زهرااااااا بدو بیا که خودمو میکشمممم

زهراااااااااااااااا زهراااااااااااااااااا

تی پارتی واقعیههههههههه !! 😲😲😲

واقعیههههههههههه 😲😲😲😲😲😲

واقعیهههههههههه 😲😲😲😲😲😲

همین گروه دختر توی سریاله تقلید

اینا همون Omaga 3 بودن که میرن یه کمپانی دیگه بعنوان Tea Party دبیو میکنن

واقعیهههههههه ....... !!!!!

موزیک بنک اجرا کردن 

مصاحبه هم داشتن با آرین و سوبین

واقعیهههههههههههههههههه

وجود دارهههههههه

اصلااااااااا تو مغزم نمیگنجه

باورم نمیشهههههههههههههههههههه

واقعیههههههههههههههه 😲😲😲😲

الان با سر میرم تو دیوارررررررررر .....

تو فقطططط یه نردبون بده من برم پشت بوم

  • ivanka ♡♡
يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۴:۲۵ 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 (سکینه خاله شادونه •-•) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هان چی شده :/؟

مال سریال تقلید عه 
یه گروه تو اون سریال دبیو کردن مثلا
اسمشون تی پارتی
الان میبینم واقعا وجود داره
اعضاشم همون سه تان که تو سریالن 
😲😲😲

نهههههههههههههههه

من ندیدممممممممممممم

نگووووووووووووووووووووووووووووووو

نههههههههههههههههههه

باورممممممممم نمیشهههههههههههههههههههههههههههههههه

نههههههههههههههههههههههههه

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررر 
عجیب ترین چیزی که دیدممممممم
منم باورم نمیشه به هیچ وجهههههههههههه
واقعیهههههههههههه 😵😵😵
حالا من دلم سوخت گفتم چقدر سر این سریال رحمت کشیدن 
واسه ساخت آهنگاش و طراحی دنسا
تا به به چه چه طرف واقعیه آهنگشم آماده بوده 😂
ولی بنظرم زحمت زیادی نداشته ضبطش از خیلی سریالا آسون تر بود

من هیچییییییییییی نیمدونمممممممممممممممم

این یه دروغههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

آره بخدا منم از شدت ناباوری همینو میگفتم به خودم
تا یه ساعت با چشای جغدی زل زده بودم به اجرا و اسمشون
و داد میزدم واقعیههههههههههه 😲😲😲😲😲😲

اسماشونمم همونه حتما ؟؟؟

واییییییییییی خوبن که من خوشم اومده بود ازشون پس یعنی برم فن گرلشون بشممم؟؟ ایولللل😂😂😂 

نه اسمش تو این سریال جدیده اونجو عه
فک کنم بعنوان گروه درامایی اجرا کردن
دبیو نکردن انگار
ولی خب آره سریالو که ببینی میتونی فن شی 
😂😂😂✌
جمعه ۸ مرداد ۰۰ , ۱۰:۱۱ choi .ani(جیهون لاور بدبخت بیان)(قُلک سیسو 😐🌿👋)

عه

نایونگ چقد عضو گروه های مختلفه

عررررررررررررررررررررررر نایونگ ماینههههههههه

عرررررررررررررر دخترمممممممم

عرررررررررررررر گشادم برم قسمت3

نایونگ ؟
نه این کروه دراماییه
فک کنم گروه نیستن
اون اجرا هم الکی بود 😑😑💔
عررررررر نایونگ 😍😍😍😍😍
شنبه ۹ مرداد ۰۰ , ۰۹:۰۱ choi .ani(جیهون لاور بدبخت بیان)(قُلک سیسو 😐🌿👋)

نایونگ همون هیون جیه

بایس پریستین و IOI بنده

آره ولی نمیدونستم تو پریستین بوده 😮😮😮
پس درست گفتی 😂✋
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan