این پسره زیادی خوشگله 😑💔

 

عرررررر زیادی خوشگلههههه 💔

خودتونم میدونین برام فرق نداره آدم باشه یا انیمه یا نقاشی منم بهرحال مدل کراش زدن خودمو دارم 😂😂😂

 

  • ivanka ♡♡

جونزز کک

👌👌👌👌😑😑😑

سلام میشه وبلاگ من رو دنبال کنید ؟

bts-blackpink-lyrick.blog.ir

سلام فالووی عزیز 💕

خب کراشت باشه من ازت نمی دزدمش😀😃😄😁😆😅🤣 من شرایطی برای کراش و این جور حرفها دارم:

۱. دوست ندارم پسرا گوشوار بپوشن

۲.خوشتیپ باشن(ترجیحا مثل جانکوک بی تی اس باشه)😍

۳.خوشگل باشه(ترجیحا تو مایه های تهیونگ باشه خوبه)😍

۴.مثل خودم تو کار هنر باشه خوبه

۵.ماشین مدل بالا داشته باشه

۶.خوش مشرب باشه

توقعاتم زیادی بالاست نه؟😋😛😜🤪😝

کاریت ندارم اگه بدزدیش 😂😂😂😂✋✋
نه بالا هم باشه ولی استایل خوبی میپسندی 👌👌💕

من کلا قیافه برام مهمه
اول قیافه اگر کسی قیافه ش آنچنان نباشه به جنتلمن بودنش بستگی داره که روش کراش بزنم یانه 😂😂😂
ولی خب توقعم از قیافه خیلی زیاد نیست رو خیلیا میتونم کراش بزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan