اسم این فیلم/سریال چیه؟

هرچییییی میگردم پیداش نمیکنم

دنیارو زیر و رو کردم پیداش نکردم

خو اینا اونوو و سه جونگ ان میخوام ببینمشونن 😫

خو کجاعه آخه؟؟؟؟؟ 😫😫😫

😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫

ایناها

 

 

😫😫

  • ivanka ♡♡
پنجشنبه ۲۲ مهر ۰۰ , ۲۱:۵۹ Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X

تبلیغه

:/
:/
:/
:/
:/
؛/
:/
:/
:/
:/
؛/
:/
:/
:/
:/
:/
:/
:/
:/
:/
:/
:/
:/
:/
:/
نههههههههههههههههههههههههههه
فاککککککککککککککک
فاککککککککککککککککککک
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬
😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
جییییییییییییییییییییییییییییییغ
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
پنجشنبه ۲۲ مهر ۰۰ , ۲۱:۵۹ 🍷(: 𝕍𝕚𝕠𝕝𝕖𝕥

فیلم نیست ی تبلیغه

فاکککککککک
🤯🤯🤯🤯🤯
😬😬😬😡😡
😤😤😤😤😤

فک کنم سریال نیست.. اگه اشتباه نکنم تبلیغی چیزی بود بازم مطمئن نیستم..

آرهههههههه تبلیغهههههههه
اووووووووووووووووووووووووووووففففففف
یعنی اعصابم نابود شد
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
پنجشنبه ۲۲ مهر ۰۰ , ۲۲:۰۶ Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X

من خودمم بار اول که فهمیدم تبلیغه همینجوری بودم:/

جرررررررررررررررررز
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وایییی من شیش ماه پیش همین زخمو از این ویدیو خوردم 😂😂💔

خیلی دوست داشتم سریال میبود

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤕
منمممممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

تبلیغه اپا=-=

آره... 😪💔

ولی خدایی تبلیغ چیه:/؟

پارک اابی رویا ای هی که در ان عشق خود را میابید:/؟

جرررررررررررررررز 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حالا بقیه رو ببین چه لباسایی پوشیدن :/

ری اکشنت به اینکه تبلیغه دیدنی بوداا🔥😂

چطوری خوبی اونی من؟😍

چیچوییممممممممم 
بوسسسسسسسسسسس 💖💖💖💖
خوبم تو خوبی *-*
جررررررررررررررررز واقعا هر ایموجی گذاشتم قیافم همونجور شده بود 
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

تبلیغ پارک ابیه 

شتتتت

اوووووووووووف
ایششششششششششش
فاکککککککککککککک
😑😑😑😑😑😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan