جررز اینو ببینین 😂😂😂

جرررررررررررررررررز 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

پخش آنلاین داره ببینین

کلیک

منو داداشم قرن ها به این میخندیدیم میمردیم 😂

 

  • ivanka ♡♡

جررررررررر 😂😂😂💖💖

😂😂😂😂😂😂😂

پدرسگگگگ داغون شدییی احمققق

جرز مردک شنگول 😂😂😂
منم یه بار از بالای پله ها لیز خوردم از پشت سر افتادم تا آخر
هیچیمم نشد :/ 

طرف چجوری زنده موند @-@؟؟؟

وای جرواجررررررر 😂😂😂😂😂
هیچوقت به اینش فک نکردم 😂😂😂😂
شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۷:۲۲ 𝙃𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ▪︎

چجوری هنوز زندس

من سر درد گرفتم جا اینن

😂😂😂😂😂😂 جرززز منم افتادم ولی هیچیم نشد
فک کنم پله اصن درد نداره :/

جررررمم😂

جرز 😂😂😂😂😂✋

اااخخخ دردم گرفت جای بدبخت

روانی بود چرا پرید اخه😂شیرجه زد😂😂

سلاامم اونی من خوبی؟

چرا انقدر کم میای بیشتر بیا دلم واست تنگ میشه :(

جرواجرررررررررر شیرجه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋✋✋
عه تازه دیدم چیچویی 😂😶
سلاااام 😍😍😍💖💖💖💖💖
باشه عزیزم منم همینطور :*) 💖💕

بوس بهت💜

😘😘💖💖

وای واقعا هیچیت نشد؟*-*

من یبار افتادم داغون شدمم :"/

نه من خرجون (خرسلامت) عم 😂😂😂😂😂✋
عه آخی بمیرم :*( 💔💔💔

سلام ببخشین وبسایت پرپل کیس چی شده؟؟؟ 

چرا باز نمشه؟ 😖

آدرس جدیدشو گذاشتم مرسی که سراغشو گرفتی خیلی خوشحال شدم *-*

وای اونی چرا وب پرپل کیس فیلتر شده..

عرررررر چه روز حساسی هم شد :********(
وای خدااااااااا

پریسا چی شده وب امروز دخترا کامبک دارن؟!

ببخشید درستش کردم دیروز فیل شد مگه نه ؟
وای کاش اونایی که تو بیان نیستن وبو پیدا کنن :*(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan