راه حلشو پیدا کردم :)

(این پست مخاطباش همه نیستن برخلاف قبلی، اینجا بیشتر منظورم با هیتراست ^^)

هیچ هیتی اینجا نمیدم فقط ببینین که(ایتزی رو همتون معصوم میدونین دیگه؟) قصدم فقط اسپاست و هیچ کاری به ایتزی ندارم:/

یه راه حل دارم

برای تشخیص دادن بازدیدای فیک :)

اینجا فقط میخوام سوج اسپا و لوکو ایتزی رو مقایسه کنم

تازه خیلی هم به اسپا ضرر میرسه بخاطر اینکه لوکو دو هفته زودتر از سوج اومده :/

(سوج 100 میلیون و لوکو 80 میلیون، فک کنم نظرارو شنیدین که از لوکو انتقاد شده که مث کامبکای قبلی خیلی خوب نبوده، پس انتظار نداشته باشین که الان همون ناراضی ها بشینن 200 میلش کنن)

البته بدونین هم. اسپا بخاطر آواتاراش میتونه خیلی طرفدار بین کوچیکترا داشته باشه، گرل کراش و (یکم) سکشی بودنش باعث میشه بین بزرگا هم طرفدار داشته باشه، پس لزوما کانسپتش از ایتزی پرطرفدارتره

 

اسپا یهویی پیشرفت کرد و یه سال از دبیوش نگذشته وارد چارتا شده و ام ویش بعد 17 روز صد میلیونی شده و و و .... (چقدم یجوری عنوان خبرارو میزارن انگار... 😑)

من نمیگم کاملا واقعین بازدیدا

ولی زیاده روی نکردین؟ بازدیدا جلو چشتون زیاد اومده؟ حسودیتون میشه؟ خودتون قضاوت کنین

ازین به بعد من مثل قبل خوش اخلاق نیستم که فقط میگفت هیت ندین، اونقد رو مخم راه رفتین که هیتر ببینم جرش میدم :/


 

و اما راه حل

چرا اکانتای آفیشالو چک کنیم؟ تو هرکدومش احتمال خرابکاری هست، چرا نمیاین همین نزدیکیا... تو سایتا و برنامه های ایرانی؟

فالوورای فنسایتاشونو چک کنین. چرا وب اسپا اینقد فالوور داره بعد من خودمو میکشم وب پرپل کیس 70 تایی مونده؟

اکانتای غیر آفیشالو چک کنین

بعد زر بزنین اوکی؟

اوکی

حالا بریم سراغ...

 

چی میبینین؟

ام وی هاشون با ساب فارسی هردو یه چنل

میدونین که چنلای یوتیوب واسه پول دراوردنن، پس قطعا یه چنل غیر آفیشال اونقد سگ پول نیست که برا اسپا بشینه بازدید بخره :/

قطعا که همه بازدیداشو ایرانیا زدن دیگه...

یعنی به استریم زدنای خودتونم اعتماد ندارین؟

 

آنباکسینگ آلبوماشون

هردو از یه چنل منتشر شدن

 

اینا میل ورژناشون از دو چنل یکسان

اینا همه بازدیدای مردمه

فک کردین کمپانیا پول دادن برا ایناهم ؟

 

اینا فک کنم تئوری باشن (از یه چنل مشترک)

خب... شاید ملت بخوان بخاطر تئوری بشینن ام وی رو ببینن، این حق نداره بازدید حساب بشه؟ :/

 

موندم این که فقط سرچ فارسیه چرا تا میزنی گروه بالاترینش اسپا میاد بالا 🤔🤨

اینا همه‌کار خودتونه :/

 

اینا هر دو ریکشن یه نفره به ام وی هاشون

و بازدیداشو تماشا میکنین 

 

لاین دیستریبوشن ها از دو چنل مختلف

اگر اسپا حقش نبود اینهمه تو چنل اس ام تاون بازدید بخوره پس چرا بقیه جاهاهم خوب میخوره؟ :/

 

اینسترومنتالای غیر آفیشالشون

* توجه به دو هفته فاصله بین ام وی ها*

 

کاورای الن و برایان ازشون

 

ویکلی آیدلاشون از یه چنل غیر آفیشال

(تقریبا زمان ویکلی آیدلاشون نزدیک همن)

 

اینم بازدیدای اسپا و ایتزی تو چنل آیدین توسلی و محمد بیباک

حالا این خودمم نفهمیدم چخبره :/

 

ورژن 10D آهنگاشون

بازدیداشون نزدیکه...

اگر اسپا فیک بود نباید یکم پایینتر میبود؟ :/

بازم رو اینا نمیشه حساب کرد

خیلیا فقط رو ام وی تمرکز میکنن... کامنت هم نمیدن خب که چی؟

من خودم تنها با یه گوشی تو یه بیست چهار ساعت واسه پونزونا حدود چهل تا بازدید زدم و کامنت هم ندادم، اونایی که کلا دور استریم زدنن چی میشن پس؟ بعضیا کل زندگیشون پای یوتیوبه اونا چی پس؟ زحمتاشونو نادیده بگیریم و بگیم همشو اس ام خریده؟ :/

 

بگین؟؟؟

نظرتون؟؟؟

بازم من اشتباه میکنم و شماها راست میگین؟

به درک

بعدا همتون میفهمین که کی راست میگه و کی هیت میده

کی شر و ور میگه و کی امید الکی داره

کی برا کی باید تاسف بخوره

یه روز میشینم هرچی هیت دادینو میکنم تو اونجاتون :/

 

  • ivanka ♡♡

اینکه هربار گروه ها با هم مقایسه میشن درست نیست .

کاش فقط به نظر هم احترام بزاریم و به گروهای دیگه هیت ندیم . 

ایتزی سبک خودشو داره و اسپا سبک خودشو 

و هرکدوم هم طرفدار های متفاوت و خاص خودشون رو دارن . به شخصه لوکو رو خیلی دوست داشتم . سوج رو هم تکه هاییش رو دیدم و بنظرم واقعا قشنگ بود . 

بجای مقایسه گروه ها با هم بهتر نیست به هیترا ها استعدادشون رو نشون بدی ؟ اینجور که میگی اونا بیشتر تشویق میشن که هیت بدن ... این ی پیشنهاد از طرف ی دوسته ^^💕💕💕

من خودم یبار با استی ها درگیر شدم ... مقصر هم نبودم ولی هرچی اسیب بود من دیدم ! دلیل و مدرک اوردم براشون ولی اخرش همه از چشم من دیدن ! میخوام که تو اشتباه من رو نکنی و بجای اینکه برای هیترها که اغلب فکر میکنی فن ایتزی ان دلیل بیاری ... از استعداد ها و تلاش های اسپا بگو :">

میدونم
آره
استعداد میدونی که
همشون موافقن اسپا بااستعداده
همشون موافقن اسپا ویژواله
همشون موافقن تلاش میکنه
همشون موافقن خوش صدا و خوش اندامن
همشون موافقن کمپانی و سونبه های بزرگی دارن
ولی اینکه تو یه مدت کم از چارتا برن بالا و شهرت تجاریشون از بلک پینک بزنه بالاتر حسودیشون میشه
و اینکه اسپا تو یه سال موفق شه رو قبول ندارن
این فقط میتونه با مقایسه با ایتزی که جز بالاترین ویو های دبیو بود مقایسه شه
تی اکس تی که پسرن فقط ایتزی میمونه

وای آره یادمه اونموقع رو 😂😂💔
فن ایتزی هم نباشن ولی قبول دارن که ایتزی خودش موفق شده و فیک نیست
متاسفانه اینا دردی دوا نمیکنن چون اسپا سابقه ی خیلی درخشانی نداره فوری موفق شده :(

چی بگم که فن هرکاری کنه بازم هیتر حرف خودشو و میزنه و هیت میده :(

اره برای مقایسه بهترین گروه ایتزی عه قبول دارم .

پارم کردن استی ها -___- البته که منم پارشون کردم XD

هوممم من خودم فن ایتزی نیستم ولی خیلی قبولشون دارم !!! 

 

 

آره من خودمم بکشم فایده نداره
فقط باس یه جاییشونو پاره کنم دیگه ^^ ~~~
👌🏻😔
جررررررررررررررر یخورده اونموقع که راجب اسکیز پست میزاشتی ازت دلخور شده بودم ولی خودمم بهتر از تو نشدم 😂😂😂💔
آره منم قبولشون دارم یه دلیلشم اینه که جی وای پی سهامش افت کرده (به قول خودمون فقیر شده😂)
این باعث میشه بتونیم به گروهاش بیشتر ا بقیه اعتماد کنیم

ولی با همه ی اینا خودتم میدونی اس ام چه کمپانی بیشعوریه خودشم اینو ثابت کرده. این موضوع ربطی به حسادت نداره واقعا غیر معقوله فکر کنم برای بار هزارمین بار این جمله رو از بقیه شنیدی ولی منم باز میگم یه گروه رو کی حتی با اینکه عالی و بی نقص هم باشه یهو تو چند ماه موفقیت اش به یه گروه هفت هشت ساله برسه بازم عجیبه. سوج قطعا لیاقتش رو داره اما تعداد ویو هاش تو یه روز ...باز هم عجیبه. تو وب کیپاپ لند هم بحث سر همین موضوع بود  این بی کفایتی اس امه. چرا واقعیت رو قبول نمیکنید اس ام کمپانی ایه که برای موفق کردن گروه هاش همه کاری میکنه. 🙂

😪😪😪💔
اصن کیپاپ لند یه مشت عقده ای ریختن اونجا اصن متنفرم ازشون
اس ام برا موفقیت گروهاش هرکاری میکنه نمیشه گفت 🤔
خب الان اس ام برا موفقیت اسپا کاری نکرده
اگر واقعا کاری کرده که کل موفقیتو خریده
این خیلی سودی ولسه اس ام نداره آخه
باید سودش مهم باشه یا چهارتا دختر که تقریبا برده ش حساب میشن؟
😪😪

جررر ...

اون موقعه هممون تحت فشار بودیم بخاطر کینگدام و من بشدت عصبی بودم ... واقعا روزای خوبی نبود و دوباره معذرت میخوام که ناراحت شدی :")♡

عه جی وای پی سهامش افت کردهههه ؟ نمیدونستمممم ! (یک عدد از دنیا بی خبر )

دقیقا 😑😑😑😑💔
عههههههه مینا چی میگییییییی
نکننننننن نگوووووووو
چرا تو اتفاقا من باید معذرت بخوام که درکت نکردم و به خودم اجازه دادم ازت دلخور شم :( 💔💔
آره بعد از رفتن گاتسون افت کرد
الان نمدونم خوبه یانه ولی از همون موقع ها بود فعالیت همشونو زیاد کردن
😂💔

به هرحال منم جای تو بودم ناراحت میشدم :"♡

عااا اره ... حواسم نبود گاتسون دیگه توی جی وای پی نیس ...

کنچانا... بیا با فن گرلی کردن واسه دبویز همه چیو فراموش کنیم *-* 💖
جییییغ من دق مرگ واسه کامبک >-< 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
آخ ببخشید یادت آوردم 👀💔

یححححححح :"> 💖💖💖💖

ززجزعجعزمهزعحسعجسسسحعهزمهزم

من که میدونم  در راه این کامبک شهید میشم TT

هعی عب نداره ... ج و پ لیاقتشون رو نداش ...

 

 

😍😍😍💖💖💖
منمممممم 😭😭😭😭😭😭😭
بچه هامون دارن پیشرفت میکنن بازدیداشون خوب شده
عررررر فایتینگگگگگگ دبی 😍💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
آره جی وای پی خیلی گوزو بود به اسکیز هم اونطور که باید اهمیت نمیده

عالی بود ممنون از اسپا آنقدر خوب حمایت میکنی مممنونننن

 

عرررررررر مرسیییییی 💖💖💖💖💖💖💖
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ***** **** ****** *** ** **** ** ******* *** 

*** ***** ****** *** ** **** ** ***** ***** **

**** ***** ***** **** *** **** **** ****

ببخشید که سان کردم عزیزم
آره اسپا 👌🏻👌🏻💕
ولی این پستو نزاشتم که هیت بگیره باشه؟ 💜

الان تمرکز اس ام روی اسپا ست. خیلیا میگن اس ام خسیس تر از این حرف هاس که بیاد برا اسپا ویو بخره. ولی درسته که خسیسه اما فعلا منبع درآمدش اسپاعه فعلا بقیه گروه ها رو شوت کرده اون طرف😒. چرا میگی کاری نکرده، خریدن ویو. همین سرقت هنری ای که تازگیا رخ داد. ولی هنوز اولشه، اس ام اسپا رو بزرگش میکنه بهش پرو بال میده ویو میخره .....  

اس ام فعلا نمیذاره اسپا کاری بکنه  فعلا خودش به هر قیمتی که شده موفقیت های گروه تازه واردشو به گرو ه های معروف تر میرسونه . ولی یادتون باشه تازه اولشه. بعد از این ها کارای غیر معقول تر دیگه ای هم میبینیم🙂

آره خب این مدت فقط اسپا رو بهش توجه کرده
ولی بعدش که یه گروه جدید بده اسپا رو ول میکنه
این ظلم نیست ؟
پس بنظرم هرکار کنه اسپا الان باید بیشترین خوشحالیشونو کنن چون بعد از پنج شیش سال دیگه محبتاشو ازش میگیره
این مدت کم خوشحالی اسپا اینقد هیت دادن نیاز نداره:/

منم فکر می کنم که اس ام می خواد هرطوریکه شده اسپا رو معروف کنه چون فکر می کنه اسپا آینده درخشانی داره به قول شما هم بعد ۵ یا ۶ سال دیگه ولشون می کنه و بعد یه گروه دیگه می دونی علتش چیه؟ وقتی اس ام ببینه طرفدارا از اون گروه خسته شدن و دیگه براشون جذابیت نداره رو ول می کنه حالا اس ام انقدر به اون گروه ظلم می کنه که حتی ممکنه بهشون دستمزد هم نده😔😔😔اکسو سوپرجونیور گرلز جنریشن و ردولوت رو که کلا بوسید گذاشت کنار😑😑😑الان فقط توی اسم ام یک ان سی تی هست و یک اسپا اسم ام فقط به این دو گروه توجه می کنه😑😑😑باور کنید من انتی فن نیستم فقط حقیقت رو گفتم😪😪😪

نه اتفاقا اس ام دلیل دیگه ای داره که ولشون میکنه
اولا که همشونو راحت میزاره تا به زندگیشون برسن و وقت آزاد بیشتری داشته باشن
اینجوری مجبور هم نیستن باهم زندگی کنن و مستقل میشن
سولو دبیو میکنن یا بازیگری میکنن و خلاصه هرکدوم کار خودشو شروع میکنه
که انگار برای سود بیشتر با یه هدف چندتا نشون زده
دلیل دیگه اینه که
گروهاش بدون اینکه کامبک بدن هنوز معروفن و بازدید میخورن و شهرت تجاریشون بالاست
یعنی اس ام بدون زحمت از گروهاش سود دریافت میکنه
پس بنظرم منطقیه که خیلی کامبک ندن *-*
کنچانا 😊💖
يكشنبه ۲ آبان ۰۰ , ۲۳:۳۳ 𝐛𝐥𝐢𝐧𝐤 𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐦𝐲 ( ˘ ³˘)

مرسی ک از اسپا حمایت کردی.

کیپاپ لند کلی ب اسپا هیت داد ولی تو ازشون حمایت کردی تنکیوووو

مرسیییییییی کههههههه عزیزممم 💖💖💖💖💖💖
بوسسسسسسس 😍😍😍❤🍒
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan