بیوگرافی گروه Baby Lalary #پیشنهادی (وقتی میگم پیشنهادی حتما یچیزی داره خو بیاین ببینینش)

بیوگرافی گروه بیبی لالاری Lalary

# پیشنهادی یه نکته جالب توش هست #

+ لینک دانلود اضافه شد

 

تنها ام وی شون (دبیو) fireball اسمشه

لینک یوتیوب

دانلود + پخش آنلاین

+ لینک دانلود خواستین بگین +

ام وی رو حتما ببینین حالا بعد یا قبل از خوندن بیو ، اگه اول ام وی رو نگاه کنین براتون جالبتره :)

 

*********

 

بیبی لالاری یه گروه دخترونه ست (هنوز نفهمیدم چینیه یا کره ای ولی زبون ام وی شون که کره ای بود) که درواقع یه یونیت سه نفره از گروه لالاری عه که اعضاش هم از کره هم از چین هم از ژاپن و ... هستن

و خب جالبیت این موضوع تازه شروع شده

میتونین با بیوگرافی اولین عضو شروع کنین (خواهشا اولی رو کامل بخونین)

بفرمایید ^^ 👐

 

اسم : ادی

اسم کامل : Eddie Valencia

موقعیت : لیدر ، مین رپر ، مین دنسر ، چهره گروه ، مکنه

سال تولد : 1998

قد : 169

وزن : 59

ملیت : مکزیکی

✔ ایشون تنها عضو گروهه که پسره ، بله پسره ✔

✔ اعلام کرده که گی عه و اولین آیدلی که اعلام کرده گی عه (از اعضای گروها) ✔

✔ زیر نوزده دبیو کرد ✔

✔ تو کاور کردن گرل گروپا عالیه ✔

✔ عضو گروه first bite هم هست ✔

 

اسم : کانا 

اسم کامل : Kanako Kuno

موقعیت : لیدر ووکالیست ، لید دنسر ، ویژوال

سال تولد : 1994

قد : 154

ملیت : ژاپنی

✔ عضو first bite هم هست ✔

 

اسم : هوپ 

اسم کامل : Hope Vu

موقعیت : مین ووکالیست

سال تولد : 1998

قد : 150

ملیت : ویتنامی

✔ تو ای آنجلس بدنیا اومده ✔

✔ عضو first bite هم هست ✔

 

پ.ن : کلا هدفم ادی بود بیوگرافی بقیه رو مجبوری نوشتم 😂😂😂

پ.ن2 : ام وی رو که ببینیم میفهمین منظورمازین جمله چیه "یعنی فقط تفاوت لباس پوشیدنشون *توجه به جنسیت* پشمااااااام...."

 

  • ivanka ♡♡

فکر کنم ادی سومین ایدول گی که میبینمش 

جوووونننننن، از کانا خوشم اومد 

عهه باید ببینم ام ویشو 😶

👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 منم شنیدم یه چندتایی
منممم صداشم خیلی محشره
آره بابا ✋🏻 لباسا و حرکاتش از زنای هالیوودی هم بدتره 😂😂😂
نشون داداشم دادم جر خورد 😂😂😂😂😂
فک کنم ازوناعه که برا دوست پسرشون باتم میشن 👀

شت شت!! 

این چی بود من دیدم؟؟ 😶 

زبانم قاصره 😔😹 

نمیدونم چرا حس میکنم ادی همزمان ترنسه (؟!) 

یه چیزی فراتر از بدتر 💀

دیدییییییییی 😂😂😂😂😂😂😂✋🏻
با اون شورتی که پوشیده بود داخل کونشو هم میشد دید جرررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂
یعنی دخترا به این پوشیدگی به این سنگینی
اونوقت ادی... بابا جان یکم آرومتر... 😂😂😂
نمیدونم والا 😂😂😂😂👀
😂🔨
چهارشنبه ۷ مهر ۰۰ , ۱۸:۱۵ BAD QUEEN +اومای دختر ترشیده و منحرفم مهدیس😂

فاککککک ادی گیه من مرگگگگگگ 

آره جررررررز
منو بگو قبل بیوگرافی هی میگفتم این دختره چه خفنه چه اندام باحالی داره
تا دیگه الان کوبیده شد تو دماغم 👀✋🏻

 داشتم فکر می کردم ادی دختره یا پسر بعد توی بیوگرافیش نوشته بود پسره🙄🙄تعجب کردم استایل دخترونه داره😶😶😶 گفتم چه دختر خوش اندامی بعدش فهمیدم پسره یعنی یک ضد حالی خوردم که نگو و نپرس😑😑😑

😂😂😂😂✋🏻
وایییییی دیقا منم گفتم چه اندامی داره
😂😂😂😂✋🏻

لینک دانلودشو میزاری ؟؟؟؟؟؟

ویییی ادی ویییییی

من فوجوشی هم و طبیعیه که براش غشو ضعف برم 

😔🤌

 

فوجوشی = دخترایی که فن زوج یا افرای گی هستن

گذاشتم ^^
😂😂😂😂
منم تقریبا هستم 😂✋🏻

وویی جان من لینک دان رو بزار🐹💕

اضافه شد ^^ 💕

من قبل اینکه بفهمم ادی کیه، گفتم جوووننن چه دختری، چه اندامی 

بعد بگو همون پسره جررررر 

استایلشم.... شتتتت 

وقتی استایلشو دیدم یاد پورن استارا میوفتم 😔🚶‍♀️📿 

 

جرررررر کووووننننششش😹😹👀🍑 

یکم ارومتر جررررر😹🍑

والا بخدا....
منم ✋🏻😶
😂😂😂😂😂
جرررر تسبیح 😂😂😂
جررررررررر شدیدددددددد 😂😂😂✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻
شورت خطی 😂😂😂😂

تپادی ترنسه 

ولی بازم جون

شاید 👀
😂😂😂✋🏻

خب قطعا ادی قراره کلی هیت بگیره بیچاره😂

واقعا واسم عحیب بود😂

آره خب ولی همونطور که گی بودنشو اعلام کرد حتما اینام واسش مهم نیستن *-*
😂😂😂😂😂✋🏻

احساس کردم ادی ترنسه😐💔

و اصلا نتونستم بفهمم دختره یا پسر،آقا خو گی عی چرا اینجوری تیپ میزنی😂😐💔

خب گی ها میتونن لباس پسرونه بپوشن بمولا😐💔

(قصد هیت نداشتم نظرم بود😐✋)

😂😂😂😂😂😂✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻
جرررررررررررررررررر
پوکیدم از خنده جررررررررررررر
😂😂😂😂😂😂😂
نه نه کنچانا ^^

مرسی واسه لینک3>

 

نمیدونم چی بگم....خب این گیه یا تغییر جنسیت داده؟

الان دختره یا پسره؟؟

قصد هیت ندارمااا ولی خوشم نیومد خیلی مزخرفه دخترا خیییلی باحال بودن خدایی ولی ادی............

تازه خیلی با اهنگو دنس و ایناشم حال نکردم کلا خیلی با ام ویش حال نکردم اسم کمپانیم که تاحالا نشنیدم ادی فقط دنسش عالیه ولی خوندنشو دوس نداشتم انگار ام وی فقط بخاطر جلب توجه بود یه چیز جدید که کنجکاوی مردمو زیاد کنه برن ببینن!

ببخشیداا از حرفام بد برداشت نکنین این نظر من بود شاید خیلیم خوب بوده باشن یا یکی از اهنگ خوشش بیاد نمیدونم..

بوس 💖

گیه و کلا پسر بود و هست 😂😂😂
جررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂✋🏻
آهنگش خوب بود ولی خب گروه خیلی معروفی نیستن
ولی فک کنم ادی معروفترین عضو گروهشونه 👀
آره خب صداش مردونه ست به دخترا نمیاد فقط برا رپ خوبه
دنسشم آره خوبه 👌🏻
😂😂😂😂😂😂😂😂
آره آره اوکی 👌🏻👌🏻😊

یا حضرت لباس:|

 

 

 

من فکر کردم دختره که:|

ولی اهنگش گشنگ بود*-*

لباس 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
منم 😂😂😂😂😂
فکرشم نمیکردم دوختر باشه
آره من یه ماه با این میرقصیدم 😂😂💕

کپی با ذکر منبع

چی ؟ نفهمیدم 👀💕

پست رو میگم

کپی میکنم اسم وبلاگت هم مینویسم 

البته وقتی حوصلم کشید پستشو میزارم

آها اشکال نداره هرکار دوست داری بکن *-* 💖💖💕

میشه عکس از کانا بزاری 

فک کنم هون شلوار قرمزه کانا هست درسته ؟

جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۹:۰۵ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

تسبیح من کووووو

چادر من کوووووو

پشماااام اصن استایلش 

عمرن اگع جای پشمام دوباره در بیاد:/😂

جرررررررررررررررر
وای مردم ا خنده 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣

جوننن بابا عجب استایلی
وای کانا چه خشگلهه
 

😂👌🏻👌🏻👌🏻
خیلی *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan