سونتین ؟؟ + هه ری

نازنین یادته گفتی برم سراغ سونتین *-^

گفتی حتما خوشت میاد

راست گفتی عرررررر 😭😭😭😭😭💖

بازم اشتباه کردم / فک میکردم به کانسپتشون نمیسازم

تبدیل به گروهی شد که همه جوره کراش شدید تحویلشون دادم

اگه نمیرفتم سراغشون عجب کراشایی از دست میدادما 👀

 

چقد زود ... فکرشم نمیکردم

اعضای سونتین و خیلی خیلی زود شناختم

خب باس بگم که اگر میگین قیافه هاشون قابل تشخیصه اینطور نیست

بخاطر اینه که عادت کردین

وگرنه کیپاپرای جدید اصلا نمتونن خودتونم میدونین

کمتر از نیم ساعت فک کنم ؟؟ با 13 عضو

رکورد شناساییمو زدم با سونتین

درصورتی که هیچ عضوی رو از قبل نمیشناختم و کلا از اول شروع کردم

خب من همیشه میگم آدم هرچی وسعت کیپاپریش بیشتر باشه به قیافه آیدلا بیشتر عادت میکنه و سریعتر میشناسشون

اولین عضو د ایت و آخر همه وونوو رو شناختم

 

و ...

جونگهان ... چرا قیافه ش اینجوریه ؟

این کیه ؟ کیههه ؟ چیههههه ؟

بببن من هروقت پسر خوشگلی دیدم یا جذاب یا خفن یا همچین چیزی توصیف شده تو ذهنم

ولی ... تاحالا هیچ پسری شبیه فرشته به نظرم نیومده

جونگهان خیلی شبیه فرشته هاست

چرا اینقد خوشگله ؟ یکی منو شیفهم کنه خو

دارم میمیرم از ویژوالیش ... 🔇

 

پ.ن : حالا فهمیدم مینگیو چرا اینقد معروفه دیگه دلیلاشو به روم نیارین 😂👀✋

 

  • ivanka ♡♡
پنجشنبه ۱۰ تیر ۰۰ , ۰۲:۴۹ Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)

عرعرعر ختزخازجنلخاژنازهاژخعزتخژهلژحتژهلطخاژخاژخاژغخ بلاخره پسرامو شناختیییییب؟؟؟؟؟؟ 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😹😹😹😹😹😹😹 

 

هق هق من بایسم دی ایته قبلا هم مال خودم میکردمش ولی بعدش که مومنتای دی ایت با جون رو دیدم گفتم دی ایت شوهر برادرمه (برادرم جون😍😹😹😹) 😹😹😹😹😹😹😹😍😍😍😍😍😍😍 

 

عرررررررررر وونوو هقم TT 

 

 

ووووویییییییی جونگهان واقعا فرشتس حتی شوکو هم همینو میگه هقم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 

 

 

بله مینگیو جذابه و از اونجایی که رنگ پوستش زرده (عین هواسائه) همه بهش جذب میشن 😹😹😹😹😹😹💙💙💙💜💜💜💜

آرهههههه عررررررررررر عاشقشونمممممم
خیلی خوبنننننننن 😍😍😍💖💖💖

جرواجررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂
عه شیپ میشن ؟ چه باحال 😂😂😂
من وقتی فهمیدم دوتاش چینین شرو کردم به شیپ کردنشون 😍😂

خیلی فرشته ست عرررررر 😭😭😭😭😍😍😍😍😍

😂😂😂😂😂👌💖💖💖
[url=http://slkjfdf.net/]Uoobogabo[/url] Aowoto bqq.bjdy.kpop-planet.blog.ir.prg.wk http://slkjfdf.net/
:)
http://slkjfdf.net/ - Apoupascu Pekenabiy hza.wsjk.kpop-planet.blog.ir.dnn.bf http://slkjfdf.net/
ودف اسکلی؟ :/
پنجشنبه ۱۰ تیر ۰۰ , ۱۰:۲۴ Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)

هق هق خوشحالم که کراشات شدن 😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💙 

 

 

خخخخخخخ اره هردوشون چینین جججحرررررررررر 😍😍😍😍💜💜💙💙💙💙😹😹😹😹😹😹😹😹 

ایول 😍😍😍😹😹😹😹😹😹😹😹 

 

 

اه اه خیییلیییییی حتی مامان گروهه 😹😹😹😹😹😍😍😍😍😍😍😍

😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖

😂😂😂😂😂😂😂💕💕

عه چینچااااااااا 😂😂😂😂😂😂💖
باباشون هم اسکوپسه لابد 😂😂😂😂😂💖
http://slkjfdf.net/ - Elozax Aojusi ssp.lufa.kpop-planet.blog.ir.vcu.uo http://slkjfdf.net/
هعی :/

وای منم دارم کارات میشم هق :")

 

مینگیو چرا معروفه؟؟

 

وای جونگهان یه انجله بحث نباشه

عرررررر بشووووو 😍😍😍💖

مینگیو همش اسمشو میشنیدم
تاحالا حتی ندیده بودمش هم :/ 😂😂
میگفتم چرا معروف و محبوبه ایقد
بعد نگا کردم تا یه ویژوال/رپر/ووکالیست/خیلی خفنه
قدشو که نگووو 187 چهره گروه هم هست و 97 لاینه
صداش لعنتی خیلیییی کراشه وقتی شنیدم کراش زدم 😍
آره این شد که فهمیدم دلیلش چیه ✋✋

واقعاااااااا عررررر :****) 💖

اوووووووووو چهههههه همه کارهههههه *------*

آره عررررررر پسرمممم 😍😍😍💖💖💖

چقدر mingyu و jeonghan نازن من خیلی تصادفی باهاشون اشنا شدم هی می شنیدم میگفتن wooziخیلی زشته ولی من گفتم اونم جز گروهه و نباید مسخره ش کرد هرکس که کارات هستش باید همه ی اعضا رو دوست داشته باشه و به هیچکدومشون هیت نده من همشون رو دوست دارم و همه جوره حمیتشون می کنم😍🤩😘😗☺😚😙

آره خیلی 😍😍😍
دلشون میاد اینو بگن ؟
ووزی به این خوبی صداش تو حلق هیترا 😛😏😎
آره دقیقا 👌👌
منم همینطور همشون عالی عالین 😍😍💖💕

باور می کنی قبلا فقط woozi رو می شناختم و بقیه رو باهم قاطی می کردم فکر می کردم woozi مکنه گروهه وقتی فهمیدم dino مکنه ست قیافه ام این شکلی شد😳 الان woozi فیک مکنه حساب میشه و باید هم فیک مکنه باشه شاید به خاطر قیافه کیوتش باشه که با مکنه اشتباه گرفتمش😍🤩😘😗☺😚😙

عه ه جالب ^-^
آرهههه پسر کیوت کوچولوی خودممممم
😍😍😍😍😍💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan