گروهای پسر که تمام اعضاش قراردادشونو با کمپانی تمدید کردن

 

پ.ن : یه سوال NU'EST چجوری تلفظ میشه ؟ 😂😂

 

  • ivanka ♡♡
سه شنبه ۱۲ مرداد ۰۰ , ۱۱:۰۳ choi .ani(جیهون لاور بدبخت بیان)(قُلک سیسو 😐🌿👋)

نیواِست

عررررررررر شاینیییی و نیواست و اس اف ناینممممممممم

آها مرسی
عررررررر بمیرم واس شاینی 😭😭💔
سه شنبه ۱۲ مرداد ۰۰ , ۱۱:۰۷ JENNIE ف..فا..فاک ااهه..می ددی...اومم

 فکر کنم  نیو  اِست

آره انگار همینه مرسی *-* 💖
سه شنبه ۱۲ مرداد ۰۰ , ۱۲:۲۰ Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)

سونتین تازگیا قراردادشونو تمدید کردن 

 

 

وای بی تی اس تمدید کردن؟ من فکر کردم تمدید نکردن 

 

 

ج.پ.ن: نیو اِست 

واقعا تازگیا ؟ یعنی قرار دادشون پنج / شیش ساله ست ؟
عررررررر زمانش خیلی کمههههههههه نمیخوااااااام 😭😭😭😭😭💔💔💔💔
فکرشو که میکنم گریم میگیره 
یکی سونتین . یکی بلک پینک . خیلیییی نگران قراردادشونم
توایس که من امید ندارم بهش متاسفانه :( 💔

بی تی اس تا 2027 قرارداد دارن
یعنی از 2013 تا 2027 میشه 14 سال
که نصفش کنیم میشه 7 سال یعنی پارسال تمدید کرده بودن همون موقع هایی که معروف شدن 😱👌

یس مرسی 💕

کاش نمیکردنننن کااااش نمیکردن

چی بگم والا اف ان سی کمپانی خیلی گوزوییه 😑😑😑💔

نوئِست میخوننش ^^

انقده جیگرن کهههههه ^^

مرسی 💖
آره خیلیییی خوبنننن فنشون دارم میشم 😂✋
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰۰ , ۰۹:۵۱ Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)

اره چند هفته قبل اعلام کردن 

هعی💔💔💔 

 

اهان 

حتی اگه ببشتر بمونن ولی اعضاشون از گروه میرن خو... 💔 

 

بعنوان یه فن همه شرایطشون قبول کردم 

هر طور که شده حمایتشکردم و بازم میکنم 🙂💙💔 

 

 

خواهش 💖

عهههههه آخییی پسراممممم 😭😭😭😭😭💔

آره همه نمیمونن بالاخره کار گروهی مسئولیت زیادی داره
گروهایی که کامل میمونن خوبن یا یه جورایی مث گروهای اس ام که دیسبند نمیشن
رد ولوت و شاینی کامل موندن ، گرلز جنریشن تمام اعضاشو تو گروه داره
اکسو و سوپر جونیور و تی وی ایکس کیو هنوز هستن
اگر همه مثل اس ام باشن میتونم ناراحتیشو تحمل کنم 😭😭😭😭

آره منممم ✊✊✊💖
💖
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۰۸:۵۰ Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)

اره همه ایدولای اس ام بجز اف اکس... 💔💔 

 

هیق خوشبحالی سوجو و تی وی اکس کیو و گرلز جنریشن، خوبه بخاطره فناشون میمونن 🥺💙💖🤝 

آره اف ایکس رید 😂💔

آرههههههه عشقای منننننننن 💖💖💖

ووواااای دوستای خوشگلم شاااااااینی 😢😢

آرهههه شاینی گوگولیا >-<

وووووااااااای نننه اوپاااااا های خوشگلم ااااخه چراااا الان 😢😢 الان خیللللی زوده 😢😣

چی زوده؟ تمدید کردن؟ قراردادشون تموم شد دیگه
البته شاینی مال قبلا عه
ولی نیواست قراردادشون دوباره تموم شد و یه ماه دیگه دیسبند میشن... :) 💔

ی سوال: پ.ن مخفف چیه🤔🤔

مسخرم نکنیااااا😂😂

پی نوشت؟
اگه اشتباه نکنم....... 😂😂🤦🏻‍♀️

خوشم میاد خودتم مطمئن نیستی 😂😂😂😂

😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan