راجب پینک فنتسی میدونین ؟

پینک فنتسی یه عضو ماسکی داره

چرا همیشه ماسک میزنه ؟

تاحالا صورتشو نشون داده اصلا ؟

شما دیدینش ؟

خیلی کنجکاوم راجبشون 👀❤

  • ivanka ♡♡

نمیشناسمشون

😢💔

ها؟ :/ 

یه دختره ست تو همه ی ام وی ها ماسک داره
نمیدونم چرا ماسک میزنه و قضیه ش چیه :( 👀
پنجشنبه ۳ تیر ۰۰ , ۱۹:۲۰ 𝗞𝗶𝗺 𝗟𝗮𝗿𝗶𝘀𝗮

ارییی

راستش هیچ وقت ماسکشو در نیاورده گفته هر وقت اماده بشه ماسکشو در میاره بعضی ها میگن بعد از اولین بردشون توی موزیک شو ها ماسکشو در میاره

ععععععععععععع ؟؟؟
مرسی 💖💖
یعنی کلا پنهانته الچهره بوده تا الان
چه عجیب و جالبببببب 
دلم میخواد دربیاره ببینمشششش 😢😢😢
اممم میگم بنظرت صورتش مشکلی داشته ؟

شایعه شده که میگن وقتی نقابش رو بر می داره که گروه جایزه ببره😶 البته فکر کنم یه چیزی هست که کسی ازش خبر نداره😑

آره بقیه هم میگن
مرسی 💖💕
میخواااااااااام ببینمششششششش
جمعه ۴ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۵ 𝗞𝗶𝗺 𝗟𝗮𝗿𝗶𝘀𝗮

فکر نکنم اخه توی کارای اهنگ نویسی و اینا کمک میکنه و چشماش میبینه با ماسک و اجرا میکنه 

نه مثلا شاید قیافه شو پنهون میکنه
یا زخمی چیزی تو صورتش داشته باشه
ممکنه دلیل اینجوری داشته باشه ؟

اره من فنشونم°~° *تو فن کی نیستی عشقم ؟:|*

اره فک کنم نقابش رو برمیداره

ولی توی تمام پرموت های پینک فنتسی نقاب داره :/

 

+احتمالا فقط توی خونشون نقاب رو برمیداره 😂😂 :|

جرواجرررر 😂😂😂😂😂😂
عععععع آقاااااا من قیافه شو میخوااااام

😂😂😂😂😂😂 جرواجررررر

راستی فرصت نشد رو در رو تشکر کنم
مرسیییییی واسه قالب 😍😍😍💖💖💖💖💖
جمعه ۴ تیر ۰۰ , ۱۱:۴۸ ارمی ال ( دو اتیشهه )
ببخششید میگم میشه یه موزیک ویدئو از پینک فنتسی که خودت خیلی دوسش داری رو معرفی کنی و یه وب هم براش معرفی کنی؟ ممنون
وب نداره 
موزیک ویدیو اگر تاریک و اینا دوس داری alice in wonderland
اگر روشن و رنگی دوس داری shadow play 
من خودم تاریکه رو بیشتر دوست دارم ولی هردوتاش عاشقشونم
شنبه ۵ تیر ۰۰ , ۱۱:۲۴ 𝗞𝗶𝗺 𝗟𝗮𝗿𝗶𝘀𝗮

فکر نکنم ولی یه عکس تار از صورتش هست

آها 👀👌
شنبه ۵ تیر ۰۰ , ۲۳:۴۵ ارمی ال ( دو اتیشهه )
ممنون
^^ 💖

نه فکر نکنم برداشته باشه ولی یه عکس خیلی تار ازش یدم که کنار اعضا  رو یه میز نشستن ولی شایدم فیک باشه نمیدونم
وقتی بیکارم و دارم وبو زیر و رو میکنم*
ویدیو هات خافانن

اوهوم اوکی *-*

😂😂
مرسییی 💖

چند وقت قبل که کنسرت انلاینشونو دیدم کسی ماسک نداشت که-_-

 

من ندیدم نمیدونم والا 👀

اون پستی که در مورد کنسرت کی استیج گذاشتم تو وبم چک کن... لینک سیو شده کنسرت توشه... پینک فنتسی هم اجرای اخرن... کسی ماسک نداره@-@

اوکی فعلا نت ندارم فردا چک میکنم تو همون پست کامنت میدم بعدش *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan