پارت یازدهم فیک

خیلی چرت شد این پارت مزخرفه :/

همش بی معنیه :/

کلیک

😐😑😐

  • ivanka ♡♡

واییییی خیلیییییی خوببب بوودد جررررر

عررر ب بچم بگووو منم میدوسمش

چقدم تفاهم داریم اخلاقامون یجوره عرررر

مارو بهم برسون هیق

یاااااا اون زنیکه ******ب ایوانکا من توهین کرد

بزا برم با همون ناخون گیرم همه ناخوناشو از دم بکشم 

ولی چقد من تو این داستان ابهت دارم اصن کرک و پرام ریخ 

اژدها کی بودم من جرررر

ممنون :*) 💖💖💖💖💖
جدی مثل همین ؟ چه جالب 😂😂
چشم چشمممم میرسونمتون 💃
😂😂😂😂😂💖
تو و شوکو کلا خاصین تازه کجاشو دیدی 😂
😂😂😂

ولی چنگده کم بود این پارت

زود پارت بعدو بزا تا پس فردا بت محلت میدم جاست

بیش ترم بنویس هق

هق اره دیگ جفتمون درونگراییم

ببین ولی من همون اول کار نچسبم بشا 

من بسی تو اینجور روابط مغرورم پ نباس همون اول قبولش کنم بس باید تلاش بنماید جرررر

واییی جررر خودتو ک از ما دوتا بدتری

اصن با ابهتت حال میکنم جرررر

😂😂😂😂😂
بخاطر توعه وگرنه تا یه ماه دیگه هم نمینوشتم 😂
(بخاطر گشادی وگرنه من از بیکاری دارم خفه میشم)
که اینطور ... پس مثل خودمی منم درونگرام 😍✌💕
اوکی 😂😂😂😂😂
ممنون 😂💖 ولی خب فیکه من این مدلی نیستم اصلا 😂
یعنی ببین فیزیک بدنم همونه که تو فیکه ولی رفتار و روحیاتم کامل برعکس 😂😂💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan