من برگشتم با عکسای منحرفانه م 😈✋

خواهشا اگر بزرگتر بالاسرتونه به هیچ وجه نیاین ادامه مطلب

و... کلا میگم اگر سنتون کمه یا بدتون از چیز منحرفی میاد پستو نبینین چون اونوقت ازم بدتون میاد و منم دلم نمیخواد اینجور شه پس حواستون باشه 💖

 

 

عرررررر جاست سومیش 😍😍😍😍

 

  • ivanka ♡♡

تو خودت که میدونی من چقد منحرفم :|

نکن با من اینکارو 😭🚶‍♀️💔

جرززززز تو تربیت شده خودمی 😂😂
عرررز :*) 💕
جمعه ۱۵ مرداد ۰۰ , ۲۲:۱۴ 𝓴𝓲𝓶𝓶 𝓹𝓪𝓷𝓲 (شوهر میخ :|♡)

جووونز که

😂😂😂✋💖
جمعه ۱۵ مرداد ۰۰ , ۲۲:۱۴ MoMoRing :) من دخمل ابنباتی جنیم :/ (تف بر ج ح)
حیحیحیحیححیحیحیحی
چقد منی=/
😂😂😂😂😂😂
جرررررزززززززز 😂😂👏👏👏

آخی تو مگه چیقد کیوت و سافتی؟!که به اینا میگه م نحرفانه جررررررررررررررررر من بدتر از اینارو دیدم😂😂😂😂😐😑💔

میدونم ... نههههههههه من خیلی بدجورم منو اینجور نبین متاسفانه زیادی منحرفم 😂😂💔💔💔
اونا یچیزی فراتره منحرف بدبخت گناه داره بخوایم برا اونا استفاده کنیم 😂😂😂😂

جونننننن بابا

جرز 😂😂😂😂💕

آخی تو مگه چیقد کیوت و سافتی؟!که به اینا میگه م نحرفانه جررررررررررررررررر من بدتر از اینارو دیدم😂😂😂😂😐😑💔

عه دوبار *-*
کامنتام زیاد شد 💃💃💃💃😂

منحرفانه نیس ک •-•عشقولانس

آره شاید 😂😂✋

بیا بچه بیالیم

باشه ولی کیو ؟ 👀🔍

پست بزال ببین کی موخواد بچمون بشه

تو پست میزالی
فالوورای تو ازوناکه خانواده بیانی دارن بیشتر هستن
بعضیاش بعد ازدواجمون تازه فهمیدن من وجود دارم =| 😂

ایناکه اصلابدنیستن بیبی:|

میدونم 😂😂

واقعا اینا منحرفانن؟😐😂

در مقایسه با چیزایی که من دیدم اینا عروسک بازین😐😂

عکسای باحالین در کل😂

میدونم چی دیدی ولی اگ بخوام ازونا بزارم وبمو فیل میکنن
و کلا یه تعریف دیگه ازونا دارم انحراف برام چیز کمیه 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂💕

اونی اونیییی 

از این پستا زیاد بذار 😭

اونی میشه آدرس وب شخصیت رو اگه میخوای بدی 

نمیخوای مرغ اصلا هم ناراحت نمیشم 

عه دوست داری 😂😂😂✋
وب شخصیم همینه ^^
یه وب دیگه م دارم فنسایته purple-kiss7.blog.ir
همین دوتا مال منن ^^ 💖
عه چرا نخوام بهت بدم مگه میشه 😘

آره بابا من خودم اخر منحرفی ام فکر کردی فقط خودت بلدی راستی اونی گفتی که ادیشن دارم چی شد قبول شدی 

😂😂😂😂😂✋
هیچی ، نه قبول نشدم 😑
جی وای پی احتمالا بخاطر اینکه داره گروه جدید دبیو میده کاراموز دختر قبول نمیکنه
چون یکی تو بیان هست واقعا بنظرم باید قبول میشد ولی نشد

اینا ک چیزی نیس ب نظرم اون کپشن اولشو پاک کن چون بیشتر باعث میشه نگران بشن ول یاینا ک چیزی نی

اوکی ولی دقیقا چیو بردارم منظورتو نفهمیدم 👀

آهان انشالانشالله توی یکی از بهترین کاراموز میشی نگران نباش اگه دبیو خودم برات فن سایت میزنم ❤❤

به درک ، غلط کرده قبول نکرده ولش کن 

 

مرسیییییییییی عزیزم 💖💖💖💖💖💖💖💖
😂😂😂💖✋

اونی وبی میشناسی که توش رمان بنویسن یا فن فیک اگه داری آدرسش رو بده 

city-moon.blog.ir
اگه اشتباه بود اینو بزن citymoon.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan