تیزر کامبکم ؟؟؟ 👀

میدونی حضور هر فرد توی زندگیت چقدر میتونه مهم باشه ؟

تاحالا فکر کردی که همه آدمای اطرافت بالاخره یه روزی به دردت خوردن ؟

دوست ، دشمن ، آشنا ، غریبه ، مطمئنم به همشون نیاز پیدا خواهی کرد.

بعضی وقتا یهو یکی سر راهت سبز میشه.. که سرنوشتت بهش گره میخوره...

 

... Coming Soon

(نه نه نه تاریخش معلومه)

👇

2021.09.21

1400.06.30

(تاریخ کامبک فرداعه :/)

 

 

 

خب من قراره کامبک بدمممم 💃💃💃

تا وقتی که بیاد هیچی آشکارا لو نمیدم

من ازونام که یه سری جزئیاتو مخفیانه اسپویل میکنن

حالا مث اس ام حرفه ای نیستم ولی درحد خودم سعی کردم

یعنی توی عکس و متن یچیزایی لو دادم 👀

 

ولی واقعا واقعا واقعا دلم میخواد حمایت بشه ازش

خیلی سرش فکر کردم و براش انرژی گذاشتم 💖💕

BMF :)

 

 

  • ivanka ♡♡

من منتظرمممممم

وای کوماوووووووو 💖💖💖💖💖💖

عزیزم خدا رو شکر خدا کنه موفق بشی ❤❤❤ 

خیلی خوشحالم بترکون 😘😘😍😍

مرسی عزیزممممممم 😍😍😍💖💖💖
ایشالا 💕💕💕

کامبک چی؟*-*

😶😶 اممممم...
صب کن میام وبت.. میگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan