کاش... + بالاخره فهمیدم هدفم چیست :) + قالب

قالب...

قشنگه؟ :*)

اصنم مهم نیست نظر شما چیه 👀😂

چون خودم دوشش دالم >~<

هدرامو هم زوم کنین ببینم میشناسین یانچ >~<

راستی... پانی لاوم زدش 😍💖💖💖

 


 

امروز دوباره قضیه جنی و جی دی برام یاداوری شد

و فکرشو که کردم...

کاش... کاااااااششششششش

...

کاش من بچه ی جنی و جی دراگون بودم :)

نخندین 😂😂😂💔👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻

خیلیم جدی میگم

وقتی بابات... بابات کیه؟ جی دی میفهمی؟ حتی اسمشم ابهت داره... :*)

و مامان... مامانت جنی عه میفمی؟ جنیییی :*)

باید تک فرزند هم باشم تازه 😎😌😌

 

چقد این خانواده میتونست قشنگ باشه؟

بعد اون عشقی که قرار بود از هردو طرف دریافت کنی :*)

فن مامان و بابات هم که میشدی... یه افتخار بدجوری سمتت میومد

فک کن هردو هم رپرای فوق معروفی ان که نظیر ندارن...

تو چی بودی؟ :*) 

💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

 

(راجب جنبه های منفیش بامن حرف نزنین که جواب نمیدم... سانسور هم میکنم :/ خودم بهتر از همتون میدونم چون چندساعت بهش فک کردم پس لازم نکرده بگین :/)

 


 

و خب...

بالاخره دلیلم رو پیدا کردم :)

یادتونه گفتم چرا میخوام آیدل شم؟ یادتون نیست :/ چون چیزی نگفتم... فقط بهش علاقه داشتم

خودمم نمدنستم دلیلم چیه

یه اتفاقی که نیفتاد... چیز... یه چیزی شد... یه چیزی یادم اومد درواقع (😐)

فکرشو که کردم دیدم آره... این منم... این کسیه که همیشه تو زندگی آیدلیم براش برنامه داشتم... تصورم از آیدل شدن همیشه یچیز این شکلی بود

 

فک کردین میخوام برم گریه زاری و غمگین که چقد سختی کشیدم تا آیدل شدم؟ مخالفت خانواده؟ سختی هایی که مردم ایران میکشن؟ فک کردین میخوام برم آیدل شم که این چرت و پرتارو بگم؟ نچ

 

هدف اصلی من

واسه آیدل شدن

خوشحال کردن مردمه

میخوام بشم شادترین آیدل

الگو ترین آیدل دنیا واسه مثبت زندگی کردن

 

میخوام هرچی سختیه بزنم کنار

و بعدا ازشون بعنوان نتیجه تلاشام یاد کنم

هرچی ناراحتیه بریزم دور

تا بعدا با تعریف کردنشون کسی رو نارحت نکنم

 

شما انتخاب کنین کدوم آیدل خوشحال ترتون میکنه؟

1. اونکه با گریه کردن... و ریکشن های ناراحتش به هیت ها باعث میشه اشک بریزین

2. یا اونی که به "همیشه لبخند برلب" بودن معروفه... و به اینکه به هیت هاش اهمیت نمیده افتخار میکنین

 

من همیشه قصد داشتم بعنوان یه آیدل همیشه کنار فن هام خوشحال باشم و باهاشون بخندم... حتی نمیخوام یه ماسک پوش باشم که جلوی دوربین خوشحاله و درواقع خ افسرده ست... نه.... من کسی میشم که سختی های خیلی زیادی سر راهشه ولی همشو میپذیره و با روی باز و باقدرت ازشون موفق میشه

 

خود کلمه آیدل یعنی الگو...

اگر من خوشحال باشم، مردمو بخندونم، بهشون امید بدم، زندگیم با جزئیاتش زیرنظرشون باشه،... چی میشه؟

نه فقط فنا حتی غیر فنا هم

خودبه خود با دیدن من انرژیمو دریافت میکنن و شاد میشن... انرژیشون واسه جنگیدن و حل مشکلات بیشتر میشه... و با بهتر شدن مردم دنیا هم جای قشنگ تری میشه واسشون...

 

این هدف منه :)

و اگر آیدل بشم قطعا این اتفاق میفته

قطعا قراره یه همچین آیدلی وجود داشته باشه

قطعا همه اینایی که گفتمو ازم مشاهده خواهین کرد

یس... :)

من اینم... :)

 

پ.ن: حرف زیاد داشتما... توضیحات بیشتری بود... ولی گشادیم اومد یهو :/

 

  • ivanka ♡♡

گوده بکت رو عوض کن

اوهومممم راست میگی 👀💖
برم بعوضم 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️
سه شنبه ۱۶ آذر ۰۰ , ۲۱:۵۸ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

سوییت

جاست آی کن سی  سویییت

اخی دلم خاس بچلونمت😐😂

عرررررر واقعاااا؟ :*) 
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

اولدنش که قالب خیلی خوشکله

دومندش ‌که فقط میدونم اون اولیه از سمت چپ هیونلیکسه/= 

سومندش منم اکثرا به این فکر میکنم چی میشد دختر پارک جین یانگ باشم/=😂😂

نخند ابهت و عشق مشق نمیخوام فقط خوشم میاد ول گشتن تو کمپانی لذت داره😂😂😂😂

اصلا هم بخاطر اینکه میخوام فشار هارو ار رو دوش توایس بردارم اینو نمیگم/=

همممممممممممم 

من آرزوم ایدول شدن نیست...

نمد درکت میکنم یا نه

اما خیلی خوبه که میخوای همچین کسی بشی

شاد و خوشحال

من واقعا وقتی میبینم بنگ چان اونجوری از حرف هیترا جوک میسازه و به یه ورش میگیره شارژ میشم....

هرچند یسری ها تو تویتر بخاطر این کار بچمو قضاوت میکنن

استوپید خودتونید کیون گندتون/=

با عرض پوزش

یا مثلا موقع هایی که بنگتن هیترا رو دیس میکنن 

به نظرم خیلی قشنگه

جوری که هوپ به آرمی ها امید میده

زیادی قشنگه......

آرزوی من اینه که درسم هرچه زودتر تموم بشه و برم کانادا یا شایدم آمریکا یا هرجای دیگه ای و کتاب فروشی باز کنم

و مردم رو به خوندن کتاب دعوت کنم

دست زدن به ورقه های کتاب یه حس خاصی داره...

چرا هیچ کس علاقه ی من به کتاب رو درک نمیکنه*/=

 

مرسی *-* 💃🏻

آره 😂😂
اونا نومین و یومارک انسیتی ن

جررررر و عررررررر
بخدا دختر اون بودن خ محشره
میخواد بره دوتا دختر خودش و دوتا دختر rain گروه چهارتایی بزنه براشون
جاست عرررررر به خانواده ی این مرد 
خوب میکنیییی برو با آیدلاش عکس هم بگیر 😂👏🏻
تازه آلبوم مفتی توایس و اسکیز و ... هم گیرت میاد 😎💃🏻


مرسییییییی :*) 💘💘💘💘💘💘💘

خیلی کارشون خوبه...‌ :*)
😂😂😂😂😂😂😂 فحش آزاد..
 فحش مستحب 😂

عرررررررررر
وای یهو دلم خواستتتتتتتتت
دلم خواست بلند شم بیام کتاب فروشیت....
بیام پیشت بعدشم منو ببری خونه ت به زور مهمونت بشم...
عرررررررررررررررررررررررررررررر دلم خواستتتت
خ خوبهههه آرزوت فوق العاده ستتتتت :*)
من من 🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️ من درک میکنم چون خودمم دوست دارم

فاتینگگگ آفرین تو میتونی 

 من بهت ایمان دارم که قطعا میتونی یک آیدل خوب و الگو برای مردم باشی.

در مورد یک چیز کمک میخوام کمکم میکنی؟

عرررررررر مرسییییییی از توووووو :*) 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💜💙💚💛🧡❤

آره بگو *-*
اگر ادمین شدن یا آپلود کردنه نت ندارم 👀❤
بقیه در خدمتم

یسیس منتظرم 💅💪

عوضش کردم
خوب شد؟

گووود شدددد

اوکی 😍😍💃🏻

عرررررررررررررررررررررررررررر قالبت خیلی کیوتههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

من به بچه این دوتا حسودی میکنم ایش

 

اه اسمت چیبود یادم رفت:|

اهااااااااااااا

ببین پریساااااااااااااااااا 

تو میتونیییییییییییییییی

من اون روزیو میبینم که توی ماما داری اجرا میکنی عرررررررررررررررررررررررررررررر

و اونقدر معروف میشی که نگو

تو قطعا بهترین ایدل میشی چون تو لیاقتشو دارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

تلاش کن چون حتی انیشتن هم وقت بچه بود نمیدونست مخواسته بشه یه داشمندی که بعد خیلی خیلی سال ها اسم خودش هنوز تو یاد مردم بمونه و بتونه یه روز بهترین فیزیک دان جهان بشه

 

با تلاش یدفعه میبینی  تو  یه چیزیو که امان نداشت بدست بیاری رو بدست اوردی

 

اره دیگ همین:)

مرسییییییی *-* 💃🏻❤

😂😂😂

آها یادته...
عررررررر اسمم یادته 💃🏻💃🏻💃🏻

عرررررررررررررررر ممنونت TTTTTT 💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
عررررر....... :*) 💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

برم از کامنت تو هم اسکرین بجیلم *-*

قشنگ تر از قشنگه..

اوهوم :*)...

حالا تو کدوم کمپانی میخوای اندیشه بدی؟ من جای تو بودم دور کیوب و اس ام و خط میکشیدم

امممم همه رو میدم هرکدوم قبول شدم میرم همونجا
کیوب که ریده ست ولی چون خارجی میپذیره خ خوبه
حداقل واسه کاراموزی خوبه
ولی اس ام خیلی دوست دارم اگه قبول شم صددرصد میرم *-*

ولی به نظرم کیوب لیاقت نداره.  اگه تو اودیشن مجازی اس ام قبول شی و تو حضوری هم قیافت خوب باشه قطعا قبولی. در کل موفق باشی

آره خیلی افتضاحه =_=
مرسییییییی همچنین عزیزمممم 😍😍😍❤❤💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan