دلیل کامبکای زیاد توایس (همش استدلالای چرت خودمه)

به این قسمت از برنامه "دلیلای مزخرف ایوانکایی" خوش اومدین

موضوع این قسمت : چرا توایس اینقد فعالیت داره ؟

دیدین چقد توایس کامبک میده و فعالیتش غیر عادیه از گروها و حتی با اینکه با ایتزی تو جی وای پی ان ولی ایتزی... یه دنیا تفاوت ؟

تو فاصله کامبکای ایتزی چندتا کامبک میدن ؟ ایتزی سالی دو کامبک و توایس حداقل 4 کامبک و داره

 

 ❌ توایس گروهیه که جی وای پی کمبود مالیشو باهاش جبرا کنه ❌

میدونین که توایس جایگزین میس ای بوده و همونطور بعنوان گردبند هم معرفیش کردن (گردنبد 4 نفره و 9 نفره جی وای پی)

وقتی میس ای دیسبند شد قطعا اتفاقی مث درومدن گاتسون براش افتاده بوده

درصورتی که گروهایی مث استری کیدز و ایتزی رو نداشت

 💡 (راستی چرا IOI رو جی وای پی دبیو داد ؟ اینم برا پول بود ؟) 💡

 

و حالا بحث اصلی اینجاست که

❌ توایس یه گروه کیوته و میس ای یه گروه سکسی بود ❌

فهمیدین چیشد ؟

توایس با کانسپت کیوت قراره ضرر مالی نبودن یه گروه سکسی رو جبران کنه

گروهای کیوت خیلیییی کمتر معروف میشن

و گروهای سکسی خیلی خیلی زیاد پول درمیارن 

❌ واسه همینه که بیشتر سونبه ها کانسپت سکسی داشتن چون بیشتر کمپانی ها با گروه سکسی شروع کردن که پول دربیارن ❌

🔹 مثلا توانی وان ، میس ای ، افتر اسکول ، فورمینت ، تی آرا ، سیستار ، واندر گرلز ، ... 🔹

 

پس توایس اینقدر بابد کامبک بده و کار کنه و درامد داشته باشه که نبود یه گروه سکسی فعالییت عادی رو جبران کنه

 ❌و بگم که کلا ضررا رو دوش توایسن حتی ممکنه جدیدا اینقدر کامبک میدن بخاطر گاتسون بوده باشه ... ایتزی رو عادی دبیو دادن و کلا اسکیز هم تو این ماجرا نیست ❌

 

پ.ن : یه چیز عجیب دیگم هست ... دقت کردین توایس جدیدا کانسپتش یکم بزرگونه تر شده ؟ مثلا الکل فری +15 بود ، اولین باره...

و جدیدا لباسای لختی تر میدن بپوشن مخصوصا نایون همش لباسایی که بالای سینه ش آزاده میپوشه ، جویی هم که کلا لباسای کوتاه...

این قضیه یخورده مشکوکه...

پ.ن2 : امسال تو نیمه اول سه تا کامبک داشتیم و نیمه دوم هم قراره سه تا کامبک بدن ؟ اگر اینجور باشه توایس قراردادشو تمدید نمیکنه و من چشمم بهش روشن نیست ، همین الانشم میتونم رفتن قطعی دونفرو حس کنم -جونگیون و مینا-

پ.ن 3 : آخ توایسم بمیرم براتون که گیر جی وای پی افتادین 💔

 

  • ivanka ♡♡
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰۰ , ۱۲:۰۴ عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li کیوته لیلین🥺🍭

بترک الهی جی وا پی

دقیقا 😑😑🔪
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰۰ , ۱۲:۰۶ ■■■ ( یورا مال خودمهههه بهش نیگا نکنید😐😈 )

نهههههههههههههههه به خدا توایس بپاشه از هم من خودکشی میکنممممممممم😭😭😭☺

توایس ممکنه بمونه
ولی مث رد ولوت همه اعضاش نمیمونن
یا ممکنه مث گاتسون کلی بیان بیرون
فقط کاش دیس نشن 😭😭😭😭😭😭😭💔

ببخشید نمخ ناراحتت کنماااا ولی کسی نگفته توایس باید زیاد کار کنه چون کیوته باید زیاد کامبک بده تا برای ج و پ پول سازی کنه که بره بوی گروپ جدید دبیو بده و گرل گروپ جدید 

دقیقا وقتی توایس با توایستاگرام معروف شد گفت یه گروه جدید میخوام دبیوت بدم اسکیز اومد

بعد توایس با وات ایز لاو و یس اور یس رکورد زد ایتزی دبیو کرد 

با فیل اسپیشال کامبک دادن نیزیو رو دبیو داد=/

بعدشم عایز واید اوپن که تصمیم گرفت بره با پی نیشن بوی گروپ دبیو بده=|||||||

توایس درواقع منبع درآمد جی وای پی عه و اگه بره قطعا جی وای پی افت بزرگی میکنه 

دخملام هی باید کامبک بدن تا پولشو جی وای پی بگیره خرج ایتزی و اسکیز کنه=/(کلی دارم میگم چون ام وی های توایس همش پرده سبزه حتی چیزای کوچیک ولی اسکیز و ایتزی اینجوری نیست....)

کلا خیلی *** تشریف داره جی وای پی

داره عنشو درمیاره

خداکنه سال بعد همشونو از ج و پ دران برن همشون باهم یه جای دیگه#-#

خیلی تو این 6 سال اذیت شدن

نه عزیزم ^^ 💕
منظورم این نیست که برا بقیه خرج کنه
جی وای پی سهامش مدام افت میکنه حالا نمیدونم چرا
ولی پولی که گاتسون و میس ای درمیاوردن دیگه نیست و کمپانی واسه همه چی پول میخواد ، کاراموزا و پروموت کردن گروها و حتی شاید برا معروف شدن آیدلاش هم پول بده ما خبر نداریم
ایتزی خودش گرل کراش و معروفه اگر زیاد کامبک نده هم درامدش درحد خودش زیاده
اسکیز هم که گروه پسره و پرکار قطعا که درامد خودشونو دارن
ولی توایس چون کیوت بود سعی کرده با زیاد کار کردن به حد گروهای معروف برسونشون که کار سختی بود

ضد من که چیزی نگفتی ناراحتی نداشت که 😂👀❤

واقعاااا 😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔

ولی دقیقا من برعکس فک میکنم توایس قرار داد و تمدید میکنن 

:/

یچیز بگم میخندی ولی ج و پ مث سگ از پسرای اسکیز میترسه واسه همین زیاد تو کاراشون فضولی نمیکنه:/

 

جدی عررررررررر کاش تمدید کنن 😭😭😭😭😭😭
میخوام به حرف تو تکیه کنم و خیالم راحت شه چون به حرفای تو بیشتر از خودم اعتماد دارم :) 💖💖💖
وای جررررررز خوشحالم که یکی زورش به جی وای پی میرسه 😂😂😂✋✋💕

می دونی یه علت داره اونم بهقول خودت توایس سبکش کیوته مردم کره هم بیشتر سبک کیوت رو می پسندن الان توایس خیلی معروف شده و مردم دوستش دارن الان بلک پینک هم همینطور وای جی تو انی وان رو دیسبند کرد و بلک پینک رو جاش اورد بلک پینک هم انقدر معروف شد که حتی پیشنهادهای زیادی چه از طرف خواننده های غربی چه از طرف کمپانی های غربی پیشنهاد گرفتن الان بلک پینک توی جهان خیلی معروف شده من نمی خوام هیت بدم ولی فکر می کنم جی وای پی دیده میس ای براش سودی تداره برای همین توایس رو جاش اورد فکر می کنم دلیل اینکه توایس زیاد کامبک میده اینه که جی وای پی دیده توایس با کامبک دادن شهرتش بیشتر میشه ولی وای جی نه وای جی بیشتر زده تو کار تبلیغات اون بلک پینک رو برده توی تبلیغات چون فکر کرده از این طریق بیشتر می تونه هم سود کسب کنه و هم اینکه بلک پینک رو معروف کنه😑😑😑😑😑😑 ببخشید طولانی شد🙄🙄🙄🙄

سبک کیوت خیلی از کره نمیزنه بیرون یعنی مث بلک پینک نمیتونن بشن خب
چون کیوت سبکیه که بیشتر بچه ها دوست دارن و آدم بزرگا سمتشون نمیرن
سکسی هم سبکیه که کوچولوترا یا خوششون نمیاد یا اجازه ندارن که ببینن
ولی گرل کراش هرکسی میتونه خوشش بیاد و کوچیک و بزرگ نداره برا همینه که گرل کراش میزنه جلوی همه کانسپتا
میس ای نمیدونم چجور دیسبند شد ولی میدونم که گروه موفق و معروفی بود که الان گروهای معروف ازشون کاور میکنن
آره توایس بخاطر کامبکای زیادش معروف شده و پول درمیاره
بلک پینک هم کلا کمپانی کار بهشون نمیده وگرنه خیلی میتونستن معروفتر بشن 😑

نه بابا ^^ 💕

اگه قرار باشه رفتن قطعی یه نفر رو حس کنم جویی هست چون کمپانی بهش اهمیت نمیده

در هر صورت هر چی هم که بشه اونا وانس هاشون رو ناامید نمیکنن:)

شاید 👌👌
حس میکنم مینا هم بره نمیدونم چرا 💔

میدونی اگر بخوام احتمال بیشتر بدم
جیهیو و نایون و داهیون بیشتر از همه احتمال میدم بمونن

عررررررررر 😭😭😭😭😭😭💔💔💔
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۰۱:۵۵ ■■■ ( یورا مال خودمهههه بهش نیگا نکنید😐😈 )

یعنی چی مثل ردولوت؟

مگه ردولوت چی جوری شده؟

 

رد ولوت 5 تا عضو داره که امسال قراردادشونو هر 5 تا تمدید کردن
آخی راستی مامامو یادم اومد اونام یه عضوش تمدید نکرد :(
ای پینک هم یه عضوش از گروه و کمپانی رفت :( 
عررررر نههههه 😭😭😭😭😭💔
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۰۲:۰۳ ■■■ ( یورا مال خودمهههه بهش نیگا نکنید😐😈 )

من نمد ولی آگه توایس دیس شه من به زندگی مزخرفم پایان میدممممم😭

این زندگی بدون توآیس نمیشهههه😭😭😭😭

اصلا توایس نباشه من اهنگای کی رو گوش کنم؟😭😭

توایس نباشه من به کدوم جی وای پی فوش بدم که درخواست همکاری دوجاکتتتتتتتتتتتتتتتتتت رو بدون مشورت رد کردددد؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😭😭😭

اصلا تف این زندگیییییییی😭😭😭

عرررررر واقعا نمیشه 😭😭😭😭😭😭😭
بیاین امید داشته باشیم که بشه (حقیقتش حرفای عسل بهم امید داد)
واقعا همکاری دوجا کت و رد کرد ؟؟؟؟؟
جی وای پی خاک بر سررررررررر چه گوزووووووووووووو
🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
عرررررررر 😭😭😭😭💔💔💔
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۰۲:۰۵ ■■■ ( یورا مال خودمهههه بهش نیگا نکنید😐😈 )

خو جی وای پی زورش میاد یه گروه  با کانسپت سکسی دبیو بده دست از سر توایس وردارههه؟😐💔😭

چه میدونم والا
فعلا که نیزیو هم کیوته
میدونی کمپانی وقتی زیادی پول داره به سرش میزنه کیوت دبیو بده
مثلا کیوب ، بعد چندسال ؟؟؟؟؟ حتی جی آیدل هم کاملا گرل کراش نبود اگر دیده باشی چندتا ام وی +15 داشتن ... بعد چقدرررررر تازه گروه کیوت دادن لایتسوم / سام
این درحالیه که کیوب چهارمین کمپانی بزرگه و تازه کیوت داده
جی ولی پی ای که همش افت میکنه عبرتش نشده نیزیو هم کیوت داده بنظرم اینقدر باعرضه بودن که گرل کراش اجرا کنن 😑😑😑😑
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۰۲:۳۲ ■■■ ( یورا مال خودمهههه بهش نیگا نکنید😐😈 )

ارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لعنتی آخه چرا ؟

فک کن دوجاکتتتتتتتتتتتتتتتتتت انقدر خفن بعد توایس بعد همکاری بعد واییییییییئیی عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ولی جی وای پی ریده به این ماجرا😭😭😭😭

واقعااااااااا دیشصقهجچتدزسصهچنوریسثشعخندرطیثصحجنترزیسثهچپگابسشعخجموریعا
میدونی چقدررررررر استریم میتونست بخورههههههههه چقدررررر توایس بالا میکشیددددددددد
واقعااااااا چرا یکم خودشو زحمت نمیده فکر کنه 😭😭😭😭💔
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۰۲:۴۰ ■■■ ( یورا مال خودمهههه بهش نیگا نکنید😐😈 )

اره بعد واسه ماس مالی میگه نمیخوام توایس از جو کره خارج شه

ببخشید من میگم ولی سان کن

تو گوه  میخوری نمیخوای خارج شن 

اصلا به اون چه مربوطه؟ 😐

عیب نداره هرچی میخوای فحش بده
ازین رکیک تر هم داریم کنچانا 😂😂😂✋

واقعااااااا به اون چهههههههه ؟؟؟؟؟
آخه از زنش هم نمیترسه که بخوایم نتیجه گیری کنیم زنش اینو گفته : حق نداری زن آمریکایی بیاری واسم اینجا عاشقش شی از من خسته شی :/
مردیکهههههه منو هم اودیشن قبول نمیکنه کیثافتتتت 😭😭😭😭😭😭💔💔💔
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۰۳:۴۳ ■■■ ( یورا مال خودمهههه بهش نیگا نکنید😐😈 )

زن داره مگه؟😐💔💔💔

من نمیدونستم 😐💔💔💔

 

مگه اودیشن دادیییی؟☺💜

آره دوتا دختر هم داره 😂😂😂😂

آره دوبار واس جی وای پی دادم قبولم نکرد :/ 🔪🔪🔪
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۰۳:۵۵ ■■■ ( یورا مال خودمهههه بهش نیگا نکنید😐😈 )

یا خود خدا😐💔

چرا من از همه جی بی خبر لعنتی بچخهههه اخههه؟😐💔

 

 

 

 

عیب نداره واسه اس ام بده😂

یا پی نیشننننننن 😂

😂😂😂😂😂
تازه میخواد دوتا دختر خودش و دوتا دختر rain و باهم گروه کنن دبیو بدن بعدا :/ 😑😑

اس ام هرچی میکنم خراب میشه
یا فایلو اشتباه میدم یا ارسال نمیشه همش میرینه
وای جی هم هرچی میکنم اصلا نمیتونم فرمو پر کنم پررو :/
اوکی 😂😂✋

 من فکر می کنم حرفهای شما درسته ولی منم حس می کنم یا جونگی جونم ممکنه از گروه بره یا مینا جونگی به خاطر اینکه لاین زیادی نسبت به بقیه نداره با وجود اینکه لید وکاله مینا هم چون روحیه حساسی داره و فکر می کنم مینا به خاطر روحیه ضعیفش از گروه بره اون جی وای پی هم که بهش زیاد توجه نمی کنه تمرکزش روی سانا نایون و جویی هستش درباره بلک پینک هم وای جی تمرکزش بیشتر روی جنی هستش ولی گاهی به لیسا و رزی کیوتم هم توجه می کنه ولی جیسو خوشگلم نه می گفتن تو انی وان زشتن ولی نمی دونن که اونا وکال قوی دنس قوی و رپ قوی دارن رپ سی ال وکال بوم دنس مینزی و کاریزما بودن دارا من هنوز سیاست این کمپانی ها رو نمی دونم 😒😒😒😒

این حرفم ربطی به پستت نداره ولی بیشتر کمپانی ها همینطورن گروه b1a4 یادته؟ اونا می تونستن جز گروه های موفق باشن می دونی بعدش چی شد؟ جینیانگ و بارو هم از کمپانی رفتن و هم از گروه اون سه عضو دیگه هم فعالیت گروهی زیادی ندارن چرا؟ چون کمپانی بهشون توجه نمی کنه😔😔😔😔 حتی اوه مای گرل که هم کمپانی b1a4 هستش اوه مای گرل عضوی به نام جینی داشت جینی مدتی توی گروه بود ولی مثل اینکه به خاطر مریضی از گروه رفته الان توی اوه مای گرل بشترین توجه روی یوآ هستش و بینی کمترین توجه رو داره ایا این درسته؟ چرا کمپانی به بینی توجه نمی کنه؟ دختر به این خوشگلی و کیوتی🤨 اگه اینطوره چرا مثلا جی وای پی جونگیون رو گذاشت توی توایس اون می تونست حتی سومی رو بذاره توی گروه ولی نمیشه چون توایس توسط برنامه سیکستین انتخاب شده و اگه بخواد جونگی رو بندازه بیرون هم توایس هیت می گیره و هم ابرو و حیثیت خودش میره😑😑😑 ببخشید زیاد حرف زدم

 

آره 👌👌

آره میگفتن توانی وان زشته پس اگر به زیبایی اهمیت نمیده چرا توانی وانو دیسبند کرد 😑😑

اوه مای گرل کمپانی wm عه 
میدونی هرکی معروف تر بشه بیشتر بهش توجه میکنن
چون طرفدارای بیشتری داره و هرچی بیشتر ازش ویدیو بدن بیشتر بازدید میخوره

نه بابا زیاد نبود که ^^ 💕

من توایس رو دوست دارم به نظرم سه نفر ممکنه از گروه برن اونم مینا و جنوگی و جویی هستن یا ممکنه هر سه تاشون از گروه برن یا یکیشون حالا نمی دونم😑😑😑😑  به نظرم دو حالت داره:

۱. یا توایس رو دیسبند می کنه و یک گروه جاش میاره😔

۲. یا اینکه یکی از اعضای توایس گروه رو ترک می کنه اگه از بین جویی نایون و یا سانا از گروه برن سهام جی وای پی افت می کنه😑

۳. یا اینکه چند سال بهشون کامبک نمیده و کل اعضای توایس از کمپانی میرن😶

۴‌. فکر می کنم که یک گروه جدید بیاره یا ایتزی رو جایگزین توایس می کنه یا نیزی یو رو که فکر نمی کنم چنین کاری کنه یا اینکه یک گروه با یک سبکی که فکر می کنه ممکنه مردم دوست داشته باشن میاره🤔

منم دوسش دارم
آره آره ممکنه یه مدت فعالیتاشونو متوقف کنن و برن استراحت
اگر تمدید کنن احتمالا این اتفاق میفته
رد ولوت هم رفتن استراحت هم تمدید کردن

راستی جی وای پی داره گروه دختر جدید میده
سال دیگه انگار میخوان دبیو کنن
کثافت برا همینه کاراموز دختر قبول نمیکنه ها 😑😑😑😑😑💔
جمعه ۱۵ مرداد ۰۰ , ۱۳:۱۴ □□□ □□□□□□ :)

به این میگن سوءاستفاده از پدری که کمپانی داره  😐💔

دقیقا 👌😑
منم پارتی میخوام 😑😑😑
جمعه ۱۵ مرداد ۰۰ , ۱۵:۴۵ □□□ □□□□□□ :)

هعییی پیدا کردی برا منم بیار😂😂

باش 😂😂😂✋

من توایس رو دوست دارم به خصوص داهیون و جونگی و چیونگ😙 من فکر می کنم اگه جی وای پی ببینه که دیگه توایس براش سودی نداره دیسبندش می کنه وقتی یه گروه جدید میاد و گروه قبلی کمرنگ تر میشه و حتی ممکنه مدتها کامبک نده یا اینکه گروه جدید رکورد گروه قبلی رو می شکونه که در این صورت هم ممکنه یا گروه دیسبند بشه یا فعالیت کمی داشته باشه😣 درباره وای جی هم میگن قراره یک گروه جدید دختر دبیو کنه که فکر کنم دو عضوش رو تا حدودی معرفی کرده🤔 

آره درسته 👌👌
هم وای جی هم بیگ هیت هم جی وای پی
هرسه تاشون میخوان گرل گروپ جدید بدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan