عکسای رزی برا مجله Elle

عکسهای جدید رزی بلک پینک برای مجله ELLE 

(چقد تو عکس اولی شبیه شکیرا شده ، نشده ؟ *-* 💕)

 

 

  • ivanka ♡♡

وای اره خیلی شبیهه *-*

😍😍😍😍💕

بایسم چه نازه🥰😍🤩😘کمرباریک هم که هست فقط حس می کنم زیادی لاغره  تو اینطوری فکر نمی کنی؟🤔

خیلی 😍😍😍
نه رزی اندامش خوبه ولی لیسا یکم لاغریش میزنه تو ذوق

به نظر من جنی خیلی اندامش خوبه🥰به نظرم جنی و رزی و جیسواز نظر اندام خوبن🤩 فقط لیسا یکم زیادی لاغره

آره 👌👌👌💕
هیت نمیدما ولی لیسا همینه که میگی پاهاش هم خیلی باریکن
ولی خب هرچیه چیزیه که خودش برا خودش میپسنده پس من کاری ندارم

من نه به لیسا هیت میدم و نه به بلک پینک ولی به قول شما لیسا پاهاش خیلی لاغرن ولی خوبیش اینکه پاهاش کشیده هستند🥰

آره آفرین 😍👌
درسته پاهاش کشیده ان رو خوب اومدی *-* 💕

بنظر من لیسا هم مث بقیه اعضا خوش هیکله و بنظرم لاغری تو ذوق هم نمیزنه این از جذابیت لیساس ک لاغر تر از بقیس😏💜

من فقط نظر خودمو گفتم عزیزم ناراحت نشین ^^ 💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan