دیگه آبروریزی ازین بدتر ؟ دارم جیوه میشم :*/

حدس بزنین چیکار کردم ؟

نه خدایی ؟؟

نمیتونین عمرا حدس بزنین

چون لنگه من تو دنیا وجود نداره 😎

 

خواستم تخم مرغ درست کنم

بجا روغن رفتم شربت پرتقال ریختم تو ماهیتابه

خوش بحال شوهر آیندم 😎

 

دلم میخواد دایناسور بیاد قورتم بده :/

دایناسور گوگولیم کجایی ؟

دایناسور هم شرمش میاد منو بقورته :/

فک کنم باس گم و گور بشم 👌👀

  • ivanka ♡♡

جررررررر ایوانکا 😂😂😂😂

جرتر 😂😂😂😂😂😂
شنبه ۱۵ خرداد ۰۰ , ۲۲:۴۴ 𝒥𝐸𝒩𝒩𝐼𝐸 🍦🥡( خلگوشه بیبی 😌:| )

جحررر 😂😂😂

😂😂😂👌👌
شنبه ۱۵ خرداد ۰۰ , ۲۲:۴۵ 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

وای وای جرررر

جرواجرررر 😂😂😂😂

بیا بت اشپزی یاد بدم 

من تو خونه دس ب سیا سفید نمزنما گفته باشم

نههههه 
نمیخوااااام
من همیشه به بابا مامانم میگم برام حتی تخم مرغ درس کنن 
میریم رستوران هرروز 😈

ایوانکااا

دیدی ارزش جیوه شدنو داشت 😂😂😂😂

ب این میگوعن شوور ایده ال چش حسودا کور😂💚

من فقط واس توعم مال توعم 😂💖💖

ای اونو بیخی 😂 

خدت چطوریی خوبیی 

دلم تنگ شدع بود برات

😂😂😂
خوبم مرسی تو چطوری 😍
منم همینطورررررر نبودی چندوقت دلم تنگ شد :*) 💖💖💖

خداروشکرر منم خوبم 

هوم برا درسا نبودم ب یادت بودم بیام بت سر بزنمم 🤧💙💙 

خداروشکر 💖
منم به یادت بودم اتفاقا *-* 😘💖💕

فدات ^^💙💙

😍💖💖💖

😂😂😂😂 کنچاناا.

منم از این اشتباهات داشتم. خیلییییییی زیاد! حتی افتضاح تر از این!!!!

😂😂😂
آخی درکت میکنم 😪💔

وا چرا مگه فکر میکنی فقط خودتیکه اینطوری

من با اینکه سه سال ازت کوچیکترم اما منم اولاش اینطوری بودم الانم هستم میرم اشپز خونه به مامانم میگم بذار منم کمک کنم میگه نه شلخته ای همه جا  رو به هم می ریزی 😂😂😂😂

ببین حالا دیگه من چیم 

 

😂😂😂😂
عه 😂😂😂😂😂😂
من مامانم میگه بیا بجا کمک نگاه کن یاد بگیری
ولی من هیچکدومو انجام نمیدم 😂😂

اره منم زیاد دوست ندارم اما من مجبورم بعضی وقتا کارای خونه انجام بدم ظرف شستن کابینت ها با دستمال تمیز میکنم جارو می کشم طبقه دوم خونه رو که اتاقم اونجا اونجا رو با اتاقم تمیز میکنم 😭😭😣😣

بعدشم میگه تنبلی کار نمیکنی شلخته ای 🤔 من کجام شلختس راستی درباره استانداردا کره نوشته بودی من دو تا رو ندارم آبروی صاف ابرو هام افتاده ان قدم که به اندازه سنم خوبه ۱۵۶ و ۱۳ سالمه اما میخوام قدم ۱۷۰ بشه ولی تلاش میکنم تا قدم بلند تر شه راستی من والیبال بازی میکنن از وقتی بازی میکنن ۴ سانا بلند تر شدم 

ببخشید پر حرفی کردم 

اشکال نداره کار خونه برا تناسب اندام خوبه (این از کجا اومد 😐😂)

آها خوبه بقیه رو داری 😍
خوبه قدت
میدونی وقتی 170 رسیدم مامانم گفت بسه دیگه دراز شدی
ولی تا 173 هم رفتم دیگه خودش قبلا میگفت 172 بشی خوبه 😐
آره والیبال خیلی خوبه آفرین 😍
نه بابا پرحرفی کجا بود عزیزم 💕

اینو مامانم بهم میگه منم میگم مامان کجاش 

راستی تو چند تا از استاندارد ها رو داری 

خوش به حالت انقد قدت بلنده

به مامانت گفتی میخوای ایدل شی و دوباره شروع کردی

❤💙💚💜💛😙😍

😂😂😂
من یه چندتاییشو ندارم
فک کنم هشت یا نه تاشو دارم
مرسی عزیزم ایشالا توهم بلند میشی 💖
نه هنوز نگفتم میترسم

راستی اونی اینو یادم رفت بهت بگم 

پام دیروز شب پیچ خورد شب رو از عذاب نتونستم بخوابم شب ساعت ۱ لالا صبح ساعت ۶ پاشدم بردیم از اونا که استخونارو میندازن جاش رفتیم گفت پیچ خورده بعد الان خدا رو شکر بهتره 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ببخشید منم حتما کلافت کردم آخه حوصلم سر رفته 😢

عه آخیییی :(((
خداروشکر ایشالا زود زود خوب شی
مراقب خودت باش 💖
نه این چه حرفیه راحت باش ^^ 💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan