خدایی چطور انتظار دارین من بایس انتخاب کنم؟ :/

یعنی دور رو همشون چرخید از دوسی شرو شد

بعد ایره

بعد چه این

بعد جی اون

بعد یوکی

بعد گو اون

بعد سوان

آقا من چیکار کنم؟

کدومش بایس منه اصن؟

نمیشهههههههه نمیشههههههههه

من واقعا رد دادمممممم

آخه چجوری بین این هفتا خوشگل من بایس بردارم؟

هااااا؟؟؟؟؟؟؟

(خیلی اوقات بایسمو از رو قیافه برمیدارم دیگه 😂)

آقا اصن قیافه به کنار من با استعداداشون چیکار کنم؟

اینم به کنار

با مهربونی و کیوتیشون چیکار کنم؟

ولی فک کنم اخلاق ایره و از همه بیشتر دوست

اولین باره از یه آدم کیوت خوشم اومده و بایسم شده

اصن کیوته در حد مرگ من کیوته

کیوتتتتتتتتتتتتتتتتت

با اینحال دلم نمیاد شیش تای دیگه رو ول کنم فقط بچسبم به ایره

اصن نمیشهههههههههههههه

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔

 

پ.ن: پرپل کیسن Purple Kiss محض اطلاع ^^ 💜💋

پ.ن2: عه وا :/ گو اون باید go eun میبود اشتباه نوشتم go wun :/ 💔

پ.ن3 : اینا همه آپدیتای اینستاست که من همه رو دانلودیدم ولی گشادیم میاد بزارمشون :/

پ.ن4 : یه لحظه دوسی بنظرم شبیه دونگ میونگ اومد 👀 (دوسی اونه که موهاش نصف آبی نصف بلونده ، دونگ میونگ عضو وانوی) نه جدی جدی دقت کنین، شبیه نیستن؟

پ.ن5 : چندتا پ.ن؟؟ :/

 

  • ivanka ♡♡

من از دوسی چه این و یوکی بخصووووص یوکی خوشم میاد خیلی

یوکی بایسمه😍 دوسی احتمالا رکر^^

عرررررررررر 😍😍😍😍😍😍😍
یوکی ویژواله میدونستی که؟
جی اونم هست

چقد آشنان :|

😂😂😂

همشون ویژوالن بمولااا مسذست

یوکی صداش*-* مسدسنسدسذ س همشوننن

والا 😭😭😭😭😭😭😭😭
عرررررررر یسسسسسس

احساست رو درک می کنم😁😚☺برای منم انتخاب بایس سخت بود😊😁😚اولش گفتم دوسی باشه بایسم ولی گفتم نه بایسم میشه یوکی بعدش ایره رو انتخاب کردم😊😁😚 بعد فهمیدم باید همشون رو دوست داشته باشم از آخر می دونی چی شد؟ همشون شدن بایس هام😍🥰نمی تونستم بینشون فرق بذارم برای همین همشون الان بایس هام هستن😀😃😄😁

آره والا منم همین بلا سرم اومد
یهویی عاشق همشون شدم اصن خاصن 😭😭😭💜
عررررررررررر 😍😍😍😍😍😍💜💜💕

من کلا به این نتیجه رسیدم دیگه بایس انتخاب نکنم😂 چون واقعا نمیشه...😂

جرررررررررر
واقعا نمیشهههههههه
😂😂😂💔💔

ایره خیلی شبیه سنجابه راستی وبت که برا پرپل کیس چرا اشگمو دراوردی با اون دنسشون که تو استادیوم 1mبود

خوب حالا گوش کن دوسی تو عکسش با یومکی قلب درس کرده بود همون پسره 

یکی نیس بش بگه😭😭😭😭😭

اخه زن مگه من برات چی کم گذاشتم که با یومکی اون پسره قلب درس کردی 

 

من عاشق دوسیم و اونو زن خودم میدونم خیلیم روش غیرتی ام😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خیلی کیوتهههههههههههههههه >-< 😆💕
عرررررررررررررر 😍😍
آها
😂😂😂😂😂
عه *-* 😂💜

میگم بین گروه های دختر کی وب نداره ؟

 

و من میخام وب بزنم شما موضوع ی پیشنهاد دارید

امممم اینا ندارن
beautybox 
BugAbu (فردا دبیو میکنن)
فک کنم majors
دیگه... lunarsolar
اینا فعلا یادمه ^^

میتونی وب شخصی بزنی خیلیا فقط وب اینجوری دارن
اگر هم بخوای فنسایت
هرکدوم دوست داشته باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan