و کامبکم منتشر شد ^^

باورتون میشه گشادیم میاد توضیح بدم ؟

فقط همین کلیک کافیه

وبی که کامبک توش منتشر میشه

کلیک

خیلی دلم میخواد حمایت بشه و ازش استقبال بشه

تا با انرژی بیشتری ادامش بدم ^^

مرسی پیشاپیش از همتون *-* 💖💚💖

 

پ.ن : یه چندروزه عاشق این 💚 شدم بخاطر انسیتی

میدونستم رنگ آفیشال انسیتیه ولی وقتی دیدم خیلی ازین رنگ استفاده میکنه عاشق رنگه شدم >-< 💚💚💚

 

  • ivanka ♡♡

واییییی حتما میخونمششش *-*

 

ج.پ.ن : به جمعمون خوش اومدی سیس :")💚

وای مرسییییییی 💖💖💖💖💚💚
ج.ج.پ.ن (😂😂) : مرسییی *-* 💚💚💚💚
اتفاقا تو و شیوا تو ذهنم بودین که اینو گفتم 😍💚

شوکووووو 😭😭😭😭
تیک تاک جدیده انسیتی و لی سومانو دیدی دیگه ؟
مردم چرا اینجورین چرا به بچم هیت میدن ؟ 😭😭😭💔
چند مدل کامنتاشون :
من میخوام اعضارو ببینم ولی همش این ظاهر میشه
بابابزرگ برو خودت یه اکانت تیک تاک جدا بزن
این پیرمرده نمیدونم چی چی .. :/
از وقتی با هیویون انجام داده از تیک تاک خوشش اومده همش میاد باهاشون
...
خب دیقا اینا یعنی چی ؟ 😭😭😭💔
چرا میزنن تو ذوق بچم داره با آیدلاش خوش میگذرونه
آره حالا این پیرمرد خوب نیست جی وای پی خوبه فقط چون آیدله ؟
لی سومان از یه آیدل معروف تره چون طرفداراش همون آیدلایین که دارین جون میدین براشون
اصلا بزار رک بگم چخبره
آره دلش میخواد انسیتی مال لی سومانه هرکار بخواد باهاشون میکنه
صاحاب کل انسیتی لی سومانه هر 23 عضوش مال خودشن
اکسو اسپا رد ولوت سوپر ام ... همه مال لی سومانن
پس غلط اضافی نکنین اگه لی سومان نبود انسیتی قطعا وجود نداشت
کی جرعت داشت یه گروه 23 نفره با چهارتا یونیت و یه سوپر گروه بینظیر دبیو بده ؟
اونوقت یچیز مث انسیتی از تو کون خر میتونستین پیدا کنین ؟
یعنی اعصابمو خورد کردن
من بیش از حد رو این آدم تعصب دارم
اصلا خوشم نمیاد کسی راجبش اینجوری حرف بزنه

ببین تو و بقیه مردم
تو میای میگی لی سومان مارکهیوک شیپره
مردم میگن پیرمرد تو تیک تاک انسیتی ظاهر نشو
یعنی نگرش تو چقد سافته چقد کیوته چقد خوشگله ؟ و اونا چقد نفهم و عقده ای ؟
کدوم بیشتر به یه سیزن میاد ؟ یکی که شیپ شدن اعضا تو چشمشه یا یکی که به رئیس کمپانیشون /که مطمئنم دوستش دارن/ هیت میده ؟
کسی که تمام آیدلای اس ام جدا جدا بهش تبریک تولد میگن... ازین قشنگتر ؟ ببین چه ارزشی داره براشون ؟ که حتی بعد 20 سال هنوز تو کمپانیش موندن ؟
😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔

😭💔

اَ لی سومان چه باحال بوده نمیدونستم😂

راستی کلیک کردم پستی نبود:/ پاکش کردی؟

جررررررز چه جواب طولانی ای هم‌براش نوشتم 😂😂😂
نه انگار آدرسش عوضیده *-*
Be my fate همون پاییناش تو آخرین مطالب هستش *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan