بالاخره نقاشی کشیدم

 

خیلی از نقاشی دور بودم

اصلا انتظار نداشتم همه چی یادم بره

گفته بودم که مامانم مداد رنگیامو گرفته

و خیلی از قانونام یادم رفته 😪

 

اینام بقیه نقاشیم که قبلا گذاشتم

 

پ.ن : خیلی معلومه رنگ مورد علاقم صورتیه ؟

پ.ن2 : لباسش طراحی خودمه

 

  • ivanka ♡♡

وای عزیزم :)

خیلی قشنگ شده :")

من یدونه گل بکشم هنر کردم :|

جدی مرسیییی 💖💕
هرکی یچیزی داره مطمئنم توهم چیزی داری که من ندارم *-* 💙

وایی خیلییییییی قشنگ شده اونی 

منم خیلی وقتع نقاشی نکردم دلتنگش شدم T_T

مرسیییییی 😍💕
😢👌

خیلی قشنگه☆-☆

مرسییی *-* 💖

خیلییییییییییییییی قشنگهههههههههه

وای مرسییییییی 😍😍💖💕

قشنگه*-*

مرسییی 😍💖

چقد قشنگه *-*

مرسیییی 😍😍💖💜

وایی اونی خیلی قشنگ شده عالیه 

آره  رنگ مورد علاقه منم صورتیه 😋😙

مرسیییی عزیزم 😍😘💖
😂😂 بزن قدش 😍✋💕
Quality рosts is the main to attract the visitors to viѕit the
site, that's whɑt this web ρage is providing.
=)

اوخودا

😍😍💖💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan