پارت دوازدهم فیک

کلیک

این پارت که اینجا تموم شد

پارت بعد کلا ژانرش میشه اکشن و نومین

و قضیه اکشن همونجا تموم میشه

^^ 💖

 

  • ivanka ♡♡
دوشنبه ۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۲۹ ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩

موضوع فیکت چیست؟ 0-0

دبیرستانی و طنز و ایناست
جدیدا اکشن و نومین شده 
(نومین کاپل جنو و جمین انسیتی عه)

عرررر ذوووقققققق جییییغغغغغ

خ باحال بود

ولی کم بود هق

ژوووونننن ژوووونننننن شوکومونم رف قاطی مرغ و خروسا

جاست تو موندی زوودد یکی و عاشق خودت کن🔪میخوام ساغدوشت بشم

عرررررررررر من این دختره عجوزرو میکشم

پارت بعدو میخواممممممممممممم

تا پس فردا بت محلت میدم پارت بعدو بزاری 🔪🔪🔪🔪😭😭💔

من دوتا پارت باهم میخوام

پارت سیزده و چارده و تا پس فردا بزااااااا

من ک دخمل حرف گوش کنی بودم موندم

بزااا دیگ هق

بیا شوکو بچسبونیم ب عخشش سریع😂

چه زود خوندیش 😂👀
آره خواستم زود بدم که دیر نشه بخوابی 😂😂💔
عههههه فهمیدی ؟👀👀👀
ا کجا فهمیدی شوکو عه 😂😂😂
نه دستت درد نکنه من مفتش مجرد محل باشم راحتترم 😂😂😂✋
😂😂
باشه باشه
تو عشقی که عشق منییییی 💖💖💖💖
خوبه همینکارو کنیم وای جرواجر شدمممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂

حوصلم سرید رفتم یبا دیگ خوندمش💃💃💃💃

منو جونگ هوان چلا مومنت نداشتیم هیق

پسرم افسردگی پس از عاشقی گرفته

هیق مارو بهم برسان😂😂😂😂

بیا یکی را عاشقت بگردانیم

عاا راستی چجوری دختره قراره عاشق پسر خلافه بشه بسی کنجکاو گشتم

عه 😂😂😂
باشه 😂😂😂😂
آی لاو اجرداد (اجرداد ؟ مجرد منظورمه 😐)
مثلا ما فهمیدیم که اینا یه حس کمی بهم دارن فقط مومنت و اعتراف کم دارن
دختره وقتی پسره گفت پول زیاد بده و اینا با یه لحن اطاعت زوری گفت باشه مدنظر داریم
پسره هم که ضایع ست عاشقشه دلم میسوزه براش 😂

به به چه قلم شیوایی. خوش حال می شم از فن فیک من هم حمایت کنی. تو واتپد می نویسم. تو هم می تونی امتحانش کنی. جای خوبیه برای نوشتن.

 https://www.wattpad.com/story/271831460-penelope

مرسییی 😍
این فیلتره باز نمیشه برام
چه جالب نمیدونستم همچین جایی هست

می تونی اپلیکیشنش هم نصب کنی. بیشتر فن فیک نویس ها اون جا کار می کنن و خب شرایط خوبی هم برای نوشتن داره. از جمله حقوق کپی رایت هم اجرا می کنه. به نظرم ارزشش رو داره از فیلترشکن استفاده کنی. اگه نصبش کردی آیدی من اینه 

@avatarlevi1999 

خوشحال می شم کارهای هم دیگه رو حمایت کنیم.

آها چه خوبه 😍👌
باشه ^^ 💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan