*مخصوص منحرفا*

من برگشتم با عکسای نعل اسبی 😂😂

اصن روحم شاد میشه با اینا 😂

پ.ن : مث همیشه دلم خواست :*) 💖

 

 

  • ivanka ♡♡

عرررررررررررررررررررررررررررر

منم چند تا دارم بدم ؟

عررررررر متقابل
عه توهم منحرف بودی پس 😂✋💕

آره آره 😍😍😍😍
سه شنبه ۱ تیر ۰۰ , ۲۳:۲۰ Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)

جووووونززززززززز رو سومیه کراشم 😃😃😃😐😐😐😐

😂😂😂😂😂😂 جرواجرررر
خیلیییییی کراشههههههههه
اصن افتخاره که باهات حرف میزنم :*)
یه منحرف حرفه ای مث تو
استاد منی همیشه ازت یاد میگیرم *-* 💖💖💖
(مسخره نیستا جدی ست 😂)
چهارشنبه ۲ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۳ Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)

ویییییی ایوانکا منم باعث افتخاره که تو عالیییی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍 

دلم برات تنگ شده 🥺

😍😍😍😍💖💖💖💖
منم همینطورررررر :*) 💖💖💖💖

بسی منحرف ترینی 

😂😂😂😂💕

حقیقتش گی به شدت بیشتر دوست

😂😂😂😂😂
من دوس دارم ولی نه به اندازه اینا 😂💕

خداروشکر دوسشون داشتی

عاشقشون شدمممم 😭😭💖

بوس به لپت

😘😍💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan