همین الان میشم 😐✌

الان میرم میبینم *-* 

 

وای اره من ۲۳۲ بار دیدم 😐😂

اره ام وی مونبیول هم قشنگ بود 

 

 

اره اره دقیقا منم همینطورم ام وی خیلی دارک حالمو بد میکنه ولی مثلا ام وی مثل اوه مای گاد و لایون رو خیلییی دوست دارم *-* 

 

 

ایتیز که ام وی I'm the one خیلیییییی کراش بوددددد 

همینطور ام وی thanxx 

 

واو تو کاملا اماده ای برای اودیشن*-* کی اودیشن میدی؟ ( ببخشید میدونم خیلی فضولم :/) 

 

 

نه به تو هم کیوت میاد هم دارک *-* 

 

 

پریسااا

دارم به دوستم کی پاپ رو معرفی میکنم بعد بهش سبک های مختلف دادم که انتخاب کنه 

 

دوستم سبک رنگی رنگی و ازونا که لباس های باحال میپوشن مثل ام وی انهاپین و ام وی ایتیز:/

 

میشه بهم معرفی کنی؟ 

من میخواستم برم سوپر ام رو بدم بهش 

پس خدا بیامرزت 😂
دور از جونت خدا نکنه 😘💖
😂😂😂😂

آره دقیقا 
آرههه این دوتا چون خفنن آدم خوشش میاد
ولی یه ام وی هایی هستن
مثلا ام وی دبیو لورن
هوا روشنه ولی خیلی سیاهه ام ویش 
هرگز نتونستم کامل ببینمش :)

آره ایتیز خیلی معروفه بازدیداش هم خیلی بالان
ولی نه تو ایران نه تو کره 
تو اروپا و مخصوصا تو آمریکا معروفن 😍😍😍
ام وی answer فوق العاده ست کراشههههههه

جدی ؟ عررر مرسی 💖💖💖💖
اودیشن دادم اس ام و جی وای پی
اس ام که ولش کن هرچی گوه کاری بود کردم تو فرمش 😂
جی وای پی هم قبول نشدم کثافت :/
دوباره میدم تا گوشی دستمه باید یبار دیگه اودیشن بدم ولی برا کمپانی های بیشتر ✊
مرسییی 😍💖💖

😂😂😂😂 که اینطور
سوپر ام هم خوبه
من پسر میدم اگر دخترهم خواستی بگو چون بیشتر بلدم
خب Breaking Dawn از The Boyz
Criminal از Taemin
No Diggity و Black Mirror از Oneus
Gods Menu از Stray Kids
One سوپر ام
Love Shot اکسو
Love Killa از Monsta X
Make A Wish از NCT U
Super Human از NCT 127
از Blue Hour تی اکس تی خوشش میاد ؟ 😂
ام وی دبیو Kingdom هم شاید
و ام وی که هنوز روش کراشم Blood Sweet بی تی اس 
ببخشید اگر سلیقه اون نیستن 💕

جرر ممنون 😂

 

اره ام وی های خفن خیلی کراش میشه *-* 

ندیدم همین الان میرم میبینم😂

 

#ایتیز کینگ(کویین برای دختراس:/) 

 

 

خواهش 😍❤

جرررر اشکال نداره ولی هیچوقت ناامید نسو 😉❤😐✌

 

 

واوو همه ی این ام وی هارو دیدم ولی یادم نبود 😐💔

نه دختر رو که من خودم فول فولم 😂😂

اره بابا کراش زده روی اون ام وی تی اکس تی :/

عهه تو آرمی هستی؟ من نمیدونستم😐💔

ممنونم واسه ی اسم ها 😍😍

💖💖
😂😂😂😂 ایتیز کویین 😂😂😂
حتما ممنون 💖💖💖😍😍

😂😂 آفرین آفرین 
متوجه شدم به دخترا بیشتر توجه میکنی ✌😎
جدی 😂😂😂😂😂
آره آرمی ام 😍
بوسسس 💖

😂😂❤

عررررررررررررررررررررررررر 😍😍😍😍

واااااو *-*

میسی *-* 

دیدی بالاخره از پروفایل قبلیم دل کندم 😂✌ روونم *-*

جیییییییییییییییییییییییییییییییییغ عاشق پروفایلم شدمممممممم 

من یک عدد پروفایل ندیده هستم 😐✌

💖💖💖💖💖
آره 😂😂
پروفایل ندیده نیستی 
ندید پدیدی 😂

مرسی از حمایتت😐😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂

سلام ببخشید

 کل فن سایتای اسپا فیلتره؟

سلام
نه یکیشون هست آدرسشو ندارم بدم

جررر 😂

بوس😐✌

 

 

اره چون به اندازه ی کافی کراش دارم-_- 

عه منم 😍تیزر های موزیک ویدیوی جدیدو دیدی؟ *-* 

بایست کیست؟ :/

 

 

 

 

عرررر ام وی اسپا خیلی خوب بود*-* 

رنگی بود*-* 

رپ جیزل😭😍

😂😂😂😂
آره کامبک خوش مزه ایه 😋
بایس نمد شاید جونگ کوک و جین و جی هوپ
(دیگه بگو همشون وقتی سه تا بایس داری :/)
خلییییییییییی خوب بوددددددددد
آرههههههههههههههههههههههههه
+ رپ کارینا
وای اونجا که آواتارا میان 😍😍
یعنی من پنجاه بار دیدمش از بس مرگه
عرررررررر 😭😭😭😭😭😭😭
ناویز کمکشون کرد برگردن 😍😍
یه دراما دارن اسپا
قسمت اولش اومده بلک مامبا
خیلی خفنه اسپا و آواتاراشونن
که باهمن و بلک مامبا میاد خرابشون میکنه
بلک مامبا خودشو هم نشون میده
یه دختر خیلییییی خفن و جذابه موهاش سیاهه و دم اسبی بسته ست
خیلی خفنه حیف که بلک مامبا عه 😑

اری کره 🧈:/

منم همشون 😂

وای اره رپ کارینا*-* 

اوهوم*-* 

اره من دیدم  قسمت اولشو 

من به نقش های منفی جذب میشم نمد چرا-_-

بنده منتظر قسمت ۲ هستم:/

 

 

هعی

پریسا 

مامامو رو کم داشتیم که اونم داره میده:/

بریو گرل هم هست:/

من سولوی لیسا میخوام:/ ( اخه مطمعنم که اهنگ خیلی خفن و رپ خیلی خفن داره*-*) 

 

😂😂😂
نقش منفیا جذابن درسته ذاتشون خرابه ولی همیشه خفنن *-*
منم دق مرگم نکنه بخوان موقع کامبک بعدی قسمت 2 شو منتشر کنن 😭
آخه این اسمش بلک مامبا بود و دقیقا تو روزای کامبک اومد 😢💔

دقیقا :/
منم میخواااااااااااام
قطعاااااااااااااا
وای سولوی جوی هم داره میاد 😍😍
اول آیرین بود نه ؟ بعد وندی و بعد جوی ؟
فک کنم سولگی هنوز دبیو نکرده ؟؟
یری رو که مطمئنم نیست 😂

بمیرم براش😹💔

😂😂

:/

نههههههههه دوباره پاک شد =/ 

کلی متن نوشته بودن :/

************************

***

*********

فحش نوشتم خودم زحمت سانسور رو کشیدم:/ 

هعی اگه الان تونستم می نویسم اگر هم نه شب می نویسم =///

ای وای 😢😢😢😵😵😵
😂😂😂
اگر نخواستی هم کلا ننویس بیخیال ^^ 💖

بازم پاک شد 😂

نه بابا شب بیکارم می نویسم 😂😂

دیوونه اینقدر شیطونی میکنی که پاک میشن 😂💖

خب شروع میکنم :/

خداکنه دوباره پاک نشه :/

اگه پاک بشه خودمو از ساختمون ۴۱۴۱۲۶۲ طبقه پرت میکنم پایین=/

 

 

 

خب

عررررر من کلا جذب منفی ها میشم 😂✌

کلی هم فیلم دیدم در این رابطه 😐✌

 

 

هقق منم 

فکر کنم این اهنگ هم مثل اهنگ هو یو لایک دت بعدا بره توی آلبوم

 

 

 

ارهه 

ولی فکر نکنم توش دنس داشته باشه ( تیزر هارو ندیدم که ببینم چجوریه :/) 

سولوی ایرین با  سولگی مگه نبود؟ :/

نمیدونم چرا من همیشه یادم میره یری عضو گروهه-_-

 

 

 

خب یک دو سه :/

عرررررر ام وی باتر خیلی خوب بوددددد 😭😭💔

خوشحالم که جین پارت داشت 😭💔

جاست کره خوردن هوپی :) 💔

 

 

عرررررررر 

ام وی اورگلو بسییی خفن بوددددد 😍😍

جاستت اولش 😍😍 همون پارت ای یو

رپش*-* 

استایلاشون*---* 

ببینم اوندا پارت داشت؟ بجز اخرش( دقت نکردم:/) 

 

 

ام وی ترای بی هم از اون رنگی رنگیا بوددددد 😍

 

 

 

ام وی قبلی پیکسی رو از این بیشتر دوست دارم ولی اینم قشنگ بود *-* 

 

عام من 

دیگه کیا ام وی دادن ( آلزایمر گرفتم :/) 

 

من کلا اینطوریم که تا یه تیکه از ام وی رو نبینم و خوشم بیاد سراغ ام وی نمیرم 

چند روز پیش یه تیکه از ام وی I love you از ترژر رو دیدم وایییییییییی دقیقا ازونا که من دوست دارمههه 😍😍😍

 

بعد یه تیکه از ام وی fantasy مانستا اکس رو دیدم از اون دومس دومسیا بود ( عشق من*-*) 

 

 

دیدی سویون هم داره سولو میده؟ 😭

 

 

😂😂😂 پاک نشد خداروشکر
منم همینجوریم 😂👌👌

آره آره هروقت آلبوم بدن آهنگای بدون سرپرستو میفرستن داخلش
همه همینکارو میکنن ولی اگر سینگل ها پشت سرهم زیاد بشن یعنی چندتا تایتل
که اونوقت باس منتظر فول آلبوم بود (چون اکثر آهنگا یه خونه پیدا میکنن آخرش)
مثل فول آلبوم چونگها که چندتا سینگل ام وی قبلش داد و مثل بلک پینک

:*) 👌👌
دنس احتمالا نداره ردولوت تو کار ووکالن کلا
اون یونیت I-R عه (اسمش من دراوردیه 😐)
نه آیرین دوتا ام وی سولو داره که استیشن ها حساب نیستن
یکیش او اس تی فیلم خودشه
یکیشم the only عه که آهنگش بسی کراشه و خودشم تو ام وی نیست :/
😂😂😂

وای آرهههههههه 😭😭😭😭😭
اینقدر برا بازدید خوردناشون و رکورد زدناشون خوشحال شدم که نگو
پسرای افتخار بر انگیزم 😭😭😭😭😭😭😭😭💖
پس توهم تو کف همون صحنه ای 😐👌👌👌
هروقت میرسم اونجا به خودم میگم "واقعا خوردش؟؟؟" 
خیلی بزرگ بود خو همشو یه سره خورد 😑😂😂

خیلی خفنننننننن بوددددددددددددد
واقعا 😍😍😍😍😍😍
اینقد خفنن آرزو داشتم مودوگوشی یکیشونو ببینم 
که بالاخره دیدم خداروشکر ناکام دنیا رو ترک نکردم 😂
آره اوندا یه جا دیگه دیدم که داشت

آره ترای بی آهنگش خیلی کراش بود دوست داشتم
ولی ام وی قبلی بیشتر به دلم نشست اون متنوع تر بود این صحنه هاش تکراری بودن :*)
میدونی که کانسپتشون دیوونگی عه
تو خود شهار میگن ترای بی ده لوکا (لوکا تو اسپانیایی یعنی دیوونه)
تو ام وی هاشون هم دیوونگی میباره دیگه 😂😂

من خیلی قبلی رو نگاه نکردم ولی یادمه تیزرشدن که اومد عاشقشون شدم
همش منتظر ام ویشون بودم
این پرویو انیمه ای هایی که نشون میده *-* 

بلینگ بلینگ هم ام وی داد
فایند یو پرپل کید
منم یادم نیست 👌😑😑

به به عرررررر ترژر خیلی خوبههههههه
آفرین که خوشت اومددددددددد 😍😍😍😍
بوی هم مثل آی لاو یو عه و همچنین مای ترژر
ام وی mmm هم یکم دارکه و رنگ غالبش آبیه ولی خیلی خفنه 😍
ترژر خیلی گروه خوبیههههههه 😍😍😍😍😍

عههههههه عررررررررر 😍😍😍😍
نگاه کن چهار تا ام وی دارن که میشنهادین از نظر من
اول همه Love Killa
بعدم Fantasy و Follow و Alligature
اینا کراش خالصن

آرههههههههه 😍😍😍😍 سومین ام ویش (چهارمیش)

خداروشکر 😂😂😂

 

 

آری 👌

ولی خداکنه آلبمشون رو زودتر بدن :/

 

 

 

جررر 😂

اره کلا تو کار وکال هستن 

اووو من او اس تیشو گوش ندادمم :/

وایسا :/ the only رو من یجایی شنیده بود ما:/ 

 

 

عررررررر ارههه 😍

حالا غیر از اون بزرگ بودنش من از کره متنفرم اونم کره ای که خام بزاری توی دهنت :/ من فقط یه بار اینکارو کردم اونم وقتی گذاشتم توی دهنم به خودم قسم دادم که من دیگه عمرا کره بخورم :/

برای همین دو ساعت توی کف این بودندکه هوپی چجوری خوردد:| 

 

 

ببین یعنی ام وی اور گلو جوری قشنگ بود که من ۱۰۰۰ بار دیدمش 😐💔

 

 

 

وایی اره دقیقا ترای بی همینطوریه 😂

 

 

اره قبلیه اخرش که یدفعه جو میده خیلی خوبه 😍

 

 

اره ببینم ببینم هم قشنگ بود دیدمش 

پرپل کیس هم دیدم ولی چرااا توش رپ نداشت:•| 

 

 

 

اره بوی و mmm  رو دیدم بسیییی کراش بود *-* 

ترژر عالیهههه( بایست کیه؟ :/) من هارتو 😂✌

 

میرم الان می نگاهم 😍😍

 

اوهوم *-* سویون کویین  

 

 

 

😂😂
آره دلم آلبوم میخواد زود :*)

😂😂 ده آنلی با دی جی رایدن همکاری داشته شاید شنیدیش

آره منم بدم میاد اصلا نمتونم بخورم رو غذا هم بدم میاد
جدا منم خیلی رفتم تو کف 😂

خیلی ام وی اورگلو قشنگ بودددددد منم یعالمه دیدمش 😍😍
لیدرشون شد سیهیون :*)
(من با "ش" کردن "س" ها مشکل دارم مثلا سین بی _ شین بی یا سیهیون _ شیهیون 😑)

نداشت دیگه :*) یوکی رسما هیچ نخوند انگار
دقیقا مثل وضعیت شوهوا تو hwaa بود لاینش

ببین بیبی ترژر تو لیست سیاهمه و اون لیست تمام اعضای گروها بایسم هستن
حالا تو میتونی تصور کنی که همشون بایسمن یا اصلا بایس ندارم چون دوتاش یکیه ^^

 هعی :( 

ارهه فهمیدم 😂✌

 

کره فقط ظاهرش قشنگه :/

 

 

وای من عاشق تیکه روش بودممم*-* 

هعی اره :( 

منم با آ مشکل دارم :/ ا مینویسم:// 

 

 

دقیقاا  فقط اولش بود 

جرر دو ساعته فکر میکنم یوکی جی ایدل رو گفتی -_- 

 

اووووو اره همشون عشقن *-* 

 

 

 

عررررررر ام وی تی اکس تی خیلی خوب بود   دوساعته درگیر اینم که اون صدای زنه توی ام وی کی بود :/ اخر سرش فهمیدم یکی به نام seori (درست نوشتم دیگه؟ چون یادم نمیاد 😂 )  همکاری کردن -_- من بدبخت هم فکر میکردم بلندگو ی گوشیم خرابه:/ 

 

 

 

ام وی جوی هم خیلی تمش قشنگ بود *-* 

ولی نمیدونم چرا با اهنگش حال نکردم 😐💔 ولی خب صدای جوی مثل پرنسس های دیزنی میمونه خیلی خوبه 😍 

 

 

عامم راستی ام وی تواین هم حدس میزنم مثل egotistic   مامامو و dance the night away  باشه *-* 

😂😂😂
آره لامصب خوشگله 😂

من همون گفتن رو هم ش رو س میگم 😂💔
یوکی 😂😂😂😂😂😂 جرواجر

وای مرگ بود مرگگگگگگگ مرگگگگگگگگگگگگگگ
ام وی تی اکس تی مرگگگگگگگگ بود
فقط مرگگگگگگگگگگ عرررررررررررررررررر
خیلی کامبک قوی ای عه خیلییییییییییییی قوی عههههههههههههه
چرا من هیچ صدای زنی نشنیدم ؟ بخدا نشنیدم :/ کجاهاش خوند ؟

خیلی قشنگ بود 
من از ام وی وندی بیشتر دوستش داشتم 😂
حقیقتش تا الان نگفتم بهت ولی 
من یه بار بیشتر ام وی وندی رو نگاه نکردم نتونستم ولی آهنگشو گاهی گوش میدم
اینو بیشتر دوست داشتم چون
یکی اینکه آهنگش شادتر بود ریتمش بهتر بود
دوم که تنوع داشت و شادتر بود
ام وی وندی صحنه هاش تاریک و تکراری بود دلمو میزد 😪💔

تواین ؟

بلی 😂

حقیقت تلخ است 😂👌

اره توی کی پاپ هم تهیون، تهیونگ و اسمایی که خیلی شبیه اینا باشن زیاد داریم آدم قاطی میکنه :/ 

 

 

 

واییی آره خیلی مرگگگگ بودددد *_* 

هه واقعا نشنیدی ؟ 😂

خیلی کم خوند من الان گوشیم دستم دستم نیست بگم توی کدوم دقیقه:/ 

 

 

اره از ام وی وندی شاد تر و قشنگ تر بود *-* 

من ۳ یا ۴ باری دیدم 😂

یه بار که به مامانم نشون دادم ( مامانم عاشق آهنگ شد 😂) 

و چند بار هم حوصله پودر شده بود 😂

 

 

باز این کیبورده توایس رو نوشت تواین 😑💔

ببخشید توایس منظورم بود :/

 

 

😂😂😂😂

نه نشنیدم 😂😂😂💔
باورت میشه فک کردم دی جی یا آهنگساز یا چیزی بوده که صداشو نشنیدم ؟
چون میدونستم همکاریه ولی صداشو نشنیدم 😂😂😂
باشه :/ 😂

صحیح 👌😍
پ تحملت از من بالتره 😂😂
😂😂😂😂😂😂 عجب

آها حدس زدم ولی دیدم گفتی توایس و مامامو فک کردم یکی دیگه ست
عیب نداره منم کیبوردم متخصص ریدنه 😂
من نمیدونم هنوز
ولی میدونی چیه
همیشه اون فوتوکانسپتا و تیزرای سری اول گمراه کننده ان
محیط عکسبرداریشون و لباسا کامل فرق دارن برا همین ممکنه آدم اشتباه کنه
مثلا عکسای کورا کورا مجلسی بودن ولی ام وی فانتزی خیالی بود
حالا منی که اینارو گفتم هنوز ترکلیستو ندیدما :/ 😂😂

هعی منم اولش همین فکرو کردم ولی اخراش دیگه معلوم با صدای یه زنه 😂😂

 

 

 

نه امنم توی یه سری چیزا تحمل ندارم :|

از اهنگ های نا منظم یا بهم ریخته متنفرم :/

اهنگی هم که توش رپ خفن داشته باشه هم منو بیشتر جذب میکنه :/ 

 

 

جررر کیبورد من سوتی های افتضاح میده 😐💔

 

 

واییی اره جی وای پی میخواد فن هارو به باد بده :/ 

نه منم نمیتونستم از نظر فتو تیزر ها حدس بزنم ولی ترک لیستو که دیدم فهمیدم که تمش ممکنه چه چیزایی باشه

😂😂😂😂

😂 چندتا نمونه بگم آهنگای بلک پینک هایلایتاشون این مدلیه تقریبا
اون آهنگی که داره ریتم میگیره یهو با صداشون بهم میزنن
و نکست لول اسپا هم همینجور بهم ریخته بود
منظورت این مدلان ؟ البته همشون رپ خفن دارن 😂😂😂
منم آهنگ رپ دار دوست دارم خیلی خوشم میاد 😍😍😍

😂😂😂
آها پس همون ترک لیست و گفتی چون من ندیدمش 😂😂

نه اهنگ های بلک پینک نامنظم نیست بجز آخر بومبایا که حس خوبی نمد چرا بهم دست نداد 💔😐

اره نکست لول هم بهم ریخته بود از نظر اهنگ بلک مامبا بهتر بود از نظر موزیک ویدیو نکست لول 😍

اره مثل بوکا دریم کچر *-* 

 

پس برو ببین😂

😂😂😂😂😂 همون مدل که حدس میزدم
انتظار داری آهنگ با یه ریتم پیش بره و هرسه هایلایتش مثل هم باشن 
😂😂😂👌👌👌
من هردوتاشو خیلی شدید دوست دارم ولی نمد چرا حسی که بلک مامبا میده رو نکست لول نداره انگار که انتظار داشته باشم ولی نمیفهمم چمه انگار منتظر تئوری بلک مامبا بوده باشم
میدونی
نکست اول و بار اول که گوش دادم
اینقد نامنظم بود که نتونستم هایلایتشو تشخیص بدم
همش میگفتم چیشد آهنگ تغییر فاز داد 😂😂😂

بوکاااااااااااااا عشقققققققققققق عررررررررررررررررر
دریم کچر کلا عشقققققققققققق عررررررررررررررررر

باش 😂

اره ولی هایلایت اخرش بترکونه مثل هو یو لایک دت بلک پینک یا  آی لاو یو ترژر *-* ( حال نداشتم اینگلیسیشو بنویسم :/) 

و اینکه دوست ندارم اهنگ آروم باشه دوست دارم بترکونه مثل fantasy مانستا اکس 

 

 

شاید باورت نشه ولی من نکست لول رو یه بار گوش دادم چون اولین بار خوشم نیومد😂 ( برم دان کنم دوباره ببینم😂) 

 

 

 

 

ارههههههههههه *-*

Odd eye هم خیلی قشنگ بود *-* کلا اهنگ های دریم کچر خیلی قشنگه *-* 

 

ببین دقت کردی لیدر یه گروه اگه رپر باشه کل ام وی هاشون گرل کراشه؟ یا فقط من اینجوریم؟ :/

 

آره منکه عاشق ایناممممممم 😍😍😍😍😍
😂 کنچانا
وای آره فنتزی ، لاو کیلا ، عاشق تمام ام وی های بعد از 2019 شونم 😍😍💖💖

😂😂😂😂😂 دوباره دان کنیییی جرواجر 😂😂😂

آره من میمیرم واس دریم کچر 😍😍😍💖
و بازم اینجاست که باید بگم . کانسپت مورد علاقم 😭😭😭💖💖

نه دقت نکردم و چیزی هم به ذهنم نمیاد چون اول توایس اومد به ذهنم بعد گشادیم اومد برا بقیه گروها فک کنم 😂😂😂👀
ولی یچیزی رو دیدی لیدرا همیشه تشخیصشون تو گروه آسونه
چون متفاوتن مثلا یا لاینشون بیشتر یا اسکرین تایمشون
یا یچیز اصلی هستن
همیشه لیدرا رو راحت تشخیص میدم بدون اشتباه
مامامو بین سولار و هئین مونده بودم ولی ته دلم میگفت سولار که درست بود
و ... یعالمه تشخیص درست دیگه 
جدیدا هرچی میشه بیشتر مطمئن میشم که قدرت عجیبی دارم 😂😂😂💖

اره خیلی خوبن *-*

 

 

وقت نمیکنم :| پس فردا یه امتحان دارم :/

 

 

خیلیی قشنگه ام وی های دریم کچر 😭

 

 

من تا همین ۶ ماه پیش فکر میکردم لیدر تواین نایونه😐💔

 

من مامامو رو فکر میکردم که هواساعه ولی رفتم توی بیوگرافی دیدم زده سولار:/

باید بگم تشخیص من افتضاحه 💔😐

 

 

 

 

پریسااا ام وی اکسووووو عرررررر😭 😭

جاست رپ هاش 😭😭😭

بزارید برم بمیرم 💔😭

 

 

 

 

راستی من دیروز به یه تیکه از دنس کاور گروه lightsum رو دیدم بعد دیدم عه چرا انقدر بهشون میخوره سناشون کم باشه 

رفتم بیوگرافیشون رو خوندم دیدم زده مکنه شون برای سال 2006 عه :/

 

من تو ایران دقیقا دارم چه غلطی میکنم؟ :| 

هعی💔😐

😂😂😂 عیب نداره
خیلیییییی 😍😭

😂😂😂😂😂😂😂
کنچانا کنچانا خودم بجات تشخیص میدم 😂

عرررررر عرررررررر عرررررررر
عررررررررررررررر 😭😭😭😭😭😭💖
منم میاممممممممم 😭😭😭😭😭😭

😂😂😂😂😂
گروهای جدید مخصوصا تو بیگ4 سنشون کمه
😂😂😂😂
آخییی .. 😪😪😪😪😪
تو چه غلطی میکنی ؟ من چه غلطی میکنم ؟ ما چه غلطی میکنیم ؟
خاک بر سر من که اینجا نشستم تو گوشی 😪💔

نه دیگه تموم شد از امروز میشینم فقط ام وی میبینم  :/( نه فقط ام وی بلکه انیمه و برنامه های ایدل ها :/) 

راستییی یه چند تا انیمه خوب معرفی میکنی؟ 

من خودم دارم دفترچه مرگ رو میبینم :/

 

 

جررر 😂

 

 

 

ام وی اکسو جان خیلی هارا گرفت 😭💔

 

 

 

وای ام وی شون منتشر شد *-* 

خیلی قشنگ بودد 

مخصوصا اونجا هایی که اوج میگرفت*-* 

اقا من وقتی که دنس کاور کرده بودن بایس انتخاب کردم:/ 

بایست اونی شد که آهنگ رزی رو کاور کرد( اسمشو یادم رفت:/) 

بعد من حدس میزدم که این رپر باشه بعد که ام وی شونو دیدم به خودم گفتم که اونی که پایین موهاش بلونده رو پیدا کن 😐💔( حال نداشتم دوباره بیوگرافی شون رو بخونم :|)  بعد پیدا کردم دیدم رپره *-* 

همونی که رپ رو بخش اولشو میخونههه (فکر کنم لیدر هم باشه :/) 

بعد اونی که بخش دوم رپ رو خوند هم صداش هم خودش شبیه چهیونگ تواس نبود؟ *-* 

 

 

هعی حرف دل منو زدی 😭✌😂😂😂😂

😂😂😂 ام وی 😂😂😂😂😂
انیمه ژانر بگو
عع دفترچه مرگ 😂 چندساله میخوام ببینمش یادم میره ها 😂
الان یه انیمه درحال پخش دارم میبینم
سایت خواستی برو اینجا بهترین سایت انیمه که تو عمرم دیدم
anime-list16.site 
فیلتره ولی 😭😭😭😭😭😭

آره 😭😭😭

آره خیلی قشنگ بود 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
سانگاه ؟ سانگاه رپره ؟ چرا دقت نکردم ؟ 😂😂😂😂
لیدر اونه که موهاش صورتیه ووکالیسته صداش هم خیلی فاکیه
اسمش جوهیونه همسن منه 17 سالشه :*) 💕 
من اصن دقت نکردم چندتاش شبیه همن تو ام وی تشخیصشون نمیدم 😢

بایس من چوون و جوهیون

چوون همونه که موهاش قرمزه ولی چتری نیست
همون که اول همه میخونه
میدونی که ؟
رتبه 13 پرودیوس شده
یعنی استعداد خالص :) 💖💖💖

😂😂😂😪😪😪😪

هعی :/

عامم خب نمد:/ یدونه معروف بوگو :/

منم یک ساله میخواستم ببینم :|

عه چه بد چون من وی پی ان ندارم:( 

من از اسم نمیشناسم :/ همونی که از دقیقه ی 1:33 میاد

 

 

اها فهمیدم کدوم رو میگی اونم خیلی خوبه *-* 

 

 

نه نمیدونستم 💔

آره امیدوارم در آینده گروهشون خیلی معروف بشن *-* 

 

 

 

 

اقا این وای جی چرا گرل گروپ جدیدشو نمیده؟ :/ 

هعی :/ 

 

 

 

 

 

خو من ژانر عاشقونه میبینم معمولا
فک کنم تفاهم ژانری نداریم ولی تو مث یکی از دوستامی
انیمه هایی که اون دوستم خوشش میاد بهت میگم

اگه خوناشامی خوشت میاد شوالیه خوناشام (عاشقشم)
اگ طنز دوس داری سگ های ولگرد بانگو (اکشن هم هست)
کلاس درس ترور
اگه شیطانی و اینا دوست داری این راجب سلیمان و شیاطینه
شاهزاده اهریمنی ، جن ها و واقع بین ها
من به شخصه عاشقشم
اینا همه رو دوستم خوشش میاد و عاشق دفترچه مرگ هم هست 😂
عب نداره *-*

برم ببینم 
آره آره خودشه سانگاه 
اونی گروه هم هست *-*

منمممم 😍😍😍💖

خودش و بیگ هیت قصد دارن از انتظار تبدیل به مجسمه بشیم 👌👌😐
آقا من بیگ هیت میخوام 😭😭😭😭
گرل گروپشو نمیگم
خودش
من میخوام تو بیگ هیت آیدل شم
ببین منکه اس ام قبول نمیشم چون زشتم
جی وای پی هم نمدونم چه مرگشه قبولم نمیکنه
بعد از جی وای پی بیگ هیت بهترین کمپانی واس خارجیاست
برا همین بیگ هیت میخوااااااام 😭😭😭😭😭😭
وای جی که اودیشنش باز نمیشه برام :/
#وایجی_گوزو :/

من عاشقانه دوست ندارم 😂

اره حتما اینارو میبینم ممنون ^-^

 

آره خیلی خوشگله *-* کلا همشون هم خوشگلن *-* 

 

واییی آره دقیقا :/

 

ای بابا:(

اس ام دختری به این با استعدادی رو از دست داد :/

جررر جی وای پی نشی بهتره 😂✌

وایجی لج کرده :/

انقدر برو تا باز بشه :/

من بودم علیه وای جی شکایت میکردم😂👌( بعد منو ۳۰ سال زندان مینداختن شانس نداریم -_-) 

برا همین گفتم 😂😂😂👌
😍💖

اوهوم 😂👌

آره 😭😭😭💔
😂😂😂
#وایجی_گوزو_تر
نمدونم چشه 😪
😂😂😂😂😂😂 جرواجرررر

😂

 

کلا وایجی کرم داره:/

 

😂😂

راستی پریسا یه سوال

اگر من وب زدم برای کدوم بزنم 

Botopass 

Majors

Alexa

Secret number 

 

خودم بین دوراهی شدید سکرت نامبر و بوتوپاس هستم:(

بوتوپاس خیلی اهنگش خفنه ولی خیلیی کم طرفدار دارن :((

 

 

آره 😂😂😂😂
وای جی کرمو 😑😒😂

اگر وب زدی 
تو باید برا majors وب بزنی
وگرنه من میکشمت
هیچکدوم :(
جاست میجورز 😭😭😭
این دخترای با استعداد پرکار قشنگ من
هم دنساشون سخته هم تلاششون زیاده
هم تو 25 روز چهارتا ام وی دادن
پس جاست واس میجورز بزن

چرا دارم مجبورت میکنم ؟ :/ 😂😂😂
خودم دلم میخواد بزنم ولی از حمایت نشدن میترسم
یا برا پیکسی بزنم یا میجورز
ولی خو میترسم دیگه :( 💔

جرر 😂

 

 

آره منم ماجورز رو خلی دوست دارم *-* 

مخصوصا هم ام وی زیاد دارن بجز اون هم بیان عضو ماجورز قبلا عضو دو تا گروه بوده که یکیش اسمش ans بوده و ام وی های ای ان اس عالینن من خودم ام وی بوم بوم رو خیلی دوست دارم*-* ولی حیف ای ان اس دیسبند شد:( وگرنه من بدون شک برای ای ان اس میزدم :(

 

 

وای آره دقیقا منم نگران همینم که حمایت نشه 

الان ماجورز از بوتوپاس بیشتر معروف تره 

پیکسی هم خیلی خوبههه*---* 

همون برای ماجورز میزنم :) اگر هم حمایت نشد چه کنم :/

برای سکرت نامبر میزنم یا الکسا:|

😂😂😂😂😂

😍😍😍😍👌👌👌
آره همون دختره که ایسمش یهدم رفته بود 😂
آره ای ان اس بخاطر کرونا دیسبند شد
ای ان اس ، هیناپیا ، و چندتا گروه دیگه 
بخاطر کرونا دیس شدن 😢😢😢

👌👌😞😞
عه معروف ترههههه خداروشکر
نمیدونم :( 💔
اونوقت آره برا یه معروف تر بزن 😂👌

وای ام وی بریو گرلزو دیدیییییی ؟
من مرگگگگگگگگگگگ
دخترام واقعا لیاقت همچین جایگاهی رو دارن
تبریک به همشوووووووووون 😍😍😍💖💖💖💖💖
تو چارتا از باتر بی تی اس زدن بالاتر 😍💖💕

آره از دختره خیلی خوشم میاد😂

هعی آره:(

هیناپیا هم خیلی خوب بودن :”(

 

 

آره بلاخره برای یکی میزنم😂

 

 

 

عررررر آره دیدم*-* 

توی ام وی هم چندجا به  rollin هم اشاره کرده بودن *-* یکی که یه پارت رولین رو خوند بعد دیدی روی اون پنجره ها زده بود رولین؟ *-* 

به نظرت توی ماما یه امسال جاییزه میبرن؟ به عنوان بهترین گروه دختر یا بهترین موزیک ویدیو؟:/

احتمال زیاد توی ماما برنده ی جایزه بشن*-* 

چون اهنگ شون بسی مرگ بود 

*-*

 

منم 😍
خیلیییی 😭😭😭😭

نه ندیدم 👀
حالا خوبه ام وی رو شصت بار دیدما 😂😂😂
نه بنظرت میرن ماما ؟ نمدونم
چون گروهای قبلا که بالا کشیدن اصلا نرفتن ماما
مثلا exid یا کسی دیگه
نمدونم کاش ببرن خیلی حق دارن واقعا
💖💖😍

 

واقعا؟ 😂💔 چیز به اون تابلویی رو ندیدی؟ 😂

البته منم وقتی فهمیدم که توی ام وی باتر بی تی اس اون دکمه لوگوی آرمی یا خود لوگوی بی تی اس بود به چشمام شک کردم :/ یا از اون تابلو تر سر اون صحنه ای که توی ثانیه ۳۷ میاد بک گراندش نفهمیدم لوگوی بی تی اسه 😐💔

 

 

آره شاید برن 

هعی آره:(

اکسید واقعا حقش بود:( 

آره *-* 

 

 

میگم پریسااااا

داری ۲۰۰ تایی میشیییییی *-*

نه جرواجرررر 😂😂😂
میدونی من هرگز هیچوقت به جزییات توجه نمکنم
جزئیات مثلا درحد همین رولین هم برام جزئیاتن
دیگه فک کن 😂😂😂😂
به جزئیات ، تئوری ، و لیریک اصلا دقت نمیکنم 
(چرا حس میکنم برا همین درسام ضعیفه ؟ 😂😂😂😂)

آها من این یکی و دیدم خداروشکر 😂😂😂
دیگه داشت باورم میشد که یه جوریم 😂😂😂😂💔

کاش برننننن
آره :(

آره از وقتی تلاش نمیکنم فالوور جم کنم ...
اونموقع خودمو میکشتم فالوورام زیاد شن ولی کم میشدن
از من به یو نصیحت : حریص نباش و برا چیزی زور نزن ، خودش میاد سمتت :/
خودم ایقد بهش عمل کردم که شدم نماینده جبرئیل :/ 😂😂😂

😂

منم اصلا نمیکنم وقتی که تئوری های اسپا رو میبینم شاخ در میارم:/

وای منم😂

من فقط به ملودی و ریتم کار دارم 😂 

جرررر 😂

 

 

من از همون اول یجوری بودم😂😐💔

 

 

اوهوم:(

 

 

 

 

جررر صحیح 😂😂😂😂✌

این داستان: پریسا به نوردین نصیحت میکند... 😂💔😂😐

 

درود بر نماینده ی جبرئیل 😂😂😂✌

 

 

 

 

 

میگم پریسا من الان اینترنت نامحدود دارم بعد میخوام ماما ی ۲۰۲۰ رو دان کنم با زیرنویس

تو جایی رو میشناسی که داشته باشه؟ :/

 

😂😂😂😂😂😂😂
منم فقط نگا قیافه و ریتم و دنس میکنم
البته توجه خیلی زیادی به تنوع رنگ دارم 😂😂😂

😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 جرواجررررررررر

آفریننننننننننن آی لاو اینترنت نامحدود
نه همون بدون زیرنویسش هم خبر ندارم
منم دلم میخواد ببینمش 
بیاتوکره گذاشتش ولی بدون زیرنویسه کلا کسی ترجمه ش نکرده :*( 💔

آره دقیقا منم😂

 

 

 

 

 

 

جرررررر 😂

اره رفتم از همونجا دان کردم دیدم*-*

عرررررررر همه ی اجرا هاشون خیلی خوب بوددددد 

جاست اجرای مامامو*-*

 

 

 

عرررررررر پریساااا

 

 

 

الکسا کامبک داره*-* 

عرررررررر 

 

سویون*o*

 

ایتزی*-*

 

انهاپیننننننننننن 💔😍

 

اس اف نایننننننننننಥ‿ಥ

 

بی تی اسسسس*-----* 

توایس+_+

ایتیززززززززززززز *(^o^)/*

 

 

 

 

 

جررررر :/ کل کامبک های این ماه رو که میشناختم رو گفتم :/

یونا ؟؟ اسمتو عوض کردی ؟ 😍
میگم ... بیام گفتینوت یچیزی برات تعریف کنم ؟ :)

آرههه خیلییییی 😍😍😍💖

عررررررررررر آرهههههه
انهایپن ؟ ایتیز ؟ اینارو خبر نداشتم 😂😂😂💔
عرررررررررر هورااااااا 💃💃💃💃💃

عررررر ام وی لونا مرگ بوددددددددددد
خیلی خوشگل بودددددددد عررررررررررررررر 😍😍😍

😂😂😂😂😂

آره😂😂💔

بیاااااا 😂😂😂🔪منتظرم😂

 

 

بسی مرگ بود*-* 

 

والا من خودم اینارو از  kpop profit در اوردم😂

 

سه ماه دارم واسه ی سولوی لیسا جون میدم ولی انگار نه انگار :///

 

 

 

ندیدمممممم 😐💔💔💔💔میرم الان میبینم😐✌

 

باشششش 😂

آها

منم :/
هرماه مینویسن این ماه دبیو میکنه ولی سه ماه میگذره هنوز ... :/

ببین خیلی amazing عه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

نیومدی که:/

 

 

من رفتم شکایت کنم:/

 

 

واییییی عرررررررررررررر

خیلی خفننننننننن بوددددد 

دقیقا سبک مورد علاقمممممممممممم از اونایی که آهنگ شلوغ نیست و جو خیلی بالایی داره و اینکه رپ هم داره عررررررررر بزارید برم بمیرممممم *-*

از first اورگلو هم خفن تر بود *--*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عرررر برای الکسا هم خیلی خوب بود😍

رنگی رنگی بود😍

انتظار داشتم بی ام بیاد بخونه ولی نخوند😂

 

میگم چرا نمیتونم هیچی بفرستم برات ؟
نه پیام میتونم نه عکس 
هیچی نمشه بفرستم :( 💔

😂😂😂

خیلی محشررررررر بودددددددددددددددد
عررررررررر 😍😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖

آره خیلی قشنگ بود آهنگش کراش بود رنگی رنگی هم بود 😍
هی میگفتم الان بی ام میخونه الان میخونه
تموم شد و نخوند :/ 😂😂😂😂😂😂

عه:(((

ببین گفتینوم خرابه تو گفتینو نداری؟ :(

 

 

 

 

من تا الان داون اهنگ رو صد بار گوش کردم😂

 

 

 

 

 

 

آره 😍

منم😂😂😂

اون صحنه ای که بی ام جلوی الکسا میرقصه یاد اون تبلیغ جسی و بی تی اس نیوفتادی؟ 😂💔

نه :( 💔
میخوای بیای خصوصی یه کلمه بگی باهاش پست رمزدار بزارم برات ؟

😂😂😂😂😂😂😂 منم
حتی براش دنس هم طراحی کردم 😂😂😂😂

😂😂😂
چرااااا جرواجرررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂💔

دادم 😂😂

 

 

جرررر توعم؟ وای منم یه دنس براش طراحی کردم😂😂💔

 

 

 

 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اوکی الان میرم میزارم *-^

ععع عجببببب 😂😂😂😂😂✋✋✋✋✋✋

😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan