#ترسناک (این ویدیو رو شب نبینین)

اولا بگم که من کلا نمیترسم از هیچی

برا همین نمیفهمم شما بترسین یا شاید فیلمه کلا ترسناک نیست

و اینکه هیچکس شجاعت کامل نداره هرکسی ترس خودشو داره (من از... شاید از یه اتفاق میترسم... و بشدت ازش وحشت دارم ، چیزای ظاهری مث این فیلمه نیست ، راجب مرگ ، آینده ، مامان و بابام ، یا اینا هم نیست ، اینقد ازش وحشت دارم که نمیتونم راجبش حرف بزنم حتی...)

کلیک + پخش آنلاین

هندزفری هم خواستین بزنین چون صداهاش خیلی باحالن وسطای فیلم یه صدای در زدن میاد انگار واقعیه جررررز من فکر کردم واقعا یکی داره در میزنه 😂😂😂)

 

پ.ن : عمدا شب گذاشتمش :/ 😈

پ.ن2 : چه بیان کونی شدههههه فاک توش 🔪🔪😬

 

  • ivanka ♡♡

اعه واجب شد ببینم با اینکه مث سگ میترسم

خب امیدوارم زنده بمونم 

بعد دیدنش برمیگردم :")

(البته اگه زنده موندم :")

جرررررز 😂😂😂😂😂😂
نترسسسس خدا به همرات 💖💖

من نترسیدم :| 

چقد صداشون شبیه ویز ویز مگس بود :/

😂😂😂😂😂😂😂 آفرین که
اون دره صداش باحال بود
یعنی من بعضی جاهاش میخندیدم بعضی جاهاش پوکر میشدم :/
دوشنبه ۲۵ مرداد ۰۰ , ۲۲:۲۶ 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

وقتی مرض داری و ویدیو رو میبینی ولی از ترس سکته میکنی:")

عه 😂😂😂😂💔
عیب ندارهههه حالا یه بخشش هم تقصیر من بود 😶✋💔
میدونی من اولش جو گرفته بودم فک کردم میترسم ولی خب هیچی نشد

ترس و من؟ ن بابا اونی اصن بهش فکرم نکنیااا😂😂

یذره ترسیدم ولی خو قیافه یکیشون هی شب موقع خواب میومد جلو صورتم اخ خیلی بد بودش :/

خوبی اونی؟*-*

جررررز 😂😂😂😂😂
میدونی من احتمالا بخاطر علاقه و اعتقاداتمه که نمیترسم
آخه من اعتقاد دارم همه این موجودا تو حالت نامرعی همیشه دور و برم هستن و شایدم بعضیاشون منو میپان و منتظرن بهشون واکنش خاصی بدم و معمولا دوست دارم ببینمشون برا همینه ترسی ندارم که یهو یه آدم یا یه چیز این شکلی جلوم ظاهر بشه :/ 😂😂😂

مرسی خوبم تو چطوری عزیزم 💖💖

فاککک بهش 😐😐😐 نکن این کارو خوب 

ترسیدم 

جررررز 😂😂😂😂💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan