عکسای جدید دینو برا مجله Esquire

عکسهای جدید دینو Dino عضو سونتین Seventeen برای مجله Esquire 

 

 

  • ivanka ♡♡

ووی پسلمممممم

عرررررر راستی شوکو
13 تا پسر جدید به بچه هامون اضافه شدن
بچه ها به مامانا سلام کنین 😂😂💖💖

واسه من بیست و یکی پسر جدید اضافه شده😂😂💔

ایتیز هم هست😍😍😍😂😂😂😂

سلام پسرانممم

آها من پیر ایتینی تشریف دارم 😂😂😂
عرررر 😍😍😍😍💖💖💖

پشماممم شوکو تو الان تو بیانی ؟ 😂😂😱😱

عهههه

من جوجه ایتینی عم TT

 

اره😂

اومده بودم بیستا پاسخ جدیدمو ج بدم😂

علاوه بر من و تو ریتا و اونی کریستال هم بیدارن و اینجان😂😭

😂😂😂😂🐣🐣🐣

آها 😂😂😂😂✋✋
عه 👀👀 منکه شب زنده دار شدم چون اینترنتم شبونه ست یعنی زندگیم شبا میچرخه 😪
واقعا فاز چیست چندنفر پست دیروقت گذاشتن
نکنه واقعا برا المپیک بیدار موندن ؟ گادد 👀👀👀

کلا تایم زندگی کردن ادم بستگی به نتش و شارژ گوشیش داره😐👌😂😂😂

 

نمیدونم والا :")

وای دقیقااااا 😑😑😑😑💔
نگا یه گوشی ریز (فلفل نبین چه...) چه کنترلی رو آدم داره
من با مژه هام تجربه ش کردم پریشب نه نت داشتم نه شارژ داشتم میپوکیدم مجبور شدم بخوابم دیگه 😐
اصن یه لحظه حس کردم ساعت خونه مون بهم ریخته :/

نسل ما هم اینطوریه دیگه😂

جالبه ک مشکلی هم باش نداریم😂

😂😂😂😂
دقیقا 👐👐👐😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan