اکسوال ها بیاین :*)

آهنگ max step و یادتون میاد ؟

چقد براش عررررررررررررر میزدیم

مکس استپ یه ام وی همکاری آرتیستای اس ام تو سال 2012 عه

من قبلا فقط هیویون و کای و لوهان و میشناختم

الان همه رو میشناسم و وقتی دیروز دیدمش جر خوردم

همشون و میشناسم 😂😂😂😂😂😂

 

1. لوهان اکسو

2. کای اکسو

3. هیویون گرلز جنریشن

4. تمین شاینی (جر نمیشناختمش 😂😂😂)

5. اونهیوک سوپر جونیور (جر اینم نمیشناختم 😂)

6. هنری عضو سابق سوپر جونیور (جر این هم 😂)

 

یعنی جر خوردم تا دیدم همشون آشناترین آشناهان و من نمیشناختم قبلا 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

  • ivanka ♡♡

من ندیدم ام وی رو ._. 

ببینش پس
خیلی عر داره
کای هم برا خودش جیغ میزنه اون وسط 😂😐

هیویون دنسینگ کویینه😍🤩😘😗☺😚😙 اوایل ازش خوشم نمیومد ولی بعد نظرم تغییر کرد😍 درباره کای هم باید بگم قبل kai رو با lay قاطی می کردم نمیدونم چرا ولی حالا نه در مورد مورد ۴ و ۵ و ۶ هم نظری ندارم😘

آرهههه 😍😍😍😍 
منم بکهیون و لوهان و قاطی میکردم اولاش 😂
اونهیوک و هنری اعضای سوپر جونیورن مال همین کمپانی اس ام
تمین هم عضو شاینی عه کمپانی اس ام 
همشون از همین کمپانی ان ^^

اگه اشتباه نکنم

سال 2018 یا 2017 تن هم به این گروه اضافه شد :")

مگه هنوز یونیته هستش ؟ 👀
من فقط یه ام وی دیدم که این بود
فک کردم بی فعالیت شد 😂👀✋

منم دقیق نمیدونم چون خیلی وقت پیش راجبش خوندم😐😂
ولی تا جایی که میدونم اره یونیته هست ولی فعالیت نداره
و اینکه یکی از ام ویای استیشن تن (نیو هیروز یا دریم این عه دریم نمیدونم کودومش ولی یکیش) برای اضافه شدن تن به این یونیت بود :")

😂😂😂✋
عه ام وی تن برا این بودددد 👀👀👀
اس ام همه چیو ول میکنه 😂😂
راستی گرلز جنریشن احتمالا میخوان کامبک بدن :*)
و اینکه یکیشون میخواد ازدواج کنه 
فک کنم یوریه چون قبلا راجب ازدواج و نامزدی و اینا حرف میزد و دلش میخواست ازدواج کنه 😂
اینو گفتم که ببینی اس ام چقد خوبه که آیدلاش ازدواج میکنن

یه شایعات گندی بود :/
که اس ام نمیزاره آیدلا از کمپانی برن موقع اتمام قرارداد :/
برا همینه که همه گروهاش پابرجان حتی یوپر جونیور :/
یعنی من باس کون اینارو پاره کنم :/
اعصاب واسم نموند بعد خوندنشون :/
پس اگه اینجوره اف ایکس تو کون شماعه الان ؟ :/

یکیشون اره TT

ول میکنه بعد یه مدت دوباره یادش میاد ://😂

واییییی کویینای کیپاپ TT

عااا شنیدم هیویون هم درمورد ازدواج حرفیده ها @__@

وای فک کن یه ازدواج دیگه :")))

آره باباااا

چانگمین

اعضای سوپرجونیور

چن

همه اینا ازدواج کردن و هنوز هم توی گروهاشون هستن

اس ام کلی ایدول بازیگر داره (خیلی از کمپانیا اجازه نمیدن)

مثه همه اعضای اکسو

جنو و جمین

دویونگ

جهیون

اعضای ردولوت

درکل هرکی گفته اس ام ازادی نداره گوه خورده :"

اس ام فقط تو پروموت کردن یه نمور افتضاحه😐💔

 

همینو بگوووووووو -____-

الان کودوم یکی از اعضای اف ایکس تو کمپانین؟:/

یا مثلا شینهوا رفت کمپانی خودشو زد

یا اون سه تا عضو تی وی اکس کیو ک رفتن

چقه زر میزنن هیترا :/

آره 😂😂
شوکو امروز یه چیز ناراحت کننده به ذهنم خورد :(
ردولوت تو 2020 کامبک نداشته
تا الان هر گروهی که یه سال کامل کامبک نداشته اس ام ولش کرده بوده
نکنه ردولوت و هم ول کردن ؟
یعنی همون سالی که اسپا دبیو کرد ردولوت و گذاشتن کنار ؟
اگر اینطور باشه خیلی ناراحت کننده ست :(((( 💔💔💔💔
اسپا هم خیلی گروه پرحاشیه ای شده از همه لحاظ :( 💔

عه هیویونننننننننن 😍😍😍😍
شایعه شده سه تاشون نامزد کردن شاید درسته 👀👌
آرههههه 😍😍😍😍
اس ام خیلی خوبه من به فداش 😍💖
مجری هم که خیلی دارن 😍
دیگه مینهو ، سولی ، یوری ، یونا ، آیرین ، ...
یری هم داره با وویونگ ایتیز دراما بازی میکنه 😍😍
دقیقاااا گوه خورده 😂😂😂😂😂✋✋

آره خیلی برتری به جی وای پی ازش کشف کردم 😈😎
جی وای پی اصلا سولو دبیو نمیده 
هرگز اکانت شخصی براشون باز نمیکنه
آیدلا یا وقت ندارن یا اجازه ندارن بازیگری کنن
ازدواج هم که هیچ
گزینه اولو فقط جی وای پیه 😐
گزینه دوم بیگ هیت هم باز نمیکنن 😑
سومیش هم فقط جی وای پیه 😐
چهارمی هم همه کمپانی ها 😂😂

خیلی :/ ✊🔪
یه زر مفت میزدن که اس ام مامان آیدلاشو گروگان میگیره که از کمپانی نرن :/
جرواجررررررررز گروگان 😂😂😂😂😂😂😂😂


شوکووووووووو دنس هیونجینو دیدی ؟؟؟؟
دیدی چقد شبیه پرنسسا شده بوددددد (منظورم شاهزاده بود 😂😂)
چقد این مدل لباس بهش میااااااااااااد لعنتیییییییییی
یاد شاهزاده سوار بر اسب سفید افتادم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اونجا که از تو آینه نگاه دوربین کرد یه حس عجیبی داشتم
حس کردم از همیشه خوشگلتر شده توهم ؟
اصن این موهای لعنتی خیلی بهش میاددددددد چه بلوند چه سیاه
ولی سیاه یجور خاصی بهش میاد قبول داری ؟ :******)
یقه ی بازشو دیدیییی :***) چه دنس باکیفیتی بوددددددد 😍😍😍💖

متاسفانه اره اس ام یهو گروهاشو ول میکنه

البته ول کردن ک نه

بیشتر میزنه تو کار سولو دبیو :)

نه نههه شنیدم این ماه یا ماه دیگه کامبک دارن نگران نباشششش @_@

عاره متاسفانه :"

 

یا خداا سه تاشون؟؟؟😂😂

اره مجری هم خیلی داره هق TT

دویونگ ، جهیون ، سونگچان :"))))))

 

 

جی وای پی انقدر ایدلاش رو درکیر کارای داخل گروه میکنه که بنده خداها وقت نمیکنن سر بخارونن ://

عاره بیگ هیت هم تو موارد سولو و این حرفا سخت گیره

عا علاوه بر ج‌و‌پ فک کنم بیگ هیت هم اجازه بازیگری نمیده ها

فقط تهیونگ تجربه بازیگری داشته :")

قطعا بهشون پیشنهادایی شده

 

پشماممممم گروگان؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وای خیلی جردار بود خدایی😂😂😂😂

 

طساپپساپشاپاشاپشاپشپلشاپ

فاکاکاکاوااکاونبشپسهلمیقنیهپبفنشیچهمعسجشعجشع

هیسسسس

هیچییییی نگووووووووو

دیدی اون یدونههههه دکمه بدبختوووووووو

مستر هوانگ فاکینگ هیونجییییییینمعثصعجمعشپشهشپعپعش

توام نه ماه استراحت مطلقی پریسا؟ :")))

 

واییییی ارههه اون تیکه که تو اینه نگاه کرد اصن موهای تنم سیخ شدددددد

مرتیکه کم شبیه پرنساس لباسشونم میپوشه ://

آره گروهو ول میکنه ولی اعضا همیشه فعالیت دارن
یا سولو یا یونیتاشون
عههه خداروشکر خدا کنه ادامه بدن 😭

😂😂😂😂😂😂
میدونی هرکی مجری شده توانایی بازیگری هم داره
حس میزنم که سونگچان و جیهون و هیونجین و ... بازیگری هم انجام بدن :*) 💕

😂😂😂😂😂
عه فک کردم وقت بازیگری رو ندارن چون سرشون شلوغه که اینطور 😑👌💔
ولی اس ام همه کار میکنه براشون
اکانت شخصی - دبیو سولو - بازیگری - مجری گری
#اس_ام_آی_لاو_یو_فوراور
شوتارو ببین به چه سرعتی اکانت زد 😂🙌

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خیلیی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

باش :*****)
آرههههه عررررررررررررررررر
عرررررررررررر
آره منمممممممممم :*****)

یعنی هربار میدیدمش فقط منتظر بودم قیافه شو از تو آینه ببینم
دقیقااااا 😂😂😂😑😑😑😑😑

اوهوم :")

ایشالا TT

 

بیا فعلا منتظر فیلم جهیون بمونیم :")

 

عا نمیدونم منم دقیق

ولی خود پسرا تو یه برنامه ای گفتن که بیگ هیت بهشون اجازه نمیده که تو برنامه ها شرکت کنن

و حتی واسه نویینگ برادرز خودشون خیلی اصرار کردن تا اجازه داده *-*

اره اره دقیقا😂

فک کنم فقط من و تو از این هشتگ استفاده کنیم😂

شوتارو اکانت اینستا زد

سونگچان مجری شد

سرعتتتت😐😂

 

همه حامله شدن اصن TTTTTTTTTTTT

فاک اون نگاهاش جییییغ

شوکو ام وی دبویز و دیدیییییییی 
سرمو بکوبم به دیوارررررر برم بمیرم اصنننننننننننننننننن
دقیقا کانسپت ایده آل مننننننن :*))))
آقا این یونگهون بدبخت که قربانی خوناشاما بود 😂
خیلی صحنه های دراماتیکی داشتن من محو زیبایی ام وی بودم :*)
اونجا که جویون خونو رو چشمای یونگهون کشید صورتمو چنگ زدم 😂👋
عرررررررررررررررررر دبویزم که همه کانسپتارو بی نقص اجرا میکنه 😭😭💔


😢😢👌👌

آرههههه میدونی من همش منتظرم پخش شه
اینقد منتظرما که ... :*****)

واتتتت 😱😱😱
اوه اوه که اوه اوه 😑😑💔

😂😂😂😂😂😂😂
آره من و تو برعکس جهانیم 😂

آره واقعا سرعتش تو حلق جی وای پی 😂😂😂

دقیقاااا :******) 😂
جییییییغ واقعاااااا 😭😭😭😭💔💔💔💔


عرررررر 😭😭😭
د ایت و شناختی ؟ صداشو شنیدی ؟ (تو ready for love اون که موهاش آبیه)
من دیوونه ی صدای این بچه ام
کلا قصد کارات شدن نداشتم ولی میخواستم چکشون کنم چون هه ری بهم گفت
این کامبک دقیقا سرموقع منتشر شد
من در دوحالت به یه گروه جذب میشم که براشون تلاش کنم
وقتی رو یکی کراش بزنم یا وقتی آهنگش خیلی کراش باشه
ولی رو کسی کراش نزدم (چطور تونستم اینقد ظالم باشم ؟ :/ 💔)
فقط فقط بخاطر صدای د ایت رفتم سراغ بقیه ام وی هاشون :)
که بعدش چیزی که انتظار نداشتم اتفاق افتاد و درحد مرگ روشون کراشم ...
اصن صداش یجور خاصه من جاست واسه صداش تیکه تیکه میشم چه برسه به خودش 😭😭😭💔💔

نه هنوز نتونستم :)

و بابتش خیلی متاسفم...

البته مطممعنم مثل همیشه گل کاشتن TT

 

:")

 

دقیقاااا😂👌

 

 

نه هنوز ده ایت رو کامل نمیشناسم @_@

 

وای من بدجور رو اسکوپس و لفت اند رایت کراشم

وای رپ اسکومس تو لفت اند رایت از زیبایی های خلقته فاعکککپبخسعچمشععپششهپشپهشهپشهپ

شپععشپشعهچچهششهچشهعشچشعج

عه چلا 
کنچانا عجیجم
تا الان که دیدیش دیگه ؟ 😂✋
آره گل کاشتنننننن :*) 💖💖💖

وای اسکوپست کراش کراشانه
آرههههههه خیلیییییی دیصفخچمازسث46حندزسسبانخعبونه7جنلثف79جتقثسبخچنبرکتی
چقدر که این آدم کراشه خودش و رپش و خوشگلیش و صداش و اخلاق لیدریش و مهربونیش و خنده های لعنتیش و مخصوصا مومنتاش با جونگهان
برو ازشون مومنت ببین حتما... ریلن واقعاااااا عین این میمونه ناخوداگاه دستت میاد اینجات 🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
یعنی یه مومنتای عجیبی دارن حس میکنی مخفیانه ازدواج کردن 😱😱
بعد دیگه
جیهان که جاشوا و جونگهان باشه هم ریله ولی اون بیشتر فرندشیپه و جدی جدی واقعیه خودم شاهدم :/ 😂😂😂

شوکو تا همه رو شناختی و شروع کردی به شیپ کردن بهم بگو کیارو شیپ میکنی :*) 😭😭😭😭 چقد شیپای این گروه شیرینن

چون تو یونیورسه و من یونیورس ندارممممممممم

جیغ زدن*

 

 

مسللمسپسلپسلشملچشلپسلچشلساپسهپسپاساپسهچعچ

پسههسچسهچسهچچسههچشچسهچسهچسهچسه

نگوووووو نگوووووو پسرکمممممم جییییییغ😭😭😭

وای اره میشیپمشون این دو تا ننه بابای سونتین رو TT

 

من هنو نشناخته هم شیپ میکنم😂😂😂💔

آها
مردم میزارنش تو یوتیوب از کانالای فرعی ببین

ایسثثعحجابسشلحچتلعختدیصفخجتدردیصثخچملسثعخلزونجخفبتحتبیهجج
ویصهحنلییاحمابیفخناییفاحعقثساحچنبسشصثخجمازرکگجهفثسلزطاججعثیاججتلز
وبیعجچنلثسباریفخحمکدزیبانوریثصعجچتدزطثثهحجتورکمپجهقسسلتدبلتمتلبدتت
عرررررررررررررررررررر 😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
وای آفلین بهتتتتتتتتتت 👏👏👏💖💖💖💖💖💖
جرز 😂😂😂😂😂✋✋💕

باید بگردم حتما TT

 

اصن همون اول اول اول اونی کریستال و هه‌ری کاپلا رو برام شرح دادن منم مثه یه بچه خوب همشونو شیپ میکنم😂😂😂😂😂

یه the boyz drink it mv بزن
میان بالای بالا هرکدوم سه دقیقه ای بود برو توش

وای جرز 😂😂😂😂😂😂
منم همه رو میشیپم خیلی عرن :*) 😍😍💖

سعجسجعسچعچسعسعچسعجشجلجشع یافتممممم

شاید باورت نشه ولی اپارات اورد😐😂

 

چی میشیپی؟:")

آپارتت فاکککککککک پشماممممممممممممم 😲😲😲😲😲

یعنی طوری میشیپم که هرجا وایسادن حتی چک میکنم کدوم دوتا کنار همن یا حتی ریکشنشون اینقد حساس شدمممم 😂
جونگهان اسکوپس
ورنون سونگکوان
جون د ایت
جونگهان جاشوا
ونوو مینگیو
ووزی هوشی
ورنون دینو
جاشوا اسکوپس هم باهم میبینمشون شیپم میاد 😂😂😂

سعجسجعسچعچسعسعچسعجشجلجشع یافتممممم

شاید باورت نشه ولی اپارات اورد😐😂

 

چی میشیپی؟:")

^^ 💖

سعجسجعسچعچسعسعچسعجشجلجشع یافتممممم

شاید باورت نشه ولی اپارات اورد😐😂

 

چی میشیپی؟:")

گاد سه بار 😂
درکت میکنم 😑✋

وات د فاک سه باررر؟

اینجاست ک باید گف تعف تو نت ://///

 

وایییییییی خوشحالم پیشرفتتو تو زمینه شیپ میبینممم😂😂😂💚

باورت میشه یادم نیس چی میشیپیدم؟:/

جز همون اسکوپس و جونگهان :/

وای فاک یادم نیست😂😂

جرواجر 😂😂😂😂
تفففففففف دارن نتو خراب میکنن چندروزه یه چیزایی حس میکنم :/ 🔪💣

ممنون سونبه نیم شما یکی از الگوهامی 😂😂😂😂💖
جرزززززززززز کنچانا 😂😂😂😂😂😂

راستیییی
میدونی من و سوفیا اندازه همیم ؟ (سوفیا خواهر ورنون عه)
داشتم فک میکردم اگه سوفیا اندازه من بود الان داداشش دبیو کرده بود یانه
بعد دیدم خود ورنون 17 سالش بوده موقع دبیو
یه لحظه عکسای بچگیشون یادم اومد بعد گفتم احتمالا اندازه منه یا بزرگتر
ولی دقیقا همسن خودمه عررررز 💖💕
چقدم خوشگله *-* چشماش هم... سبزه ؟ مطمئن نیستم 👀
ولی مو و چشمای ورنون قهوه ایه مگه نه ؟

وای شوکو این دوتا کامل به مامانشون رفتن اصن قیافه آسیاشرقی نگرفتن
یعنی ژن غربی به ژن غالب شرقی غلبه کرده خیلی خفنههههه 😍😍😍💙

عاقا چرا هپه اینو میگنننن

اتفاقا نت ما به شدتتتتت پر سرعت شده این مدته😂😂

ببین

ینی یک و نیم گیگ فیلم تو ده دقیقه!!!

گاشششفمشپعشملشلم

 

سونبه نیم وای جرممممم😂😂😂😂💚💚

 

واییییی نگوووطپاسلپملشلمشسپالشمسلمشع

طمهسچشعپعشمشعمشمشمععششمشمعه

اره اره خیلیییییی غربیه قیافششششش

اصلاااا شرقی نیست طعمشلمششمعشمعسهپ🤧🤧🤧

یه شب اصلاااا نتونستم از نت استفاده کنم
یه فیلم دان کردم از شب تا صبح به 99 درصد رسید بعد زد ناموفق :/ جیییییغ حرصی 🔪🔪🔪🔪
واووو 😱 عرررررررررر

😂😂😂😂😂💖💖

عررررررررررررررررررزززززززززززززز
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
وای آره 😭😭😭😭😭😭💖💖💖

درستش ایونهیوک (یا هیوکجه) هستش ^-^ نه اونهیوک

اممم درواقع همون اونهیوک عه
مثل چا اونوو به جای چا ایونوو :)

وات ده فاکککککک

چقدر زور داره خدایی :/

برای منم پیش اومده😭😭😭

نزدیک پنج گیگ نتم اینجوری رف🚶‍♂️

😑😑😑😑😑😑👌👌👌👌👌
آخخخ بمیرم برات😪😪😪😪💔💔💔

خدانکنهههه عهههههههههه😐🔪🔪🔪

اصن اون موقع نت اضافه بود که اونجوری ولخرجی کردم تو مصرف نت وگرنه عمرا همچین نتی مصرف کنم😂✋🏻

😂😂💖
جرررررررز 😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan