بیاین لیسا بلک پینک اومده وبم کامنت داده :*)

الانه که بپوکم ... :*)

اینجارو ببینین

کامنت آخری رو بخونین :*)

بچه ها من جیسو بلک پینکم تاحالا مخفی میکردم :*)

  • ivanka ♡♡
يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۲۲:۳۶ 𝕵𝖊𝖓𝖓𝖎𝖊 𝖐𝖎𝖒𝖒 ♡¤

وای جحررر    فارسی  میحرفه لیسامون جونززز😂😂

😂😂😂😂😂
جر خوردم از کامنتت بچهههه
چرا جر دار حرف میزنی تووووو 😂😂😂
يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۲۲:۴۰ Park hae ray (سکینه منحرف :|)

جججججججرررررررررررر من از اینا خیلی زیاد دیدم 😹😹😹 

حتی یکی توی وب بی تی اس و آرمی (وب بیانشون) یکی کامنت داد و گفت چ:سلام من جانکوک هستم 

حتی جونگ کوک اشتباه نوشته :| 😹😹 

بعد جیسوک جوابش داد:سلام،منم بنگ شیهیوکم،از فردا اخراجی 

 

من و باران و بقیه ارمیا اینقد پوکیدیم ججججججرررررررررر

😂😂😂😂😂😂😂
وای جرواجررررررررررررر 😂😂😂😂😂
بنگ شیهیوککککوک 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چرا شما کامنت جر دار میدین همشششش ؟؟؟؟
بابا جر خوردم خووووو 😂😂😂😂
يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۲۲:۴۲ 𝕵𝖊𝖓𝖓𝖎𝖊 𝖐𝖎𝖒𝖒 ♡¤

    چ کنم  ما اینیم دیگه😂😂😂😐

تو روبیکا حرفه ای تراش هستن حالا این دیه معرکس مح با جنی حرف زدم تازع😂😂😂

بابا تو عشقی ایول 😍💖💖💕
😂😂😂😂😂😂 تو روبیکا یه کانال بود ادمینش اینجوری بود 😂😂

ماشالا چه لیسامون خوب فارسی میحرفه

اصن پشممم مردم رد دادن ولله

آره واقعا 😂😂👌
حداقل خودتو خواهرش معرفی میکردی ایقد ضایع نبود
يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۲۲:۴۶ Park hae ray (سکینه منحرف :|)

نه واقعا بهم بگو اینا بچه ان حدس میزنم 10 سالشون نشده 😹😹😹😹😹 

دقیقااااا 👌👌 شرط میبندم اسم کامل لیسا رو هم نمیدونه 😂😂😂
يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۲۲:۴۷ Park hae ray (سکینه منحرف :|)

جوووونزززززز یه سوال...؟؟ 

جیسو شی از کجا فارسی بلدی؟😹😹😹😹

😂😂😂😂😂😂😂
من لیسا یادم داده 😎😂😂
يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۲۲:۴۹ 𝕵𝖊𝖓𝖓𝖎𝖊 𝖐𝖎𝖒𝖒 ♡¤

ارع میگف   تو این کانال  جنی  هستش  جحررر همونههه

آها همونه پس

یه ویدیو تووپینترست دیدم

دختره میگفت من لیسا ام بعد از تهیونگ جان بچه دارم 😐😐😐😐

ودففففف خادایا خودت ظهور کن

😐
😐
😐
😐
😐
😐
ودففففففففففف
آره واقعا خودت ظهور کن 

سلام من کای اکسو هستم

حیف که حالم گرفته ست نمیتونم جر بخورم وگرنه خیلب کامنتت جر داره
سلاممممم خوش اومدی سونبه
يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۲۲:۵۴ 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هنوزم این شاسگولا هستن جرررر🤣🤣🤣

آره خدا رحمتشون کنه (شفاشون بده درواقع)
يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۲۳:۰۵ Park hae ray (سکینه منحرف :|)

یس منم همینو فکرو میکنم حتی اسم کامل بقیه اعضا بلد نیست 😹👍🏻 

 

 

جوووونزززززز چه لیسای خوبی دارین جیسو شی 😍😹😹

آره 👌👌
بله لیسای خودمه :)

وای جعر جنی هم یبار اومد وب من😂😂

کامنت خصوصی انگلیسی داد😐😂

وات وات وات د فاککککککک
خصوصی دیگه داریم ؟ 👀🔪

واییی دارم پاره میشم😂😂

شاید باورت نشه..من تمام مدت مخفی کردم ولی من جنی دونسنگ خودتم😞❤😂

شتت😂😂


خوبی اونی؟

بهار جونممم چطوری ؟
وای چه خوب هممون اومدیم بیان بریم به دنیا معرفیش کنیم ✌
اونموقع که کامنت دادی آره خوب بودم 💔

من

حقیقتا

نمیخاستم بگم

ولی حالا که حقیقتا داره رو میشه بزار منم بگم....

من بچه چانبکم🤧

باباهام هشت سال پیش رفتن امریکا به طور رسمی ازدواج کردن🤧

اوه اوه پس ریل بودنشون در حد ازدواج بود
خوشبختم حاصل ازدواج کاپل طلایی اکسو :)
جرواجر 😂
یعنی تو 8 سالته ؟ 😂
دوشنبه ۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۱:۱۳ 𝕵𝖊𝖓𝖓𝖎𝖊 𝖐𝖎𝖒𝖒 ♡¤

  جحر منم جنیم  خو   یبار فک کرده بودن جنیم  😂😂🤣

😂😂😂 فقط رزی مونده خودشو معرفی کنه 😂
دوشنبه ۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۴:۳۳ 𝕵𝖊𝖓𝖓𝖎𝖊 𝖐𝖎𝖒𝖒 ♡¤

😐😂😂😂👍

😂😂

خیلی خوب بود 

منم رزیم مخفیم نکردم خیلی زایه بود من رزیم 😂

 

 

پس تو رزی ای 
تمومه که پکیج بلک پینکمون تموم شددددددد 😂😂😂
دوشنبه ۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۲۹ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

منم میخوام بیام تو بحث:/

بنده لو کران هستم،تمام این مدت کنارتون بودم ولی نگفته بودم کیم.

الان در حال حاضر تو فرودگاهم و دارم میرم چین.

تمام این مدتی که تو بیان بودم به طور مخفیانه جاسوسی میکردم اصن.

اینم الان منم تو هواپیما.

مرسی که این همه مدت منو دوست داشتین.نمیخواستم بگم ولی...نشد..

وای جر جر جر جر جرواجر 😂😂😂😂😂😂😂
عکست چه جر دارههههههههههههههه😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
الان دیگه فنات با جیغ میان پیشت خدا حفظت کنه 😂😂😂
دوشنبه ۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۴۷ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

خنده نداره که،واقعنی لو کرانم از فنسی رد و دناین

منتظرم بیان..لطفا خبرشون کن..میخوام با فنای ایرانیم حرف بزنم

😂😂😂
جدی ؟ بیا من یکیشون جلو روت
ولی من جیغ جیغو نیستما برات جیغ نمیزنما 
خب من پریسا هستم ملقب ب...
ببخشید حواسم نبود
من جیسو هستم جیسوی معروف بلک پینک
فن خودت و دوتا گروهتم ولی تو بیوگرافیم ننوشته
دوشنبه ۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۵۲ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

قلبمممم

عه خانم جیسو شمایین پس...

چه جالب نمیدونستم فن منی...

 

برو بقیه ام خبر کن باید من جذابو ببینن:/

😂😂😂 بله 💖
باشه به زودی حجم زیادی از جیغ میریزه روت 😂
سه شنبه ۱۱ خرداد ۰۰ , ۰۰:۰۳ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

اشکال نداره..ما ایدلا کلی جیغ شنیدیم:)

😂😂😂 آره خیلی 👌
سه شنبه ۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۲:۰۸ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

برو فنامو خبر کنننننن

از کجا بیارمشون خو ؟ 😂
سه شنبه ۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۲:۲۳ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

پست بزار بگو کرانتون اومدهههه

آها باش الان میزارم 😂

خوبم مرسیییی

اره بابا :/ این بدبختا*خودمونو میگم XD*هم فالووراشون یذره بره بالا..

عه چیزی شده؟ :(

وایییی اونی ۸ روز دیگه ازمون ورودی تیزهوشان دارم :///

واسم دعا کنTT

خداروشکر 💖
آره بیان هم پولدار بشه 😂
آره ولی حل شد خداروشکرررررر 💕
عه عزیزممممم موفق باشی
ایشالا قبول میشی باشه دعا میکنم 😍💖

پسسسس چیییی مگه شک داشتیییی

تنکس جیسو شی :")

نههههه هشت چیههه

من شیش سالمه "))))

عرررررر 😍🌸💕
😂💖
عه کوچولوی مننننن 😘😍❤🍒🍓

میشه باز بزاریش؟

چیو؟ لینکه؟
نیستش وب فیلتر شد 👀
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan