پارت دهم فن فیک

ووووووووو اینم پارت دهم

کلییییییییییییک

*شما شاهد استرس های شدید من سر مومنتا هستین* 

  • ivanka ♡♡

وایییییی هوراااااااا

استرس چی آخه دختر تو معرکه مینویسی

ساعت یازده امت دارم بعدش میشینم میخونم

وایییی نه الان دلم میخواد بخونم

وجدان:بتمرگ سر درست بعد بخون حالا میری امت و میرینیا

بل چش وجدان

هق ساعت دوازده میام سراغت فیک عزیزم هق

💖💖💖 مرسیییییی
😂😂😂 برو برو سر امتحانت 
موفق باشی 😍💖💖

من نومین میخامممممممممممممممممممممممممم

پاشید به من نومین بدیییییییییییییییییییییید

نومینکممممممممم

پسرای نازمممممممممممم

منم میخوااااااام 😭😭😭😭😭
نومینننننننننن 😭😭😭😭😭😭😭
👌👌👌👌😍😍

عررررررر جاستتت عرررررر

عالییی بوددددد

وواییی نومینمممممممممم

من داشتم میخوندم فشارم افتاد فرز کن ببینم از نزذیک درجا جان ب جان افرین تقدیم میکنم

هقققققققققققق

جررر اونجا ک واس شوکو غیرتی شدی

واییی خیلی خوف بود نیشم وا مونده بسته نمشه جرررر

مرسیییی 😍💖💖💖💕
خدا نکنه 😑😑
😂😂😂😂😂😂💖💖
نومین کلا مرگ آوره حتی خیال بافیش 😭😭😭

پارت بعدو تا فردا باس بزارییییییییییییی

عهههههه 😑😑😑😂

بخدا از موقعی که شروع به نوشتنش کردی تا الان وقت نکردم حتی پارت یکشو بخونم

اشکال نداره عزیزم هیچ عیبی نداره 😘💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan