عرررر خیلی خوشگله

  • ivanka ♡♡

یس

ریتاااااااااااا
خوبییییییییییی
دلم برات تنگ شده بوددددد
😘😘😘💖💖💖💖💖💕💕💕
سه شنبه ۱ تیر ۰۰ , ۱۶:۰۶ بستنی توت فرنگی اریک🍧🍨Li^ ^liبچه خون اشام*-*

چه کراشهههههه*-*

 

 

راستی یه سوال به فنای پرپل کیس چی میگن

خیلیییی

دقیقا دیروز که پرسیدی اعلام شد
پلوری *-* 💜

عشق بین یک دختر و اسکلت😍🤩😘😗☺😚😙 چه جالب😁

آره خیلی باحاله
فک کنم عشقش مرده چون گریه هم میکنه
ولی خیلی دوس دالم 😍😍😍

فکر کنم پیامش اینه که قبل عاشق هم بودن بعد از اینکه پسره مرده و تبدیل به اسکلت شده دختره هنوز عاشقشه گریه اش هم به خاطر اینه که این پسره مرده ولی دختره اینطوری هم دوستش داره😗😍 چی گفتم داستان رو زیادی عشقولی کردم😁

آره همینه 😭😭😭😭😭💖
نه درست گفتی 😂

منم

تو خوبی؟

💖
مرسی خوبم 💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan