اینقدر از فیک بودن همه چی اسپا مطمئنین؟ پس... :(

من با تو نیستم (میدونی کی هستی ولی منظورم تو نیستی بهرحال خودت بهم گفتی از اسپا بدت میاد پس هیچ دلخوری ای ازت ندارم) با همتونم، همتون، فن های فیک، اس ام استنای فیک، تک به تکتون به اسپا و اس ام خیانت کردین... تک به تکتونو دیدم که چطور راجب اسپا حرف زدین، کامنتاتونو همه جا دیدم، چطور میتونین بدون اینکه حداقل برا خودتون اثباتش کنین بگین آره موافقم فیکن؟ تک به تکتون نا امیدم کردین حتی خود اس ام استن هایی که اسمشونو نمیارم :/

بازدیدا و کامنتای اسپا باهم مطابقت ندارن مگه نه؟

خیلی خب...

اسپا فیکه مگه نه؟

خیلی خب...

اسپارو با توایسی که سونبه 5 ساله اسپاست مقایسه میکنین مگه نه؟ 

با ایتزی مقایسش میکنین مگه نه؟

با جی آیدل و آیزیوان مقایسش میکنین مگه نه؟

خب پس شاهد باشین اونام هیچی از اسپا بهتر ندارن...

اگر واقعا باور دارین اس ام برا موفقیتای اسپا پول داده منم ثابت میکنم گروهای شما همشون برا موفقیتاشون پول دادن... :( و واقعا برا فنای همشون متاسفم که به گروهای خودشون افتخار میکنن و برا مای ها متاسفن :(

الان باید با فیک بودن بقیه هم روبه روتون کنم درسته؟

(گشادیتون نگیره برا دیدن پست، چطور برا تاسف خوردن واسه اس ام گشادیتون نمیاد؟)

خیلی به ایتزی افتخار میکردین مگه نه؟

آخی حالا دارین میبینین چطور جی وای پی بازدیداشونو خریده که کامتنتاشون اندازه اسپاست :(

چطور وانابی 400 میلیونی کامنتاش از سوج 100 میلیونی هم کمتره؟ چطور ممکنه آخه :(

 

واقعا این اندازه تفاوت بین بازدید و کامنت یعنی فیک بودن؟ خب ایتزی هم خریدن براش قطعا :/

موفقیتای ایتزی هم قطعا فیکه پس

 

چطور آیزیوانی که نسل چهارو بوجود آورد همچین تعداد کامتتایی داره؟ :(

اوکی موفقیتای آیزیوان هم همه فیکه

 

توایس چی؟

پس دلتون بسوزه که توایسی که همه بهش افتخار میکردن... وضعش مث اسپای فیک خودمونه و براش بازدید خریدن...

موفقیتای توایس هم همه فیک بوده گول خوردین همتون

 

و بازم فیک بازدید های توایس که با کامنتاش مطابقت ندارن :)

 

چی میخواین بگین الان؟

تی تی پربازدید ترین ام وی توایسه، پربازدید ترین ام وی گروهای کیپاپ بعد از بلک پینک و بی تی اس... 600 میلیون بازدید و 4.6 میلیون لایک... ولی کامنتاش هنوز یه میلیون نرسیده؟ :( 

🚫 مورد توجه کسایی که انتظار دارن اسپا با 100 میلیون بازدید 1 میلیون کامنت بگیره 🚫

 

اینم جی آیدلی که تا الان معصوم پیش میرفت

جی آیدل هم فیکه و براش بازدید خریدن

 

اینم گروهایی که بنظرتون میاد پول ندارن بازدید بخرن

ویکلی، هواسا، و جسی که از کمپانی پی نیشنه همون کمپانی که همتون بهش افتخار میکنین.... 70 هزار کامنت فقط؟ :(

اینام همشون فیکن پس

 

 

چطور واقعا چطور بدون اینکه بقیه رو چک کنین پشت سر اسپا حرف درمیارین؟

از کجا مطمئنین؟

یکی به من ثابت کنه 

یه دلیل واقعی برام بیارین

برای بعضی مای ها متاسفین که نمیتونن باور کنن بازدیدای اسپا فیکه؟ من برا شما متاسفم که موفقیت الکی بقیه رو باور میکنین ولی اسپا نه

با این دلیل اثباتش کردین؟ خب منم با همین دلیل میخوام ثابت کردم که موفقیتای توایس، ایتزی، جی آیدل، آیزیوان، جسی، هواسا، ویکلی، و... همه الکی و فیکن

گروهای شماهم همه بازدید خریدن... صحیح ^^

شما هیچی برا رد کردن من ندارین ولی من همتونو رد کردم... پس جرعت دارین سر گروهاتون بیاین دعوا کنین :/

 

  • ivanka ♡♡

اممم ببین من ساکتم

ولی خدایی به نظر من سوج از نکست لول بلک مامبا خیلی قشنگ تر بود و رفته جزوه اهنگایی که هرروز باید بگوشم. ..

و واقعا با این آهنگ عاشق اسپا شدم

حتی دنسش هم قشنگ بود 

مخصوصا اون پارت کارینا..

ولی خواهشا توایس نسل 3 رو با نسل 4 مقایسه نکنیدد:/

چطور دلتون میاد بگید دخترام"حالا بدون منظور شایدم با منظور" فیکن 

بعدش بلک پینک و بنگتن اوکی؟؟

نو پرابلم

خودت میدونی من هم بلینکم هم ارمی

ولی بحث توایس رو پیش من نیارید وسط

به منم ربطی نداره هرحرفی که میخواید بزنید

ولی سوج تمام موفقیت هاش حقشه

و اینکه ...جلوی من درباره ی توایس حرف نزنید....:/

و اینکه بازدید و لایک ربطی به کامنت نداره

....

سکوت کنید..

محض توجه من هیچ وقت به هیچ گروهی نگفتم فیک:/

در نتیجه هیچ گروهی فیک نیست://..

بله

سکوت..

درباره ی توایس جلوی من چیزی نگید 

اینجانب جزوه دسته ای از وانس هاست که هیتر ببینن عصبی میشن ولی سکوت میکنن:://///////

صحیح 👌🏻
آره منم

ببین کیپاپ لند بری همونجا آب میشی
میان میگن توایس فلانه بهمانه پزشو میدن بعد میگن اسپا فیکه
و چی اینجا اذیتم میکنه؟
تنها راهی که میتونن اثباتش کنن کامنتاست و مدرک دیگه ای ندارن
بحث اینجاست
که منم میگم اگر اون اثبات فیک بودنه توایس هم همچین چیزیو داره
پس زر الکی نزنین
کامنت تقصیر یکی مث منه
منه خر که میشینم مث سگ واسه گروهام استریم میزنم و کامنت نمیدم
پس اینا تقصیر من میشه که کامنتا کمن مگه نه؟ :/

خو دقیقا
اصن توایس و اسپا چه ربطی به هم دارن
وانس خسته ان بابا اینهمه کامبک خو چطور انتظار دارن مث قبلا استریم بزنن
استریمای د فیلز تموم میشه بعدش یه فول میاد که خدا میدونه چقد همشونو خسته میکنه
بعد اسپای تازه دبیو کرده که دیر به دیر کامبک میده
اصن امکان نداره استریماشون مقایسه شن

من هیت نمیدما
اصن چیزی به کسی نگفتم 
فقط نشون دادم که کامنتا ربطی به فیک و واقعیت و معصومیت و پولدار و فقیر بودن نداره
اگر پز دارن میدن بدونن که گروه خودشونم همونه
اگر با کامنت قانع شدن که بازدیدا فیکه پس خودشونم تصمیم بگیرن که ایتزی و توایس و آیزیوان فیکن یانه
حالا ببخشید که تو اینجا قربانی شدی خودت و فندومت
معذرت 💖💖

حرف حق اونی

اینا هیچ کدومش بنظرم فیک نیس چون با گذر زمان به این موفقیت رسیدن

اسپا هم که خب واقعا انتظار میرفت انقدر موفق باشن چون هم از یه کمپانی خیلییییی بزرگن هم چه سونبه های معروفی ک ندارن!

جدا از اینا فندوم اول من جزو هیچکدوم نبود😎😂

👌🏻👌🏻*-*
آره 😍
منم *-* من وانوی 😂😂😂💕😎

وانوی فندوم چه گروهیه؟

من فندوم اولم بلک پینکه :>

بعدش جی ایدل و اسپا

وانوی اسم خودشه
ویوی اسم فندوم
سونبه های پرپل کیس که وبشو دارم *-*
یس 😍😍

کسایی میگن بازیدا فیکن که دارن از حسودی می ترکن🤩😍🥰هنرمندای کره چه از کمپانی بزرگ باشن و چه نباشن از هنرمندای ایرانی خیلی بهترن ایدلها هم اخلاق دارن هم استعداد و هم زیبایی معروف هم که هستن ولی خواننده های ایرانی هیچی ندارن😑😑😑😑تا حالا دیدی یک هنرمند خارجی بخواد با یک هنرمند ایرانی همکاری کنه؟ معلومه که نه از بس هنرمندای ایرانی اخلاق گندی دارن آهنگاشون همه چرت و پرت😒😒😒ولی اهنگهای کی پاپ خیلی عالین خیلی می تونی از کی پاپ یاد بگیری برید ببینید همه هنرمندای خارجی ارزوشونه با ایدلهای کی پاپ همکاری کنن ولی کسی حاضر نمیشه با خواننده های بد صدای ایرانی همکاری کنه😠😠😠

جررررررررررر دقیقااااا 😂😂😂😂😂
ایرانی آرش میشناسی؟
خیلی با خارجیا همکاری میکنه با معروفا
😂😂😂😂😂😂✋🏻

حداقل این وسط به ایتزی که خودت فنشونی، همچین حرفی نمیزدی که موفقیتاشون فیکه! برای بعضی از گروها فیک تره تا ایتزی:)

من فن همشونم
آیدلایی که اسم بردم اینجا
ایتزی اتفاقا اگر کامنتاشو مقایسه کنی میبینی وضعش از اسپا خراب تره
میبینی؟ خودتم قبول نداری
بعد چطور قبول دارین که کامنتای اسپا میتونه دلیل برا اثبات باشه؟

من خودم از اسپا خیلی خوشم نمیاد (بگذریم که اهنگاشون رو گوش میدم و ام ویاشونم میبینم ولی هیت نمیدم)

بنظر من صدای اعضای اسپا خیلی شبیه همه و به سختی قابل تشخیصه که صدا مال کدوم عضو گروهه ... فکر میکنم صداهاشون دستکاری شده (این نظر منه) 

راجب بازدیدای ایتزی و اسپا و بقیه 

خب خیلیا راجب ام وی های ایتزی و اسپا کنجکاون و خب میرن و میبینن و این بازدید حساب میشه . میدونی که ایتزی کلی فن داره و من خودم به شخصه خیلی ایتزی رو میپسندم و هزاران بار رفتم ام ویاشون رو دیدم  ...

بنظرم بازدیداشون رو نخریدن نه اسپا نه ایتزی و ...

البته اینکه اسپا توی کمپانی اس ام هست باعث این هیت ها شده ... چون اس ام کمپانی مرموزیه (لازمه توضیح بیشتری راجب مزخرف بودن این کمپانی بدم یا همتون اطلاع دارید ؟) 

به هرحال گروه هایی که توی کمپانی های بزرگ دبیو میکنن زیاد از این نوع هیت ها میگیرن و تنها کاری که فندوما میتونن کنن اینه که بیشتر گروهشون رو حمایت کنن و دهن هیترا رو ببندن :>

درسته الان تو کار درستو داری میکنی
خودت میگی فن نیستی و خوشت هم نمیاد
همین واسه من کافیه
الان خود فنای اسپا
میرن تو وب اسپا عر میزنن بعد تو کیپاپ لند از آدم و عالم هیت جمع میکنن میریزن زیر پستاشون خب این یعنی چی؟
بعضیام خودشونو میزنن به معصومیت و میگن هیت نمیدم و فلان
بعد میگن برا مای ها متاسفیم. شما چرا واس ما متاسف باشین؟
آره اس ام کارش همینه
منم قبول دارم که همه اینایی که گفتم بازدیداشون واقعین
اگر میخوان ثابت کنن اسپا زیادی بازدید داره دلیل منطقی بیارن
نرن بازدیدا و کامنتاشو با خودش مقایسه کنن
برن ببینن آیا بقیه هم اینجورن یانه آیا گروهایی که بهشون اعتماد دارن هم اینا میتونه چهرشونو خراب کنه یانه
نه که با چیزی که واس همه وجود داره برا اسپا استثناش کنن :/
💜💖

من به کامنتا نگاه نمیکنم‌.

ولی یه فن، نمیاد برای یه گروه دیگه بگه که اینام فیکن‌

حتی اگرم فیک باشه، نباید همچین حرفایی رو بزنیم.

یه میدزی به یجی گفته بود یه گروه دیگه پیدا کرده و میخواد فندوم رو ترک کنه. یجی هم گفت: خواهش میکنم ترکمون نکن!″

بعد فکر کن اگر بشنون که میگن فلان چیز ایتزی فیکه، چه حالی میشن:)؟

من با ایتزی نیستم
مخاطبم اونایین که با کامنت بقیه رو قانع میکنن
چطور واقعا قانع میشن؟
اگر اونقد افتضاحن که فقط این میتونه قانعشون کنه پس نخواستم اصن فن هیچکدوم ازین گروها باشن
بلکه که بزنن بیرون اگر کسی اینقد حالش خرابه
اگر میخوان ثابت کنن دلیل درست بیارن نه دلیل چرت که میشه باهاش گروه خودشونم هیت داد
واقعاااااااااااااا 😢😢😢😢😢😢😢😢😢
نگران نباش بخاطر من کسی نمیره بیرون از هیچکدوم فندوماشون
فقط همشون حالیشون میشه که هرجا میرن شر و ور راجب کامنتا نگن

یه کامنتی وبت دادم برو ببین *-*

امیدوارم انقد هیت ندن که باز سولی و جونگهیون تکرار شه:)

 

جواب دادمم *-*

راستی 👀👀👀👀👀👀👀
همشم اس ام بودن
جوری اذیتشون میکنن که اینطوری میشه
😪💔

اوک

یسری کلا میخوان هیت بدن بهتره بهشون اهمیت ندی...

اما بنظرت کارت درسته که بخاطر یه گروه کیپاپ داری به گروه های دیگه هیت میدی؟:)

درست👌🏻
هیت نمیدم 😔💔
حالا نمیدونم بقیه چی برداشت کنن ولی قصدم هیت نیست
نمیدونم چطور حالیشون کنم فقط این راه به ذهنم اومد

چرا این مسئله رو اتقدر بزرگش کردین 😂

بیخیال بابا من منتظر خبر کامبکای بعدیم شما منتظر ضایع کردن کی پاپید😂🤦🏻‍♀️

همه بالاخره یه جا یه موفقیت فیکی بدست میارن... خودتونو الکی ناراحت نکنید!

😑😑😑😑😑👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
میدونم منم دارم خیلی چیز میکنم ولی دیگه به اینجام رسید 🤯
😂😂😂😂😂💔

وای الان یادم اومد😅😅

اونییی میدونم خیلی خنگم ولی از وانوی هم وب داری یا منظورت همون پرپل کیسه؟😶👈👉

 

😂😂
عههههههههههههه یبار دیگه اینو بگی.. 😑😑
پرکیس منظورم بود 
ولی وب از وانوی داریم که دلم میخواد ادمینش شم
اگر ادمینش (بهار) اومد باید خودمو بکشم تا ادمینم کنه
بهار بیا منو ادمین کننننننننننننننننننن

اهاا

اعه بهار هم اسم منه😂😂

بهاااااارر بیا اینو ادمین کنننننن😂😂

قبلا فقط یه بهار توی بیان دیدم که اون ادمین وب بلک پینک بود فک کنم

آره میدونستم ولی به رو خودم نیاوردم *-* 😂😂😂
بیاااااا 😭😭😭😭😭😭
آها
اون ادمین وبای واناس، تومون لند، وانوی، و تمین شاینی عه
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۰۴ Blackpink in your Area
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ***** **** ** ***** **** *** **** **** **** *** **** ** ** ** * *** **** *** *** ** *** ** **** ****

**** **** **** **** * **** **** ** ***** **** **** ***** ** **** **** *** *** **** *** **** ** **** **** * **** *** ****** ***** ** ***** *** ** *** ****** ** **** *****

اولا که خودت *******************تبیفحموبثهجنلبدخفقحمابع
من نشون ندادم اسپا خوبه :/
خب الان دیقا من چیو به بلک پینک و بی تی اس ربط دادم؟
^-^ اوهوم
عزیزم من هرچی دلم بخواد میگم به هیچکسم ربطی نداره
آیا قانون گفته که من حق ندارم ازین پستا بزارم؟ ^-^
من هرکار دلم خواست میکنم اوکی؟
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۵۱ Blackpink in your Area
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** **** ****** *** **** *** * **** ** ** ** ** **** **** ******

😏👐🏻😝
قطعا به تو ربطی نداره ^-^

من که فندوم اصلیم انهایپنه :>

و ترای بی ۰:>

اوهوم 😍😍😍😍💖💖💖

ممنون که از اسپا حمایت کردی بهترین مای دنیا ممنون که دهن همرو بستی

مرسییییییییییییی 😍😍😍😍😍
عرررررر 💖💖💕💕

من خودم خیلی اسپا رو دوس دارم،بازدیداشون فیک نیس،اما سچیزی واسم عجیبه،اینکه فروش آلبومشون خیلی زیاد بوده و این یکم عجیبه،و شایعات میگن که حود اس ام داره میخرشون،این مشکل اسپا نیس،مشکل اس ام هست که نمیزاره خود گروه پیشرفت کنه،اسپا یه جروه خیلی گنگ عه،من خودم دیوونه ی آهنگاشونم،خیلیییییی قفلین.

هیت ندادم. تروخدا بهم حمله نکنین😂😭😭😭

ممنون از ادمین گل:)

فروش آلبوم میدونستی که
گروهای اس ام همشون بالاترین فروش آلبومارو دارن؟
هرکدوم تو یه چیز خوبه
جی وای پی تو دنساش
وای جی تو ام وی ساختناش
اس ام هم توی آهنگسازیش خیلی موفقه
بیگ هیتم که کلا دوتا گروه داره هنوز مطمئن نیستم
فروش آلبومای بلک پینک به پای هیچکدوم گروهای اس ام نمیرسه :)
یه پست گذاشتم تو همین وب چکش کن مال فروش آلبوماست
^^ 💖

اوکی اشکال نداره ^^
*-* 💖💜

ولی یچیزی ادمین جون چرا ایتزی رو‌ آچردی وسط؟!

کامنت و لایک هیچ ربطی به بازدید نداره،و هیچ کمپانی عی نمیاد بازدید بخره،ممکنه آلبوم ها رو خود کمپانی بخرن،اما نمیان بازدید بخرن،ولی شایعات اس ام آدمو دیوونه میکنههههههه،آخه وقتی خود گروه میتونه پیشرفت کنه،اس ام چرا اینکارا رو می‌کنه؟!

کلا اس ام یکم عجیب غریبه،ولی خب مهم اینکه اسپا خودش گروه موفق و با استعدادیه:)

ایتری هم همینطور،من فن هر دو گروه هستم،قصد بی احترامی ندارم💓

ایتزی فقط مجبوری
وگرنه خودمم میدونم ایتزی همه چی از خودشه
دقیقا
منم نمیفهمم چرا باید کامنتارو با بازدیدا مقایسه کنن 😑💔
😂😂😂😂😂😂😂😂
آره 😂😂😂😂
منم فن هردو ام ولی این پستا الان باعث شدن بقیه فکر کنن نه من میدزی نیستم چون به ایتزی هیت میدم ولی اشتباه دارن میبینن 👀

ببین ادمین،بلک پینک از همه ی گروه های اس ام بالا تره،و بخلطر همینه که در عجبم که چطوریه که فروش البوماشون انقدر زیاده،ممکنه هر آدم ۲۰ آلبوم بخره،فقط هم برای رکورد،بخاطر همین نمیشه به فروش حساب کرد.

بلک پینک هم فالوورای یوتیوبشون عجیبه،توی همه ی برنامه ها حداقل ۲۵ میلیون فالوور دارن،توی توییتر زیاد نیستن،ولی بی تی اس توی همشون بالا ۲۵ هستن،اما یچتیوب بلح پبنک ۶۴ میلیون ولی بی تی اس ۵۴ میلیون،این یکم برام عجیب شده...

میدونی منظورم چیه؟!

کلا کمپانیا معلوم نیس دارن چیکار میکنن..........

خب همین
ببین دلیلاشو بهت میگم و همش حقیقتن و قانع میشی نگران نباش
بلک پینک آهنگاش خیلییییی کمن چندتا آلبوم داره؟ چهار پنج تا بیشتر نداره
درصورتی که اس ام همش دارن آلبوم میدن
وای جی توی فوتوتیزر ساختن خوب نیست
عکسایی که اس ام واسه فوتوبوکاش میگیره واقعا ارزش خریدن دارن چون فوتوبوکاشون بینظیره
و فوتوکارت
بلک پینک چون چهار نفرن راحت میتونی با خریدن چندتا آلبوم فوتوکارت همشونو شانس بیاری
ولی گروهای اس ام بیشترن و باید آلبومای بیشتری بخری که فوتوکارت همه گیرت بیان
بلک پینک پنج ساله دبیو کرده
ولی اس ام به جز اسپا و انسیتی همشون سالای زیادی رو گذروندن و سونبه حساب میشن
 همشونم ویژوالن پس خیلی قطعا تو کره خریدار دارن
آلبومای بلک پینک فقط چندتا آهنگ دارن ولی اس ام زیاد داره
اس ام آهنگای بهتری از وای جی میسازه
ولی...
بازدیدای هیچکدوم به بلک پینک نمیرسن
چون وای جی ام وی های خوبی میسازه و اس امی ها هیچکدوم اینقدر بازدید ندارن
اینا بود دیگه

آها این فالوورا دلیلش ام وی هاشونه
بلک پینک فک کنم نزدیکای 70 شده دیگه 👀
بی تی اس 54 میلیونه ولی سابسکرایبای چنل یوتیوب بیگ هیت فک کنم 64 تاست
چون ام وی هاشون اونجا منتشر میشن (واس همین میگم خیلیا فقط رو ام وی تمرکز دارن)
بلک پینک همه چیشون حتی اجراهاشون تو استیجا (که باید از چنلای دیگه باشن) هم تو چنل خود بلک پینک منتشر میشن

ببین،آهنگای بلک پینک محشرن،من خودم به شحصه آهنگایی که اس ام درست میکنه رو دوست ندارم،مثلا چند تا آهنگ اکسو رو دوس دارم،ولی به شخصه دیوونه ی آهنگای اسپا عم،و اینکه خودم به شخصه دیدم یه نفر بالای ۵۰ تا آلبوم خریده،خب منطقیه؟!

نه نیس.

من آلبوم جدید اسپا که اسم سوج عه رو زیاد دوس ندارم،اما دوسش دارم😂😂😂😂

کلا قفلیه آهنگای اسپا،اما الکی به وینتر هیت میدن😐😀

بیخیال،کلا توی هر فندوم مشکلاتی وجود داره😂

آها
عه 😂😂😂😂😂😂💔
آره اوکی 😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan